Transfervinduet sommer 2017

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af TrueWolfMidt »

Kent skrev:
25. aug 2017, 18:23
10 mio € er en rigtig fin pris for Paul, og det skal vi vel slå til på, hvis det bliver budt. Uden EL-kampe har han begrænset mulighed for at stige yderligere i pris i denne sæson. Men spørgsmålet er, hvad vi skal med resten af sæsonen? Skal vi gå benhårdt efter guldet, nu hvor det ser ud til, at FCK kan rystes? Så skal vi ikke sælge Paul. Sørloth er ikke klar til at overtage pladsen som førsteangriber, og selv om vi så brugte 10-15 mio på en ny førsteangriber, er der ingen garantier for, at han vil slå til.

Paul skal nok levere 20 mål i ligaen i år. De kan blive guld værd. Spørgsmålet er så, hvor meget guld er værd - 10 mio €?
Mener at 10 Millioner € er en realistisk pris. Køb Uhre i sønderjyskE så vi har 2 gode angribere. Mon ikke de accepterer en pris på 5-10 millioner kroner for ham i Sønderjylland.

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Hvis vi kunne sælge Poul til 75 mio og så købe en forstærkning til hver kæde så ville jeg slå til!

Gerne en central forsvarer i top klasse, en central midt (så gerne Duelund solgt også), og så en angriber.. Om det skal være Uhre ved jeg ikke..

Vijen

Indlæg af Vijen »

Ja, smid 15-20 efter forsvarsklasse

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

Jeg hører lidt om Pusic skifte snart, til anden DK klub.
Tror det kunne være FCK, uden at være sikker.

THenry

Indlæg af THenry »

mrjelle skrev:
25. aug 2017, 23:23
Tak for info. Lidt overraskende udvikling, men de mangler i hvert fald en angriber efter Santanders skade, og de har økonomien til at give Pusic den fine løn, som han kræver.

Aab har tidligere været i spil, og de mangler mål, men præsenterede end angriber i sidste uge, så det er nok ikke dem.

Ved ikke om AGF eller Randers kunne være alternative bud eller om de mangler økonomien til at gennemføre en sådan handel?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

mrjelle skrev:
Pusics forskerordning udløber til nytår, så sandsynligheden for at han bliver i DK er stort set ikke-eksisterende. FCK er nok den eneste danske klub, der ville kunne løfte den økonomi, der skal til, men jeg vil garantere, at vi hellere vil se Pusic rådne op på træningsbanen i Ikast end at sende ham til FCK. Det sker simpelthen ikke.

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Kent skrev:
26. aug 2017, 08:25
mrjelle skrev:
Pusics forskerordning udløber til nytår, så sandsynligheden for at han bliver i DK er stort set ikke-eksisterende. FCK er nok den eneste danske klub, der ville kunne løfte den økonomi, der skal til, men jeg vil garantere, at vi hellere vil se Pusic rådne op på træningsbanen i Ikast end at sende ham til FCK. Det sker simpelthen ikke.
Ups :D
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/fc ... rtin-pusic

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jacob skrev:
26. aug 2017, 09:06
Kent skrev:
26. aug 2017, 08:25
mrjelle skrev:
Ups :D
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/fc ... rtin-pusic
Ja, der kan man roligt sige, at jeg fik vist, hvor meget jeg vidste ;-)
Det fatter jeg intet af!
Gad vide om vi håber, han ødelægger deres omklædningsrum?

Benzo

Indlæg af Benzo »

Han har kun fået kontrakt for resten af sæsonen, så selv Pusic kan nok ikke nå at splitte deres omklædningsrum. Personligt er jeg glad for at han endelig smuttede, der var ikke plads til ham på vores hold.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Nu har vi solgt Pusic. Sælger vi også Novak og Paul, så må vi have penge til erstatninger. Det kunne godt være som jeg ser det Pål Alexander Kirkevold fra Hobro og Vito Hammershøj fra Hobro. Kan se at Hobro forhandler om en forlængelse af Kirkevold som udløber - tror det er næste år. Jeg så SIF-Hobro igår og der var disse 2 spillere virkelig gode og det har de været længe. Vito er fuldstændig suveræn på midten, og er en potentiel afløser for JP. Kirkevold har alt. Han er hurtig, dækker sin bold godt, og har et lavt tyngdepunkt hvilket gør at han hurtigt kan sætte en mand.
Jeg synes vi burde købe disse 2 altså hvis ovenn. sker.

Kirkevold laver 2 kasser igår, og Vito spiller en så godt som fejlfri kamp som styrmand på deres midtbane.

Og det er bare ikke et øjebliksbillede jeg ser.

Sander

Indlæg af Sander »

Tillykke med din nye kontrakt i Fck. Tak for din store indsats da vi blev mestre. Du er en sand klassespiller og godt for dig at Danmarks bedste kan se det.

Det var ærgerligt at din karriere blev sat i stå med den konfliktsky Thorup. I FCM er der kun plads til de grå mænd.

Held og lykke.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Sander skrev:
26. aug 2017, 09:34
Tillykke med din nye kontrakt i Fck. Tak for din store indsats da vi blev mestre. Du er en sand klassespiller og godt for dig at Danmarks bedste kan se det.

Det var ærgerligt at din karriere blev sat i stå med den konfliktsky Thorup. I FCM er der kun plads til de grå mænd.

Held og lykke.
Crap. Get a life. Heldigvis havde vi Paul Onuachu til at score mål.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Se handel giver ingen mening. I min verden har vi langt mere at tabe end vinde. Hvis han bliver en succes, og det tror jeg han gør, vil både Steinlein og Thorup se voldsomt dumme ud. Lige før man håber det sker..

WBW

Indlæg af WBW »

I følge Rasmus Ankersen (på Twitter) er der en pris når det er til en konkurrent man sælger, og en anden pris når det ikke er en konkurrent.

Det må derfor betyde at vi har fået en god pris på Pusic (selvfølgelig i forhold til situationen) samt sparet en masse lønkroner.

Det synes jeg er yderst positivt!

At det så er til FCK, tja det gør ikke mig det store. Pusic har sat sig selv højere end holdet, og han ville aldrig blive brugt alligevel. Havde FCK ikke hentet ham, havde de hentet en anden på samme niveau. Så vi udnytter egentlig bare situationen til at tjene nogen penge og komme af med en primadonna.

Sniper

Indlæg af Sniper »

Ja jeg kommer ihvertfald ikke til at savne ham, jeg er overhovedet ikke nervøs for om han slår til, det sidste jeg så til ham i FCM trøjen var ikke serie 4 værdigt, husker tydeligt hvor elendig han var i starten af sidste sæson og alle de problemer der er i kølvandet af ham, lad endelig FCK overtage dem. Eneste der taler for at han bliver en succes er den korte kontrakt, han skal nok vise noget i de første par kampe men derefter tror jeg han glider ud af truppen og genfinder sit indre problembarn.
Men en virkelig overraskende transfer, det må virkelig se skidt ud i FCK's scouting-afdeling😀

Låst