EL Q3/2: FC Midtjylland vs. Arka
Re: EL Q3/2: FC Midtjylland vs. Arka
Jeg er rimelig fortrøstningsfuld ift i aften, vi får et andet Arka hold at se det er jeg sikker på, og de vil have svært ved at holde os fra chancer og mål. Hvis vi så bare for en sjælden gangs skyld kan holde det til et minimum i den anden ende, skal vi nok gå videre.
Jeg tror på en 3-1 sejr, 2x Paul og 1 gang Wikheim scorer for os.
Jeg tror på en 3-1 sejr, 2x Paul og 1 gang Wikheim scorer for os.
-
Densestar7430
Jeg synes det er helt fint at de samler dem på sportmaster tribunen. Min søn og jeg har haft 2 ubehagelige gange på stadion, den ene mod Brøndby i pokalen og den anden mod Osmanlispor.
Begge gange sad vi på faxe kondi tribunen ned mod udeholdets fans, hvor der var hundredevis af udeholdets fans siddende på faxe kondi. Begge gange var vi større grupper afsted, så det var ikke muligt at få plads andre steder hvor vi kunne sidde sammen.
Ingen af gangene var "sikkerhedsvagter" (knold og tot i orange vest) deres opgave voksen og turde gøre noget ved det. Selv om der både blev flaget med flag, havde udeholdets trøjer på, sang med på udeholdets sange og jublede på deres vegne.
Alternativet havde været, at det kun var folk med dansk adresse der kunne bestille billetter til de andre tribuner, sådan havde man i hvert fald kommet størstedelen af det til livs. Dog nok også en større process at implentere i billetsystemet.
Begge gange sad vi på faxe kondi tribunen ned mod udeholdets fans, hvor der var hundredevis af udeholdets fans siddende på faxe kondi. Begge gange var vi større grupper afsted, så det var ikke muligt at få plads andre steder hvor vi kunne sidde sammen.
Ingen af gangene var "sikkerhedsvagter" (knold og tot i orange vest) deres opgave voksen og turde gøre noget ved det. Selv om der både blev flaget med flag, havde udeholdets trøjer på, sang med på udeholdets sange og jublede på deres vegne.
Alternativet havde været, at det kun var folk med dansk adresse der kunne bestille billetter til de andre tribuner, sådan havde man i hvert fald kommet størstedelen af det til livs. Dog nok også en større process at implentere i billetsystemet.
-
Steffen am
Har også lidt blandet med det, men med det i skriver det god mening.
Mod Napoli sad jeg ogsæ på Faxe hvor 5 italianere sad.
De virkede ikke truende eller noget, men man føler da sig en lige en bette smule utryg ved sådan en gruppe med store armbevægelser og højtråbende.
Og det er jo ingenting i forhold til i aften og Osmanlispor hvor der også var tyrkere på handelsbanken.
Der er nok heller ikke så mange herboende italienere, som der er tyrkere og polakker.
Mod Napoli sad jeg ogsæ på Faxe hvor 5 italianere sad.
De virkede ikke truende eller noget, men man føler da sig en lige en bette smule utryg ved sådan en gruppe med store armbevægelser og højtråbende.
Og det er jo ingenting i forhold til i aften og Osmanlispor hvor der også var tyrkere på handelsbanken.
Der er nok heller ikke så mange herboende italienere, som der er tyrkere og polakker.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Jeg håber virkelig at der er en plan A, B og C fordi vi skal vinde i aften. Vi skal holde clear sheat og gerne score 2-3 mål.
Enig,
Det er altid uoptimalt at blande fans. Men på den anden side så har man hver uge et hav af Bundesliga kampe I Tyskland med +50,000 på lægterne hvor det sagtens kan lade sig gøre, at holdenes fans er blandet på langsiderne. De er selvklart aldrig blandet på stemningstribunerne, men på langsiden er de det hele tiden. Og så vidt jeg kan se uden problemer.
Der er iøvrigt godt gang I billetsalget. Der er 472 billetter tilbage på hjemmesiden, der var 950 I går aftes kl 18.
Så der bliver godt fyldt, jeg tror på 7,500 og en 4-1 sejr. Mon ikke Lange Poul laver to, Polle en enkelt og det same gør Wikheim, der kommer til at blive MOM. En assist kommer der også fra NK.
Det er altid uoptimalt at blande fans. Men på den anden side så har man hver uge et hav af Bundesliga kampe I Tyskland med +50,000 på lægterne hvor det sagtens kan lade sig gøre, at holdenes fans er blandet på langsiderne. De er selvklart aldrig blandet på stemningstribunerne, men på langsiden er de det hele tiden. Og så vidt jeg kan se uden problemer.
Der er iøvrigt godt gang I billetsalget. Der er 472 billetter tilbage på hjemmesiden, der var 950 I går aftes kl 18.
Så der bliver godt fyldt, jeg tror på 7,500 og en 4-1 sejr. Mon ikke Lange Poul laver to, Polle en enkelt og det same gør Wikheim, der kommer til at blive MOM. En assist kommer der også fra NK.
Men mangler stadig at blive solgt 2150 på CC som skal være vores stemningstribune
-
Steffen am
Kunne i hvert fald godt give mening i forhold til der kun er 432 billetter tilbage på andre tribune,
og at man har reageret på det.
Der er i hvert fald ingen tvivl om det bliver sæson rekord.
Det giver meget god mening. For et par dage siden havde han man ca. 1100-1200 biletter til salg på CC, så den eneste grund til at der nu er flere biletter til salg må skyldes, at kapaciteten på CC er blevet forøget.Steffen am skrev: ↑3. aug 2017, 10:50Kunne i hvert fald godt give mening i forhold til der kun er 432 billetter tilbage på andre tribune,
og at man har reageret på det.
Der er i hvert fald ingen tvivl om det bliver sæson rekord.
Arka har udtaget 20 mand til dagens kamp. Alle 20 fremgik også af deres trup til første kamp.
Bramkarze
1. Pavels Steinbors
80. Krzysztof Pilarz
Obrońcy
2. Tadeusz Socha
3. Krzysztof Sobieraj
4. Dawid Sołdecki
17. Adam Marciniak
23. Marcin Warcholak
26. Adam Danch
29. Michał Marcjanik
33. Damian Zbozień
Pomocnicy
8. Marcus da Silva
13. Grzegorz Piesio
14. Michał Nalepa
16. Alvaro Rey
19. Filip Jazvić
20. Siergiej Kriwiec
21. Yannick Sambea
24. Patryk Kun
Napastnicy
9. Ruben Jurado
11. Rafał Siemaszko
http://www.arka.gdynia.pl/news,17653-ar ... danii.html
Bramkarze
1. Pavels Steinbors
80. Krzysztof Pilarz
Obrońcy
2. Tadeusz Socha
3. Krzysztof Sobieraj
4. Dawid Sołdecki
17. Adam Marciniak
23. Marcin Warcholak
26. Adam Danch
29. Michał Marcjanik
33. Damian Zbozień
Pomocnicy
8. Marcus da Silva
13. Grzegorz Piesio
14. Michał Nalepa
16. Alvaro Rey
19. Filip Jazvić
20. Siergiej Kriwiec
21. Yannick Sambea
24. Patryk Kun
Napastnicy
9. Ruben Jurado
11. Rafał Siemaszko
http://www.arka.gdynia.pl/news,17653-ar ... danii.html
Tænker at der er ret mange som har sæsonkort på CC (eks dem der får BW rabatten)
Derfor er det vel også svært at registrere et salg der
Hvordan ved I iøvrigt hvor mange billetter der er tilbage på CC
Jeg kan se hvad der er tilbage på de andre tribuner, men ikke CC hvor der bare står UN
Derfor er det vel også svært at registrere et salg der
Hvordan ved I iøvrigt hvor mange billetter der er tilbage på CC
Jeg kan se hvad der er tilbage på de andre tribuner, men ikke CC hvor der bare står UN
Hvis du opdatere 2-3 gange kommer det frem
Jeg tror også på en sikker sejr i aften.
Vi starter meget aggressivt og får scoret indenfor de første 5 min. Arka bliver nødt til at komme frem på banen og det ender med en Derry på 6-1.
Mål af Dal Hende, Paul, Wikheim og Poulsen x3
Billetten er købt og jeg kommer til at råbe rigtigt højt ved alle scoringerne.
Det bliver en fest.
Vi starter meget aggressivt og får scoret indenfor de første 5 min. Arka bliver nødt til at komme frem på banen og det ender med en Derry på 6-1.
Mål af Dal Hende, Paul, Wikheim og Poulsen x3
Billetten er købt og jeg kommer til at råbe rigtigt højt ved alle scoringerne.
Det bliver en fest.
Se dét ville være perfekt Christian 
Jeg tror også på en sejr, måske 3-1
Jeg tror også på en sejr, måske 3-1
Selvom det er en modstander vi burde slå uden problemer over 2 kampe, så kan jeg godt være nervøs for kampen! Jeg vælger endnu engang og se lidt positivt på det og tro på at der ikke kommer for mange personlige fejl i aften og dermed en 2-1 sejr. Jeg tror det hele kommer an på de første 30 min, hvis vi spiller fremadrettet og aggressivt tror jeg på et hurtig mål, bliver vi for passive kan det godt blive alt for tæt.