SL R4: Helsingør - Midtjylland
Re: SL R4: Helsingør - Midtjylland
Forstår ikke den defensive midtbane. Giv da Kraev nogle minutter og spar på Sparv. Håber Kroon stempler ind for alvor.
Tror også at vi vinder, men det er en kamp jeg er spændt på at se hvordan holdet håndterer, når den primære fokus er på europa og Helsingør er en lille fisk i den hjemlige dam. Vi skal ihvertfald ikke tage for let på opgaven, så kan det godt gå hen og blive rigtig svært.
Altid garant for kampe, kvaliteten kan dog svinge alt efter hvad streams man finder.
http://www.sportp2p.com/live/
Altid garant for kampe, kvaliteten kan dog svinge alt efter hvad streams man finder.
-
mousebreaker
Super - tak
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Kraev er et fantastisk talent, men han passer altså ikke ind i Thorup's gameplan og spillestil, derfor kommer du til at se flere spillere ala Drachmann. Personligt så jeg også hellere Kraev på banen, men nu bestemmer vi jo ikke. Jeg tror dog stadigvæk på, at vi nemt vinder og at de valgte spiller får en god kamp, da det passer til koncepten.
Utroligt man allerede efter ganske få uger og spilleminutter kan konkludere, at Kraev ikke passer ind. Sikke noget ævl. Kunne vel også bare være, at Kraev ikke er god nok til start-11 endnu? Det er vel ikke unormalt at en ung spiller, der lige er kommet til klubben, starter som indskifter. Jeg er sikker på, at vi nok skal få ham at se i løbet af kampen. Vi skifter i forvejen 6 spillere ift torsdag. Der er også behov for noget stabilitet.Sahl skrev: ↑6. aug 2017, 13:45Kraev er et fantastisk talent, men han passer altså ikke ind i Thorup's gameplan og spillestil, derfor kommer du til at se flere spillere ala Drachmann. Personligt så jeg også hellere Kraev på banen, men nu bestemmer vi jo ikke. Jeg tror dog stadigvæk på, at vi nemt vinder og at de valgte spiller får en god kamp, da det passer til koncepten.
Det er jo ikke decideret Kraev der ikke passer ind (det kunne han sagtens) Jeg siger blot, at Thorup's tilgang ofte sender vores 10 på bænken eller helt ud, fordi de passer ikke særligt godt ind i Thorup's koncept.Kent skrev: ↑6. aug 2017, 13:51Utroligt man allerede efter ganske få uger og spilleminutter kan konkludere, at Kraev ikke passer ind. Sikke noget ævl. Kunne vel også bare være, at Kraev ikke er god nok til start-11 endnu? Det er vel ikke unormalt at en ung spiller, der lige er kommet til klubben, starter som indskifter. Jeg er sikker på, at vi nok skal få ham at se i løbet af kampen. Vi skifter i forvejen 6 spillere ift torsdag. Der er også behov for noget stabilitet.Sahl skrev: ↑6. aug 2017, 13:45Kraev er et fantastisk talent, men han passer altså ikke ind i Thorup's gameplan og spillestil, derfor kommer du til at se flere spillere ala Drachmann. Personligt så jeg også hellere Kraev på banen, men nu bestemmer vi jo ikke. Jeg tror dog stadigvæk på, at vi nemt vinder og at de valgte spiller får en god kamp, da det passer til koncepten.
Vi er da helt enige i at han er ny og at man ikke hele tiden kan forvente han starter. Min vurdering af at de kreative spiller lider under Thorup er ikke noget jeg har fået på de sidste par uger og det ved du også godt.
Læg lige mærke til, at jeg er fint positiv stemt for kampen i dag og ligesom alle kampe håber på sejr til os, men derfor må man godt være lidt slukøret over, at vores i min optik bedste talenter og spillere ofte ikke passer til spillestilen.
Man skal ikke undervurdere Helsingør. De spiller frisk fodbold, men er ikke fysisk stærke.
Jeg forstår slet ikke at vi starter med Riis. Han har jo kostet mål i alle kampe han har spillet i år. Jeg er meget nervøs når vi starter med ham.
Og hvorfor Rømer og ikke Munksgård. Synes jeg har læst Rømer sige at han er væk i denne måned.
Håber bare at vi smadrer totalt igennem fra start.
Jeg forstår slet ikke at vi starter med Riis. Han har jo kostet mål i alle kampe han har spillet i år. Jeg er meget nervøs når vi starter med ham.
Og hvorfor Rømer og ikke Munksgård. Synes jeg har læst Rømer sige at han er væk i denne måned.
Håber bare at vi smadrer totalt igennem fra start.
Vi vinder 3-0
Kroon, sørloth og Polle scorer
Kroon, sørloth og Polle scorer
1-7 - intet mindre 
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Hvor vi sejler. Hvor er vores pres ? Vi står alt for langt fra vores mand. Lige nu ligner det et nederlag eller Max uafgjort men håber naturligvis på sejr, men så skal der til at ske noget positivt fra vores side.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Spiller vi på sovepiller. RIIS for pokker. Vi får ikke fat på en skid.
Thorup for helvede din klaphat. Tror du dette er en walk over. Det er satme opad bakke.
Haha.... bare Jess Thorup får sin akademibonus.... han griner hele vejen til banken:-D
Må sige at du ramte den lige på med den udtalelse.
Skidt start af os, vi skal til at tage os sammen og hæve niveauet, for indtil videre har det været bekymrende ringe.