SL R7: Midtjylland - Lyngby

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
UlvenFraNord

Re: SL R7: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af UlvenFraNord »

Vi er et pendul-hold, så vi vinder formentlig over Lyngby og taber så den næste.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Hvis vi er et RIGTIGT pendulhold taber vi på hjemmebane mod svækkede Lyngby, for derefter at blive de første som vinder over FCK i Parken siden 2014.

974

Indlæg af 974 »

UlvenFraNord skrev:
26. aug 2017, 12:49
Vi er et pendul-hold, så vi vinder formentlig over Lyngby og taber så den næste.

Statistikken som jo er på et lidt kort grundlag indtil videre denne sæson beskriver at vi har tabt en kamp, vundet 2, tabt en kamp og vundet 2, SÅ vi burde måske tabe nu :-)

Nu er vi jo trods alt kommet godt afsted på hjemmebane i år med 3 sejre i superligaen, og generelt klarer vi det jo også godt især hjemme..

Og i de sidste 10 hjemmekampe er det blevet til 7 sejre, 1 uafgjort og nederlag

Men er der hold som normalt klarer sig relativt godt herovre, så er det jo desværre de sjællandske hold som Lyngby (ganske vist kun i sidste sæson), FCN, FCK og delvis Brøndby

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Spændende kamp, hvordan reagere vi efter Torsdagens kamp, hvordan reagere fans, og er Lyngby så dårlige som stillingen siger.

Efter en snak med nogle af spillerne og træner her i formiddags virker de klar og revanche lystne både over Torsdags skuffelsen og sidste sæson hvor de netop udspillede os i sidste kamp.

Lyngby er rystet efter mange dårlige resultater og manglen af deres 2 nøgle spillere fra sidste sæson (Tauber og JH) de har slet ikke sidste sæsons
afklaring i spillet og ro. Det skal vi udnytte med deres dårlige forsvar og målmand PT.

Opstilling var lidt svær at f¨noget om andet der ligger lidt rokeringer i luften.

Bud
JH.
Nissen-Kian-Korzmar-Marc
Polle-Dracmann-Kraev
Borring-AS-Gustav.

Sejr på 3-0 Borring-Polle-Gustav scorer.

THenry

Indlæg af THenry »

Vi havde store problemer med Lyngby i sidste sæson, men de er kommet dårligt fra start, og vi spiller stærkt på hjemmebane, så tror på en sejr. Selvom det bliver spændende at se, hvordan den mentale tilstand har det efter torsdagens smertelige nederlag.

Jeg gætter på 2-1. Sørloth og Duelund scorer for os, og Mikkel Rygaard for LFC.

heine115

Indlæg af heine115 »

Benzo skrev:
26. aug 2017, 12:51
Hvis vi er et RIGTIGT pendulhold taber vi på hjemmebane mod svækkede Lyngby, for derefter at blive de første som vinder over FCK i Parken siden 2014.
Og sjovt nok er vi de sidste der vandt i parken så lad os da bare gøre det igen.

Tror vi vinder 2-1 i morgen

Noerum

Indlæg af Noerum »

Jeg håber han giver Duelund en startplads. Den defensivt orienterede midtbane med Sparv, Drachmann og Poulsen virker låst synes jeg. Ingen dybe løb og alt for meget bold flytteri..

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

I dag skal vi have 3 point. Alle skal knokle en hvis legemsdel ud af bukserne mod Lyngby. Vi skal holde fast i vores topplacering og ikke overlade spillet til tilfældighederne. Lyngby skal have en lang og træls køretur frem og tilbage, med endnu et nederlag i bagagen. Vi skal bevise, at vi igen er klar på et mesterskab. Derfor sejr idag, hvor vi viser engagement og tro og vilje.

oros

Indlæg af oros »

Vi vinder 3-2 efter at have været bagud 1-2 ved pausen. Sørloth får tilkendt straffe kort før slutfløjt. Lyngby får rødt i situationen - og Polle scorer naturligvis. Sørloth og Borring scorer de øvrige..

Sahl

Indlæg af Sahl »

Jeg tror nok vi skal vinde over Lyngby og tror faktisk på en 3-0 sejr i dag. Selvom jeg har kritiseret Thorup i over et år nu og gerne så ham væk, så kan jeg se nogle forbedringer i spillet og det taktiske og selv uden dette, så tror jeg også vi havde vundet.

Nu skal vi jo satse på SL.

3-0 hattrick af Sørloth

Benzo

Indlæg af Benzo »

Jeg får snart spat af den evigt defensive midtbane konstellation som Thorup tilsyneladende har forelsket sig i, vi har nærmest ingen chance for at dominere midtbanen når modstanderne udmærket ved at det kun er Polle som magter at lave en fremadrettet aflevering.

BRUG.. DOG... DUE-FUCKING-LUND Thorup.

#rantover

Sizzo

Indlæg af Sizzo »

Benzo skrev:
27. aug 2017, 12:00
Jeg får snart spat af den evigt defensive midtbane konstellation som Thorup tilsyneladende har forelsket sig i, vi har nærmest ingen chance for at dominere midtbanen når modstanderne udmærket ved at det kun er Polle som magter at lave en fremadrettet aflevering.

#rantover
Meget enig, syntes at midtbanen med due, polle og en defensiv virkede godt i foråret, og nu når vi ikke er i Europa mere skal vi vise vi vil være et tophold som kan spille mere end høje bolde på en stor angriber.

974

Indlæg af 974 »

Jeg tror at man liiige idag satser på at spille stabilt i jagten på at få en sejr !

Duelund synes jeg har manglet lidt her i sæsonstarten - håber at han kommer op i gear igen snart

Ikke at det er blevet en tendens endnu, så har jeg også et par gange oplevet at især Korcsmar er begyndt at tage nogle små ture op ad midtbanen, og det er et koncept jeg synes er rigtigt spændende, da det åbner op på en anden måde

Synes også at jeg har set mere offensiv stil i de "lettere" kampe, så mon ikke at det kommer til at ske igen :-)

Idag skal der nok lige stabiliseres lidt..

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Håber bare Duelund bliver skiftet ind før sidste minut, hvis vi skal jagte noget.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Sizzo skrev:
Benzo skrev:
27. aug 2017, 12:00

#rantover
Meget enig, syntes at midtbanen med due, polle og en defensiv virkede godt i foråret, og nu når vi ikke er i Europa mere skal vi vise vi vil være et tophold som kan spille mere end høje bolde på en stor angriber.
Men kan vi det? Det var lige nøjagtig sådan, at Sørloth lige har scoret.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar