Her en fin længere artikel på EB
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... re/6735925
Selvom at de har solgt ud, og forhåbentlig ikke kan holde samme styrke som i sidste sæson, så har de altså stadigvæk en voldsom god trup, og skal nok levere masser af points til det nationale regnskab. Jeg frygter mest, at Lyngby bliver banket ud allerede i næste runde.TrueWolfMidt skrev: ↑9. jul 2017, 09:46Hvor vil jeg håbe, at de danske hold klarer sig godt i europa i år. Frygter dog at Fck har solgt for kraftigt ud og i år kun bliver en skygge af sidste sæson, både i den hjemlige liga samt europæisk. Nu må tiden vise om jeg får ret med Fck.
Skal være ærlig og sige, at jeg ikke ved hvem Lyngby skal møde næste gang, men den danske liga er ikke så dårlig som mange mener. Danske hold har tidligere vist, at de godt kan være med i de europæiske kampe, men at det koster i den hjemlige liga. Tror på at vi godt kan være med, men at lodtrækningerne selvfølgelig godt kan blive for svære.THenry skrev: ↑9. jul 2017, 12:30Selvom at de har solgt ud, og forhåbentlig ikke kan holde samme styrke som i sidste sæson, så har de altså stadigvæk en voldsom god trup, og skal nok levere masser af points til det nationale regnskab. Jeg frygter mest, at Lyngby bliver banket ud allerede i næste runde.TrueWolfMidt skrev: ↑9. jul 2017, 09:46Hvor vil jeg håbe, at de danske hold klarer sig godt i europa i år. Frygter dog at Fck har solgt for kraftigt ud og i år kun bliver en skygge af sidste sæson, både i den hjemlige liga samt europæisk. Nu må tiden vise om jeg får ret med Fck.
Lyngby møder Slovan Bratislava i næste runde.TrueWolfMidt skrev: ↑9. jul 2017, 12:54
Skal være ærlig og sige, at jeg ikke ved hvem Lyngby skal møde næste gang, men den danske liga er ikke så dårlig som mange mener. Danske hold har tidligere vist, at de godt kan være med i de europæiske kampe, men at det koster i den hjemlige liga. Tror på at vi godt kan være med, men at lodtrækningerne selvfølgelig godt kan blive for svære.THenry skrev: ↑9. jul 2017, 12:30Selvom at de har solgt ud, og forhåbentlig ikke kan holde samme styrke som i sidste sæson, så har de altså stadigvæk en voldsom god trup, og skal nok levere masser af points til det nationale regnskab. Jeg frygter mest, at Lyngby bliver banket ud allerede i næste runde.TrueWolfMidt skrev: ↑9. jul 2017, 09:46Hvor vil jeg håbe, at de danske hold klarer sig godt i europa i år. Frygter dog at Fck har solgt for kraftigt ud og i år kun bliver en skygge af sidste sæson, både i den hjemlige liga samt europæisk. Nu må tiden vise om jeg får ret med Fck.
Obs !TrueWolfMidt skrev: ↑14. jul 2017, 08:36Umiddelbart ser det godt ud. Grækenland er på vej ned af.
https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/ue ... k2018.html
Grækenland har kun haft ét hold i gang i turneringen indtil videre, og de har spillet én kamp, som de vandt. Det kan godt være vi overhaler Grækenland i år, men det er lidt for tidligt endnu at kunne bedømme det.
Når Lyngby så går videre, ja så er vi da også nødt til det.Densestar7430 skrev: ↑9. jul 2017, 13:13Sådan procentvis tror jeg, at der er ca. Lige store chancer for at vi ryger ud i 2. Runde som Lyngby.
Der skal ske 3 overraskelser i vores favør. I den forbindelse var det godt, at Malmø røg ud. Både Malmø og FCK har højere koefficient end FCM, men det hqr Vardar ikke. Ryger de ud til FCK, så rykker FCM en plads op. Ryger FCK ud til dem, ja så ryger FCK ud. Altså en win/win.
Damm. Det er skidt for MFF.