SL R1: Brøndby - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM2000

Re: SL R1: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

JEP skrev:
16. jul 2017, 18:41
mousebreaker skrev:Riis kunne vist ikke få en dårligere sæson start spillemæssigt end han har fået. Var han på prøve så var han allerede skibbet tilbage hvor han kom fra forlængst. Kostet mål i alle kampe han har deltaget i og farlige situationer. Ser jo helt vildt ud så langsomt han opfatter situationen ved Brøndbys scoring.
Kommer han sig ikke indenfor den næste måneds tid så vil det være for stor en risiko ikke at handle en centerforsvarer mere ind
Jeg er enig!
To mål og to fejl af Riis. Han bliver snart nødt til at steppe op, ellers bør vi hente en ny forsvarer.
Når man ser den her kamp, er det helt klart FCMs midtbane der ikke kan være med, Drachmann har ikke niveauet til de her kampe, Duelund har været helt væk, fik en friløber og misbrugte, det går for hurtig for Poulsen.

Men Riis er færdig, han har ingen berettigelse til det hold, synes faktisk at Kroon har gjort det godt i sådan en kamp

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

80 Pct af Brøndbys spil går gennem FCMs højre side hvorfor tror I ?

SimonH

Indlæg af SimonH »

Kroon, Hassan og sørloth har været vores bedste

Jesper Hansen med en vigtig redning

Vijen

Indlæg af Vijen »

Flot kamp af Brøndby - jeg syntes at det er lidt hårdt at være efter så mange af vores spillere. Jeg synes, at det er Brøndby som bare har været suværene.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Det understreges virkelig hvor vanvittigt det vil være, at tro man er færdig med indkøb til centerforsvaret. Riis kan til nøds være OK som fjerde valg, men pt. har han ikke niveau!

Kroon viser spændende takter, mens jeg synes Dal Hende skal ind for Novak, han er altså bedre defensivt. Håber vi undgår en snitter...

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

I sådan en kamp er det da en taktisk børnefejl at stille med Duelund og Poulsen centralt. Ingen af dem vinder nogle fysiske dueller. Desuden bliver vi straffet for ikke at have købt endnu en midterforsvar!
Hvis vi mener det seriøst, så skal vi have tre stoppere med klasse!

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Lupus1999 skrev:
16. jul 2017, 18:54
I sådan en kamp er det da en taktisk børnefejl at stille med Duelund og Poulsen centralt. Ingen af dem vinder nogle fysiske dueller. Desuden bliver vi straffet for ikke at have købt endnu en midterforsvar!
Hvis vi mener det seriøst, så skal vi have tre stoppere med klasse!
Det er det jeg har sagt lige fra dag 1 dag man købte en fra den ungarske liga, nemlig tror man virkelig at man kan lukke forsvaret med et enkelt indkøb, det er også fransk arrogance at stille med Novak, der ikke har spillet en kamp i 6 uger.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

PH1978 skrev:
16. jul 2017, 18:06
Er Pusic helt ude af ligningen ved Thorup? Eller er han skadet?

Kan se, at Sørloth får spidsen og Pusic er end ikke på bænken.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Pusic er helt ude af ligningen. Har ikke engang fået tildelt et rygnummer. Ingen hemmelighed at jeg synes Pusic er en fremragende angriber i superligaen.
Men Thorup vil ham ikke og det reagerer Pusic på, på en uhensigtsmæssig måde
som ikke gør det bedre. Jeg er ked af at han er fortid men der er ikke plads til den slags egoister i FCM.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Cortez

Indlæg af Cortez »

Brøndby er dygtige, enig, men vi gør dem dygtige. Den ene hånd aner jo ikke hvad den anden laver. Det er dårligt trænerarbejde generelt. Og inden jeg bliver skudt i skoen at jeg vil have Thorup fyret, så er det ikke mit ærinde. Men der skal sateme til at ske noget fremgang for vores måde at sætter vores organisation op og den indbydes spilforståelse mellem spillerne defensivt. Den er jo ikke eksisterende.

/Cortez

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Man vidste bare det ville gå skidt defensivt på Brøndby stadion. Med alle de chancer vi gav væk til et tegneseriehold i Derry og derefter mod ti ungarere, så kan det ikke undre. Spørgsmålet er hvordan Thorup vil få det rettet.
Jeg synes iøvrigt det er fedt at Thorup lader Tim Sparv få hvile i stedet for at lade ham spille det hele - jeg havde nok bare valgt returen mod Ferencvaros. Men det er jo ikke sikkert Thorup havde et valg
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

JBT

Indlæg af JBT »

Jess kan ingenting selv med dette materiale det er stort set faktum uanset hvor man kigger hen. Holdet skal bære det. Vi har set et mønster i mål lukket ind allerede selvom sæsonen først er startet. Det er samme rute man følger fra sidste sæson så skrœmmende man intet har lært. Det bliver en blød pakke igen i år hvis ikke man får styr på den defensiv. Styr på, som i omgående.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

prøv at se igen er det FCMs højre side de kører på, hvorfor ?

JBT

Indlæg af JBT »

Fordi de godt ved Nissen er dårlig på kuglen når han bliver presset. Selvom rilwan er god offensivt skal det siges han glemmer og hjælpe den anden vej og det er med til at koste.

Virkelig flot hvor dårligt holdet spiller.

BIF er klart første udfordre til FCK denne sæson.

JBT

Indlæg af JBT »

Det bliver endda ikke nemmere at vinde på BIF station på sådan en sommerferie dag hvor de fleste fans er på ferie og dermed ikke på stadion. Utroligt man ikke er sat op det ses jo tydeligt.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg mener vi har den bedste trup af de to klubber. Brøndby er bare langt langt stærkere som hold. Trænerbænken til forskel

Besvar