Jess Thorup.
Re: Jess Thorup.
Der var heller ingen 'mandags-træner' efter nederlaget mod Brøndby, jeg kan komme i tanke om 2 forklaringer:
1) Ingen mandags-træner efter en udekamp i suppen, transport mm tager for meget af Thorup/kommunikations-mandens tid.
2) Ingen mandags-træner efter nederlag, fordi lidt kryster er man vel altid.
1) Ingen mandags-træner efter en udekamp i suppen, transport mm tager for meget af Thorup/kommunikations-mandens tid.
2) Ingen mandags-træner efter nederlag, fordi lidt kryster er man vel altid.
Helt i orden. Mit spørgsmål var også bare fordi jeg heller ikke havde set det. Mit bud er at Jakob Nørgaard har fri i dag, og derfor er det ikke blevet lavet. Han har haft mange rejsetimer med holdet, så han holder nok også fra sommetiderCortez skrev:Det ser jeg ingen steder. Men jeg undrer mig.Arff skrev: ↑7. aug 2017, 19:03Nu ved jeg ikke, hvor du ser at det er Jess' skyld, at der ikke er kommet en mandags-træner?Cortez skrev: ↑7. aug 2017, 19:01Jeg synes Thorup fejler ved at fravige sit normale mandags-interview. Det er nu vi har behov for at han sætter nogle ord på kampen i går - og ikke bare lade os nøjes med standardfloskler i mixedzone via de normale medier.
Men han har måske siddet i møde hele dagen? (Man har vel lov at håbe).
/Cortez
/Cortez
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Hvis det er tilfældet, så er det endnu mere uprofessionelt end at træffe en strategisk beslutning om, at man ikke vil udtale sig, når det er svært.Arff skrev: ↑7. aug 2017, 22:11Helt i orden. Mit spørgsmål var også bare fordi jeg heller ikke havde set det. Mit bud er at Jakob Nørgaard har fri i dag, og derfor er det ikke blevet lavet. Han har haft mange rejsetimer med holdet, så han holder nok også fra sommetider![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dan Sørensen og de 2 lokale sportredaktører fra Herning og Viborg bladene snakker damelandshold, Johnny Mølby OG til sidst Thorup i dette 442 interview
synes at vores lokale mand fra Herning Folkeblad summerer meget godt op om situationen omkring Thorups position
Fik ikke lige helt fanget minuttallet, men det var vel sådan ca. lidt over halvvejs inde
https://www.tvmidtvest.dk/fodboldmagasi ... 1_1ggzm99y
synes at vores lokale mand fra Herning Folkeblad summerer meget godt op om situationen omkring Thorups position
Fik ikke lige helt fanget minuttallet, men det var vel sådan ca. lidt over halvvejs inde
Ja, han har vel meget ret i at hvis vi går videre i EL, så bliver Thorup ikke fyret. Hvis vi bliver slået ud så brænder sædet for alvor. Og så vil der ydeligere blive solgt et par stykker.974 skrev: ↑10. aug 2017, 00:03Dan Sørensen og de 2 lokale sportredaktører fra Herning og Viborg bladene snakker damelandshold, Johnny Mølby OG til sidst Thorup i dette 442 interview
Fik ikke lige helt fanget minuttallet, men det var vel sådan ca. lidt over halvvejs inde![]()
-
Densestar7430
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/thor ... d-presset/
Shit hvor lever Thorup i en osteklokke!
"Jeg ved godt, at vi taber til Helsingør, hvor vi var stor favorit. Det giver nogle efterdønninger. Det er træls, når vi leverer sådan en præstation efter en flot Europa League-kamp om torsdagen"
FLOT EUROPA-LEAGUE KAMP OM TORSDAGEN!! - Nej Jess, det var en af de ringeste præstationer vi nogensinde har leveret på MCH arena, det var kun ren svineheld at vi nu står i 4. runde.
Øv hvor mister manden bare meget troværdighed med sådan nogle kommentarer! Ellers synes jeg faktisk han får sat fine nuancer på vores start, og minder om en flot europæisk kampagne de seneste 3 år.
"Jeg ved godt, at vi taber til Helsingør, hvor vi var stor favorit. Det giver nogle efterdønninger. Det er træls, når vi leverer sådan en præstation efter en flot Europa League-kamp om torsdagen"
FLOT EUROPA-LEAGUE KAMP OM TORSDAGEN!! - Nej Jess, det var en af de ringeste præstationer vi nogensinde har leveret på MCH arena, det var kun ren svineheld at vi nu står i 4. runde.
Øv hvor mister manden bare meget troværdighed med sådan nogle kommentarer! Ellers synes jeg faktisk han får sat fine nuancer på vores start, og minder om en flot europæisk kampagne de seneste 3 år.
En ting er hvad Jess og resten af ledelsen melder ud til pressen, en anden ting er hvad der foregår på de indre linjer. Som enhver anden kompetent ledelese er jeg nu nok sikker på at Jess og resten af ledelsen nok med skal fortælle spillerne med alvorsord hvad der er godt og dårligt.
Der en jo ingen grund til at ledelsen direkte inviterer pressen indenfor til formmæssige problemer. Hvad pressen og resten af sportsinteressede godtfolk har af holding til de nuværende tilstande er reelt ligegyldige.
Jess har indtil videre formået at leve op til målsætningerne, på trods af det har været med meget lidt charmerende spil.
Der en jo ingen grund til at ledelsen direkte inviterer pressen indenfor til formmæssige problemer. Hvad pressen og resten af sportsinteressede godtfolk har af holding til de nuværende tilstande er reelt ligegyldige.
Jess har indtil videre formået at leve op til målsætningerne, på trods af det har været med meget lidt charmerende spil.
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" 
Jeg er med på, at overdrivelse fremmer forståelsen, men nu tror jeg, at jeg har set samtlige kampe på SAS/MCH Arena, og Arka-kampen er altså rigtig langt fra at være en af de ringeste præstationer nogensinde. Når du anklager Jess for at overdrive, hvor god den var, så er det lidt skidt stil selv at overdrive mindst lige så meget den anden vej.Densestar7430 skrev: ↑10. aug 2017, 14:57
Nu kan jeg ikke huske præcis, hvad han sagde i klippet fra omklædningsrummet efter kampen. Noget med at det ikke var en god kamp, men fuck det vi er videre.Densestar7430 skrev: ↑10. aug 2017, 14:57http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/thor ... d-presset/
Nu er det så en flot EL kamp??? Man må næsten håbe at han er fejlciteret.
-
mousebreaker
Meget "sjovt" at gå tilbage til side 1 i denne tråd. Starter fra tiden inden den sidste kamp i gruppespillet mod Brugge. Kigger man på tonen og kritikken af spillet dengang og sammenligner med i dag så er det stort set kun årstallet til forskel
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
mousebreaker
Vijen skrev: ↑10. aug 2017, 15:36Nu kan jeg ikke huske præcis, hvad han sagde i klippet fra omklædningsrummet efter kampen. Noget med at det ikke var en god kamp, men fuck det vi er videre.Densestar7430 skrev: ↑10. aug 2017, 14:57http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/thor ... d-presset/
Nu er det så en flot EL kamp??? Man må næsten håbe at han er fejlciteret.
Manden forsøger måske at vende kritikken og gøre det til sandhed at vi spillede bragende god fodbold mod et polsk sekunda hold (i europæisk sammenhæng) som vi kun var 80+% favoritter imod på forhånd, og viste dem hvor overlegne vi er rent taktisk ved at give tilpas snor.
Jeg tror faktisk ikke det er en fejlcitering - men en presset mand der ikke selv ser noget formål ved at bære brænde til bålet. Det kan man nok godt forstå
De sidste to kampe vi har spillet har været røvsyge. Mod Arka skabte vi ingenting - vi får et selvmål og et mål langt inde i overtiden. Det kan vist siges at være svineheld. Så vidt jeg så havde Arka større chancer end vi havde. Så jeg synes også at det er en helt hen i vejret udtalelse af JT.Kent skrev: ↑10. aug 2017, 15:35Jeg er med på, at overdrivelse fremmer forståelsen, men nu tror jeg, at jeg har set samtlige kampe på SAS/MCH Arena, og Arka-kampen er altså rigtig langt fra at være en af de ringeste præstationer nogensinde. Når du anklager Jess for at overdrive, hvor god den var, så er det lidt skidt stil selv at overdrive mindst lige så meget den anden vej.Densestar7430 skrev: ↑10. aug 2017, 14:57
Han fik en livline mod Arka. Hvis vi misser EL er det forhåbentlig game over for JT.
Nu er overtid jo altså en del af fodbold. Havde vi scoret målet til 2-1 ti minutter før, havde det hverken været mere eller mindre heldigt af den grund.
-
mousebreaker
Det er rigtigt at overtid er en del af fodbold, men det ikke rigtigt at tidspunktet er ligegyldigt for den afgørende scoring (eller mere eller mindre heldigt om du vil)
Det kommer an på, hvad man mener med heldigt så. Det mål vi scorede i overtiden mod Arka var ganske regulært og havde i min bog ikke meget med held at gøre. Det var godt udført af Wikheim og Sørloth.