Jess Thorup.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
David

Re: Jess Thorup.

Indlæg af David »

UlvenFraNord skrev:
16. aug 2017, 22:17
Det skriger til himlen at Rafael van der Vaart ikke er i truppen der er rejst til Cypern. Hvis jeg var en af de sponsorer som har spyttet i kassen for at betale lønnen, ville jeg være stærkt kritisk...
Jess har kun en opgave i FCM og det er at vinde mest muligt. Det mener han så skal foregå uden VdV.

Ville da skrige helt vildt til himlen, hvis han tog ham med fordi nogle sponsore har smidt penge i ham.

Han skal udtage dem han mener er de bedste til kampen på Cypern og ikke andet.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

David skrev:
16. aug 2017, 22:33
UlvenFraNord skrev:
Det skriger til himlen at Rafael van der Vaart ikke er i truppen der er rejst til Cypern. Hvis jeg var en af de sponsorer som har spyttet i kassen for at betale lønnen, ville jeg være stærkt kritisk...
Jess har kun en opgave i FCM og det er at vinde mest muligt. Det mener han så skal foregå uden VdV.

Ville da skrige helt vildt til himlen, hvis han tog ham med fordi nogle sponsore har smidt penge i ham.

Han skal udtage dem han mener er de bedste til kampen på Cypern og ikke andet.
Ja, det er meget muligt.... men jeg tænker det bør være hans forbandede pligt at få mest muligt ud af de spillere han har til rådighed.... vdv får han ihvertfald intet ud af.....

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

UlvenFraNord skrev:
Du kan jo høre hvad en af sponsorerne selv siger: https://www.tvmidtvest.dk/nyheder/10-08 ... y=1#player

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Kent skrev:
16. aug 2017, 23:15
UlvenFraNord skrev:
Du kan jo høre hvad en af sponsorerne selv siger: https://www.tvmidtvest.dk/nyheder/10-08 ... y=1#player
Det er fint at sponsorerne er supertilfredse med deres investering.... men der er altså ingen grund til at vi som klub/land demonstrativt skal pille en verdensstjerne ned på denne her måde og ydmyge ham... så må de finde en løsning på problemet hvis det er JT's ego der gør det... fair nok hvis man så bakker JT op, men man skal ikke ydmyge ham sådan her... så LØS problemet!!!

Jeg kan godt forestille mig hvor meget gift vdv spreder blandt de unge spillere lige pt... og forståeligt... er man fra klubbens side ligeglade med dette? Eller er man bare ikke opmærksom på denne problematik fordi man ikke er vant til at tøjle navne på det her niveau...?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

HKP skrev:
16. aug 2017, 23:29
Kent skrev:
UlvenFraNord skrev:
Det er fint at sponsorerne er supertilfredse med deres investering.... men der er altså ingen grund til at vi som klub/land demonstrativt skal pille en verdensstjerne ned på denne her måde og ydmyge ham... så må de finde en løsning på problemet hvis det er JT's ego der gør det... fair nok hvis man så bakker JT op, men man skal ikke ydmyge ham sådan her... så LØS problemet!!!

Jeg kan godt forestille mig hvor meget gift vdv spreder blandt de unge spillere lige pt... og forståeligt... er man fra klubbens side ligeglade med dette? Eller er man bare ikke opmærksom på denne problematik fordi man ikke er vant til at tøjle navne på det her niveau...?
Hvorfor tror du han spreder gift? I klippene fra sidste reserveholdskamp bemærkede jeg, at Rafa roser og bakker de unge spillere op ved fx scoringer.

Kan heller ikke se, hvordan vi ydmyger ham og demonstrativt piller ham ned. Han er ikke en del af truppen, der tager til Cypern og træner så sammen med de andre spillere i førsteholdstruppen, der ikke er med der. Hvad skulle han ellers lave? Det er altså kun EB, der kan få en historie ud af det.

Jeg synes faktisk, at det er den anden vej rundt. Rafa ydmyger sig selv, ved ikke en gang at kunne komme i god nok form, til at komme på vores hold. Når man laver bip-test på Bruninho-niveau, så kommer man altså ikke på hold. Det er lige meget, hvem man er. Det ville da for alvor sende et skidt signal til de unge, hvis man så brugte ham. Hvordan vil du nogensinde overbevide Due om, at han skal tage de defensive løb, hvis man lod Rafa løbe rundt på fripas derinde?

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Undskyld, men der er godt mange ting der er noget sludder.
Du skriver du gerne vil have uddybet, hvad der ikke passer,
Ok here goes:
Sander skrev:
16. aug 2017, 20:42
Thorup

Vi er mange der ønsker din afgang, så vi igen kan se hvad FCM står for. Vi opfordrer dig til at få en aftrædelseordning med fcm.
Hvem er "vi"?
Pas på du ikke går efter manden, og glemmer bolden.
Sander skrev:
du er en dårlig leder, som også er konfliktsky. Du kan ikke håndtere spillere som har et stor ego. Det ser ud til at du fryser spillere ud som kan gennemskue dig som den svage leder. jeg nævner: pusic, kristoffer olsson, vdv og senest kæmpetalentet Duelund mfl.. Jeg tror også at duncans afgang var samme begrundelse.
Konfliktsky, hvordan? Du gætter og trækker noget ud af røven.
Du kommer ikke med en eneste kilde.

Hvis noget, så beviser Thorup da netop nosser ved at smide en såkaldt verdensstjerne på bænken, hvad enten stjernen eller sponsorer, så må mene.

- Pusic har meldt sig selv ud, og har for længe siden aftalt med FCM at han skulle videre, at han kan ikke kan finde nogen klub der vil betale hans løn, er ikke FCM's fej.

- Olsson, Stort ego? Tja.. men han stillede sig selv over holdet.
Er glad for at det er en træner der prioritere holdet over dem der 'tuder' mest.
(beklager til Olsson og andre, hvis de skulle føle sig stødt)

- Duelund er siet fra i en kamp, uden vi ved hvorfor og så er Thorup en dårlig leder, giver ingen mening.

- Duncan, du gætter igen. Han forlod FCM fordi han ville have en længere kontrakt end FCM kunne tilbyde.

Sander skrev:
du har ingen spillekoncept. hørt fra enkelte spillere. man hører det fra diverse fodbold journalister. senest i mandags i fm fodbold radio 24.7..

har lagt mærke til, at et par af de største profiler pludslig i kampens løb ændre spillemønstre hvorefter den anden ændre det. det kan være grunden til fcms usamhængende spil.
Det vil jeg MEGET gerne høre, hvad for nogle spillere du har hørt sige det, eller om du har været fast mand på træningsbanen?
Sander skrev:
hvor er jeg skuffet over, at du ikke benytter vdf kvaliter. men det magter du heller ikke.
Ved godt det er en absurd påstand jeg kommer med nu, men måske 2 UEFA Pro-licens trænere og 5 A-licens trænere, med flere års erfaringer og ser ham dagligt, har et ok bud om hvilket niveau VdV har og ikke har, og hvilken fysisk forfatning manden er i?
Sander skrev:
der grines af os i hele dk.
Og af AGF, og af AaB, og af OB, og af Randers, og af FCK, og af Esbjerg og af de muggrønne. Der er sku mange at grine af.
Sander skrev:
Jeg tror dit held i kampene snart opbrugt. hvis i kommer i gruppespillet tror jeg du får røvfuld. De spillere der giver dig modstand fryser du ude. håndværkerne siger ikke noget. din anføre tør ikke at gå dig imod, han er ikke typen på. han skal jo også snart forlænges. du er også beskyttet af en inkompetent steinlein. han er så magtsyg at han tænker på sig selv og ikke fcm. han elsker at kunne styre dig, for det kan han.
Aldrig har jeg set en påstand med ordet "tro" så mange gange.
Måske du skulle begynde at gå (endnu?) mere i kirke?

Hvis CS var magtsyg, ville han jo netop udvise sin magt. I stedet udvise han ro.
Sander skrev:
et godt råd hvis du er stortalent tag væk fra fcm. thorup har kun brug håndværkere. han kan ikke udvikle dig. duelund du bliver snart glemt.
Nej, også træls at se Sisto, NK, Paul, Novak, Borring osv. ikke har udviklet sig.
Sander skrev:
den dag thorup er væk er der en chance for at min 1000 tilskurer vender tilbage.
Selvfølgelig er der det.
Men der er også en chance/risiko for at der ikke er. Der er også en chance/risko for at der vil komme 1000 færre.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Det kan selvfølgelig være tilfældet at JT, Ankersen & co ser den aktuelle situation som et ledelsesmæssigt redskab..... sådan ... "se hvordan det kan gå dig, hvis ikke du makker ret....even if u r a Big star"....... det kaldes motivation igennem frygt....

hvis det er det der stod i ankersens lærebøger, så er udløbsdatoen for hans lærebøger vist kraftigt overskredet.... inden den industrielle revolution tænkte man måske på den her måde.... men det er altså hverken etisk eller successfult....

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Kent skrev:
16. aug 2017, 23:40
HKP skrev:
Kent skrev:

Hvorfor tror du han spreder gift? I klippene fra sidste reserveholdskamp bemærkede jeg, at Rafa roser og bakker de unge spillere op ved fx scoringer.

Kan heller ikke se, hvordan vi ydmyger ham og demonstrativt piller ham ned. Han er ikke en del af truppen, der tager til Cypern og træner så sammen med de andre spillere i førsteholdstruppen, der ikke er med der. Hvad skulle han ellers lave? Det er altså kun EB, der kan få en historie ud af det.

Jeg synes faktisk, at det er den anden vej rundt. Rafa ydmyger sig selv, ved ikke en gang at kunne komme i god nok form, til at komme på vores hold. Når man laver bip-test på Bruninho-niveau, så kommer man altså ikke på hold. Det er lige meget, hvem man er. Det ville da for alvor sende et skidt signal til de unge, hvis man så brugte ham. Hvordan vil du nogensinde overbevide Due om, at han skal tage de defensive løb, hvis man lod Rafa løbe rundt på fripas derinde?
Jeg forlanger ingen steder at man skal bruger manden.... det løb ER kørt, tænker jeg.... men vis dog lidt klasse som klub og få det her mismatch afviklet istedet for denne forfærdelige situation..... (nej jeg tvivler altså på at han er så indforstået med det som du beskriver.....)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Undskyld, er der en regel jeg er gået glip af, at der skal være mindst en bruger, som skal lukke bavl ud. Hvis en bruger forsvinder, er der en ny.

Prøv lige at tage sølvpapirs hatten af, og overvej hvor mange i FCM der ved noget om fodbold,
og så overvej bagefter om nogen klub nogensinde skulle være interesseret i at lade en dyr mand sidde på bænken, kun med onde og magtsyge årsager.

Nej vel.

Det her behøver ikke at være for eller imod VdV, som ekstrabladet prøver på.
VdV er genial, i hvert fald med bolden, men han har bare ikke formen,
men vi kan da sammen håbe på at han kommer det.

Due

Indlæg af Due »

Enig Steffen an og Kent.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

HKP skrev:
16. aug 2017, 23:49
Kent skrev:
HKP skrev:

Jeg forlanger ingen steder at man skal bruger manden.... det løb ER kørt, tænker jeg.... men vis dog lidt klasse som klub og få det her mismatch afviklet istedet for denne forfærdelige situation..... (nej jeg tvivler altså på at han er så indforstået med det som du beskriver.....)
Jeg tror sådan set gerne, at FCM vil af med Rafa, men det er jo ikke helt let. Det kræver, at Rafa, sponsorerne og Betis er indforstået. Det kræver også, at der er en klub, der vil have Rafa (i hvert fald hvis hans udsagn om, at han fortsat gerne vil spille, skal tages for gode varer). Det er jo ikke så lige til, når Rafa ikke vurderes fit til at spille. Hvilken klub vil overtage ham? Hvis FCM kunne komme af med ham kvit og frit i morgen, så vil jeg garantere, at det skete, men det er altså ikke så let - og i hvert fald ikke noget, der skal foregå gennem medierne.

Sander

Indlæg af Sander »

kan nedennævnte bruges som beskrivelse af Thorup?

Han I nogen sinde hørt eller læst posirivt om Thorup?

Anfører Jacob Schoop forklarer, at italieneren er kommet til klubben med en masse positive tiltag, som har gjort godt for truppen.

- Jeg tror, at jeg kan tale for hele truppen, når jeg siger, at Sormani var lige den type, vi havde brug for. Han er kommet ind med en masse gode ting og er lige den type, vi som hold skulle bruge, siger Schoop til bold.dk

- Han en træner, som er klar til at dø for sine spillere, og sådan noget bliver hurtigt gengældt. Han er sindssygt god til at motivere sine spillere og pumpe dem med selvtillid, og det har man kunnet se i de første kampe.

- Vi har vundet alle tre kampe, selvom vi har været bagud i de to af dem og mødte en meget stærk modstander i Esbjerg i den tredje, men vi føler os mentalt og fysisk ovenpå, og det giver bare de sidste procenter i de tætte kampe.

Schoop forklarer, at det ikke kun er på den mentale del, at Sormani har gjort en forskel for holdet.

- Han stille store krav til sine spillere, og det giver noget til holdet. Vi arbejder stenhårdt som en enhed, og det har især individualisterne nydt godt af.

- De tre forreste arbejder langt hårdere, end de gjorde i sidste sæson, og dermed står holdet hele tiden bedre på banen. Det har samtidig betydet, at vi har kunnet sætte offensivspillerne bedre op til chancer, og det har man set i de første kampe, hvor de både har scoret mål og lavet assists.

- Samtidig er han virkelig godt forberedt på alle vores modstandere, som han har analyseret enormt grundigt, så vi hele tiden ved, hvor vi kan ramme dem.

VanDam

Indlæg af VanDam »

Kent skrev:
17. aug 2017, 07:24
HKP skrev:
16. aug 2017, 23:49
Kent skrev:

Jeg tror sådan set gerne, at FCM vil af med Rafa, men det er jo ikke helt let. Det kræver, at Rafa, sponsorerne og Betis er indforstået. Det kræver også, at der er en klub, der vil have Rafa (i hvert fald hvis hans udsagn om, at han fortsat gerne vil spille, skal tages for gode varer). Det er jo ikke så lige til, når Rafa ikke vurderes fit til at spille. Hvilken klub vil overtage ham? Hvis FCM kunne komme af med ham kvit og frit i morgen, så vil jeg garantere, at det skete, men det er altså ikke så let - og i hvert fald ikke noget, der skal foregå gennem medierne.
Men husk nu Kent :D

Der er også mange der gerne vil af med ham her ;)

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... et/6580417

Fcm5600

Indlæg af Fcm5600 »

Helt ærligt, i en debattråd kunne man måske forvente et link til noget fra denne sæson. Vi er med i toppen i superligaen og ligger til gruppespil. Hvad er det du vil have? De fleste klubber i Danmark ville nok gerne bytte, måske med undtagelse af FCK.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Fcm5600 skrev:
19. aug 2017, 23:22

Helt ærligt, i en debattråd kunne man måske forvente et link til noget fra denne sæson. Vi er med i toppen i superligaen og ligger til gruppespil. Hvad er det du vil have? De fleste klubber i Danmark ville nok gerne bytte, måske med undtagelse af FCK.
Du har helt ret i at mange klubber i SL gerne ville bytte med os. Jeg tror også de fleste hold i Serie A gerne ville bytte med A.C Milan, men det betyder vil ikke at klubbens fans og holdet i sig selv har været tilfreds med hvor de havnede eller spillede.

Det handler vel i den grad om hvilken forventning vi har, både resultat mæssig og spillemæssig. Jeg kan da sagtens være enig med dig i, at det resultat mæssig er godkendt også selvom vi taber nogle dumme kampe! Spillemæssig.... Det tror jeg næppe nogen kan være tilfreds med pt. Derudover er vi jo ikke særlig langt inde i sæsonen og der skal ikke mange kampe til før, at vi kunne havde i den nederste halvdel af SL og være der noget tid!

Hvis vores forventning er en top 3 klub, skal i EL og at vi spiller godt fodbold, så kan det som det yderste kun være godkendt pt.

Låst