Transfervinduet sommer 2017
Re: Transfervinduet sommer 2017
Jeg tror ikke længere FCK er interesseret i Sviatchenko, de har brug for to midtstoppere her og nu, og med ES's skade er han formentlig ikke længere et emne for FCK, selv hvis Celtic er villig til at sælge ham.
Går FCM videre, indkøb af en klasseforsvar som helt sikker vifter enten K. Hansen eller ZSOLT KORCSMÁR ud på bænken.
Køb af klassebacks der kan spille i begge sider, og med defensive kvaliteter
Køb af klassebacks der kan spille i begge sider, og med defensive kvaliteter
Senest rettet af VanDam 17. aug 2017, 21:45, rettet i alt 1 gang.
Det er jo ikke kun selve forsvaret der sejler, det er jo hele holdet.
Helt enig og så tillader jeg mig at tilføje trænerteamet.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Hvis vi kommer i det forjættede land - Europa-league så køb da B.Sanneh af Horsens. Vi har virkelig brug for nye folk i det defensive.
Lej eller køb Patrick Banggåtd tilbage
-
Philipjensen
Bubacarr Sanneh ser altså rigtig god ud. Han må også være på brættet. Jeg ved ikke hvor meget Horsens skal have for ham, men bedømt på hvor meget de fik for Mads Bech kan det ikke være alverden.
Jeg er såmænd med på Sanneh-vognen. Han har bevist sit værd i Superligaen. Ser ham dog ikke som den store defensive dirigent, som vel reelt er det, vi mangler allermest.
-
Densestar7430
Tror jeg fik skrevet det under "lejesvende" tråden, men et aktuelt scenarie kunne jo være at i næste transfervindue, kan bytte Thycosen og evt. en lille pose penge for B. Sanneh. På daværende tidspunkt har Sanneh kun et halvt år tilbage af sin kontrakt, hvorfor han må begynde at forhandle med andre klubber.
Ville det ikke være lidt dumt at bytte Thychosen væk, hvis han står til at få et gennembrud i Horsens nu? Hvis alt passer perfekt, så sælger vi Nissen til næste sommer og står med en Superliga-klar Thychosen i stedet.
Sanneh skal da bare hentes for rede penge; hvor meget kan Horsens forlange, når han kan begynde at forhandle med andre klubber til vinter?
Sanneh skal da bare hentes for rede penge; hvor meget kan Horsens forlange, når han kan begynde at forhandle med andre klubber til vinter?
Hvad er ideen med Pusic ? man skal betale 4 mdr. løn til nytår 4 x 125000 kr. = 500000 kr.
Man vil åbenbart ikke bruge ham, tværtimod virker det som kold kamp.
Hvis man lod ham gå nu, så spare man 500000 kr. i løn, hvad kan man få for en spiller, der har 4 mdr. kontrakt tilbage ? der ikke har
spillet i et par mdr. ???
Man vil åbenbart ikke bruge ham, tværtimod virker det som kold kamp.
Hvis man lod ham gå nu, så spare man 500000 kr. i løn, hvad kan man få for en spiller, der har 4 mdr. kontrakt tilbage ? der ikke har
spillet i et par mdr. ???
Senest rettet af VanDam 19. aug 2017, 14:43, rettet i alt 1 gang.
-
Steffen am
At han skal væk.
Desværre hjælper han ikke sig selv.
Jamen det skal Novak og Rømer jo også, men dem bruger J.T.