Det skriver jeg også.
Jess Thorup.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Jess Thorup.
Ja, han er så absolut en del af problemet....
Han ønskede tidligere altid det bedste for klubben.... så længe han bare passivt ser til fra sidelinjen, så må man jo erkende at han ikke er den samme siden han røg ind i inderkredsen...
Hvis han havde coronas, så sagde han besked til sin makker at "lortet ikke virker"... men der skal vi nok rykke ned i den næstbedste række nu, inden han når til den erkendelse...
I mellemtiden kan han jo så passivt kigge på at vi er gået fra topklub til middel/bundklub
Han ønskede tidligere altid det bedste for klubben.... så længe han bare passivt ser til fra sidelinjen, så må man jo erkende at han ikke er den samme siden han røg ind i inderkredsen...
Hvis han havde coronas, så sagde han besked til sin makker at "lortet ikke virker"... men der skal vi nok rykke ned i den næstbedste række nu, inden han når til den erkendelse...
I mellemtiden kan han jo så passivt kigge på at vi er gået fra topklub til middel/bundklub
Selvfølgelig skal Bak da ikke gå ud og kritisere hverken Thorup eller ledelsen offentligt. Få nu sovet jeres lørdags brandert ordentligt ud inden i skriver.
Der er jo ingen der ved hvad der sker internt, mon ikke alle godt ved det ikke er godt nok og alle gør sit bedste. Så længe ledelsen mener, at Thorup og Bak er de bedste til jobbet, så hverken kan eller skal de gøre andet end at fortsætte.
Der er jo ingen der ved hvad der sker internt, mon ikke alle godt ved det ikke er godt nok og alle gør sit bedste. Så længe ledelsen mener, at Thorup og Bak er de bedste til jobbet, så hverken kan eller skal de gøre andet end at fortsætte.
Fordi du ikke ved hvad der foregår internt, betyder det ikke at andre ikke ved det.CasperBW skrev:Selvfølgelig skal Bak da ikke gå ud og kritisere hverken Thorup eller ledelsen offentligt. Få nu sovet jeres lørdags brandert ordentligt ud inden i skriver.
Men nej, selvfølgelig skal, og kan, Bak ikke gå ud og kritisere hverken Jess eller ledelsen, for han har sportslig medbestemmelse, og er dermed også en del af det sportslige problem. Han blev smidt på hovedet ud i den dybe ende af poolen, og har nok at gøre med at padle sig selv i land.
Sent from my iPad using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Jeg håber, at du mener cojones.HKP skrev:Ja, han er så absolut en del af problemet....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ok, du vidste godt hvad jeg mente, ikk?;-)
Folk skriver at Bak er en del af problemet. Fair nok det er de vel alle, men hvad er efterhånden hans rolle nu da han ikke står for dødbolde?
Og ja Bak skal selvfølgelig bare være stille, arbejde hårdt og være loyal for Throup indtil bestyrelsen og CS vælger anderledes.
Og ja Bak skal selvfølgelig bare være stille, arbejde hårdt og være loyal for Throup indtil bestyrelsen og CS vælger anderledes.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Thorup citat " Det var ikke den bedste kamp- Fuck det " sagt efter Arka Gdynia kampen. Og næste kamp var skandaløs ringe. Nogle der kender svaret på næste citat ?
I rækken af dygtige fodboldspillere har jeg hørt at Duelund er kommet i bad standing hos Thorup.
Han kom i diskussion med Thorup under træningen og gik herefter uden tilladelse til omklædning.
Efterhånden ligner det manglende respekt for træneren og uenighed om spillesystem.
Forza de lange bolde.
Han kom i diskussion med Thorup under træningen og gik herefter uden tilladelse til omklædning.
Efterhånden ligner det manglende respekt for træneren og uenighed om spillesystem.
Forza de lange bolde.
Hvornår skulle denne episode have fundet sted?Sander skrev:I rækken af dygtige fodboldspillere har jeg hørt at Duelund er kommet i bad standing hos Thorup.
Forza de lange bolde.
- Administrator
I givet fald, så får Due en kort karriere i udlandet. Jeg kalder det nærmere primadonna opførsel. (Så kan vi altid diskutere om spillestilen og det andet bagefter).Sander skrev: ↑7. aug 2017, 16:17I rækken af dygtige fodboldspillere har jeg hørt at Duelund er kommet i bad standing hos Thorup.
Forza de lange bolde.
Enig, men sådan har han desværre altid været, og det er grunden til, jeg har et mindre horn i siden på ham. Med det talent han besidder, er han også forpligtet til at få det bedste ud af det, og første step er at smide nøkkerne og arbejde for holdet.Administrator skrev:I givet fald, så får Due en kort karriere i udlandet. Jeg kalder det nærmere primadonna opførsel. (Så kan vi altid diskutere om spillestilen og det andet bagefter).Sander skrev: ↑7. aug 2017, 16:17I rækken af dygtige fodboldspillere har jeg hørt at Duelund er kommet i bad standing hos Thorup.
Forza de lange bolde.
Men det er altså ikke en episode jeg har hørt om, og jeg har talt med flere i og omkring klubben den seneste uge.
Jeg synes Thorup fejler ved at fravige sit normale mandags-interview. Det er nu vi har behov for at han sætter nogle ord på kampen i går - og ikke bare lade os nøjes med standardfloskler i mixedzone via de normale medier.
Men han har måske siddet i møde hele dagen? (Man har vel lov at håbe).
/Cortez
/Cortez
Nu ved jeg ikke, hvor du ser at det er Jess' skyld, at der ikke er kommet en mandags-træner?Cortez skrev: ↑7. aug 2017, 19:01Jeg synes Thorup fejler ved at fravige sit normale mandags-interview. Det er nu vi har behov for at han sætter nogle ord på kampen i går - og ikke bare lade os nøjes med standardfloskler i mixedzone via de normale medier.
/Cortez
Det ser jeg ingen steder. Men jeg undrer mig.Arff skrev: ↑7. aug 2017, 19:03Nu ved jeg ikke, hvor du ser at det er Jess' skyld, at der ikke er kommet en mandags-træner?Cortez skrev: ↑7. aug 2017, 19:01Jeg synes Thorup fejler ved at fravige sit normale mandags-interview. Det er nu vi har behov for at han sætter nogle ord på kampen i går - og ikke bare lade os nøjes med standardfloskler i mixedzone via de normale medier.
/Cortez
/Cortez