SL R1: Brøndby - Midtjylland
Re: SL R1: Brøndby - Midtjylland
At tabe på udebane til Brøndby er isoleret set okay. De har et godt hold, og man kan ikke bare tage derover og forvente 3 point. Men at være bagud 0-3 efter 60 minutter er simpelthen for sløjt. Hold nu kæft hvor er det lamt at se på..
Vi har den bredeste trup, men mangler vel ift. Brøndby kvalitet hos nøglespillere? - og så har vi for mange "nipsspillere" efter min mening. Der mangler jo klart noget tænding på banen, og det bør vel også komme fra træneren?
Bif har en klar stil/koncept og alle kender og arbejder den vej. Alt i dag viser hvor ringe en træner Thorup er. Fejler på stort set alle parametre. Vi har den dårligste defensiv i ligaen efterhånden. Målscoreren skal man også huske senere. Gud hvor er det pinligt at tabe så stort til en direkte rival i toppen. Hvis vi da overhovedet skal tale toppen for vort vedkommende. Og de andre hold er kolde i røven, vi kan tabe mod alle når det er som i dag.
Man gider næsten ikke, for vi ved hvilken vej det går. Få nu det træner team skippet.
Man gider næsten ikke, for vi ved hvilken vej det går. Få nu det træner team skippet.
Hvis træneren kommer med en rejsefeber undskyldning osv efter kampen så er det fucking Raus. Der er intet som en stor kamp på Brøndby station, det skal man ville, med så mange penge de tjener. De skulle have en røvfuld, det er igen ikke fair overfor egne fans.
Jeg vil kalde det et meget lavt bundniveau det FCM viser, de er spillet ud af banen længere er den ikke.
8 mål er gået ind lige nu. i 4 kampe
8 mål er gået ind lige nu. i 4 kampe
AV AV AV
Fuld fortjent mareridtsstart på sæsonen !!!!!!
Jess Thorup kan være fortid inden vi overhovedet er kommet i gang !!!!!!!!
Fuld fortjent mareridtsstart på sæsonen !!!!!!
Jess Thorup kan være fortid inden vi overhovedet er kommet i gang !!!!!!!!
At BIF kan køre os sådan af banen er utilgiveligt. Nu har Thorup snakket defensive problemer i lang tid, men han har ikke løst det endnu - så han har da et problem af de mere alvorlige.
Hmm pinligt nu.
Thorup kan allerede komme under pres nu, kommer an på hvad han siger efter kampen.
Ikke lige den start jeg havde håbet på.
Thorup kan allerede komme under pres nu, kommer an på hvad han siger efter kampen.
Ikke lige den start jeg havde håbet på.
Det er jammerligt. Absolut intet hang sammen, vi lignede nogen der ikke troede på det. Dybt skuffende indsats og stærkt bekymrende at defensiven IGEN udstilles, som i torsdags.
Den ringeste sæsonstart i klubbens historie.
Den ringeste sæsonstart i klubbens historie.
Det var en grim oplevelse.
Ikke meget tophold over vores spil i dag.
Håber virkelig de viser noget andet på torsdag, så troen på en god sæson vender tilbage.
Kroon var det positive element for mig i dag. Kan ikke komme i tanke om andet.
Ikke meget tophold over vores spil i dag.
Håber virkelig de viser noget andet på torsdag, så troen på en god sæson vender tilbage.
Kroon var det positive element for mig i dag. Kan ikke komme i tanke om andet.
Ikke for at virke hoven men Vores start 11 er en klasse over jeres - ret beset er det vel kun Novak der ville kunne komme på pga vores inkomtence på vb. Breddemæssigt har i med 33 stk 9 spillere flere end os men er de meget bedre end dem vi har på bænken? Jeg synes det ikke! Hvis Paul er ude 6-8 kampe kommer i ikke til at score ret mange mål!mousebreaker skrev: ↑16. jul 2017, 19:24Jeg mener vi har den bedste trup af de to klubber. Brøndby er bare langt langt stærkere som hold. Trænerbænken til forskel
Men vil give dig ret i at i også på bænken er væsenligt svagere.
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer 
En kamp der igen vidste, at NK er det svage led defensivt, 75 procent af Brøndbys spil gik gennem FCMs højre side, det er ikke en tilfældighed, Riis koster de 2 første mål, man har en Kian Hansen der er langt fra topform, Sparv er væk ligeså.
Riis skal bare være med i truppen for at opfylde FCMs dna, men han har ikke niveauet, synd for Riis, vil være bedre at han blev udlejet til Skive eller Fredericia.
Duelund var han med i dag ? Drachmann kan ikke være med i sådan en kamp her, Poulsen blev kørt ud tempomæssigt, og formåede ikke at holde på bolden og skabe ro og trække tempoet ud.
Positivt var Kroon som den eneste vel
Riis skal bare være med i truppen for at opfylde FCMs dna, men han har ikke niveauet, synd for Riis, vil være bedre at han blev udlejet til Skive eller Fredericia.
Duelund var han med i dag ? Drachmann kan ikke være med i sådan en kamp her, Poulsen blev kørt ud tempomæssigt, og formåede ikke at holde på bolden og skabe ro og trække tempoet ud.
Positivt var Kroon som den eneste vel
Kunne man rapportere et indlæg for idioti, så er dit en god kandidat. Hvis jeg ser på vores hold, vil jeg kun tage Rønnow, Mukthar og Pukki ind i vores stærkeste 11. Mon ikke AZ gerne byttede Kian for Rucker, Poulsen for Fisker, Novak for Crone og så er der tvivl om Paul, Nissen og Hassan.ThygeM skrev: ↑16. jul 2017, 19:57Ikke for at virke hoven men Vores start 11 er en klasse over jeres - ret beset er det vel kun Novak der ville kunne komme på pga vores inkomtence på vb. Breddemæssigt har i med 33 stk 9 spillere flere end os men er de meget bedre end dem vi har på bænken? Jeg synes det ikke! Hvis Paul er ude 6-8 kampe kommer i ikke til at score ret mange mål!mousebreaker skrev: ↑16. jul 2017, 19:24Jeg mener vi har den bedste trup af de to klubber. Brøndby er bare langt langt stærkere som hold. Trænerbænken til forskel
Men vil give dig ret i at i også på bænken er væsenligt svagere.
Hvis Thorup og co undgår en fyrreseddel en af de kommende dage er det mig en gåde. Det spøger når man på andet år af sin tid i FCM har præsteret så dårligt defensivt som det har været. Jeg kan ikke komme i tanke om noget der overgår det historisk set. Der intet positivt at tage med i dag.
Desuden scorede vi på 3 dødbolde i Ungarn. Hvem taler så om det spilmæssige? Lad os se hvad der sker - du har den, Steinlein.
Desuden scorede vi på 3 dødbolde i Ungarn. Hvem taler så om det spilmæssige? Lad os se hvad der sker - du har den, Steinlein.