SL R4: Helsingør - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

SL R4: Helsingør - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Derby runde!!

Superligaens runde 4 og
10. gældene kamp i sæsonen.

Det Praktiske:
Tid: Søndag d. 06/08 kl. 14.00
Sted: Helsingør Stadion
Dommer: TBD
Medie: Eurosport, Dplay og radions P3

Karantæner:
Helsingør: Ingen
Midtjylland: Ingen

Skader:
Helsingør: Henriksen J., Ritter J. og Segev Jørgensen D.
Midtjylland: Nicolaisen skadet - VdV tvivlsom

Bud på start XI'er
4-2-3-1
Billede

Bænk: Falkesgaard, Riis, Dal Hende, Borring, Kroon, Duelund, Sørloth

Sidste opgør mod Helsingør:
Aldrig tidligere mødt.

Forudsigelses leg
Reglerne er således:
Fra trådens oprettelse til 1 time før kampstart gives der bud,
og en time før kampstart, hvor startformationen bliver offentliggjort lukkes der for bud.

Vinderen bliver den der har gættet rigtig med højst mulig detaljegrad,
f.eks. stilling, målscorer, minuttal for mål, kort, kampbillede osv.

Hader Viborg!

fcmguld2015

Re: SL R4: Helsingør - Midtjylland

Indlæg af fcmguld2015 »

Steffen am skrev:
30. jul 2017, 19:57
Derby runde!!

Superligaens runde 4 og
10. gældene kamp i sæsonen.

Det Praktiske:
Tid: Søndag d. 06/08 kl. 14.00
Sted: Helsingør Stadion
Dommer: TBD
Medie: Eurosport, Dplay og radions P3

Karantæner:
Helsingør: Ingen
Midtjylland: Ingen

Skader:
Helsingør: Henriksen J., Ritter J. og Segev Jørgensen D.
Midtjylland: Nicolaisen skadet - VdV tvivlsom

Bud på start XI'er
4-2-3-1
Billede

Bænk: Falkesgaard, Riis, Dal Hende, Borring, Kroon, Duelund, Sørloth

Sidste opgør mod Helsingør:
Aldrig tidligere mødt.

Forudsigelses leg
Reglerne er således:
Fra trådens oprettelse til 1 time før kampstart gives der bud,
og en time før kampstart, hvor startformationen bliver offentliggjort lukkes der for bud.

Vinderen bliver den der har gættet rigtig med højst mulig detaljegrad,
f.eks. stilling, målscorer, minuttal for mål, kort, kampbillede osv.

Hader Viborg!
Sikker på NK får pause. Spillet mange dobbelt uge kampe. Dal Hende måske munksgård spiller backen.
Tror også Duelund/Krav får chancen.

CasperBW

Indlæg af CasperBW »

fcmguld2015 skrev:
31. jul 2017, 12:43

Sikker på NK får pause. Spillet mange dobbelt uge kampe. Dal Hende måske munksgård spiller backen.
Tror også Duelund/Krav får chancen.
Tror også det er tid til en pause til NK, det samme med Paul der formentligt har fået fuld tid i kampen mod Arka.

Er dog ret overbevist om at det bliver Rømer der kommer til at dække backen i denne kamp, han kan vise sig vigtig at have i kampform, hvis der pludselig kommer en skade til NK eller et par skader/karantæner til midtbanen, hvorimod Munksgaard vel kun er 3. valg på backen og ikke relevant til midtbanen.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

En ting vi ikke skal høre er. Vi skal gøre det betydeligt bedre en sønderjyske gjorde det mod netop Hfc. Vi kan ikke fedte en sejr hjem. Der skal arbejdes benhårdt, for ellers får vi røvfuld som sønderjyske. De vil gøre alt for at slå samtlige hold i superligaen og vise sig frem og måske få tilbudt en plads på et bedre superligahold i næste sæson. Alle kneb gælder for dem. Vi skal ikke spille på sovepiller. Go Fcm.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Mit bud på start-11'er:

Jesper Hansen
Munksgaard, Zsolt, Kian, Novak
Janus, JP
Kroon, Kraev, Wikheim
Sørloth

Kort forklaring:

HB: NK har spillet samtlige kampe, og da Rømer er på vej videre vil det ikke give meget mening at bruge ham når vi har en med større potentiale stående klar i kulissen.

CB: Zsolt og Kian spillede deres bedste kamp sammen i går, og jeg tror man forsøger at bygge videre på dette makkerskab.

VB: Dal Hende spillede sin dårligste kamp i efteråret, og har spillet klart de fleste kampe, så jeg tror Novak får kampen i morgen.

CM: Vi kan ikke uden JP, og han spiller (næsten) altid. Han er vores eneste fremadrettede 8'er, så derfor skal han spille. Janus erstatter Tim som spillede i går, mens Janus overhovedet ikke kom på banen.

Kanterne: Her jeg mest er i tvivl. Kroon var elendig mod Randers, og skal have chancen for at give svar på tiltale. Borring er lige kommet retur fra skade, så han bliver nok sparet på bænken. Rilwan kan ligeså godt starte som Wikheim, men Gus mangler stadig de sidste procenter, og dem får han kun ved at spille kampe.

10'eren: Duelund sad ude med skade i går, og derfor er han nok ikke klar til en startplads endnu.

9'eren: Hvis Sørloth fortsætter som i går er Paul snart reserve for ham. Sørloth har selvtilliden og er bedre til at læse spillet, så jeg tror man giver ham chancen til at fortsætte udviklingen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Så kan man gå fra den europæiske og eurofoiske stemning, den alt for tætte afgørelse og rutscheturen, til at komme ned på jorden og ud i en skov i Helsingør.

En kamp hvor jeg primært er nervøs for indstillingen og det at undervurdere modstanderne,
hvor det passer med kliche'en, at den største modstander er os selv.

Helsingør vil formentlig ligge højere og dermed stresse os tidligere, men burde være tydeligt kvalitetsforskel,
hvis vi ikke er helt døde efter torsdagskampen. SønderjyskE blev overrumplet, det håber jeg virkelig ikke vi gør.

I den sammenhæng overvejer jeg om det kunne give mening med mere rotation, for at have nogle der vil vise sig og er lidt mere sultne?
Drachmann, Novak og Sørloth vil være oplagt at starte med, med mentaliteten og er ikke døde efter torsdagskampen.

Munksgaard virker også sandsynligt, eller i hvert fald NK får en pause. Om det så er bliver Munksgaard elle Rømer er mindre vigtigt.
Er ligeledes enig med dine (Arff's) betragtninger omkring kanterne.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Bliver faktisk en lidt spændende kamp. Jeg tror også at der skiftes lidt ud og nogle spares, med fokus på Europa, men samtidig skal vi kunne holde fokus og respekt for en ligamodstander, der har vist at de sagtens kan være med hvis der tages lidt for let på dem som modstander.

En kamp vi skal vinde, som alle andre i ligaen, hvis vi vil hænge i og ikke tabe terræn, imens europa stadig er en faktor.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Det er helt klart en mental udfordring at skulle over i en skov og spille for 2000 tilskuere. Det er bare ekstremt vigtigt, at vi er i stand til det. Sidste sæson var vi svage på udebane, og hvis vi skal rette op på det, så må der ikke smides point i Helsingør.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

pr0j3ct skrev:Bliver faktisk en lidt spændende kamp. Jeg tror også at der skiftes lidt ud og nogle spares, med fokus på Europa, men samtidig skal vi kunne holde fokus og respekt for en ligamodstander, der har vist at de sagtens kan være med hvis der tages lidt for let på dem som modstander.

En kamp vi skal vinde, som alle andre i ligaen, hvis vi vil hænge i og ikke tabe terræn, imens europa stadig er en faktor.
Kent skrev:Det er helt klart en mental udfordring at skulle over i en skov og spille for 2000 tilskuere. Det er bare ekstremt vigtigt, at vi er i stand til det. Sidste sæson var vi svage på udebane, og hvis vi skal rette op på det, så må der ikke smides point i Helsingør.
Enig med jer begge her. Blev kampen spillet på papiret ville vi vinde 10 ud af 10 gange, men det gør den ikke. Det er en kamp der afgøres ligeså meget i spillernes hoveder, som den bliver på græsset. Vi skal gå på banen med respekt for modstanderen, og spille den som alle andre kampe.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Yesss, derbyrunden!!

ALLE MAND TIL VIB... nåh nej

CasperBW

Indlæg af CasperBW »

Mit største håb er bare NK får den pause han tydeligvis har brug for. Mentalt var han fortsat mod Arka en af vores bedste, men det var helt tydeligt at han manglede de sidste 10% i mange situationer. Han nævnte også selv at han var træt i den kamp hvor han blev kåret til MOTM.

Desuden håber jeg Duelund er klar til at være med fra start. Han er simpelthen for dygtig til ikke at spille + han nok ikke har været tilfreds med den manglende spilletid so far(selvom skader har en del af skylden).

Er normalt ikke kæmpe fan af at roterer for meget, men netop nu, ser jeg faktisk et kæmpe potentiale i at gøre det. En overkommelig modstander, en helt anden kulisse, men stadig en vigtig kamp og mange der vil vise de er berettiget til en startplads.

Dog håber jeg vi beholder Kian og Zsolt sammen i midterforsvaret. Der er trods alt en hel uge til næste kamp.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Acebone skrev:Yesss, derbyrunden!!

ALLE MAND TIL VIB... nåh nej
Amen! Det er patetisk, at vi i derbyrunden får Helsingør, når vi kunne have mødt Silkeborg, AGF eller Randers, som trods alt på den ene eller anden måde er mere en rival end Helsingør.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

20 mand udtaget.
Rømer og Riis med.

Ingen Due eller Munk

https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/tr ... helsingoer

De får da ikke færrere rejsedage af at tage afsted allerede i dag,
Men er måske ikke så dumt

Brugeravatar
KingJohn
Geografisk sted: København

Indlæg af KingJohn »

De skriver at alle 'Ulvefans' har gratis adgang til kampen. Hvad menes der præcist med det?

EsbenVest

Indlæg af EsbenVest »

KingJohn skrev:
5. aug 2017, 17:01
De skriver at alle 'Ulvefans' har gratis adgang til kampen. Hvad menes der præcist med det?
Ja, de burde nok uddybe det, når de selv nævner det. De må mene det tilbud, som NordicBet har med en billet til udeafsnittet mod at man opretter sig på NordicBet og spiller 25 kr.

Besvar