Transfervinduet sommer 2017
Re: Transfervinduet sommer 2017
Jeg tror ikke Rømer bliver solgt hvis vi kommer i gruppespil. Da han er en hæderlig gardering på flere positioner. Hvis det glipper kan det ikke udelukkes fordi man så hellere vil satse på nogle af de unge på de positioner
Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... aa-onuachu
Tipsbladet har været ved at kigge på vores transfervinduet. De siger ikke så meget nyt. Men de ser Onuachu, Novak og måske VdV som de mest oplagte til at forlade os.
Tipsbladet har været ved at kigge på vores transfervinduet. De siger ikke så meget nyt. Men de ser Onuachu, Novak og måske VdV som de mest oplagte til at forlade os.
-
Steffen am
Tror du har meget ret.Densestar7430 skrev: ↑9. aug 2017, 14:55Ift. Ankersens tidl. udtalelse om at vi skulle sælge spillere hvis EL gruppespillet misses. Hvem tror i så der ryger?
Uanset om vi kommer i gruppespillet eller ej, tror jeg nedenstående bliver solgt:
Novak
Rømer
Pusic
Ankersens udtalelse kunne jeg dog godt forstå som om at vi måske skal af med yderlidere. Her kunne jeg godt være bange for at man solgte en spiller som Nissen eller Duelund.
Hvad tænker i?
- Pusic er på vej væk.
Han er gift for omklædningsrummet og skal bare væk så snart det er muligt.
- Novak er blevet lovet et salg, og forventes også væk uanset.
Med de seneste hændelser taget i mente, kan det desværre godt se ud som om prisen er faldet,
og synes egentlig der er underlig stille omkring ham.
Forventer et salg uanset, men er kommet lidt i tvivl, om der er en interessant nok klub, der vil give nok.
I tilfælde af gruppespil
Ellers tror jeg ikke der sker det store. Truppen er bred, men gør heller ikke noget med kamp antallet i mente.
Måske en ny midterforsvar ind, hvis der kan skaffes en billig og evt. udleje af et talent eller to.
(Riis, hvad skal der til at for at få ham samlet op? Må være hvad trænerteamet må spørge sig selv)
I tilfælde af ingen gruppespil
- Med de seneste udmeldinger taget i mente, kan det også give mening med et salg af Rømer
- Der er ingen tvivl om Paul, Duelund og Nissen er vores største salgsemner, og er alle set i forbindelse med et forventet salg i næste sommer vindue.
Hvis det ikke bliver til et gruppespil, er der et år til næste europæiske kampe, så derfor kan der blive tale om et salg, så aftagerne kan blive spillet rigtigt sammen inden da (og top 3 også burde være muligt uden en eller to af disse)
Ikke uvæsentlig kan det være at den offensive midt og højre back formentlig er de positioner hvor vi i hvert fald antalsmæssigt er dækket fornuftigt af.
Det lyder ærgerligt, at han nu er i GF (uden jeg ved hvad der er sket). Vi har plukket så mange unge talenter i AGF-land, så måske er det deres tur til at få én den anden vej
Jeg gætter på. at han ryger videre i systemet. Han kommer ikke til at få mange minutter på midtbanen, så det er udelukkende som højre back, jeg ser at han gør sig til. Og NK sidder tungt på pladsen, og derudover tyder intet på, at Munksgaard bliver udlejet, så han vil kunne overtage reserverollen på højre back bag NK.
Rømer er 24 år, og har behov for fast spilletid, hvis han skal udvikle sig, så synes det giver god mening for alle parter, hvis han finder en ny klub.
Kunne godt tænke mig, at Steinlein vågnede og hentede ham hjem.
Kunne også være en lejeaftale på et år.
Avis: FCK lune på Sviatchenko
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/avis ... iatchenko/
Kunne også være en lejeaftale på et år.
Tror desværre det er meget urealistisk, at vi ser ham tilbage i Midtjylland. Tror desværre han har større ambitioner end EL(måske) og top 3-5 i ligaen.
Tror bestemt Steinlein er lysvågen, men der skal to til tango, og tror desværre Erik har andre og større ambitioner end en retur til FCM. Håber ikke han ender i FCK, men modsat ville det faktisk ikke komme bag på mig.Lupus1999 skrev: ↑11. aug 2017, 08:20Kunne godt tænke mig, at Steinlein vågnede og hentede ham hjem.
Jeg kan også sagtens forestille mig at han skifter til FCK men hold nu op hvor ville det gøre ondt i ulvehjertet, én af de bedste spillere klubben nogensinde har fostret, håber inderligt han fortsætter i udlandet.
Jeg håber Erik har større ambitioner end FCK. Kan læse Leicester har været interesseret i vinterpausen, så giver det da ingen mening at skrive med FCK. Tålmodighed.
Re: RE: Re: Transfervinduet sommer 2017
Der sker jo desværre meget på et halvt år. Hvor man ikke er fast mand. Som Erik jo ikke var her i foråret. Så spørgsmålet er om han vil et sted hen hvor han er helt sikker starter, så er FCK jo ikke nogen helt dårlig idé for ham. Selvom jeg bestemt heller ikke håber at se ham i FCKRavnen skrev:Jeg håber Erik har større ambitioner end FCK. Kan læse Leicester har været interesseret i vinterpausen, så giver det da ingen mening at skrive med FCK. Tålmodighed.
Problemet for Sviatchenko er jo så også, at han pt er skadet og ude de næste 12 uger. Celtic kunne sikkert godt finde på at hente en midtstopper inden vinduet lukket, når nu Erik er ude det meste af efteråret, hvilket også vil gøre det sværere for ES at komme på hold, og spille sig til en større klub.
Uanset hvad, håber jeg godt nok ikke at ES skifter til FCK, det vil ødelægge mig lidt indeni.
Uanset hvad, håber jeg godt nok ikke at ES skifter til FCK, det vil ødelægge mig lidt indeni.
Tror desværre ikke Leicester er relevant længere, da han har været ude i kulden det sidste halve års tid(Så vidt jeg har kunne forstå), hvorimod han var første mand på holdkortet og fanfavorit det første halve år.
Et skifte til FCK vil gøre ondt af flere grunde.
1. Det er vel meget sandsynligt vi har en videresalgsklausul - Ryger han til FCK er det nok ikke for mere end Celtic selv gav for ham = ikke særligt mange penge.
2. Han vil kunne forstærke FCK markant. En fantastisk forsvarsspiller og leder, gud hvor han er savnet i FCM som spiller og person(Omend hans kærlighed til FCK giver kvalme).
3. Det vil i mine øjne være uambitiøst og utålmodigt af ham. FCK køber ikke en spiller, for at lade ham blomstre et år og så sælge med fortjenste. Hvis de signer ham, så bliver det minimum for 4 år, og han vil ikke komme væk fra klubben de første 2 år. Der vil gøre det sværere at få en stor international karriere.(Der er selvfølgelig meget gætværk her, men ikke usandsynligt.).
Jeg håber han klemmer ballerne sammen, bliver i Celtic 1 år endnu, gør det fantastisk og ryger til Engelsk fodbold for 100 millioner.
-
Densestar7430
Jeg tror ikke du skal regne med vi har nogen videresalgsklausul på Erik, han blev jo solgt fordi hans frikøbsklausul på omkring 2 mio eur blev indløst.
Det er derfor meget utænkeligt at vi har andet end uddannelsespenge at hente i Erik.
Det er derfor meget utænkeligt at vi har andet end uddannelsespenge at hente i Erik.
Rygterne går også på, at Besiktas skulle have været interesserede i Erik, men pga. skaden sprang de fra.