Transfervinduet sommer 2017
Re: Transfervinduet sommer 2017
FCK har hentet en ny forsvarsspiller. Så den missede CL kval kostede nok sviatchenko.
http://www.bt.dk/superligaen/fck-handle ... dstanderne
Præcis. Glædelig nyhed, at de har hentet en anden stopper, og Celtic i øvrigt har afvist FCKs bud http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... viatchenkoVijen skrev: ↑26. aug 2017, 16:36FCK har hentet en ny forsvarsspiller. Så den missede CL kval kostede nok sviatchenko.
Så tror ikke Svia havner hos dem i dette vindue, hvilket er en herlig nyhed.
Ham de har hentet her er noget bedre end Sviatchenko. Hvis vi havde været vågen og scoutet på ham kunne vi måske ha taget ham for snuden af FCK. Så dyr tror jeg heller ikke han var. Han var suveræn i de kampe FCK spillede mod Zilina.
Hvorfor kan vi aldrig finde sådanne typer.
Lad os nu lige se, hvad ham Vavro kan i suppen. Synes FCK er ved at gå lidt amok i multikulti. Tror godt det kan komme til at bide dem bagi.
-
mousebreaker
Græsset er altid grønnere hos naboen..tatoo skrev: ↑26. aug 2017, 17:08Ham de har hentet her er noget bedre end Sviatchenko. Hvis vi havde været vågen og scoutet på ham kunne vi måske ha taget ham for snuden af FCK. Så dyr tror jeg heller ikke han var. Han var suveræn i de kampe FCK spillede mod Zilina.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Sorgenfri melder at Werder byder 7mil euro på Paul, det ville være et flot salg.. Endnu flottere hvis man mødes på midten og bliver enige om 8,5mil euro.
8 mio. euro plus 20% videresalgsklausul let's go!
Vil selvfølgelig være rigtig vemodigt at slippe Store Paul, men vi ser ud til at have ramt plet med Sørloth, så det vil næppe bombe os tilbage til stenalderen.
Derefter Riis ud at samle erfaring på lejeaftale og så ind med Sanneh eller en anden god CB.
Your move, Werder. Elsker transferkabaler!
Edit: Bjelland figurerede i øvrigt slet ikke i truppen i Brentford i dag. Er han skadet derovre, eller hvad sker der?
Vil selvfølgelig være rigtig vemodigt at slippe Store Paul, men vi ser ud til at have ramt plet med Sørloth, så det vil næppe bombe os tilbage til stenalderen.
Derefter Riis ud at samle erfaring på lejeaftale og så ind med Sanneh eller en anden god CB.
Edit: Bjelland figurerede i øvrigt slet ikke i truppen i Brentford i dag. Er han skadet derovre, eller hvad sker der?
Senest rettet af Acebone 26. aug 2017, 20:56, rettet i alt 1 gang.
-
Jesper BW1100
Lad os sende vores nye assisterende sportschef Ove P op og overbevise Pål Andre Kirkevold om han skal tage til FCM. De har en god fælles fortidtatoo skrev: ↑26. aug 2017, 09:26Nu har vi solgt Pusic. Sælger vi også Novak og Paul, så må vi have penge til erstatninger. Det kunne godt være som jeg ser det Pål Alexander Kirkevold fra Hobro og Vito Hammershøj fra Hobro. Kan se at Hobro forhandler om en forlængelse af Kirkevold som udløber - tror det er næste år. Jeg så SIF-Hobro igår og der var disse 2 spillere virkelig gode og det har de været længe. Vito er fuldstændig suveræn på midten, og er en potentiel afløser for JP. Kirkevold har alt. Han er hurtig, dækker sin bold godt, og har et lavt tyngdepunkt hvilket gør at han hurtigt kan sætte en mand.
Jeg synes vi burde købe disse 2 altså hvis ovenn. sker.
Kirkevold laver 2 kasser igår, og Vito spiller en så godt som fejlfri kamp som styrmand på deres midtbane.
Og det er bare ikke et øjebliksbillede jeg ser.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-divisi ... g-har-haft
Bjelland blev indskiftet idag. Så ingen rygter der.Acebone skrev: ↑26. aug 2017, 20:538 mio. euro plus 20% videresalgsklausul let's go!
Ved godt at forholdet ikke var så godt, men nu er og bliver Ove P. jo aldrig træner for os, og mon ikke Steinlein også stadig har noget at sige. Jeg synes det er værd at prøve.Jesper BW1100 skrev: ↑26. aug 2017, 20:56Lad os sende vores nye assisterende sportschef Ove P op og overbevise Pål Andre Kirkevold om han skal tage til FCM. De har en god fælles fortidtatoo skrev: ↑26. aug 2017, 09:26Nu har vi solgt Pusic. Sælger vi også Novak og Paul, så må vi have penge til erstatninger. Det kunne godt være som jeg ser det Pål Alexander Kirkevold fra Hobro og Vito Hammershøj fra Hobro. Kan se at Hobro forhandler om en forlængelse af Kirkevold som udløber - tror det er næste år. Jeg så SIF-Hobro igår og der var disse 2 spillere virkelig gode og det har de været længe. Vito er fuldstændig suveræn på midten, og er en potentiel afløser for JP. Kirkevold har alt. Han er hurtig, dækker sin bold godt, og har et lavt tyngdepunkt hvilket gør at han hurtigt kan sætte en mand.
Kirkevold laver 2 kasser igår, og Vito spiller en så godt som fejlfri kamp som styrmand på deres midtbane.
Og det er bare ikke et øjebliksbillede jeg ser.![]()
Hvorfor skulle Kirkevold være relevant? Det er en snart 27-årig angriber, der har tilbragt sin karriere i sekundaklubber. Han har hverken profilen eller evnerne til at gøre en forskel for os.tatoo skrev: ↑26. aug 2017, 21:23Ved godt at forholdet ikke var så godt, men nu er og bliver Ove P. jo aldrig træner for os, og mon ikke Steinlein også stadig har noget at sige. Jeg synes det er værd at prøve.Jesper BW1100 skrev: ↑26. aug 2017, 20:56Lad os sende vores nye assisterende sportschef Ove P op og overbevise Pål Andre Kirkevold om han skal tage til FCM. De har en god fælles fortidtatoo skrev: ↑26. aug 2017, 09:26Nu har vi solgt Pusic. Sælger vi også Novak og Paul, så må vi have penge til erstatninger. Det kunne godt være som jeg ser det Pål Alexander Kirkevold fra Hobro og Vito Hammershøj fra Hobro. Kan se at Hobro forhandler om en forlængelse af Kirkevold som udløber - tror det er næste år. Jeg så SIF-Hobro igår og der var disse 2 spillere virkelig gode og det har de været længe. Vito er fuldstændig suveræn på midten, og er en potentiel afløser for JP. Kirkevold har alt. Han er hurtig, dækker sin bold godt, og har et lavt tyngdepunkt hvilket gør at han hurtigt kan sætte en mand.
Og det er bare ikke et øjebliksbillede jeg ser.![]()
- UlvenFraNord
Jeg vil nu helst beholde Paul lidt endnu, tror han kan udvikle sig mere endnu hos os, og prisen kan blive højere.