Undskyld, men der er godt mange ting der er noget sludder.
Du skriver du gerne vil have uddybet, hvad der ikke passer,
Ok here goes:
Sander skrev: ↑16. aug 2017, 20:42
Thorup
Vi er mange der ønsker din afgang, så vi igen kan se hvad FCM står for. Vi opfordrer dig til at få en aftrædelseordning med fcm.
Hvem er "vi"?
Pas på du ikke går efter manden, og glemmer bolden.
du er en dårlig leder, som også er konfliktsky. Du kan ikke håndtere spillere som har et stor ego. Det ser ud til at du fryser spillere ud som kan gennemskue dig som den svage leder. jeg nævner: pusic, kristoffer olsson, vdv og senest kæmpetalentet Duelund mfl.. Jeg tror også at duncans afgang var samme begrundelse.
Konfliktsky, hvordan? Du gætter og trækker noget ud af røven.
Du kommer ikke med en eneste kilde.
Hvis noget, så beviser Thorup da netop nosser ved at smide en såkaldt verdensstjerne på bænken, hvad enten stjernen eller sponsorer, så må mene.
- Pusic har meldt sig selv ud, og har for længe siden aftalt med FCM at han skulle videre, at han kan ikke kan finde nogen klub der vil betale hans løn, er ikke FCM's fej.
- Olsson, Stort ego? Tja.. men han stillede sig selv over holdet.
Er glad for at det er en træner der prioritere holdet over dem der 'tuder' mest.
(beklager til Olsson og andre, hvis de skulle føle sig stødt)
- Duelund er siet fra i en kamp, uden vi ved hvorfor og så er Thorup en dårlig leder, giver ingen mening.
- Duncan, du gætter igen. Han forlod FCM fordi han ville have en længere kontrakt end FCM kunne tilbyde.
du har ingen spillekoncept. hørt fra enkelte spillere. man hører det fra diverse fodbold journalister. senest i mandags i fm fodbold radio 24.7..
har lagt mærke til, at et par af de største profiler pludslig i kampens løb ændre spillemønstre hvorefter den anden ændre det. det kan være grunden til fcms usamhængende spil.
Det vil jeg MEGET gerne høre, hvad for nogle spillere du har hørt sige det, eller om du har været fast mand på træningsbanen?
hvor er jeg skuffet over, at du ikke benytter vdf kvaliter. men det magter du heller ikke.
Ved godt det er en absurd påstand jeg kommer med nu, men måske 2 UEFA Pro-licens trænere og 5 A-licens trænere, med flere års erfaringer og ser ham dagligt, har et ok bud om hvilket niveau VdV har og ikke har, og hvilken fysisk forfatning manden er i?
der grines af os i hele dk.
Og af AGF, og af AaB, og af OB, og af Randers, og af FCK, og af Esbjerg og af de muggrønne. Der er sku mange at grine af.
Jeg tror dit held i kampene snart opbrugt. hvis i kommer i gruppespillet tror jeg du får røvfuld. De spillere der giver dig modstand fryser du ude. håndværkerne siger ikke noget. din anføre tør ikke at gå dig imod, han er ikke typen på. han skal jo også snart forlænges. du er også beskyttet af en inkompetent steinlein. han er så magtsyg at han tænker på sig selv og ikke fcm. han elsker at kunne styre dig, for det kan han.
Aldrig har jeg set en påstand med ordet "tro" så mange gange.
Måske du skulle begynde at gå (endnu?) mere i kirke?
Hvis CS var magtsyg, ville han jo netop udvise sin magt. I stedet udvise han ro.
et godt råd hvis du er stortalent tag væk fra fcm. thorup har kun brug håndværkere. han kan ikke udvikle dig. duelund du bliver snart glemt.
Nej, også træls at se Sisto, NK, Paul, Novak, Borring osv. ikke har udviklet sig.
den dag thorup er væk er der en chance for at min 1000 tilskurer vender tilbage.
Selvfølgelig er der det.
Men der er også en chance/risiko for at der ikke er. Der er også en chance/risko for at der vil komme 1000 færre.