Transfervinduet sommer 2017

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af Arff »

JBT skrev:
Arff skrev:
24. jul 2017, 23:01
JBT skrev:
24. jul 2017, 21:50
Jess havde i et interview oplæg til kampen i går mere end svært ved at holde sin kæft om, eller nærmere modsat, at Novak altså var syg. Det kom lidt kejtet ud, så jeg tror på det er ham. Håber prisen er god.
Novak var syg, ingen grund til konspirationer :-) Han trænede allerede igen i dag.

Godt ord igen. Men derfor kan der jo godt have stået en agent fra Lyon ved siden af dig og overværet træningen (sygdommen) den dag ;-)
Selvfølgelig er Novak på vej videre snart, men havde det været grunden til fraværet i weekenden havde medierne nok snust den op - det plejer de hvert fald at være hurtige til.

Jeg ser i øvrigt heller ikke Lyon som et særlig godt match, med mindre Filip er blevet enig med sig selv om, han skal på størst mulige hylde nu :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Noerum

Indlæg af Noerum »

Har du nogen ide om prislejet, Arff? Jeg forestiller mig et sted mellem 10-20 mil.

Er det din opfattelse, at der kun kommer afgange nu? I form af salg af Novak og nogle udlejninger?

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Tror det bliver tættere på 10 end 20 millioner for Novak. F.eks. Maciej Rybus, som Lyon lige har solgt til russisk fodbold, fik de €1,75 millioner for. Han er også 27 år og landsholdsspiller ligesom Novak. €1,5 million er nok max, som vi kan få for ham.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Medmindre han ryger til engelsk fodbold, hvor pengene bare er større, tror jeg også vi snakker 8-12 millioner snarere end 15-20.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Jeg mindes tidl. at have hørt at prislejet lå på mellem 2-3 mio euro, altså noget tættere på 20 end 10.

Jeg kender ikke Rybus kontrakt situation, men kunne forestille mig at det har spillet ind.

Bliver destinationen Tyrkiet eller England tror jeg nok vi skal få 15-20 mio for ham.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Nyt fra Onuachu!

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... sfervindue

Han bliver svær at erstatte, men tror heller ikke på vi sælger ham til under 50 mio. Potentialet i den mand er jo enormt.

Personligt tror jeg slet ikke Steinlein giver ham lov til at skifte, medmindre vi får smidt +50 mio i nakken.

Hvad tænker i?

Brugeravatar
JEP

Indlæg af JEP »

Densestar7430 skrev:Nyt fra Onuachu!

Han bliver svær at erstatte, men tror heller ikke på vi sælger ham til under 50 mio. Potentialet i den mand er jo enormt.

Personligt tror jeg slet ikke Steinlein giver ham lov til at skifte, medmindre vi får smidt +50 mio i nakken.

Hvad tænker i?
Jeg er helt overbevist om at tilbuddet skal være på 50 eller derover før der overhovedet bliver funderet på et salg. Jeg tror dog ikke at der bliver før næste sommer at vi siger farvel til Store Paul, dertil mangler han at præstere over en hel sæson. Når han skifter tror jeg mest på en tysk eller fransk klub, da England jo har meget strengere krav omkring arbejdstilladelser.

Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" :evil:

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

I forhold til et evt. Salg af Paul, tror jeg Europa kampene er ret så væsentlige, og hvordan de falder ud.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Densestar7430 skrev:Nyt fra Onuachu!

Hvad tænker i?
Jeg tror ikke, at potentialet er så enormt meget større end det vi ser nu. Paul er en fantastisk historie, og altid god at se på. Men han er dælme også frustrerende, at se på.

Kan han komme på et hold, hvor han skal arbejde mindre defensivt, tror jeg automatisk at der kommer flere mål på kontoen. P.t. er han fra tid til anden nede omkring Sparv og samle bolde op og føre dem frem. Det viser en kæmpe iver og gejst for holdet. Men han kommer til, at mangle på spidsen og bruger sine kræfter i det defensive fremfor det offensive.

Men... Et salg står og falder med succes i Europa. Ryger vi ud, er muligheden for salg større. Ryger vi ud, skal Ove P levere en ny angriber, eller så med Pusic tages til nåde.

Ryger vi, Paul og Pusic ud, så er der kun Sørloth tilbage. Den håber jeg ikke, at Ove P eller Jess accepterer....

Men uagtet en kvalifikationen til Europa eller ej, kan pengene blive så store, at alt end et salg vil være dårlig ledelse..

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er for tidligt at sælge Paul. Om et år når han er blevet fejret som topscorer i Superligaen, så får vi 100 mio kr for ham ;-)

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Kan han komme på et hold, hvor han skal arbejde mindre defensivt, tror jeg automatisk at der kommer flere mål på kontoen. P.t. er han fra tid til anden nede omkring Sparv og samle bolde op og føre dem frem. Det viser en kæmpe iver og gejst for holdet.

Det er måske netop vores problem lige nu, at han skal hjælpe så meget til defensivt, i stedet for at score mål. Men et bedre ssmmenspillet hold vil nok kunne løse dele af dette problem vil jeg mene. Når modstanderen har hjørnespark skal han dog hjælpe forsvaret med at forsvare, for der er han godt nok en stor hjælp.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Så er der flere udviklingspenge på vej til FCM fra manden, der bare bliver ved med at give:

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/medi ... mon-kjaer/

Han må efterhånden have dansk rekord i at sende udviklingspenge hjem til sin klub?

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Fantastisk dejligt for klubben. Hvor stort et beløb kan klubben forventes at få ?

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

100 mill kr. for kjær, hvor meget giver det til FCM ?

de penge må gå til puljen "ny midtstopper", hvis de ryger i gruppespillet

CasperBW

Indlæg af CasperBW »

5% af den samlede transfersum, der fordeles således:

Season of 12th birthday: 5%
Season of 13th birthday: 5%
Season of 14th birthday: 5%
Season of 15th birthday: 5%
Season of 16th birthday: 10%
Season of 17th birthday: 10%
Season of 18th birthday: 10%
Season of 19th birthday: 10%
Season of 20th birthday: 10%
Season of 21st birthday: 10%
Season of 22nd birthday: 10%
Season of 23rd birthday: 10%

Pengene skal altså deles mellem LUnd, Horsens os og Palermo.

Han kom til os i 2004 og smuttede i 2008, så vi får vel ca. 40% af de 5% altså ca 2 mio.

Låst