Transfervinduet sommer 2017
-
mousebreaker
Re: Transfervinduet sommer 2017
Ærgeligt at Pusic ryger til FCK. Gambling fra deres side med stor upside hvis Pusic kommer i form. Han er i mine øjne en supergod angriber i ligaen.
Jeg tror ikke Pusic bliver et stort problembarn i FCK. For det første fordi jeg tror han vil være lidt mere ydmyg der (i hvert fald i starten) og dernæst fordi jeg føler mig sikker på at Ståle vil håndtere ham meget bedre end Thorup. Man skal også huske på at Priske kender Pusic på godt og ondt så der vil ikke komme noget bag på dem.
Meget meget underligt at Steinlein og Co lader ham gå til FCK. Jeg forstår det simpelthen ikke ud fra et sportsligt synspunkt og så meget økonomi kan der ikke være i det salg. Hvis Pusic udnytter den optimisme han lige nu må koge over af, og begynder at score mål, så har vi i den grad brændt nallerne. En sur mand mindre på træningsanlægget er dog en god ting
Jeg ser ikke Pusic som den store skurk ifht FCM som mange gør her på graven. Vi vidste hvad vi gik ind til da vi signede ham men har bare ikke været voksne nok til at acceptere ham og til at håndtere ham rigtigt. Retfærdigvis skal det siges at vi har haft et ufrivilligt trænerskifte og det spiller sandsynligvis en del ind på den del.
Jeg tror ikke Pusic bliver et stort problembarn i FCK. For det første fordi jeg tror han vil være lidt mere ydmyg der (i hvert fald i starten) og dernæst fordi jeg føler mig sikker på at Ståle vil håndtere ham meget bedre end Thorup. Man skal også huske på at Priske kender Pusic på godt og ondt så der vil ikke komme noget bag på dem.
Meget meget underligt at Steinlein og Co lader ham gå til FCK. Jeg forstår det simpelthen ikke ud fra et sportsligt synspunkt og så meget økonomi kan der ikke være i det salg. Hvis Pusic udnytter den optimisme han lige nu må koge over af, og begynder at score mål, så har vi i den grad brændt nallerne. En sur mand mindre på træningsanlægget er dog en god ting
Jeg ser ikke Pusic som den store skurk ifht FCM som mange gør her på graven. Vi vidste hvad vi gik ind til da vi signede ham men har bare ikke været voksne nok til at acceptere ham og til at håndtere ham rigtigt. Retfærdigvis skal det siges at vi har haft et ufrivilligt trænerskifte og det spiller sandsynligvis en del ind på den del.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Jeg synes det er helt forkert, at tale om, at vi ikke har været voksne nok til at håndtere Pusic rigtigt. Pusic har en historie med kortervarende ophold i klubber med lidet positive historier i kølvandet, fx var de jo ikke ligefrem kede af, at han smuttede i EfB. Så der er altså ikke tale om et FCM-problem, men et Pusic-problem. Han har et enormt ego, og jeg tror derfor han får problemer i FCK, da han jo langt fra er den største stjerne i den klub. Han er vel reelt købt ind som 3. angriber lige nu og 4. angriber i foråret. Det tror jeg ikke, passer ham særlig godt. Desuden er han en spiller, der har behov for kampe, for at komme i form. Han er ikke god, når han ikke er fit. Jeg tvivler på, at han får 5-10 i streg til at spille sig i form.mousebreaker skrev: ↑26. aug 2017, 10:34Jeg ser ikke Pusic som den store skurk ifht FCM som mange gør her på graven. Vi vidste hvad vi gik ind til da vi signede ham men har bare ikke været voksne nok til at acceptere ham og til at håndtere ham rigtigt. Retfærdigvis skal det siges at vi har haft et ufrivilligt trænerskifte og det spiller sandsynligvis en del ind på den del.
Så jeg håber inderligt han flopper og splittet omklædningsrummet. Hvis han kommer i form og rammer sit niveau, er han en supergod angriber på superliga-niveau - det håber jeg ikke, at vi ser.
En af ligaens bedste angribere, til en direkte konkurrent, ærgerligt skifte syntes jeg. Vi er dog kommet af med en lønudgift der "bare" samlede støv på reserveholdet, en primadonna/problembarn som nogle se ham. Jeg er bare ikke helt sikker på at han er det reelle problem.
Er dog glad på Pusic´s vegne over at han dog trods alt kommer væk fra den usympatiske behandling han har fået, på det seneste her i klubben.
Er dog glad på Pusic´s vegne over at han dog trods alt kommer væk fra den usympatiske behandling han har fået, på det seneste her i klubben.
Enig.mousebreaker skrev: ↑26. aug 2017, 10:34Ærgeligt at Pusic ryger til FCK. Gambling fra deres side med stor upside hvis Pusic kommer i form. Han er i mine øjne en supergod angriber i ligaen.
-
mousebreaker
@Kent
Du misser min pointe. Jeg er helt enig i at Pusic som sådan er en svær størrelse. Men som du selv siger så var det noget vi VIDSTE før vi signede ham. Derfor må man da formode at man havde en klar plan for hvordan man skulle håndtere ham når man nu kastede 7,5 mio efter ham og en klar formodning om at man som klub havde rummeligheden til at se ham gøre de ting man vidste han ville gøre på forhånd. Man skal jo ikke købe en mand man ved giver problemer med sit store ego og så brokke sig når han giver problemer med sit store ego.
Så skulle man have undladt at købe ham. At Pusic er Pusic bør ikke overraske nogen.
Jeg kan også huske der var en del her på graven (ikke undertegnede) som var meget bekymrede for den signing fordi det lå i kortene at det ville kunne give de problemer det endte med at give.
Du misser min pointe. Jeg er helt enig i at Pusic som sådan er en svær størrelse. Men som du selv siger så var det noget vi VIDSTE før vi signede ham. Derfor må man da formode at man havde en klar plan for hvordan man skulle håndtere ham når man nu kastede 7,5 mio efter ham og en klar formodning om at man som klub havde rummeligheden til at se ham gøre de ting man vidste han ville gøre på forhånd. Man skal jo ikke købe en mand man ved giver problemer med sit store ego og så brokke sig når han giver problemer med sit store ego.
Så skulle man have undladt at købe ham. At Pusic er Pusic bør ikke overraske nogen.
Jeg kan også huske der var en del her på graven (ikke undertegnede) som var meget bekymrede for den signing fordi det lå i kortene at det ville kunne give de problemer det endte med at give.
-
Willigenburg
Jeg synes det er en meget fin transfer. Vi slipper af med Pusic og får en større mængde penge retur. Man skal også huske på at Pusic har sagt nej til en del klubber efterhånden.
Alt held og lykke til Pusic. Han får det hårdt i FCK, da han vil være 3. valg fra start af og hans ego er ikke klar til det. Derudover er han ikke i kamp form og vil muligvis ikke gribe chancen når den kommer. Det ligner lidt en transfer ala Marvin Pourie fra FCK. En angriber med et stort ego, som har korte ophold i flere klubber, hvorefter han i 1-2 klubber i DK har gjort det bedre.
Alt held og lykke til Pusic. Han får det hårdt i FCK, da han vil være 3. valg fra start af og hans ego er ikke klar til det. Derudover er han ikke i kamp form og vil muligvis ikke gribe chancen når den kommer. Det ligner lidt en transfer ala Marvin Pourie fra FCK. En angriber med et stort ego, som har korte ophold i flere klubber, hvorefter han i 1-2 klubber i DK har gjort det bedre.
-
mousebreaker
Jeg tror man købte Pusic velvidende at dette scenarie var en mulighed. Man gamblede bare på at Pusic ville være en "blødere" Pusic i det første halve års tid hvor mesterskabet skulle spilles hjem og han kunne blive en vigtig brikda vi kun havde Duncan med topklasse. Derefter skulle han hurtigt afsted igen inden han rigtig var faldet til, fordi han så formodentlig ville begynde at give problemer. Vi fik så ikke skibbet ham ud af døren i tide.
Det var et mesterskabssats som gik godt - vi fik bare ikke problembarnet skudt afsted i tide. Det er min teori som står helt for egen regning
Det var et mesterskabssats som gik godt - vi fik bare ikke problembarnet skudt afsted i tide. Det er min teori som står helt for egen regning
da thorup kom til udtalte pusic, der er ingen struktur og koncept mere. kun høje bolde. En mand der stammer fra Balkan kan da ikke have respekt for en konfliktsky Thorup, som pisser han op af ryggen. husk han har været topscorer i sl.
En dag står der kun jer true fans der gider at høre på alternativ fakta fra kosmisk ali og se thorup fodbold.
så bliver der vel kun 500 på mch.
En dag står der kun jer true fans der gider at høre på alternativ fakta fra kosmisk ali og se thorup fodbold.
så bliver der vel kun 500 på mch.
- UlvenFraNord
Han kommer til at banke mål ind for FCK. Pusic er måske den mest ægte angribertype vi har haft i FCM.
Gad vide hvordan udfaldet havde været, hvis det var Pusic i stedet for Wikheim som vi havde skiftet ind, til sidst mod Apollon? Det er umuligt at sige, men chancen for en scoring ville have været større. Det ærgrer mig at vi ikke bruger alle midler vi har, når vi er belastet af en skade.
Gad vide hvordan udfaldet havde været, hvis det var Pusic i stedet for Wikheim som vi havde skiftet ind, til sidst mod Apollon? Det er umuligt at sige, men chancen for en scoring ville have været større. Det ærgrer mig at vi ikke bruger alle midler vi har, når vi er belastet af en skade.
Præcis! Man vidste, hvad man gik ind til. Og nu er Pusic ikke det eneste problembarn, der er blevet lagt på is i klubben på det seneste.mousebreaker skrev: ↑26. aug 2017, 11:00Derfor må man da formode at man havde en klar plan for hvordan man skulle håndtere ham når man nu kastede 7,5 mio efter ham og en klar formodning om at man som klub havde rummeligheden til at se ham gøre de ting man vidste han ville gøre på forhånd. Man skal jo ikke købe en mand man ved giver problemer med sit store ego og så brokke sig når han giver problemer med sit store ego.
Kontroversiel påstand: Mohamed Zidan var ikke blevet en succes under det nuværende setup.
Det er min primære anke mod Thorup, at han ikke kan håndtere de skæve typer i truppen. Det har vi kunnet før.
Men når man nu har affundet sig med, at klubben ikke har plads til den slags typer, er jeg glad for, at det endelig er lykkedes at komme af med Pusic. Lur mig om ikke vi har presset et par mio. ud af FCK i panik-mode. Økonomisk set kunne det ikke være bedre. Tror alle tre parter får det bedste ud af en dårlig situation. Pusic skal nok fungere i FCK på den korte bane, og vi får lidt mere råderum i budgettet.
Endnu en påstand: Duelund bliver den næste, der heller ikke er plads til.
Jeg bliver rigtig ærgelig hvis det ikke lykkedes for os at udløse Duelunds potentiale, men det er da bestemt en risiko at hans personlighed står i vejen for at han kan samarbejde med Thorup. Kunne godt frygte at du har ret Acebone, og at det næste talent som også ryger uden at skinne for os, bliver Anderson.
Jeg tror sgu ikke at smider guld på gaden (Duelund). Han har heldigvis en lang kontrakt, og tror vi ender med et stort salg på ham om nogle år. Jeg ville være dybt skuffet, hvis man sælger ham for en slik til en anden dansk klub. Det tror jeg simpelthen ikke sker.
Interessant handel med Pusic, der indebærer stor risikoprofil fra begge klubbers side, da det er en direkte konkurrent, men det er en handel, der giver absolut mening for alle 3 parter.
Jeg må sige, at det er fantastisk, at vi langt om længe er sluppet af med Problembarnet Pusic, som man har ønsket at sælge i en 2-3 vinduer nu. Jeg har bemærket, at alle der er negative omkring Thorup har været hurtige med at skyde på ham. Jeg hører imidlertid rygter om, at Pusic har nægtet at spille for klubben, men måske Arff eller andre, der faktisk færdes på træningsbanen kan bekræfte dette (det kan jo godt komme frem nu, hvor manden er væk)?
Pusic havde dermed skrevet sin egen fyreseddel (derfor var han hellere ikke med mod Apollon, selvom han desværre var dybt savnet), og ville ikke få flere minutter i FCM-trøjen, og da han samtidig ligger meget højt i lønhierarkiet, så var det meget oplagt, at få ham skibbet videre, og bruge lønkronerne på en spiller, der faktisk kan hjælpe førsteholdet. Jeg har ingen ide om, hvad FCK har betalt for en spiller, der havde 4 måneder tilbage, og alle i fodboldverdenen vidste, at vi skulle af med, men omvendt kan de også have været desperate for at få en erstatning for Santander ind. Glæder mig til at høre, hvad prisen ligger på for det kommer jo nok frem snart.
Derudover kan det kun være godt for omklædningsrummet og hierarkiet i truppen, at han er væk.
Jeg tænker også, at det er fin handel for FCK, da de får en spiller med potentiale til at høvle bolde i kassen for dem i Santanders skadesfravær uden at han formentlig har kostet en bondegård. Dog har de ikke turde, at binde ham på en længere kontrakt end 1 år. Det er vel et tegn på, at de godt ved, at han repræsentere en risiko med sin personlighed, og potentielt kan splitte det tredje danske omklædningsrum, hvis han ikke bliver en succes. Det kan både blive en kæmpesucces eller en stor fiasko for dem.
For Pusic er det også fint. FCK var formentlig de eneste i DK, der kunne matche den løn, som vi gav ham. Derudover kan han komme til at spille igen. Han er helt sikkert tændt, når vi møder dem d. 10 september. Vi har selv set ham i den sorte trøje mod EFB, hvor han jo bl.a. stjal et straffe fra Polle, hvilket helt sikkert hellere ikke har gjort ham mere populær internt på holdet.
På mange et af de mere interessante skifte mellem 2 danske klubber i mange år, og det er sgu en lettelse, at vi er sluppet af med ham. Selvom der klart er en risiko for, at han kan komme til at bombe for en konkurrent. jeg havde foretrukket en hollandsk klub eller lignende, men sådan skulle det ikke gå.
Interessant handel med Pusic, der indebærer stor risikoprofil fra begge klubbers side, da det er en direkte konkurrent, men det er en handel, der giver absolut mening for alle 3 parter.
Jeg må sige, at det er fantastisk, at vi langt om længe er sluppet af med Problembarnet Pusic, som man har ønsket at sælge i en 2-3 vinduer nu. Jeg har bemærket, at alle der er negative omkring Thorup har været hurtige med at skyde på ham. Jeg hører imidlertid rygter om, at Pusic har nægtet at spille for klubben, men måske Arff eller andre, der faktisk færdes på træningsbanen kan bekræfte dette (det kan jo godt komme frem nu, hvor manden er væk)?
Pusic havde dermed skrevet sin egen fyreseddel (derfor var han hellere ikke med mod Apollon, selvom han desværre var dybt savnet), og ville ikke få flere minutter i FCM-trøjen, og da han samtidig ligger meget højt i lønhierarkiet, så var det meget oplagt, at få ham skibbet videre, og bruge lønkronerne på en spiller, der faktisk kan hjælpe førsteholdet. Jeg har ingen ide om, hvad FCK har betalt for en spiller, der havde 4 måneder tilbage, og alle i fodboldverdenen vidste, at vi skulle af med, men omvendt kan de også have været desperate for at få en erstatning for Santander ind. Glæder mig til at høre, hvad prisen ligger på for det kommer jo nok frem snart.
Derudover kan det kun være godt for omklædningsrummet og hierarkiet i truppen, at han er væk.
Jeg tænker også, at det er fin handel for FCK, da de får en spiller med potentiale til at høvle bolde i kassen for dem i Santanders skadesfravær uden at han formentlig har kostet en bondegård. Dog har de ikke turde, at binde ham på en længere kontrakt end 1 år. Det er vel et tegn på, at de godt ved, at han repræsentere en risiko med sin personlighed, og potentielt kan splitte det tredje danske omklædningsrum, hvis han ikke bliver en succes. Det kan både blive en kæmpesucces eller en stor fiasko for dem.
For Pusic er det også fint. FCK var formentlig de eneste i DK, der kunne matche den løn, som vi gav ham. Derudover kan han komme til at spille igen. Han er helt sikkert tændt, når vi møder dem d. 10 september. Vi har selv set ham i den sorte trøje mod EFB, hvor han jo bl.a. stjal et straffe fra Polle, hvilket helt sikkert hellere ikke har gjort ham mere populær internt på holdet.
På mange et af de mere interessante skifte mellem 2 danske klubber i mange år, og det er sgu en lettelse, at vi er sluppet af med ham. Selvom der klart er en risiko for, at han kan komme til at bombe for en konkurrent. jeg havde foretrukket en hollandsk klub eller lignende, men sådan skulle det ikke gå.
-
mousebreaker
Det nægter jeg simpelthen at tro på alene ud fra en logisk betragtning.THenry skrev: ↑26. aug 2017, 12:59Jeg må sige, at det er fantastisk, at vi langt om længe er sluppet af med Problembarnet Pusic, som man har ønsket at sælge i en 2-3 vinduer nu. Jeg har bemærket, at alle der er negative omkring Thorup har været hurtige med at skyde på ham. Jeg hører imidlertid rygter om, at Pusic har nægtet at spille for klubben, men måske Arff eller andre, der faktisk færdes på træningsbanen kan bekræfte dette (det kan jo godt komme frem nu, hvor manden er væk)?
Hvis du går til din arbejdsgiver og nægter at arbejde. Hvor stor er chancen så for at du bliver bortvist?
Din arbejdsgiver kan aldrig være forpligtiget til at betale dig for et arbejde du kontraktligt er forpligtiget til, hvis du nægter at udføre dette. Hvis Pusic nægter at spille så er det kontraktbrud.
Jeg har ofte stillet mig undrende overfor Thorups behandling af Pusic specielt i Thorups første sæson, men jeg kan ikke undre mig over at han ikke kan rumme en person som Pusic. Det er der ikke mange der kan. Derfor er det godt at Pusic er væk.
Jeg håber ligesom Kent at Pusic splitter det omklædningsrum ad, men jeg tror det ikke. Ståle tænker kortsigtet med Pusic. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om og kortsigtet er jeg helt sikker på at Pusic nok skal være til ydmyg. Jeg tror faktisk at han vil gøre det godt for FCK hvis han får en reel chance, og at Thorups straffeboks ikke har taget brodden ud af hans spil.
Jeg har hørt det samme rygte. Skal ikke sige, om det passer, men blot konstatere, at Jes efter Pauls blindtarmsoperations sagde, at Pusic var i spil til OB/Limassol-kampene. Efterfølgende var han ikke i truppen, på trods af, at vi i den grad manglede en angriber. Det kunne godt tyde på, at det ikke var Jes, der holdt Pusic ude af truppen. Pusic deltog heller ikke i reserveholdskampen i mandags, selvom han spillede den første reserveholdskamp. Det tyder jo på, at der er sket et eller andet, som betød, at man ikke mente Pusic skulle spille reservekampe længere.mousebreaker skrev: ↑26. aug 2017, 13:44Det nægter jeg simpelthen at tro på alene ud fra en logisk betragtning.THenry skrev: ↑26. aug 2017, 12:59Jeg må sige, at det er fantastisk, at vi langt om længe er sluppet af med Problembarnet Pusic, som man har ønsket at sælge i en 2-3 vinduer nu. Jeg har bemærket, at alle der er negative omkring Thorup har været hurtige med at skyde på ham. Jeg hører imidlertid rygter om, at Pusic har nægtet at spille for klubben, men måske Arff eller andre, der faktisk færdes på træningsbanen kan bekræfte dette (det kan jo godt komme frem nu, hvor manden er væk)?
Hvis du går til din arbejdsgiver og nægter at arbejde. Hvor stor er chancen så for at du bliver bortvist?
Din arbejdsgiver kan aldrig være forpligtiget til at betale dig for et arbejde du kontraktligt er forpligtiget til, hvis du nægter at udføre dette. Hvis Pusic nægter at spille så er det kontraktbrud.
Hvis det er sandt, så er det naturligvis uhørt, men klogt at holde det internt, så man kunne få en transfer for Pusic.
Dejlig nyhed.
Ren win-win. Vi slipper af med Pusic og får penge oven i hatten.
Jer der mener at Pusic banker bolde ind for FCK.
Tør i komme med et konkret bud på hvor mange mål han får scoret for FCK i denne sæson?
Jeg mener han har været decideret elendig i hans sidste mange indhop for os, og episoden hvor han stjal et straffe fra Poulsen var bare et lavpunkt i hånd tid hos os.
Usympatisk og egoistisk på den helt forkerte måde.
Ren win-win. Vi slipper af med Pusic og får penge oven i hatten.
Jer der mener at Pusic banker bolde ind for FCK.
Tør i komme med et konkret bud på hvor mange mål han får scoret for FCK i denne sæson?
Jeg mener han har været decideret elendig i hans sidste mange indhop for os, og episoden hvor han stjal et straffe fra Poulsen var bare et lavpunkt i hånd tid hos os.
Usympatisk og egoistisk på den helt forkerte måde.
Jeg har absolut intet kendskab til ordvekslingen på mødet mellem Pusic og JT efter Apollon away. Jeg tænker dog, at hvervet som professionel fodboldspiller er så specielt, at Pusic og hans agent og jurist ville kunne komme udenom juraen på den ene eller anden måde, hvis man ville. F.eks. kunne han melde sig skadet som Coutinho, Alexis Sanchez og alle de andre spillere, der gerne vil skifte klub inden vinduet lukker. De er påfaldende alle skadet på den ene eller andet måde. Derudover kan man vel næppe fyre en mand, hvis han f.eks. møder op til træning omklædt til tiden og laver de øvelser, som han bliver bedt om, men til gengæld har du nok ikke lyst til at skifte ham ind i en kamp, hvis du ved, at manden ikke gider løbe efter en bold, fordi han ikke længere vil spille i klubben. Som sagt vil jeg understrege, at jeg ikke skal kunne sige præcist, hvad der er sket på træningsbanen, eller hvad der er sagt/formuleret på møder parterne i mellem, men har bare hørt det samme rygte fra flere kilder, hvilket Kent også kan bekræfte. Så jeg tror efterhånden, der er noget om snakken (forhåbentlig kommer sandheden frem, og næste fanforum vil jo være en oplagt mulighed for at udfritte RA), selvom det naturligvis er en bedre historie, at JT ikke kan håndtere kejtede typer.mousebreaker skrev: ↑26. aug 2017, 13:44Det nægter jeg simpelthen at tro på alene ud fra en logisk betragtning.THenry skrev: ↑26. aug 2017, 12:59Jeg må sige, at det er fantastisk, at vi langt om længe er sluppet af med Problembarnet Pusic, som man har ønsket at sælge i en 2-3 vinduer nu. Jeg har bemærket, at alle der er negative omkring Thorup har været hurtige med at skyde på ham. Jeg hører imidlertid rygter om, at Pusic har nægtet at spille for klubben, men måske Arff eller andre, der faktisk færdes på træningsbanen kan bekræfte dette (det kan jo godt komme frem nu, hvor manden er væk)?
Jeg har ofte stillet mig undrende overfor Thorups behandling af Pusic specielt i Thorups første sæson, men jeg kan ikke undre mig over at han ikke kan rumme en person som Pusic. Det er der ikke mange der kan. Derfor er det godt at Pusic er væk.
Jeg håber ligesom Kent at Pusic splitter det omklædningsrum ad, men jeg tror det ikke. Ståle tænker kortsigtet med Pusic. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om og kortsigtet er jeg helt sikker på at Pusic nok skal være til ydmyg. Jeg tror faktisk at han vil gøre det godt for FCK hvis han får en reel chance, og at Thorups straffeboks ikke har taget brodden ud af hans spil.
Olssons exit er der, hvor man i min bog kan sætte størst spørgsmålstegn ved, om Thorup kan agere de kantede typer. Pusic har fået et hav af chancer. Først blev han hurtigt taget til nåede efter hans uheldige optræden op til en Southampton-kamp, dernæst blev han taget til nåede efter, at han huggede straffesparket fra vores anfører mod EFB, og alt tyder altså på, at han fik endnu en chance efter Apollon away, men også valgte at pisse den væk, hvis du skal bevare harmoni i en spillertrup, hvor alle gerne vil spille fra start, og i øvrigt mener de er gode nok til det, så er der vel også en grænse for, hvor mange gange man kan blive ved med at dumme sig internt (særligt når der er en bedre angriber i truppen) for derefter at få en ny chance?
VDV kan ikke løbe, og er i øvrigt den spiller, der tager rekorden i FCM for at præstere de ringeste biptests ever, så for mig handler det heller ikke om en træner, der ikke kan håndtere en tidligere storspiller. Det siger sgu desværre langt mere om VDV og hans elendige form, selvom hans flotte far-dunk bestemt må være misundelsesværdig for de mange fædre, der tager på stadion
Til gengæld hopper jeg gerne med på vognen om hans (manglende) evner til at håndtere store egoer, hvis Duelund bliver frosset ud, som flere nævner i denne tråd. Pusic og VDV-cases siger desværre mere om spillerne.