SL R7: Midtjylland - Lyngby
Re: SL R7: Midtjylland - Lyngby
Se så for helvede at få det træner team fyret.
Hold kæft nogle idioter der må sidde og glo på hinanden i den bestyrelse.
Handling, nu. Der er vel ikke et bedre tidspunkt end i landsholds pausen.
Intet argument kan længere forsvare noget som helst i hvad der sker i FCM. Alle kan se det, på nær dem selv.
Hvor er det klamt og afskyeligt.
Hold kæft nogle idioter der må sidde og glo på hinanden i den bestyrelse.
Handling, nu. Der er vel ikke et bedre tidspunkt end i landsholds pausen.
Intet argument kan længere forsvare noget som helst i hvad der sker i FCM. Alle kan se det, på nær dem selv.
Hvor er det klamt og afskyeligt.
Senest rettet af JBT 27. aug 2017, 15:02, rettet i alt 2 gange.
-
mousebreaker
Jeg kunne kun grine da Lyngby udlignede. Blev ikke engang sur.
Typisk, dommeren annullerer et helt reelt mål og derefter lukker vi en kasse ind i overtiden for fjerde gang på kort tid. 3 af disse meget afgørende mål og to af dem på omstilinger hvor vi har ønskeresultatet.......
Det her hold .....
Typisk, dommeren annullerer et helt reelt mål og derefter lukker vi en kasse ind i overtiden for fjerde gang på kort tid. 3 af disse meget afgørende mål og to af dem på omstilinger hvor vi har ønskeresultatet.......
Det her hold .....
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Det er svag ledelse, hvis man ikke fjerner Thorup og Bak.
-
mousebreaker
Men vi forlænger jo nok med Thorup og fortæller i rosende vendinger hvor god han er og hvor uheldige vi har været.
Vi har bare et dårligt hold med en masse gode spillere. Næsten dobbelt besatte på alle positioner med kvalitet...
Det her nederlag vil jeg dog som sådan ikke blame Thorup for. Det er mere helhedsindtrykket jeg sender hans vej
Vi har bare et dårligt hold med en masse gode spillere. Næsten dobbelt besatte på alle positioner med kvalitet...
Det her nederlag vil jeg dog som sådan ikke blame Thorup for. Det er mere helhedsindtrykket jeg sender hans vej
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Det kommer an på øjnene, der ser. Presset for at fyre har vel ikke været større. Hvis de holder fast nu - særligt når mange fans er uenige - vil være at vise styrke.
Jeg holder fortsat på, at der ikke skal skiftes før end til næste sommer. Ledelsen må have set nok, så de kan begynde at lede efter den helt rigtige afløser, der samtidig kan passe optimalt sammen sportsdirektøren, hvor man kan gå flere veje.
Jeg håber, at ledelsen viser sig stærke ved at lave en god gennemtænkt proces. En svag ledelse smider en træner på porten uden nogen plan.
Korrekt - jeg må gå ud fra at ledelsen kan se det samme som alle andre danskere. Så må ledelsen stoppe al deres kammerateri, og tage et ansvar Ankersen for du er forhåbentlig ikke tilfreds. Hvis ikke ledelsen gør noget meget snart vil vi resten af turneringen se lignende kampe/resultater som vi i øvrigt har set nok af i lang lang tid.
En hjerte klub er de sidste to år blevet til den meste tarvelige og uoprigtige klub i DK
Fucking lort det hele. Man må da til at vågne op. Folk er blinde hvis ikke der sker handling med det samme
4500 tilskuere viser hvilken retning man gå i. Tabere som Claus og co skal man godt nok til at lede længe efter ha ha
Fucking lort det hele. Man må da til at vågne op. Folk er blinde hvis ikke der sker handling med det samme
4500 tilskuere viser hvilken retning man gå i. Tabere som Claus og co skal man godt nok til at lede længe efter ha ha
enig med "helhedsindtrykket", FCM spiller ikke flot fodbold, spillere er frosset ud, forsvaret kan ikke holde buret rent osv., idag er der 4500 tilskuere, hvad bliver det næste spørger man sig selv.mousebreaker skrev: ↑27. aug 2017, 15:06Men vi forlænger jo nok med Thorup og fortæller i rosende vendinger hvor god han er og hvor uheldige vi har været.
Man må håbe, at Benham slår i bordet og siger nok og er nok nu.
Idag hader jeg Jess Thorup. De indskiftninger han lavede idag var så latterlige at jeg fik brækfornemmelser, to backs ind for to kantspillere, så vi stiller med ikke mindre end otte (8!!!) defensive spillere på banen, så er det sgu for fanden da ikke underligt at vi ikke kan holde på bolden i mere end 5 sekunder.
Er der ikke snart et forum igen, så jeg kan kaste grankogler efter Thorup?
Er der ikke snart et forum igen, så jeg kan kaste grankogler efter Thorup?
Undskyldning på undskyldning Claus.
Hvem er nu, der er det dumme svin. Raus med dig mand du lukker så meget lort ud man skulle tro det var en stor fed løgn. Jeg ved ikke om man skal grine, eller bare skrald grine.
Din fedtede symfoni slutter i dag.
Hvem er nu, der er det dumme svin. Raus med dig mand du lukker så meget lort ud man skulle tro det var en stor fed løgn. Jeg ved ikke om man skal grine, eller bare skrald grine.
Din fedtede symfoni slutter i dag.
Det ligner en blanding af flere ting. Uheld er en af ingredienserne. Ja, vi er møguheldige med at få et regulært mål underkendt. En smule uheldige med ikke at få Boysen udvist (men den kan være svær at se inde på banen).
Men det er et gennemgående problem, at vores hold går så meget ned i tempo for at forsvare en føring, og når modstanderne uundgåeligt får bolden, så bliver vi fanget på det forkerte ben og løber rundt som hovedløse kyllinger. Det har så meget sat sig i holdet mentalt, at det bliver selvforstærkende. Der skal handling til for at få det fikset. Der er flere forskellige løsninger, men vi kan selvsagt ikke bare blive ved med at gøre det samme og det samme.
Men det er et gennemgående problem, at vores hold går så meget ned i tempo for at forsvare en føring, og når modstanderne uundgåeligt får bolden, så bliver vi fanget på det forkerte ben og løber rundt som hovedløse kyllinger. Det har så meget sat sig i holdet mentalt, at det bliver selvforstærkende. Der skal handling til for at få det fikset. Der er flere forskellige løsninger, men vi kan selvsagt ikke bare blive ved med at gøre det samme og det samme.
hovedløse kyllinger ?Acebone skrev: ↑27. aug 2017, 15:14Det ligner en blanding af flere ting. Uheld er en af ingredienserne. Ja, vi er møguheldige med at få et regulært mål underkendt. En smule uheldige med ikke at få Boysen udvist (men den kan være svær at se inde på banen).
Er der virkelig en spiller, der skuffer mig her i efteråret, så er det Jacob Poulsen, han er ANF., det er ham der skal hive folk op, og det formår han overhovedet ikke, og det er set over lang tid. Han har så meget med at sige gang på gang, "vi var ikke skarpe nok i begge ender", men hvad med midtbanen ??
Senest rettet af ben2han 27. aug 2017, 15:21, rettet i alt 1 gang.
Jess du skal til at pisse af nu.
Stop dog snart de snak om at lærer og danne sig erfaring. Du har snakket om det samme hver weekend de sidste to år. Du modtog også et mesterhold der var mere end klart.
Du har sænket niveauet i en sådan grad det ikke kan beskrives. Du er ikke alene om det men det må slutte nu. FCM er en grinagtigt døgnflue.
Fuck af med dig
Stop dog snart de snak om at lærer og danne sig erfaring. Du har snakket om det samme hver weekend de sidste to år. Du modtog også et mesterhold der var mere end klart.
Du har sænket niveauet i en sådan grad det ikke kan beskrives. Du er ikke alene om det men det må slutte nu. FCM er en grinagtigt døgnflue.
Fuck af med dig
Ja, det vil jeg mene, når modstanderne med 2-3 mand med fart på kan kombinere simpelt gennem en hel flok Midtjylland-spillere. Nu har jeg ikke lige haft mulighed for at se Boysens pismål igen, men i mit hoved minder det utrolig meget om målet på Cypern, der bare aldrig må ske.
Jakob Poulsen er den type spiller, der lader fødderne tale. Han hev netop holdet op fra de døde nede i Ungarn f.eks., men han gør det med sine dødbolde og indlæg. Hans sparketeknik er så eminent, og vi kan ikke undvære ham. Han er anfører, fordi han er i toppen af hierarkiet, og den plads i toppen har han fortjent. Men han er ikke den vilde verbale indpisker, som f.eks. Bak var på banen, og det skal vi heller ikke forvente af ham. Det kommer han aldrig til at blive.ben2han skrev: ↑27. aug 2017, 15:20Er der virkelig en spiller, der skuffer mig her i efteråret, så er det Jacob Poulsen, han er ANF., det er ham der skal hive folk op, og det formår han overhovedet ikke, og det er set over lang tid. Han har så meget med at sige gang på gang, "vi var ikke skarpe nok i begge ender", men hvad med midtbanen ??
Vi mangler Erik Sviatchenko. Ikke nødvendigvis ham (han er dyr, har jeg hørt), men en som ham.