Ledelsen
-
Steffen am
Re: Ledelsen
Og er dette tråden til at diskutere det?
Lur mig om han ikke mener en Central Forsvar og ikke Center Forward.
Tænker også at det høre til i transfer tråden, men man kan selvfølgelig diskutere ledelsens beslutninger efter kval/fiasko herinde efterfølgende
Superligaens lønkonge i frit fald: Fra Bernabeu i Madrid til bane 7!
Droppet i Europa: Ydmyget van der Vaart træner med talenterne!
Claus Steinlein om Rafael van der Vaart: »Det er herfra og så på plejehjem«!
Steinlein, jeg har forventninger til, at når en spiller er udtaget til kamp er han fit. Jeg takker for de opvarmninger op til en halv time, som Rafael lavede i foråret. Fantastisk at se på med op til 9.000.
Hvor gør det ondt i mit fodbold/fcm hjerte når jeg allerede
9 måneder efter signingen ser Steinlein på tv udtaler Rafael på plejehjem. Nu har ekstrabladet også begyndt at skrive om hvordan fcm og Steinlein ydmyger Rafael.
Det er kun 1 år siden at ved signingen, at Steinlein udtaler:
Sportsdirektør i FC Midtjylland, Claus Steinlein, lagde ikke skjul på, at det er en stor handel for klubben.
- For mig, FC Midtjylland og hele området er det en kæmpe ære, at vi i lille FC Midtjylland kan præsentere en mand, der har spillet en VM-finale, scoret over 200 betydningsfulde mål, været i Real Madrid og er blevet kåret til bedste ungdomsspiller.
- Vi har lavet maser af research og undersøgt, hvad han er for en person. Han er en rigtig god person, og vi er sikre på, han kan hjælpe os, siger Claus Steinlein.
Kære Steinlein, hvor er dit format? enten er du en leder som er magtsyg eller uden empati eller også er du bare en komisk Ali, som ingen indflydelse har. Jeg vurderer, at den dag du ikke er i fcm mere, vil du ikke få chancen i sl mere.
På en måde tror jeg at du er magtsyg. Vandrørerne siger at fcm har en konfliktsky træner, som ikke magter koncept og strategi. De eneste der kan se at der er et koncept er vel dig og bestyrelsesformanden.
Hvor er det ærgeligt at se en ledelse, som man ikke tror på og som pisser på en verdensstjerne.
I er til grin mange steder!
Steinlein, jeg har forventninger til, at når en spiller er udtaget til kamp er han fit. Jeg takker for de opvarmninger op til en halv time, som Rafael lavede i foråret. Fantastisk at se på med op til 9.000.
9 måneder efter signingen ser Steinlein på tv udtaler Rafael på plejehjem. Nu har ekstrabladet også begyndt at skrive om hvordan fcm og Steinlein ydmyger Rafael.
Sportsdirektør i FC Midtjylland, Claus Steinlein, lagde ikke skjul på, at det er en stor handel for klubben.
- For mig, FC Midtjylland og hele området er det en kæmpe ære, at vi i lille FC Midtjylland kan præsentere en mand, der har spillet en VM-finale, scoret over 200 betydningsfulde mål, været i Real Madrid og er blevet kåret til bedste ungdomsspiller.
- Vi har lavet maser af research og undersøgt, hvad han er for en person. Han er en rigtig god person, og vi er sikre på, han kan hjælpe os, siger Claus Steinlein.
Kære Steinlein, hvor er dit format? enten er du en leder som er magtsyg eller uden empati eller også er du bare en komisk Ali, som ingen indflydelse har. Jeg vurderer, at den dag du ikke er i fcm mere, vil du ikke få chancen i sl mere.
På en måde tror jeg at du er magtsyg. Vandrørerne siger at fcm har en konfliktsky træner, som ikke magter koncept og strategi. De eneste der kan se at der er et koncept er vel dig og bestyrelsesformanden.
Hvor er det ærgeligt at se en ledelse, som man ikke tror på og som pisser på en verdensstjerne.
Ekstra Bladet skal sælge aviser og clicks, og der fungerer overskriften 'Superligaens lønkonge i frit fald: Fra Bernabeu i Madrid til bane 7!' fantastisk godt! Det er det eneste nye i dit meget lange indlæg.Sander skrev: ↑21. aug 2017, 22:39Superligaens lønkonge i frit fald: Fra Bernabeu i Madrid til bane 7!
Når man så læser artiklen, så er det på ingen måde en artikel, der fremstiller FCM eller Steinlein som værende til grin. Rent faktisk er en meget nøgtern artikel, som kunne tyde på, at den udelukkende er skrevet ud fra kampreferatet på FCM's hjemmeside.
Derudover er der flere fejl i artiklen, kampen blev flyttet til bane 1 inden kampen, så journalisten har hvert fald ikke været i Ikast. Derudover er det ikke Rafas første kamp i sæsonen, som journalisten andetsteds skriver. Han spillede senest fuld tid i en reserveholdskamp mod Horsens, hvor han også scorede to mål.
Det giver ingen mening at kritisere ledelsen på baggrund af dagens artikel fra EB. Den bringer intet nyt. I stedet kunne du have brugt artiklerne fra sidste uge, hvor der var et fint interview med Rafa og Steinlein. Hvor også Klaus Egelund (der normalt har gode kilder i FCM) erfarer, at han er på vej væk.
Derudover vil jeg gerne vide, hvorfor du mener Steinlein er magtsyg eller 'komiske Ali' i lige netop sagen om Rafa. Det er jo ikke Steinlein, der har taget beslutningerne om, at Rafa ikke skal spille, i stedet er det Thorup, der tager den beslutning?
Du må også meget gerne forklare, hvordan Steinlein pisser på Rafa i dag?
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Det er godt nok en jammer dal at høre på dig Sander. Du gentager den samme remse uge efter uge, de samme 5 påstande, de samme perfide beskyldninger mod Steinlein og Thorup. Det er copy paste med det samme galde hver eneste f..... gang.
Altid negativ, aldrig positive indlæg, samme historie igen og igen. Når jeg læser dine indlæg er det lige ved at jeg savner Henkers indlæg, men også kun lige ved.
Glæd dig til den store kamp I morgen mod Apollon. Endnu en kæmpe kamp på vores Fort. Skabt af gode indkøb fra din hemmelige ven Steinlein.
Jeg ved du ikke skal på Stadion, men I stedet har valgt at surmule foran dit Fjernsyn.
Nyd nu kampen og husk hvor stort det vil være hvis vi igen skal ud på de store stadions I Europa.
Ha en god dag.
Altid negativ, aldrig positive indlæg, samme historie igen og igen. Når jeg læser dine indlæg er det lige ved at jeg savner Henkers indlæg, men også kun lige ved.
Glæd dig til den store kamp I morgen mod Apollon. Endnu en kæmpe kamp på vores Fort. Skabt af gode indkøb fra din hemmelige ven Steinlein.
Jeg ved du ikke skal på Stadion, men I stedet har valgt at surmule foran dit Fjernsyn.
Nyd nu kampen og husk hvor stort det vil være hvis vi igen skal ud på de store stadions I Europa.
Ha en god dag.