SL R8: FC København - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
oros

Re: SL R8: FC København - FC Midtjylland

Indlæg af oros »

Det kan man sagtens spekulere på. Men jeg har nu hygget mig med at se FCK i den grad blive sat på plads.
Det har hjulpet en smule på humøret efter en rædselsfuld afslutning på MCH..

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Christian skrev:
27. aug 2017, 19:51
Jeg er begyndt at tvivle på om det hellere skulle have været FCN og ikke FCK der mistede point i deres indbyrdes kamp.
Tror nu alligevel nok FCK skal få styr på det til foråret,
hvor jeg har sværrere ved at FCN holde momentum.

Men det er dog alligevel ret imponerende det de har gang i, i Farum.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Christian skrev:
27. aug 2017, 19:51
Jeg er begyndt at tvivle på om det hellere skulle have været FCN og ikke FCK der mistede point i deres indbyrdes kamp.
FCK skal bare miste så mange point som muligt. FCN skal nok knække.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Benham har allerede sørget for at sabotere FCN til vinter ved at hente Marcondes på fri. Og skal det endelig være, så vil jeg hellere se Hjulmands unge drenge som mestre frem for Ståles millionærer. Men sæsonen er laaaaang.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Så lige highligts fra deres kamp i onside.
Hold da op Kvist og Falk lavede også handlinger der var til rødt.
FCK skal være glade for at have sluttet med 10 mand.

Kvist lykkedes også med at putte endnu en arrogant fjer i FCK's hat, som bare kom til at virke dumt,
hans eftermæle er i hvert fald ved at stå for fald.

Men interessant kamp om 14 dage. 2 hold hvor det ikke ligefrem spiller for nogen af holdene, selvfølgelig FCK mest udpræget.
Nu kan der nå at ske noget på 14 dage, men umiddelbart ligner FCK, et hold der kan frustreres og derefter falde fra hinanden.

I øvrigt en kamp hvor jeg forudser dommeren godt kan få en væsentlig rolle, hvordan bliver linjen osv.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Steffen am skrev:
28. aug 2017, 01:12

Kvist lykkedes også med at putte endnu en arrogant fjer i FCK's hat, som bare kom til at virke dumt,
Måske der kommer en efterbehandling af nogle af episoderne, hvis de virkelig er så slemme? Er der et sted hvor man kan se det interview med Kvist? Jeg har læst lidt om det, men ikke haft held til at finde det nogen steder.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Benzo skrev:
28. aug 2017, 09:21
Steffen am skrev:
28. aug 2017, 01:12

Måske der kommer en efterbehandling af nogle af episoderne, hvis de virkelig er så slemme? Er der et sted hvor man kan se det interview med Kvist? Jeg har læst lidt om det, men ikke haft held til at finde det nogen steder.
Hvis du har Viaplay, kan den selvfølgelig ses der,
Ellers er den her

http://dlvr.it/Pj6GQw

Benzo

Indlæg af Benzo »

Tak skal de ha', han virker ikke helt i balance den gode William.. Håber egentlig ikke der kommer et efterspil med de episoder der også bliver vist i klippet, tror vi har en bedre chance for at slå dem hvis Kvist spiller end hvis han ikke gør.

CasperBW

Indlæg af CasperBW »

Benzo skrev:
28. aug 2017, 11:32
Tak skal de ha', han virker ikke helt i balance den gode William.. Håber egentlig ikke der kommer et efterspil med de episoder der også bliver vist i klippet, tror vi har en bedre chance for at slå dem hvis Kvist spiller end hvis han ikke gør.
Er det ikke en kende naivt, at man som Midtjylland fan, bosiddende i Jylland, mener man kan vurdere bedre end Ståle Solbakken, hvorvidt FCK er bedre eller dårligere med eller uden Kvist?

Jeg håber han får karantæne, men kan umuligt forestille mig det.

Iøvrigt: Vigtigt for os, FCK har hjemmekamp mod Lokomotiv Moskva allerede d. 14/9, en kamp imellem de 2 formodede favoritter. Dette må fylde en del i deres tanker, omend de nok ikke sparer mange spillere, da de kommer lige fra en landskamps"pause".

Benzo

Indlæg af Benzo »

CasperBW skrev:
28. aug 2017, 13:42
Er det ikke en kende naivt, at man som Midtjylland fan, bosiddende i Jylland, mener man kan vurdere bedre end Ståle Solbakken, hvorvidt FCK er bedre eller dårligere med eller uden Kvist?
Hah, havde det hjulpet hvis jeg havde været en Midtjylland fan bosiddende på Sjælland?
Måske det er naivt, men synes virkelig ikke han har været god i sæsonen indtil videre, og med den formodede tilgang af Zeca som jeg tror er langt bedre, vil jeg hellere møde den djævel vi kender end én vi ikke gør.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

CasperBW skrev:
Det var da et løjerligt udgangspunkt for debat. I så fald ved Thorup jo også bedre end alle os andre, og vi kan begynde at pakke 'graven sammen.

Det er da ikke en særlig kontroversiel holdning, at Kvist er rigtig skidt kørende for tiden. Det kan jeg se en masse FCK-fans på bold.dk være enige i.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Lige for at vende FCK's seneste kamp, vil jeg bare lige sige ro på.

FCK burde 'kun' at have tabt med 2 (ifølge Tap in) ;)

Billede

CasperBW

Indlæg af CasperBW »

Acebone skrev:
28. aug 2017, 16:00
CasperBW skrev:
Det var da et løjerligt udgangspunkt for debat. I så fald ved Thorup jo også bedre end alle os andre, og vi kan begynde at pakke 'graven sammen.

Det er da ikke en særlig kontroversiel holdning, at Kvist er rigtig skidt kørende for tiden. Det kan jeg se en masse FCK-fans på bold.dk være enige i.
Min pointe er ikke, at Kvist nødvendigvis er bedst, min pointe er, at det altid vil være en fordel, at Ståles taktiske muligheder er begrænset.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Jah men det var vel forventet, appeludvalget tager sin tid at komme frem til en afgørelse, så straffen bliver naturligvis effekturet, men udsat. Så de kommer nok til at spille uden tilskuere mod et hold som ikke har nogen chance for at slå dem alligevel, som Helsingør feks.

Besvar