Transfervinduet sommer 2017
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Transfervinduet sommer 2017
Hvornår ved vi om handlen er lykkedes? I morgen? Frygter det værste.
Hvis Steinlein mener det er så stort et scoop, så vil han selv breake den. Så tror jeg Dennis Søndergaard går med til at holde mund om det, indtil klubben selv har breaket den. Han får trods alt et eksklusivt insider indslag.THenry skrev: ↑1. sep 2017, 00:21Præcis. Der er blevet arbejdet på transfers lige til det sidste. Frygter dog, at vi ikke nåede det denne gang ift. kroaten. Det ville være oplagt, at Dennis Søndergaard ville breake den store transfernyhed, da han har været i Ikast hele dagen. Det kan han selvfølgelig nå at gøre endnu.WBW skrev: ↑1. sep 2017, 00:16Der har ikke været tid til at snakke med journalister i aften. EB's livedækning har også prøvet at få fat på Steinlein flere gange i aften, men har mødt den besked at han ikke havde tid.TrueWolfMidt skrev: ↑1. sep 2017, 00:13I transfer deadline tv på 3 sport 1 plejer men gerne /altid at tale med Steinlein men ikke i aften.
Så er spørgsmålet bare om travlheden er faldet ud til vires fordel eller ej.
Mit håb er at den er gået i orden, men FCM blot gennem præsentationen til imorgen formiddag
Så kan vores nye kroatiske ven også nå til Herning og få taget et flot billede.
-
Steffen am
Venter både på nyt fra FCM og Brøndby.TrueWolfMidt skrev: ↑1. sep 2017, 00:23Hvornår ved vi om handlen er lykkedes? I morgen? Frygter det værste.
Brøndby kommer helt sikkert med et svar om Rønow bliver eller ej.
Med FCM er lidt mere fluffy, men CS må da lige sende en hilsen og godnat, om ikke andet.
Giver det i hvert fald lige 15 min mere.
Det er mærkeligt, der ikke kom en omstilling i slutningen til Viasats dækning. Det ville ikke betyde noget i forhold til det indslag, der bliver lavet til Onside, der alligevel først bliver sendt næste weekend.Steffen am skrev: ↑1. sep 2017, 00:25Venter både på nyt fra FCM og Brøndby.TrueWolfMidt skrev: ↑1. sep 2017, 00:23Hvornår ved vi om handlen er lykkedes? I morgen? Frygter det værste.
Brøndby kommer helt sikkert med et svar om Rønow bliver eller ej.
Med FCM er lidt mere fluffy, men CS må da lige sende en hilsen og godnat, om ikke andet.
Giver det i hvert fald lige 15 min mere.
Så vidt jeg har forstået, har vi ikke mulighed for at færdiggøre papirarbejdet her efter midnat, som der f.eks. er mulighed for i England. Derfor må den være død, da Steinlein ellers havde breaket den på TV3 Sport.
Dog forventer jeg stadig, at der kommer nyt om Novak handlen. Han ryger et eller andet sted hen, og den kommer nok i løbet af natten eller i morgen tidlig.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
-
christian1DK
Kan vel også bruges her
Leje riis ud uden at hente nogen ind.
Samme fejl som da vi solgte Patrick Banggaard, vi henter ikke nogen ny ind.
http://www.aoh.dk/artikel/fcm-gik-glip- ... isk-profil
Senest rettet af christian1DK 1. sep 2017, 00:36, rettet i alt 1 gang.
I princippet kan det blive offentliggjort i morgen eller en af de kommende dage for den sags skyld, men det forudsætter, at handlen blev realiseret i dag senest kl. 23.59. Så vil med spændingen tjekke FCM.dk i morgen.TrueWolfMidt skrev: ↑1. sep 2017, 00:23Hvornår ved vi om handlen er lykkedes? I morgen? Frygter det værste.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
For s....christian1DK skrev: ↑1. sep 2017, 00:31Kan vel også bruges her
Leje riis ud uden at henter nogen ind.
-
Steffen am
Ellers godt trick det der med at presse prisen op til sidst.TrueWolfMidt skrev: ↑1. sep 2017, 00:35For s....christian1DK skrev: ↑1. sep 2017, 00:31Kan vel også bruges her
Leje riis ud uden at henter nogen ind.
Ikke optimalt, men da godt nok at der trods alt, at der i hvert fald er lidt økonomisk ansvarlighed.
Novak stadig i spil, bum bum
-
Steffen am
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Selvfølgelig ville det være fedt med tilgang af en klassespiller, men klubben har vel hele tiden meldt ud at hvis EL kiksede var man nødt til at skære i truppen.
Udlejning af marginal spillere og af Novak, ser jeg bestemt som en beskeden pris, set i det lys.
Alt for mange utilfredse spillere på bænken, hvis man ikke slanker truppen.
Udlejning af marginal spillere og af Novak, ser jeg bestemt som en beskeden pris, set i det lys.
Alt for mange utilfredse spillere på bænken, hvis man ikke slanker truppen.
Skuffende slutning på vinduet efter der har været bagt op til en CB et par dage. Det er ellers aldrig kedeligt at være FCM'er på vinduets sidste dage, men denne gang er jeg lidt skuffet over slutningen da vi ikke lykkedes med at hente hverken Sanneh eller Milovic(hvis det var ham). Men generelt vel et godkendt vindue med de meget tidlige handler der kom i hus, skulle lige have skudt Novak afsted og hentet en CB så havde det været perfekt i min optik.
Det er da netop et fint og et forventet transfervindue i min optik
Som Christian skriver og som det hele tiden er blevet sagt, så er der en del spillere der er blevet lejet ud, hvilket er vigtigt i forhold til at de får noget spilletid, og vigtigt i forhold til den meget store trup vi ellers ville have rendende rundt.
Det er også hele tiden blevet sagt at vi har den basistrup vi som udgangspunkt gerne vil have, og der er blevet holdt på nogle af de store profiler
Og der er altså kun 12 kampe tilbage i dette efterår - er sikker på at den tilbageværende trup nok skal klare skærene
Som Christian skriver og som det hele tiden er blevet sagt, så er der en del spillere der er blevet lejet ud, hvilket er vigtigt i forhold til at de får noget spilletid, og vigtigt i forhold til den meget store trup vi ellers ville have rendende rundt.
Det er også hele tiden blevet sagt at vi har den basistrup vi som udgangspunkt gerne vil have, og der er blevet holdt på nogle af de store profiler
Og der er altså kun 12 kampe tilbage i dette efterår - er sikker på at den tilbageværende trup nok skal klare skærene
Er som sådan meget enig i dine betragtninger, MEN; det ser ud til at Metsterskabet er "billigt" til salg, og derfor ville en signing af en klasseCBer med nogle lederegenskaber måske have været den lille brik, der kunne have muliggjort den drøm. Nu må vi i stedet krydse fingre for, at spillerne selv bliver enige om hvordan kagen skal skæres rent defensiv - for det ligner ikke at vores trænerteam er i stand til at formidle det.974 skrev: ↑1. sep 2017, 07:10Det er da netop et fint og et forventet transfervindue i min optik
Og der er altså kun 12 kampe tilbage i dette efterår - er sikker på at den tilbageværende trup nok skal klare skærene![]()
/Cortez
Det er dumpet. At have Halsti og Sparv som hhv 3&4 valg til et skadesramt midterforsvar er alt for dårligt. Særligt med et billigt mesterskab i horisonten. Det kommer til at koste point.