Kent kommer med et faktabaseret argument som måske ikke matcher din oplevelse af Horsens vs FCM eller andre hold i ligaen, men som alligevel vidner om at Horsens faktisk underpræsterer på de parametre som du fremhæver i kontrast til FCM. Prøv at anerkende at selvom du måske ikke synes at FCM spiller spændende og fremadrettet fodbold, og Horsens pt ligger bedre til i ligaen, så har de ting du ser hos Horsens og kontrasterer til FCM altså ikke hold i virkeligheden. Det kan nemt udvikle sig til en 2017 version af jorden flad eller rund diskussion.henker skrev: ↑5. aug 2017, 10:55går du ligesom RA op i statiske?Kent skrev: ↑5. aug 2017, 10:42Så du vil gerne have, at vi spiller mere som Horsens, fordi de spiller underholdende og spændende? Altså Horsens?henker skrev: ↑5. aug 2017, 09:49Jeg er mest imponerende over Horsens og deres spilstil passer perfekt til Horsens som jeg længes efter gcm skal gøre på samme måde!! Og se nu hvor Horsens spiller underholdning og spil spændende fodbold med tekniske og flad levering.. Og de laver mange /høje procent rigtig levering.. Hvilket medfører bedre boldbesiddelse og fremadrettet!!
Du mener, at de har (1) mange afleveringer og (2) høj afleveringsprocent, hvilket medfører (3) bedre boldbesiddelse og (4) fremadrettethed,
Nu vil jeg undlade, at komme med min holdning, men udelukkende præsentere dig for for fakta på disse 4 punkter - taget fra indeværende sæson.
http://www.superliga.dk/klub/ac-horsens?sub=stats
http://www.superliga.dk/klub/fc-midtjylland?sub=stats
1. Mange afleveringer: Horsens har i gns 297 afleveringer per kamp. Liga gennemsnittet er 479. FCM har 494.
2. Høj afleveringsprocent: Horsens afleveringsprocent er 64. Liga gennemsnittet er 76. FCM har 73.
3. Boldbesiddelse: Horsens har 37% boldbesiddelse i gennemsnit (markant ligaens laveste). Ligaens snit vil per definition være 50%. FCM har 52%.
4. Fremadrettet: 29% af Horsens afleveringer er fremadrettede. Jeg har ikke kunne finde ligasnittet, men FCM har 31% fremadrettet. Hvis man sætter det ift antallet af afleveringer (pkt 1), så har Horsens 86 fremadrettede afleveringer per kamp, mens FCM har 153.
Så fakta er, at på alle de 4 parametre du fremhæver Horsens, er de ikke bare dårligere end FCM, men også markant dårligere end gennemsnittet i ligaen (endda ligaens dårligste).
ikke mærkelige at horsens ligger nuværende på første plads. - eller er det noget med justic of tablen?
det er hvad den handler om spilstil.. det er hvad fcm mangler. og selvf. gad kian ikke flytte til en mindre klub - men jeg ser gerne ham ud af truppen. og mener at sanneh er en bedre ersat. ,-)
Transfervinduet sommer 2017
Re: Transfervinduet sommer 2017
Det er helt væk det der, nu tager vi et eksembel Borring mener du har været et dårligt sign, han var årets spiller med flest oplæg sidste sæson, og vel sammen med Paul bedste offensive folk, så det kan ikke tages seriøst den liste der.henker skrev: ↑28. apr 2017, 18:08nu skriver jeg imens jeg har undersøgt - dog efter min mening og min holdning - I /de må gerne sige din mening.
Steinlein har været ansat som sportsdirektør som ordføre - det er hvad press i internet skrev om Steinlein er ansat som... siden årgang 2012 altså sæson (12/13) frem til nu 16/17
SÆSON 12/13 køb ind:
oliver Korch - negativ effektiv
benjamin kibebe - negativ effektiv
banggaard - positiv effektiv
noah ojuola - negativ effektiv
Santiago villafane - negativ effektiv
Petter andersson - positiv effektiv
Rasmus christensen - negativ effektiv
Duncan - positiv effektiv
SÆSON 13/14 køb ind:
hedinsson - negativ effektiv
Isaac oliseh - negativ effektiv
johannes Madsen - negativ effektiv
mads Pedersen - negativ effektiv
jakob Poulsen - positiv effektiv
Femi - negativ effektiv
Frederik møller - negativ effektiv
dickoh - 50/50
SÆSON 14/15 køb ind:
Lasse Heinz - negativ effektiv
marco priis Jørgensen - negativ effektiv
jim larsen - negativ effektiv
tim sparv - positiv effektiv
kristoffer olsson - positiv effektiv
musefiu ashiru - negativ effektiv
marcos urena - negativ effektiv
martrin pusic - negativ effektiv
SÆSON 15/16 køb ind:
Mikkel andersen 50/50
patryk wolanski - negativ effektiv
Kian hansen - 50/50
filip novak - positiv effektiv
nikolay bodurov - positiv effektiv
daniel o'shaughnessy - negativ effektiv
bodvar bodvarsson - negativ effektiv
harmeet signh - negativ effektiv
daniel royer - negativ effektiv
awer mabil - negativ effektiv
baba david - negativ effektiv
Vaclav kadlec - negativ effektiv
SÆSON 16/17 køb ind
Dal hende - kan ikke sige noget nu
Drachmann - kan ikke sige noget nu
Halsti - negativ effektiv
Kroon - kan ikke sige noget nu
Borring - negativ effektiv
VDV - negativ effektiv
wikheim - 50/50
Bruninho - negativ effektiv.
sådan opfatter jeg Steinlein som den dårlige sportsdirektør... da vi får så mange spillere som virker dårlig effektiv i på banen, omklæringsrum, glasben, glasfødder, skadehistorik , bruger dem ikke og nogle af dem passer ikke ind til fcm´s dna.. det er for dårlig ! det synes jeg personlig..
derfor har jeg skreg længe efter at får ham ud af porten sammen med Thorup. sådan er det min argumenter![]()
Borring passer ikke ind til min frisofi.. Og disse liste jeg lavede var pga dem som jeg selv synes CS lave fejl indkøbt.. Min mening! Du behøver ikke peger ad på mig ar jeg tager fejl. Blot min mening!!
Det skal jo også siges at den liste blev lavet tilbage i april 
Synes nu bestemt at Borring gør det godt, og er glad for at han er blevet forlænget
Det han jo blandt andet kan byde på udover det spillemæssige er også en stor rutine og erfaring, som de unge kan nyde godt af
Det er også noget af det som er blevet fremhævet ifm hans forlængelse
og så synes jeg at vi begynder at se hvad vores 3 spillere fra Sønderjyske kan, og det ser ud til at de indgår fint i spillestil og i truppen
Håber dog at Kroon kommer lidt bedre i gang!
Måske han kunne tænkes at komme videre, såfremt vi ikke kommer i gruppespil?
Wikheim har potentiale til at blive klasse for os - også som publikumsyndling
Synes nu bestemt at Borring gør det godt, og er glad for at han er blevet forlænget
Det han jo blandt andet kan byde på udover det spillemæssige er også en stor rutine og erfaring, som de unge kan nyde godt af
Det er også noget af det som er blevet fremhævet ifm hans forlængelse
og så synes jeg at vi begynder at se hvad vores 3 spillere fra Sønderjyske kan, og det ser ud til at de indgår fint i spillestil og i truppen
Håber dog at Kroon kommer lidt bedre i gang!
Sammenlignet med mange andre sportsdirektører i suppen så synes jeg at CS gør det fortrinligt.
Desuden kan jeg ikke forstå hvorfor du synes kadlec var et dårligt køb, vi tjente hurtige millioner efter et halvt år på ham, det er lidt useriøst hvis man ikke kan se lidt nuanceret, fordi ja kadlec passede ikke ind åbenbart, men alligevel ender det jo perfekt for os. Du ville nok hellere have at vi ikke havde tjent de penge på ham, det giver jo også meget go' mening
Desuden kan jeg ikke forstå hvorfor du synes kadlec var et dårligt køb, vi tjente hurtige millioner efter et halvt år på ham, det er lidt useriøst hvis man ikke kan se lidt nuanceret, fordi ja kadlec passede ikke ind åbenbart, men alligevel ender det jo perfekt for os. Du ville nok hellere have at vi ikke havde tjent de penge på ham, det giver jo også meget go' mening
Jeg tør godt love, at Kroon ikke tager nogle steder. Han er stadig en af de bedste på træningsbanen hver eneste dag, og bliver integreret bedre og bedre i truppen. Han var helt skidt mod Randers, men ellers synes jeg egentligt, han har gjort det fint i den nye sæson.974 skrev: Håber dog at Kroon kommer lidt bedre i gang!
Wikheim skal blive mere stabil, men bestemt enig i din pointe.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Wikheim skal lære at aflevere bolden. Han vil alt for tit, alt for meget på egen hånd. Han ville blive så meget mere uforudsigelig, hvis han nogle gange spillede på sin førsteberøring, i stedet for konsekvent at ville drible.Arff skrev: ↑5. aug 2017, 17:52Jeg tør godt love, at Kroon ikke tager nogle steder. Han er stadig en af de bedste på træningsbanen hver eneste dag, og bliver integreret bedre og bedre i truppen. Han var helt skidt mod Randers, men ellers synes jeg egentligt, han har gjort det fint i den nye sæson.974 skrev: Håber dog at Kroon kommer lidt bedre i gang!
Wikheim skal blive mere stabil, men bestemt enig i din pointe.
Jeg ser gerne have ekstra Wikheim som kan overtager Borrings plads.
så er det fint for mig at Borring ikke komme på banen. Kroon kan jeg ikke sige så meget, vil først se flere kampe af ham og giver konklusion bagefter.
Glæder mig til at Jakob Poulsen og big Paul smutter snart.. De kan ikke holde på bold så snart de får bold.. Derfor må vi have tekniske driblinger på kanten. Og midtbane skal kunne være dygtig til at dirigent hold. Det gjorde Poulsen ikke godt nok.. Men det er tydeligt at Sparv er god til det. Træls at han passer ikke ind til captain bind. Det får vi brug for en ny til kommende tid.. Forhåbentlig en stærk defensive spiller kan tage den ansvar..
Glæder mig til at Jakob Poulsen og big Paul smutter snart.. De kan ikke holde på bold så snart de får bold.. Derfor må vi have tekniske driblinger på kanten. Og midtbane skal kunne være dygtig til at dirigent hold. Det gjorde Poulsen ikke godt nok.. Men det er tydeligt at Sparv er god til det. Træls at han passer ikke ind til captain bind. Det får vi brug for en ny til kommende tid.. Forhåbentlig en stærk defensive spiller kan tage den ansvar..
Denne her tråd er ved, at være som et trafikuheld. Ubehagelig, at se på, men man kan ikke lade være alligevel...
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Fatter ikke at du er Fcm fan. Få dig et liv og bliv supporter af ACH så slipper vi for alt dit crap herinde.henker skrev: ↑5. aug 2017, 18:51Jeg ser gerne have ekstra Wikheim som kan overtager Borrings plads.så er det fint for mig at Borring ikke komme på banen. Kroon kan jeg ikke sige så meget, vil først se flere kampe af ham og giver konklusion bagefter.
Vel talt True Wolf. Det er tæerkrummende.
Her var lige så rart for et par dage siden, hva der sket?....-Nåeh ja
Helt enig. Han kan blive så meget bedre hvis han får lagt det på hans spil.