I det mindste bruger du ikke Trump-retorik.JBT skrev: ↑13. aug 2017, 15:17Nyde 3-0 føringen? Det var vist godt den ikke blev meldt det senere, for hold nu op en lorte omgang. Vi ser på en træner og ledelse uden format. Vågn nu op. Folk griner af os og vi spiller af helvedes til. Der bliver pt. smidt redningskranse ud til teamet i hver evig eneste kamp.
Thorup RAUS.
Jess Thorup.
-
Steffen am
Re: Jess Thorup.
Huraaaaaa nu får vi lov til at beholde Thorup. Ny tatik. Luk et mål mindre ind end du scorer det er genialt. Han er et taktisk geni
- UlvenFraNord
Sjovt i øvrigt at det plejer at være 1. halvleg vi er helt væk i, og 2. halvleg hvor vi med høje bolde kommer lidt tilbage. Mod FCN var det lige omvendt, det fungerede ok i 1. halvleg mens vi var helt væk i 2.

-
Willigenburg
Jeg føler lidt at det er en kombination af at vi sover lidt på en 4-0 føring og at vi indskifter et par spillere som er klart dårligere defensivt.UlvenFraNord skrev: ↑14. aug 2017, 10:18Sjovt i øvrigt at det plejer at være 1. halvleg vi er helt væk i, og 2. halvleg hvor vi med høje bolde kommer lidt tilbage. Mod FCN var det lige omvendt, det fungerede ok i 1. halvleg mens vi var helt væk i 2.![]()
![]()
Holdet var perfekt sat op til at spille mod FCN i den første time. Vi var ikke for afventende, som man f.eks. så Aab være.
Vi skiftede også over til en 4-4-2 igår, efter Sørloth kom ind, da stod der 4-1. Jeg tror egentlig vi havde været bedre tjent med at fortsætte med 4-1-4-1, men Thorup følte nok at vi var så meget foran, at vi kunne overleve at prøve plan B af. Det gik jo også, selvom det blev snært til sidst.
Thorup skal have ros for at spille med 2 foran i går. Vi kan risikere at få brug for det igen, også er det vigtigt at Sørloth og Paul har fundet et samspil, så de ikke står oveni hinanden.
Kritikken er dog at han sætter 2 kanter ind som ikke vil arbejde defensivt. Utrolig at Wikheim og Duelund kan slippe afsted med, at være så ligeglade med den del af spillet. De burde spille backpladserne i de næste reserve kampe, så de kan se hvor vigtigt det er at manden foran deltager defensivt.
Kritikken er dog at han sætter 2 kanter ind som ikke vil arbejde defensivt. Utrolig at Wikheim og Duelund kan slippe afsted med, at være så ligeglade med den del af spillet. De burde spille backpladserne i de næste reserve kampe, så de kan se hvor vigtigt det er at manden foran deltager defensivt.
-
mousebreaker
Selvom ingen kan være stolte af den sidste halve time, så synes jeg det er forkert at sige det blev tæt til sidst når modstanderne reducerer på kampens sidste spark.Benzo skrev: ↑14. aug 2017, 11:15Vi skiftede også over til en 4-4-2 igår, efter Sørloth kom ind, da stod der 4-1. Jeg tror egentlig vi havde været bedre tjent med at fortsætte med 4-1-4-1, men Thorup følte nok at vi var så meget foran, at vi kunne overleve at prøve plan B af. Det gik jo også, selvom det blev snært til sidst.
Sejren var ikke i fare, men afslutningen gør at folk med rette kan sætte spørgsmålstegn ved om vi bør komme glade eller bekymrede ud fra sådan en kamp. Vi har åbenbart mentale udfald uanset hvordan stillingen er. Der er noget at arbejde med og det bliver ikke lige løst på to eller tre uger. Det må sidde dybere
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Jeg er heller ikke så optaget af, hvem der kom på banen - ikke at det ikke spiller en rolle. Jeg synes dog, at du peger på det helt, helt afgørende moment fra sæsonens opstart: Mangel på koncentration i afgørende defensive momenter. Der er enkelte spillere, som har vist sig negativt i denne sammenhæng, og som har gjort det svært for holdet, men jeg synes, at det er et kollektivt problem, som simpelthen SKAL løses.mousebreaker skrev: ↑14. aug 2017, 18:53Selvom ingen kan være stolte af den sidste halve time, så synes jeg det er forkert at sige det blev tæt til sidst når modstanderne reducerer på kampens sidste spark.Benzo skrev: ↑14. aug 2017, 11:15Vi skiftede også over til en 4-4-2 igår, efter Sørloth kom ind, da stod der 4-1. Jeg tror egentlig vi havde været bedre tjent med at fortsætte med 4-1-4-1, men Thorup følte nok at vi var så meget foran, at vi kunne overleve at prøve plan B af. Det gik jo også, selvom det blev snært til sidst.
Sejren var ikke i fare, men afslutningen gør at folk med rette kan sætte spørgsmålstegn ved om vi bør komme glade eller bekymrede ud fra sådan en kamp. Vi har åbenbart mentale udfald uanset hvordan stillingen er. Der er noget at arbejde med og det bliver ikke lige løst på to eller tre uger. Det må sidde dybere
Thorup
Vi er mange der ønsker din afgang, så vi igen kan se hvad FCM står for. Vi opfordrer dig til at få en aftrædelseordning med fcm.
Det vi oplever er :
du er en dårlig leder, som også er konfliktsky. Du kan ikke håndtere spillere som har et stor ego. Det ser ud til at du fryser spillere ud som kan gennemskue dig som den svage leder. jeg nævner: pusic, kristoffer olsson, vdv og senest kæmpetalentet Duelund mfl.. Jeg tror også at duncans afgang var samme begrundelse.
du har ingen spillekoncept. hørt fra enkelte spillere. man hører det fra diverse fodbold journalister. senest i mandags i fm fodbold radio 24.7..
har lagt mærke til, at et par af de største profiler pludslig i kampens løb ændre spillemønstre hvorefter den anden ændre det. det kan være grunden til fcms usamhængende spil.
hvor er jeg skuffet over, at du ikke benytter vdf kvaliter. men det magter du heller ikke. der grines af os i hele dk.
Jeg tror dit held i kampene snart opbrugt. hvis i kommer i gruppespillet tror jeg du får røvfuld. De spillere der giver dig modstand fryser du ude. håndværkerne siger ikke noget. din anføre tør ikke at gå dig imod, han er ikke typen på. han skal jo også snart forlænges. du er også beskyttet af en inkompetent steinlein. han er så magtsyg at han tænker på sig selv og ikke fcm. han elsker at kunne styre dig, for det kan han.
et godt råd hvis du er stortalent tag væk fra fcm. thorup har kun brug håndværkere. han kan ikke udvikle dig. duelund du bliver snart glemt.
den dag thorup er væk er der en chance for at min 1000 tilskurer vender tilbage.
Vi er mange der ønsker din afgang, så vi igen kan se hvad FCM står for. Vi opfordrer dig til at få en aftrædelseordning med fcm.
Det vi oplever er :
du er en dårlig leder, som også er konfliktsky. Du kan ikke håndtere spillere som har et stor ego. Det ser ud til at du fryser spillere ud som kan gennemskue dig som den svage leder. jeg nævner: pusic, kristoffer olsson, vdv og senest kæmpetalentet Duelund mfl.. Jeg tror også at duncans afgang var samme begrundelse.
du har ingen spillekoncept. hørt fra enkelte spillere. man hører det fra diverse fodbold journalister. senest i mandags i fm fodbold radio 24.7..
har lagt mærke til, at et par af de største profiler pludslig i kampens løb ændre spillemønstre hvorefter den anden ændre det. det kan være grunden til fcms usamhængende spil.
hvor er jeg skuffet over, at du ikke benytter vdf kvaliter. men det magter du heller ikke. der grines af os i hele dk.
Jeg tror dit held i kampene snart opbrugt. hvis i kommer i gruppespillet tror jeg du får røvfuld. De spillere der giver dig modstand fryser du ude. håndværkerne siger ikke noget. din anføre tør ikke at gå dig imod, han er ikke typen på. han skal jo også snart forlænges. du er også beskyttet af en inkompetent steinlein. han er så magtsyg at han tænker på sig selv og ikke fcm. han elsker at kunne styre dig, for det kan han.
et godt råd hvis du er stortalent tag væk fra fcm. thorup har kun brug håndværkere. han kan ikke udvikle dig. duelund du bliver snart glemt.
den dag thorup er væk er der en chance for at min 1000 tilskurer vender tilbage.
Jeg har helt misset den med Duelund (men kommer heller ikke på træningsbanen eller i omklædningsrummet eller har kontakter, der færdes disse steder), der åbenbart er blevet frosset ud. Han er ikke i truppen til morgendagens kamp, men det kan næppe kaldes frosset ud (siden han spillede i sidste kamp). Af ren nysgerrighed kan du så ikke gøre mig klog på, hvad der sker i denne sag?Sander skrev: ↑16. aug 2017, 20:42Thorup
Det vi oplever er :
Dette indlæg viser kun en ting. Det er at du går efter manden. Du kan ikke lide Jess eller Steinlein. Fair nok, men det meste af det du skriver er en gang vrøvl.Sander skrev: ↑16. aug 2017, 20:42Thorup
Det vi oplever er :
Vil give Sander ret i en ting - JT virker som en svag leder der samtidig er stædig. Pt er han i gang med at gøre hele Danmark til grin i fodboldverdenen med hans behandling af VDV - det virker mest som om at han forsøger at vise omverdenen at han er i kontrol. En dygtig leder finder en måde at integrere komplicerede medarbejdere i dagligdagen og styre dem via respekt og viden. Har VDV mon (utilsigtet) ydmyget (føler han måske selv) JT?
De kampe hvor jeg har set VDV - mod os og PS&E - har han haft en stor betydning med målet mod os og gudeafleveringen ( en af de bedste jeg nogensinde har set i suppen) mod Brilleaberne. Tror simpelthen ikke på at han ikke er god nok til jeres bænk som minimum!
Selvom det vil styrke jer hvis man fyrer JT håber jeg på sker før klovnen gør dansk fodbold endnu mere til grin i Europa med hans behandling af VDV.
De kampe hvor jeg har set VDV - mod os og PS&E - har han haft en stor betydning med målet mod os og gudeafleveringen ( en af de bedste jeg nogensinde har set i suppen) mod Brilleaberne. Tror simpelthen ikke på at han ikke er god nok til jeres bænk som minimum!
Selvom det vil styrke jer hvis man fyrer JT håber jeg på sker før klovnen gør dansk fodbold endnu mere til grin i Europa med hans behandling af VDV.
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer 
- UlvenFraNord
Det skriger til himlen at Rafael van der Vaart ikke er i truppen der er rejst til Cypern. Hvis jeg var en af de sponsorer som har spyttet i kassen for at betale lønnen, ville jeg være stærkt kritisk...