Jeg mener vi har den bedste trup af de to klubber. Brøndby er bare langt langt stærkere som hold. Trænerbænken til forskel
Ikke for at virke hoven men Vores start 11 er en klasse over jeres - ret beset er det vel kun Novak der ville kunne komme på pga vores inkomtence på vb. Breddemæssigt har i med 33 stk 9 spillere flere end os men er de meget bedre end dem vi har på bænken? Jeg synes det ikke! Hvis Paul er ude 6-8 kampe kommer i ikke til at score ret mange mål!
Men vil give dig ret i at i også på bænken er væsenligt svagere.
Kunne man rapportere et indlæg for idioti, så er dit en god kandidat. Hvis jeg ser på vores hold, vil jeg kun tage Rønnow, Mukthar og Pukki ind i vores stærkeste 11. Mon ikke AZ gerne byttede Kian for Rucker, Poulsen for Fisker, Novak for Crone og så er der tvivl om Paul, Nissen og Hassan.
Giftig svar, nu de lige har vundet 4-0.
Vil mene det kommer meget an på dagsformen. Forskellen er på trænerbænken og spillestil.
Du rammer jo hovedet på sømmet. Forskellen er jo på træneebænken, hvor Brøndby er ikke bare et men mange niveauer over os, fordi de turde tænke anderledes, mens FCM tog en for alle allerede dengang håbløs konservativ og dum beslutning.
Jeg mener vi har den bedste trup af de to klubber. Brøndby er bare langt langt stærkere som hold. Trænerbænken til forskel
Ikke for at virke hoven men Vores start 11 er en klasse over jeres - ret beset er det vel kun Novak der ville kunne komme på pga vores inkomtence på vb. Breddemæssigt har i med 33 stk 9 spillere flere end os men er de meget bedre end dem vi har på bænken? Jeg synes det ikke! Hvis Paul er ude 6-8 kampe kommer i ikke til at score ret mange mål!
Kunne man rapportere et indlæg for idioti, så er dit en god kandidat. Hvis jeg ser på vores hold, vil jeg kun tage Rønnow, Mukthar og Pukki ind i vores stærkeste 11. Mon ikke AZ gerne byttede Kian for Rucker, Poulsen for Fisker, Novak for Crone og så er der tvivl om Paul, Nissen og Hassan.
Jeg er delvist enig med Thyge her. Fredrik R, Pukki, Nørgaard, Mukhtar, Larsson (kun pga Nissen) er nogle vi nemt kunne bruge eller bytte med. Kian er med det spil han har vist det sidste års tid, ikke en skid bedre. A-Z købte selv ham tyskeren af en grund. Kian bør være bedre i det lange løb, men lige nu er han slet ikke.
De to bænke kan blive en længere snak, men ser os som have den bredeste og dermed stærkeste i det lange løb, men Brøndby har vist de kan præstere mindst ligeså godt med det de har af materiale. Så de er foran, ligesom i dag viste sort på hvid.
En ting er at man spiller dårlig, det kan ramme alle, men bundniveauet idag er skræmmende, et forsvar med Riis og NK er ikke godt nok, når man udsættes for et pres. Men de skal være med for at opfylde dna kvoten, problemet er bare at det bliver svært at komme i gruppespil og i top 2 med det setup
75 pct af tiden spillede Brøndby op igennem FCMs højre side og det viser hvor modstanderen ved hvor det ømme punkt er ved FCM.
Det må da være dit eget indlæg du mener... Poulsens vs Fisker?? Tror 14 ud af 14 trænere i superligaen ville vælge Fisker - Novak er korrekt hvilket jeg også skriver. Hvem skulle Hassan slå af? Nørh eller Mukhtar Paul ville være bag Pukki, Kamil, Kliment og Brrus - han er god i et Fck lignende system hvor man kun slår lange bolde men vil slet ikke fungere på et rigtigt fodboldhold - engelsk Championship med kick and rush bliver hans næste distination. Og så din suverænt dummeste - Larsson vs Nissen?? Tror du ikke du skulle lad din bon ligge og så ryge almindelig tobak??
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer
Det undrer mig, at vi med en markant forstærket trup, formår at se endnu dårligere ud end i sidste sæson.
Et medaljehold med ambitioner om top to må og har aldrig set så elendige ud.
Igen må jeg også kritisere Jesper Hansen. Han ligner ikke en rutineret 32 årig keeper i dag. Skuffende!
Det må da være dit eget indlæg du mener... Poulsens vs Fisker?? Tror 14 ud af 14 trænere i superligaen ville vælge Fisker - Novak er korrekt hvilket jeg også skriver. Hvem skulle Hassan slå af? Nørh eller Mukhtar Paul ville være bag Pukki, Kamil, Kliment og Brrus - han er god i et Fck lignende system hvor man kun slår lange bolde men vil slet ikke fungere på et rigtigt fodboldhold - engelsk Championship med kick and rush bliver hans næste distination. Og så din suverænt dummeste - Larsson vs Nissen?? Tror du ikke du skulle lad din bon ligge og så ryge almindelig tobak??
Haha. Stram dig an. Jeg vil vædde hvad som helst på, at Poulsen ville være foretrukket hos flere end Fisker vil. At du såsigee, Paul er bag Kamil,Klient og Brrus(?), det gør egentlig, at jeg stopper den her. Så har du ligesom lagt niveauet fast.
Vil mene det kommer meget an på dagsformen. Forskellen er på trænerbænken og spillestil.
Så vores dagsform har været god de sidste rigtig mange kampe? Tror mere på at det er dagsformen hos træneren samt det faktum at i binder rigtig meget op på få spillere.
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer
Så vores dagsform har været god de sidste rigtig mange kampe? Tror mere på at det er dagsformen hos træneren samt det faktum at i binder rigtig meget op på få spillere.
Nu endte i jo "kun" 8 point foran os i sidste sæson. En succes sæson for Brøndby og en dårlig sæson for FCM
Nu mente jeg dagsformen, hos den individuelle spiller og ikke holdet. Der er vel kun få spillere man kan argumentere for kunne forstærke det ene hold til hver eneste kamp. Alle de andre har spillet gode og dårlige kampe.
Puha en skuffende kamp, det kan være svært at holde blodtrykket nede, men der er et par ting jeg vil kommentere.
1) Jeg har set flere sige der bliver spillet op i vores højre side. Som jeg ser det er vores kæmpe problem vores presspil. Her bliver vi simpelthen smadret af Brøndby, som jeg har bygget deres hold op om det at stresse og presse modstanderne. Jeg vil faktisk påstå FCM's forsvar idag er bedre end BIFs, men når vi konstant lader muktar osv komme i løb imod bagkæden, så bliver det bare for svært.. hvordan løser vi det? Aner det ikke, måske ny træner er nødvendig, men presset er helt klart nøglen og vores forsvar vil være som forvandlet tror jeg..
2) Kristian Riis har problemer, og jeg håber at enten Kian snart er klar, eller man vælger at handle..
Jeg håber og beder til holdet kommer op i gear, men der er noget fundamentalt galt..
Puha en skuffende kamp, det kan være svært at holde blodtrykket nede, men der er et par ting jeg vil kommentere.
1) Jeg har set flere sige der bliver spillet op i vores højre side. Som jeg ser det er vores kæmpe problem vores presspil. Her bliver vi simpelthen smadret af Brøndby, som jeg har bygget deres hold op om det at stresse og presse modstanderne. Jeg vil faktisk påstå FCM's forsvar idag er bedre end BIFs, men når vi konstant lader muktar osv komme i løb imod bagkæden, så bliver det bare for svært.. hvordan løser vi det? Aner det ikke, måske ny træner er nødvendig, men presset er helt klart nøglen og vores forsvar vil være som forvandlet tror jeg..
2) Kristian Riis har problemer, og jeg håber at enten Kian snart er klar, eller man vælger at handle..
Jeg håber og beder til holdet kommer op i gear, men der er noget fundamentalt galt..
Det er korrekt at vores presspil er ikke eksisterende. Ligeså snart modstanderen kommer tæt på forsvaret sejler vi rundt, og kan ikke få os spillet os ud af presset, og sådan har det været længe.
Vi er tvunget til at handle. Riis skal absolut kun være reserve.
Det kan være Thorup skulle spørge Ove P. hvordan man parkerer en bus !!!!!
Det er sgu tidligt at vores absolutte nulpunkt kommer og så mod en formodet direkte konkurrent. Få nu for helvede styr på det forsvar Steinlein.
Jeg har forsøgt, at give Thorup mulighed for, at bevise sit værd og synes det er fair han har fået chancen og det er på trods af at jeg er uenig i næsten alt han gør taktisk og jeg føler han er en alt for rar træner. Jeg må dog sige, at jeg efter i dag faktisk vil sige det er direkte uprofessionelt hvis Jess Thorup ikke er fortid i morgen. Det er jo ikke fordi Thorup ikke har haft muligheden for, at få stil spillestil indført eller få de indkøb han gerne ville, men ud fra de sidste par kampe og i sær i dag, så må man konstaterer at der er noget helt helt galt med ikke blot det taktiske, men også kulturen under Thorup. Hans taktiske udlæg i dag var jo til grin og det gav sig selv, at vi ville komme under pres og blive "ustabil" bagtil.
Jeg vil gerne holde Rasmus Ankersen op på det han skrev til os sidste år. "FCM skal spille fremadrettet, direkte og offensivt fodbold, og det må I gerne holde os op på" Det er ikke hvad jeg ser! jeg ser et hold der er afventende, spiller defensivt og ikke tør spille fremadrettet før man er kommet bagud. Man kan ikke længere snakke om, at Thorup skal have tid til at spillestilen er kendt!!! Man kan selvfølgelig smide et par undskyldninger af sted i form af manglende relationer og børnefejl fra vores talenter, men sagen er den at vi har underpræsteret længe. Hvis vi kigger på de spillere vi har til rådighed er det også klart, at de bliver brugt forkert og endnu mere klart at Thorup ikke for motiveret dem.
Mine forventninger til denne sæson er, at vi undgår nedrykning og kan holde på nogle af de gode spillere. Hvis vi skifter træner nu, så vil der gå tid inden at vi ser et resultat fra det, men jeg synes det er bedre at lade hammeren falde nu og ikke vente til vinter. Jeg har ikke noget i mod, at vi har modgang og problemer (ingen kan vinde altid) men jeg har et problem hvis man spiller en tåbelig spillespil og ikke udnytter de ressourcer man har.
Hvis vi kigger på kampen synes jeg dog, at Kroon og Sørloth gjorde det ganske godt tiltrods for, at det taktiske udlæg gjorde opgaven svært for dem. Jeg vil altid støtte vores spillere, men jeg kan simpelthen ikke være neutral i forhold til Thorup længere, han må væk!!! Det kunne også være rart, at se om RA faktisk er uenig i at vi ikke spiller som han skrev var intentionen sidste år.. Jeg mener ikke man kan holde hånden over en træner der ikke følger klubbens værdier og heller ikke kan motivere.
Med hensyn til Riis. Han er et fantastisk talent og det er vigtigt han for spilletid, hvis vi køber en ny cb ind, så skal han på leje i min optik! Jeg tror på Riis bliver en vigtig mand i fremtiden og er enig i at han koster en smule nu. Men husk nu på, at Riis blev sat i situationen i dag hvor han var dømt til at fejle, mest af alt fordi forsvaret sejler og ikke støtter hinanden.
Vi har brug for en træner der netop tør spille som Rasmus Ankersen selv skriver og det har man altså ikke i Thorup! Det har Thorup aldrig stået for.
Hvem skal man kritisere mest? Spillerne der er fuldstændig uden tænding eller evne, eller Thorup som stiller et hold uforberedt på et koncept som bør være kendt efterhånden og heller ikke selv besidder et koncept.
FCM er åbenbart ikke bedre end kampen om 3 pladsen. Mine forhåbninger om en kamp om 2. pladsen har i al fald fået et skud for boven.
Hvem skal man kritisere mest? Spillerne der er fuldstændig uden tænding eller evne, eller Thorup som stiller et hold uforberedt på et koncept som bør være kendt efterhånden og heller ikke selv besidder et koncept.
FCM er åbenbart ikke bedre end kampen om 3 pladsen. Mine forhåbninger om en kamp om 2. pladsen har i al fald fået et skud for boven.
Vi er ikke et top 3 hold under Thorup. Hans spille filosofi og mandskabshandling er decideret skadelig for vores trup. Mine forventninger er overlevelses i SL, så længe Thorup er træner. Hvis vi kigger på papiret, så har vi et meget godt hold med masser af potentiale.
Men igen.. Det vil simpelthen være uprofessionelt af ledelse ikke, at give Thorup sparket. Jeg vil gerne gøre opmærksom på, at jeg faktisk har været en af dem der har givet Thorup chancen, men nu skal man altså være blind for ikke, at se noget er galt. Thorup kan vel egentlig være en fin nok træner, men han passer ikke ind i vores kultur ej heller vores kerne værdier.