Jeg tvivler på, at han er midterforsvarer (hvis han kommer), da hele jagten på Sanneh ikke giver mening, hvis vi havde en anden stærkt stopper på hånden.
Transfervinduet sommer 2017
Re: Transfervinduet sommer 2017
Riis også til Vendsyssel. Så må der være en ny forsvarsspiller klar.
Det kunne det vel sagtens være alligevel, så man var sikker på at få en af dem og det kan jo også være man havde andre i tankerne som, så er blevet realistisk nu. Det bliver spændende at se hvad der sker
Der kommer en midterforsvarer med udlejningen af Riis, andet ville ikke give mening.
Måske får i ret, men mit indtryk er, at grunden til, at man er interesseret i "den mystiske spiller" mere skyldes, at der er tale om en profil, som man har fulgt i halvandet år, og som kan erhverves til en 1/3 af prisen (og Benham vil finansiere handlen, som der ellers vist ikke er budgetteret med) her og nu på grund af en præsident, der fattes penge, end at han dækker en position, hvor der nødvendigvis er et behov for at få en spiller ind. Et indkøb af Sanneh havde klart været behovorienteret, men håber at vi lander den "mystiske spiller", og at han er stopper for så dækker han både et behov, og må formodes at blive en stor profil. Det vil være perfekt. Er der slet ingen rygter om hans nationalitet, position, navne m.v.?
Jeg synes det er rigtig godt, at Riis kommer på leje for han har behov for at få nogle kampe og succesoplevelser. Håber vi kan finde en erstatning - gerne på leje - men er slet ikke sikker på det sker.
Jeg synes det er rigtig godt, at Riis kommer på leje for han har behov for at få nogle kampe og succesoplevelser. Håber vi kan finde en erstatning - gerne på leje - men er slet ikke sikker på det sker.
EB melder ny CB til FCM, mere om et par timer.
Yep det er jeg med på og det skrev jeg også- Men hvis nu det ikke er, så ville jeg gerne have begge
Ok, mig der har misset at Ulf ikke var journalist der skrev.
Den mystiske spiller er fra Rumænien
Hvis det er en rumæner kan det vel være ham her.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/medi ... -rumaener/
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/medi ... -rumaener/