SL R4: Helsingør - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
tatoo

Re: SL R4: Helsingør - Midtjylland

Indlæg af tatoo »

Vi spiller med både Riis og Rømer som ikke har ret mange minutter i benene. Vi yder overhovedet intet. Hvad vil vi. Vi skal bare fortsætte hvis vi vil være totalt til grin. Thorup den falder tilbage på dig.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Det har sgu været ringere end bekymrende ringe. Det er katastrofalt ringe. Hvis ikke vi havde Jesper Hansen ville vi være bagud 2-0.
Senest rettet af TrueWolfMidt 6. aug 2017, 14:37, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Hahahhhh.... Bak citat: "Vi gør intet af det vi har aftalt"....

Glæder mig til at høre kommentarerne til det fra alle JT-worshippere herinde.....

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

HKP skrev:
6. aug 2017, 14:37
Hahahhhh.... Bak citat: "Vi gør intet af det vi har aftalt"....

Glæder mig til at høre kommentarerne til det fra alle JT-worshippere herinde.....
Undskyld mig men det er sgu ikke Thorup og Bak's skyld at vi spiller så ringe. Der beror på spillere der ikke er der mentalt.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Jo, det er det sku!! Det er træneren der er problemet hvis alle spillerne er begyndt at ignorere ham 100% !

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Det er da Thorup der er ansvarlig for at stille med de spillere der vil noget. Og dem har vi ikke mange af idag.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

tatoo skrev:
6. aug 2017, 14:46
Det er da Thorup der er ansvarlig for at stille med de spillere der vil noget. Og dem har vi ikke mange af idag.
Det er korrekt.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Urimeligt dårligt. Ligner Thorup igen igk igen har fejlet med sin opstilling og taktik. Der mangler fuldstændig energi, og Kroon spiller som lort. Kroon og Rømer ud, NK og Borring ind NU!

SimonH

Indlæg af SimonH »

Sørloth spiller godt, men det er så også det!

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Puh, et par grimme fejl fra Riis og ikke meget etableret opspil. Tror dog vi vender den i anden halvleg, hvor vi får vinden i ryggen og kan lægge pres på dem.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Vidst også på tide at Riis, tager en tørn for reserve holdet, for enten er han bare ikke bedre eller også er han helt uden selvtillid og kunne bruge lidt tid til at finde sig selv igen. Vi har ikke råd til at han skal finde sig selv på førsteholdet.

Det er sku skidt det der bliver leveret.
SimonH skrev:
6. aug 2017, 14:51
Sørloth spiller godt, men det er så også det!
Enig og det endog yderst begrænset hvad han får at arbejde med.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Thorup kan jo kun bruge de spillere, der er til rådighed.

Det, der er en jævnt kedelig affære på en langsom og tør bane, bliver krydret af to grimme fejl fra Riis' side, og den ene koster så mål.

Jeg er stadig overbevist om, at Riis kan få "Sviatchenko-faktor" på længere sigt, men det er godt nok op ad bakke lige nu, når han sælger holdet på den måde. Det er for nemt for Helsingør.

Og ja, god præstation af Sørloth under dårlige betingelser.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Det er helt ude i skoven..

Jeg skrev her inden kampen lidt med Kent om, at det er synd vi ikke udnytter vores kreative spillere, såsom Kraev og det er jo tydeligt at vi mangler noget kreativitet lige nu. Der er ikke styr på organisationen overhovedet og sådan har det været længe nu, men det er altså helt galt hvis man ikke præstere bedre mod et hold som Helsingør.

Den observante tilskurer vil kigge på, at vi ofte spiller for langsom, sidelens og ikke har noget løb omkring boldholder. Det er også tydeligt, at man ikke aner hvad man skal nu hvor man ikke har Poul fremme til, at smide de lange bolde op (selvom man burde kunne bruge Sørloth til det også) Nej der er noget helt galt taktisk og organisatorisk på holdet. Betyder det Thorup er den eneste skurk ? nej! Men som jeg skrev inden kampen og til mange af vores foregående, så vælger han simpelthen forkert i forhold til hvilke spillertyper vi har og mod hold som gerne vil spille fodbold, så får vi altså noget klø.. Heldigvis er det Helsingør og jeg tror ændringer i pausen kan redde os en sejr hjem, men hvorfor skal vi altid starte så dårlig? Hvor tit er vi foran efterhånden ? sjældent.. Havde det har været mod middelhold eller over i SL, så havde vi været bagud med 3-4 stykker.

Jeg synes Riis har meget talent og virker spændende, men han fejl timer rigtig meget! Nu snakkede Kent om stabilitet! Det virker ikke til, at have gavnet stabiliteten at smide ham ind som "talentet" og lade Kraev stå ude for, at have plads til Drachmann.

Får vi ændret spillestilen og får Kreative kræfter ind i pausen tror jeg stadigvæk på sejr, hvis han venter til 70 min med udskiftningen, så taber vi i skoven.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Fy. For. Satan. En. Omgang. Hundelort!!!!!

Hold kæft, hvor bliver der investeret to Potter pis. Det ligner 11 forpulede lejesvende, som langt hellere ville ligge på stranden i Barcelona, end at forsvare det logo de har brystet.

Vi reagerer frem for at agere, vi leverer (at best) en omgang halvhjertet alibifodbold, og står konstant på flade fødder.

Offensivt kan, og vil vi absolut ingenting, og spiller uden fart, tempo og villighed til at tage de tung løb for hinanden.
Defensivt sejler vi (også) rundt, og mangler total viljen til at vinde sine dueller, eller sin tackling.

Det her er direkte pinligt, og hvis det ikke bliver bedre taber vi 10-0

Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det bringer mindelser om tiden under Troels Bech, hvor vi altid var helt væk i 1. halvleg, manglende plan. Men udskiftningen af hele seks spillere i opstillingen fra Arka og til Helsingør gør virkelig heller ikke noget godt...

Men jeg tror vi kommer i gang i anden halvleg!

Besvar