SL R3: Midtjylland - Randers

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

SL R3: Midtjylland - Randers

Indlæg af Steffen am »

Superligaens runde 3 og
8. gældene kamp i sæsonen.

Det Praktiske:
Tid: Søndag d. 30/07 kl. 14.00
Sted: MCH Arena
Dommer: TBD
Medie: TV3 Sport1, Viaplay og radions P3

Karantæner:
Midtjylland: Ingen
Randers: Ingen

Skader:
Midtjylland:Nicolaisen skadet - VdV, Zsolt og Borring tvivlsomme
Randers: Frederik Due, Lucas Haren, Brandur Olsen skadet og Erik Marxen tvivlsom

Bud på start XI'er
Startopstillingen synes jeg igen kan være svær at spå om, med de mange kampe.
Forventer igen lidt rotation,

Mit bedste bud:
4-2-3-1
Billede

Bænk: Falkesgaard, Riis, Rømer, Dal Hende, Sparv, Rilwan, Paul

Sidste opgør mod Randers:
01.06.17 SL FC Midtjylland Randers FC 3 : 0
24.02.17 SL Randers FC FC Midtjylland 0 : 2
18.07.16 SL FC Midtjylland Randers FC 2 : 2
25.06.16 CF FC Midtjylland Randers FC 1 : 0
22.05.16 SL Randers FC FC Midtjylland 1 : 2

Sidste gældende kamp
http://www.bold.dk/fodbold/kamp/fc-midt ... /17561232/

Forudsigelses leg
Reglerne er således:
Fra trådens oprettelse til 1 time før kampstart gives der bud,
og en time før kampstart, hvor startformationen bliver offentliggjort lukkes der for bud.

Vinderen bliver den der har gættet rigtig med højst mulig detaljegrad,
f.eks. stilling, målscorer, minuttal for mål, kort, kampbillede osv.

God Kamp

Densestar7430

Re: SL R3: Midtjylland - Randers

Indlæg af Densestar7430 »

Vi tager en 2-1 sejr og Kroon står for den ene kasse ;)

Brugeravatar
JEP

Indlæg af JEP »

Vi vinder 4-1. Paul scorer to mål, Polle og Dal Hende scorer et mål hver. Marvin Pourie scorer for hestene.
Jeg forudsiger at begge backer står for en assist, altså Dal Hende og Nissen. Jeg forudsiger desuden at der kommer færre end 5 gule kort.
På tribunen bliver der pænt besøg, med mindst 6000 tilskuere, som sandsynligvis skyldes det fine tiltag, men billige billetter til udefans, de to klubber i mellem.
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" :evil:

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Spændende kamp i dag, er vi kommet over os over skuffelsen i Torsdags, vor meget/lidt skifter han rundt på holdet.

Snakkede kort med Bak i går og han mente at spillerne er klar fysisk og mentalt til kampen, an sagde ikke meget om opstilling, men lidt vil der nok
ske mente han.

Så et skud på opstilling. JH-RN-KH-ZK-PN-TS-P-MD-SK-PO-RH.

Så vil vist det forløber rigtigt vil Rilvan og Sparvl skiftes efter 60 min. og Poul efter 70. min.

Vi vinder 4-1 Novak og Poul o 1 og Polle og Sjøloth scorer 2.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Tror/håber Sørloth får chancen fra start. Paul trænger til en pause/tur på bænken, synes jeg. Men er selvfølgelig en delikat balance i forhold til at indgyde ham tillid, som angribere i høj grad er afhængig af.

Derudover tror jeg du har ret i at Zolt skifter med Halsti.

Tror I Sparv, Drachmann, Hassan og Polle kan blive ved med at holde til programmet? Kunne godt forestille mig Duelund får chancen på bekostning af Sparv, hvor Drachmann så spiller 6'eren.

Derudover skal vi have Borring igang - hvis han er klar til 70+ minutter vel og mærke. Kunne godt forestille mig at Hassan får en pause.

Håber på en 2-0 sejr. Målene scoret af Sørloth og Wikheim.

/Cortez

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

1- 2 til Randers. Agesen med hovedet i 1. til 0 - 1. Sørloth udligner. Pourie scorer det afgørende 1-2 i 2.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Vi vinder 3-0 på mål af due, nk samt Novak/mdh

THenry

Indlæg af THenry »

Spændende med 4-4-2 i dag. Måske det skal afprøves inden kampen mod den polske bus på torsdag?

Startopstillingen er:

Jesper Hansen - Rasmus Nissen Kristensen, Kian Hansen, Zsolt Korcsmár, Filip Novák - Tim Sparv, Janus Drachmann, Simon Kroon, Jonas Borring - Alexander Sørloth, Paul Onuachu.

Bænken: Michael Falkesgaard, Kristian Riis, Marc Dal Hende, Jakob Poulsen, Mikkel Duelund, Rilwan Hassan,Gustav Wikheim.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Nej nej nej, Thorup har intet lært af Brøndby kampen, han roterer alt for meget, nu roterer han selv i formationen.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Benzo skrev:
30. jul 2017, 13:13
Nej nej nej, Thorup har intet lært af Brøndby kampen, han roterer alt for meget, nu roterer han selv i formationen.
Det er rigtig, at for meget rotation kan ødelægge alt, men intet virker for ham og vores 4-1-4-1 har ikke fungeret i lang lang tid. Jeg tror på det her giver et positiv resultat og så skifter han nok til 4-1-4-1 på torsdag og ødelægger alt (det er set før)

Jeg gætter på 4-4-2 formation giver os en 3-0 sejer og dermed clean sheet. Sørloth scorer første mål, Poul anden og wikheim sidste efter indskiftning. Det har efter min mening slet ikke fungeret med 4-1-4-1 og jeg tror på en ekstra i angrebet gør en forskel (det har jeg proklameret længe)

Benzo

Indlæg af Benzo »

Det er ikke fordi jeg tror Randers kan vinde på trods af rotationerne, jeg er bare irriteret over at en formation som ikke er blevet brugt i hele 2017 (hvis jeg ellers husker ret) pludselig skal findes frem i en relativt vigtig periode for klubben. Hvis han vil eksperimentere så vent for helvede til vi ved om vi kommer i et gruppespil eller ej, og lad os få en solid start-11 spillet sammen så hurtigt som muligt, istedet for at rotere os selv ud af europa.

Vi vinder i øvrigt altid over Randers, så jeg tror på 3-0 til os, mål af Paul, Sørloth og Borring.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Det bliver en spændende kamp ned gennem den centrale del af banen. Der ligger meget fysisk i den opstilling.. omgangen med bolden derimod, hmm.

THenry

Indlæg af THenry »

Den defensive struktur ser desværre stadigvæk skidt ud. 2 angribere og en Kroon, der ikke laver meget defensivt, så skal det give muligheder til Randers. Derudover laver vi stadigvæk for mange individuelle fejl.

Jeg synes også, at vi får smidt for få bolde ind i feltet. Det må jo næsten være taktikken, når Paul, Sørloth og Borring er på banen i 4-4-2. Forhåbentlig bliver det bedre i anden halvleg. Ikke mindst da vi har en række stærke kort siddende på bænken med Polle, Duelund, en formstærk Rilwan og Wikheim.

Det sidste mål er ikke lavet i denne kamp, så et friskt pausetip: Vi vinder 3-2

I øvrigt fint, at Pauls store størrelse for engangs skyld ikke skal komme ham til last, og gives et billigt frispark til en lille målmand, der ikke kan finde ud af at gribe en bold!

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Den defensiv den defensiv. Shit hvor er vi skidt kørende. Hvordan kan flade indlæg - dette endda ikke engang hårdt - bare få lov at passere hele forsvar og målmand endnu engang. Der er ikke engang en forsvarspiller nede at ligge for at blokere. Passivitet over hele linjen og en Kroon der farer forvildet rundt
I mine øjne er vi 1 mål favoriseret af dommeren allerede nu i den her kamp. Sjovt som jeg har været uenig med kommentatorerne. Helt væk i mine øjne. Sparv begår ikke straffespark - det er ham der får prikket bolden. Derimod synes jeg Onuachu begår et klart frispark mod målmanden ved målet. Han springer ind i ham i det lille felt, rammer målmandens højre arm så han ikke kan holde bolden og derefter ind i kroppen. Men godt lavet af Paul teknisk.
Senest rettet af mousebreaker 30. jul 2017, 14:58, rettet i alt 1 gang.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Hvor er dog skuffende, at man er så dårlige til at holde en føring. Jeg har forsvaret Hansen, men han ser skidt ud i situationen, men jeg synes samtidig at både Kian og Zsolt er meget passive.

Besvar