SL R4: Helsingør - Midtjylland
Re: SL R4: Helsingør - Midtjylland
Det sejler helt enormt spillemæssigt for den her klub. Det har man kunnet se i lang tid, ikk bare i dag...
Lyngby hjemme, BIF ude, EL-kval i torsdags og i dag er et par af de grimmeste eksempler.
Der er noget HELT galt!
Lyngby hjemme, BIF ude, EL-kval i torsdags og i dag er et par af de grimmeste eksempler.
Der er noget HELT galt!
Jeg er enig. Selvfølgelig skal vi rotere, og det burde vi også være i stand til med den trup vi på papiret har. Jeg tror fortsat på at reserverne er gode nok til at skulle kunne gøre en forskel i ligaen, selvom flere af dem gang på gang har vist det modsatte. Og reelt set skal 'nøglespillerne' og lederne have en endnu større røffel end reserverne, da det er dem 'de nye' skal læne sig opad, og guides af.Kent skrev: Jeg er ikke modstander af at rotere. Den fysiske stab og trænerne ved, hvordan spillernes tilstand er, og der giver det god mening, at sikre friske kræfter til tider. Og hvis vi skal kunne holde til et efterår med Europa, så skal vi altså kunne rotere nogle spillere i kampene mod de formodede bundhold. Men det er beskæmmende så elendigt vores rotationsspillere leverer, og det må give panderynker hos både Thorup og Steinlein. Vores reserver i misterforsvarer ser ud til at have en intern konkurrence om, hvem der kan forære flest mål væk. Det skriger efter en ekstra spiller derinde, men det ser jeg ikke ske, medmindre vi ryger i gruppespillet.
Jeg synes dog, det er meget alarmerende at vi falder sådan ud, som tilfældet er i dag. Reelt ligner det, at vi ikke har nogen plan, og derfor ikke har et koncept at falde tilbage på når tingene ikke går som vi ønsker. Ligesom i torsdags endte vi med at fyre lange bolde op i feltet, og det var det eneste der virkede bare en lille smule. Vi bliver ofte alt for passive, og det er både med bolden, men bestemt også uden.
Genpres er en ny i Rusland, selvom vi har nogle hurtige offensive spillere, som i min verden er ideelle til at genpresse. Vores presspil er også håbløst for tiden, og alt for passivt, hvilket gør at vores modstandere let kan spille sig forbi os. Når vi har bolden er det stillestående og helt uden bredde - vores kantspillere søger ind i mellemrummene og står helt stille i skyggerne, i stedet for at holde bredden modsat boldsiden, for at skabe de rum centralt, eller for at kunne vende spillet, og måske skabe bredde i modsatte side. Generelt set mangler vi noget agressivitet og fandenivoldskhed, og at nogle tager noget initiativ offensivt.
Jeg håber på store forbedringer allerede på søndag, for ellers kan det sgu blive endnu en lang sæson. Vi mangler altid nogle procenter - fysisk, og særligt mentalt - når vi møder de mindre hold i Superligaen. I de "sjove" kampe i Europa eller mod de andre tophold i ligaen er vi der altid fysisk og mentalt, så for mig er det helt store problem mellem ørene på spillerne.
Er der i øvrigt nogle som har styr på vores udebanestatisik for sidste sæson (særligt fra foråret) og frem til nu?
Sent from my iPad using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Mener du virkelig vi altid "er der" til de sjove kampe??? BIF, Lyngby etc.? Med andre ord så er der efterhånden ingen "sjove" kampe for os...Arff skrev: ↑6. aug 2017, 21:48Kent skrev: Jeg er ikke modstander af at rotere. Den fysiske stab og trænerne ved, hvordan spillernes tilstand er, og der giver det god mening, at sikre friske kræfter til tider. Og hvis vi skal kunne holde til et efterår med Europa, så skal vi altså kunne rotere nogle spillere i kampene mod de formodede bundhold. Men det er beskæmmende så elendigt vores rotationsspillere leverer, og det må give panderynker hos både Thorup og Steinlein. Vores reserver i misterforsvarer ser ud til at have en intern konkurrence om, hvem der kan forære flest mål væk. Det skriger efter en ekstra spiller derinde, men det ser jeg ikke ske, medmindre vi ryger i gruppespillet.
Jeg håber på store forbedringer allerede på søndag, for ellers kan det sgu blive endnu en lang sæson. Vi mangler altid nogle procenter - fysisk, og særligt mentalt - når vi møder de mindre hold i Superligaen. I de "sjove" kampe i Europa eller mod de andre tophold i ligaen er vi der altid fysisk og mentalt, så for mig er det helt store problem mellem ørene på spillerne
Vi er der mere til 'de sjove kampe', end vi er til de ikke sjove kampe. En kamp mod Lyngby er i min verden aldrig en 'sjov kamp', og i Brøndby er vi altid kyste inden kampen starter. Men enig i at det generelt er et problem.HKP skrev:Mener du virkelig vi altid "er der" til de sjove kampe??? BIF, Lyngby etc.? Med andre ord så er der efterhånden ingen "sjove" kampe for os...Arff skrev: ↑6. aug 2017, 21:48Kent skrev: Jeg er ikke modstander af at rotere. Den fysiske stab og trænerne ved, hvordan spillernes tilstand er, og der giver det god mening, at sikre friske kræfter til tider. Og hvis vi skal kunne holde til et efterår med Europa, så skal vi altså kunne rotere nogle spillere i kampene mod de formodede bundhold. Men det er beskæmmende så elendigt vores rotationsspillere leverer, og det må give panderynker hos både Thorup og Steinlein. Vores reserver i misterforsvarer ser ud til at have en intern konkurrence om, hvem der kan forære flest mål væk. Det skriger efter en ekstra spiller derinde, men det ser jeg ikke ske, medmindre vi ryger i gruppespillet.
Jeg håber på store forbedringer allerede på søndag, for ellers kan det sgu blive endnu en lang sæson. Vi mangler altid nogle procenter - fysisk, og særligt mentalt - når vi møder de mindre hold i Superligaen. I de "sjove" kampe i Europa eller mod de andre tophold i ligaen er vi der altid fysisk og mentalt, så for mig er det helt store problem mellem ørene på spillerne
Tabel of justice siger at vi skulle have vundet kampen i dag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvis det er rigtigt, er jeg alvorligt bekymret for de algoritmer, som reelt set styrer vores klub. Vi tabte fortjent i både den ene og andel tabel i dag, det kan en computer sgu ikke lyve sig ud af.
Ja det giver simpelthen ikke mening...
I øvrigt er det et latterligt navn til en sådan fiktiv tabel. Den burde nærmere hedde "tablet from statistics". I sidste ende får man det antal point, som er retfærdigt.
Dobbeltchancen Kroon scorer på, er så også meget udslagsgivende. Hvis Sørloth havde scoret først, havde Kroons skud ikke talt med, og så ville vi se en mere lige statistik. Det kan tyde på, at en sådan dobbeltchance bliver vurderet for højt og betyder for meget for xP. Vi ville jo aldrig have mulighed for at få mål på begge, så når den slår ud med over 1,0 er der noget galt.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Men Table of Reality siger, at vi tabte.Arff skrev:Tabel of justice siger at vi skulle have vundet kampen i dag.
Det er jeg ikke enig i. Du skal huske, at det eneste, som xG forholder sig til, er afslutningerne i kampen. Ikke spillet eller alt muligt andet. Kun sandsynligheden for at score, på de afslutninger man har. Vi spillede som en sæk lort, men på trods af det, skabte vi (som jeg også skrev i mit tidligere indlæg) nok til at vinde kampen. Helsingør skaber ikke ret meget - og fx den header Borring brænder, er en større chance end dem Helsingør scorede på. Havde han scoret på den, tror jeg vi havde vundet. Det ændrer ikke på, at vi spillede skidt, men xG-opgørelsen svarer meget godt til mit billede af chance-fordelingen i kampen.
SL R4: Helsingør - Midtjylland
Nu er det ikke mig der har døbt den.Lund7400 skrev:I øvrigt er det et latterligt navn til en sådan fiktiv tabel. Den burde nærmere hedde "tablet from statistics". I sidste ende får man det antal point, som er retfærdigt.
Jeg har ikke udtalt min holdning til den, eller den så kraftige brug af statistik, jeg ville blot dele den med jer.PH1978 skrev:Men Table of Reality siger, at vi tabte.Arff skrev:Tabel of justice siger at vi skulle have vundet kampen i dag.
Det er jo også komplet ligegyldigt om algoritmen er korrekt, sandfærdig eller ej. Faktum er jo, at klubbens ejer tror på programmet og agerer derefter. Derfor bliver Thorup jo heller ikke fyret, da hans hold jo vinder kampen jf. programmet. Det skal vi så nok ikke være så kede af i sidste ende, for hvis Benham stopper med at drive klubben ud fra sine algoritmer, har han jo reelt ikke længere brug for FCM...derfor skal vi blot være glade for, at Thorup stadig sidder i stolen
I er simpelthen i gang med at diskutere om vi i table of justice "burde" have vundet dagens kamp imod amatørerne fra Helsingør...
Så blir det vist ikke mere ynkeligt...
ALT i den her klub er ubrugeligt, sålænge man har en træner, som spillerne ignorerer....
Så blir det vist ikke mere ynkeligt...
ALT i den her klub er ubrugeligt, sålænge man har en træner, som spillerne ignorerer....
Nu har jeg ikke fulgt så meget med FCK. Men der bliver altid snakket om de har en bred trup. Rotere de også så meget? Synes ikke jeg fornemmer at de skifter 5-6 mand bare pga europæisk? Og hvis de ikke gør kan man jo da godt kører igennem en sæson med stort set de samme spillere.