SL R2: Midtjylland - Silkeborg
Re: SL R2: Midtjylland - Silkeborg
Det regner af h til her i det midtjyske, hvor jeg sidder. Hvor meget vand skal der til før det ender med en aflysning?
Det stod også ned i stænger i både Horsens-Lyngby og Aab-Sønderjyske, så der skal nok en del til. Det er nok snarere lyn som ville kunne afbryde kampen.
Ok. Det tordner nu …
-
Steffen am
God test af banens dræn?
I forhold til kampen tror jeg man skal passe på med at undervurdere Silkeborg.
Jo, vi er favoritter, men det er ingen walk-over.
Undervurdere modstanderen er i sig selv en stor risiko, men vil også minde om at det for Silkeborg er en stor kamp, hvor for FCM kampen torsdag er vigtigere.
Bl.a. Sparv, Kian og Paul kan desuden formentlig ikke spille 180 min i ugen.
Jeg skynder mig at lave et 2-1 bud.
5+ gule kort.
I forhold til kampen tror jeg man skal passe på med at undervurdere Silkeborg.
Jo, vi er favoritter, men det er ingen walk-over.
Undervurdere modstanderen er i sig selv en stor risiko, men vil også minde om at det for Silkeborg er en stor kamp, hvor for FCM kampen torsdag er vigtigere.
Bl.a. Sparv, Kian og Paul kan desuden formentlig ikke spille 180 min i ugen.
Jeg skynder mig at lave et 2-1 bud.
5+ gule kort.
-
Steffen am
Start-11 mod SilkeborgIF: J. Hansen - Nissen, Kian H., Halsti, Dal Hende - TimSparv - Wikheim, Jakob P., Drachmann, Hassan - Onuachu.
På bænken: Falkesgaard, Riis, Rømer, Duelund, Kroon, Kraev, Sørloth
Ligner en Europa opstilling.
Kraev med i stedet for Novak.
Lidt brænde til dem der godt kan lide at spekulere,
Taktisk overvejelse, stadig for medtaget af hans skade eller ude og forhandle?
EDIT: TV3 Fortæller Novak er syg,
men VdV skulle være fit.
men VdV skulle være fit.
Skuffet over at Duelund starter på bænken, positiv over at Onuachu starter.
-
Jesper BW1100
VdV har da ikle været fit de seneste 4 år?
-
Steffen am
Sparv, Poulsen, Drachmann på midten passer jo også meget bedre til Thorups spillestil, så det giver god mening. Jeg tror godt det kan give sejr om end det sender spillere som Duelund, Kreav, Kroon længere væk fra en start plads.Steffen am skrev: ↑23. jul 2017, 17:05Start-11 mod SilkeborgIF: J. Hansen - Nissen, Kian H., Halsti, Dal Hende - TimSparv - Wikheim, Jakob P., Drachmann, Hassan - Onuachu.
men VdV skulle være fit.![]()
Håber og tror på 2-1 hvis man ikke undervurderer SIF
-
mousebreaker
Jeg er ved at være ret træt af at se Paul brænde gigantiske chancer på den mest underlige facon. Det må også være svært som træner/holdkammerat at se på igen og igen uagtet at han trods alt får lavet nogle kasser
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
mousebreaker
Puha en skidt start for Polle. Masser af dårlige afleveringer og så en afslutningsskævert
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Det er sådan en her kamp man tænker hvad en vdv kunne gøre fremadrettet, alt for megen spilleri tilbage, alt for mange berøringer og de kommer ingen vegne.
Drachmann hvor er han i den her kamp ?
Drachmann hvor er han i den her kamp ?
Vi har tre spillere med flair, fart og kreativitet på bænken, mens vi har Drachman på banen.. Jeg fatter det ikke.
Og så er Paul simpelthen ikke skarp nok. Han bliver aldrig 50+ værd, hvis ikke han bliver betydeligt mere træfsikker. Han er bedre på 50% end 100% chancer, ganske paradoksalt..
Og så er Paul simpelthen ikke skarp nok. Han bliver aldrig 50+ værd, hvis ikke han bliver betydeligt mere træfsikker. Han er bedre på 50% end 100% chancer, ganske paradoksalt..
Vi er helt enige i at vdv kan gøre ting fremadrettet, men han er ude i kulden og bliver der under Thorup. Men hensyn til Drachmann, så passer han fint ind i kampen også selvom han ikke spiller godt fordi han passer til spillestilen pt. Det er en lidt lunken halvleg og vi spiller alt for langsomt... Jeg bliver dog altid glad for, at se Wikheim spille han er blevet en gevinst for os. Poul skal til at scorer på sine chancer, vi ved jo han kan! Jeg tror også på han får en ind i anden halvleg og så må man håbe det kan give ham noget selvtillid.
Jeg er ikke som sådan uenig. Men han kan heller ikke bære læsset selv - alt presset er på ham, som stort set eneste målscorer. Spillere som Hassan og Wikheim skal score mere end de gør.mousebreaker skrev: ↑23. jul 2017, 18:12Jeg er ved at være ret træt af at se Paul brænde gigantiske chancer på den mest underlige facon. Det må også være svært som træner/holdkammerat at se på igen og igen uagtet at han trods alt får lavet nogle kasser
Senest rettet af Stoffer 23. jul 2017, 18:56, rettet i alt 1 gang.