19 mand udtaget, men i teksten står der, at sidste sæsons assistkonge er ude af truppen. Var det ikke Polle? Han er dog listet, så måske ham der ikke er med i den endelige trup?
Forringer vores chancer betydeligt, hvis Polle ikke er med.
Må betyde at vi stiller med Janus, Sparv og Due på midten.
Apropos Borring kom jeg til at tænke på hvilke spillere som egentlig har repræsenteret både FCM og Brøndby, dem jeg selv kunne komme i tanke om var:
Borring
Mikkel Thygesen
Urená
Albrechtsen
Juelsgaard
Det var selvfølgelig ikke positivt at åb fil et point i går, men det var vildt godt at FCK mistede 2 point. Det betyder måske at jeg tror på at vi kan udfordre FCK i år.
Jeg tror også det betyder at vi vil gå efter sejren i dag og at Brøndby vil gøre det samme. Det vil jo være fantastisk at starte den nye sæson med et 2 points forspring til favoritterne.
Vik fik et selvtillids boost i torsdags og viste igen at vi aldrig giver op og formår at vende et truende nederlag til sejr.
Det bliver ikke nemt i dag men jeg tror på en sejr med mindst 2 mål.
Apropos Borring kom jeg til at tænke på hvilke spillere som egentlig har repræsenteret både FCM og Brøndby, dem jeg selv kunne komme i tanke om var:
Borring
Mikkel Thygesen
Urená
Albrechtsen
Juelsgaard
Nogen som kan komme i tanke om andre?
Vores nye keeper, er han ikke fra Vestegnen ? Altså MF
Det er rigtigt, Falkesgaard har også spillet i Brøndby, det øger listen til 13 spillere:
Borring
Mikkel Thygesen
Urená
Albrechtsen
Juelsgaard
Duncan
Skoubo
Peter Sand
Femi
Bo Hansen
Jan Frederiksen
Flinta
Michael Falkesgaard
Det er jo et helt hold
Ja det var helt fint at FCK smed point i går, især fordi det bliver svært for os at få valuta for indsatsen idag, med en kamp i torsdags + hjemrejse i benene på gutterne, det er godt vi har en bred trup.
Benzo skrev:Det er rigtigt, Falkesgaard har også spillet i Brøndby, det øger listen til 13 spillere:
Borring
Mikkel Thygesen
Urená
Albrechtsen
Juelsgaard
Duncan
Skoubo
Peter Sand
Femi
Bo Hansen
Jan Frederiksen
Flinta
Michael Falkesgaard
Det er jo et helt hold
Ja det var helt fint at FCK smed point i går, især fordi det bliver svært for os at få valuta for indsatsen idag, med en kamp i torsdags + hjemrejse i benene på gutterne, det er godt vi har en bred trup.
Tæller man tidligere akademispillere med, kan Frankoch og Jakob Andersen også tilføjes denne liste. Jeg kan ikke huske om der er flere
Selvom vi vandt en vigtig sejr i torsdags, så synes jeg ikke vi spillede godt som hold eller taktisk for den sags skyld (nogle spillere var jeg dog meget positivt over) Jeg beholder mine positive briller på og byder på 3-1 hvor Paul scorer 2 af vores mål(han skylder nogle) og Poulsen på frispark. Jeg tror ikke relationerne er der endnu nede i forsvaret og derfor tror jeg ikke vi holder Brøndby fra, at scorer. Men hvis man kigger på begge trupper, så synes jeg Brøndby er meget svækket, så det burde være muligt med en sejr.
Tror i øvrigt, at det bliver en meget tæt kamp med mange chancer til begge hold.