EL KVAL: 1/2 Ferencvaros-FCM
-
Philipjensen
Re: EL KVAL: 1/2 Ferencvaros-FCM
Det var et vanvittigt dygtigt mandskab der havde deres kvaliteter i det offensive. Jeg mener det var en korrekt disposition at stille med Drachmann...
Hvor det er skræmmende hvis du virkelig mener det du skriver her. Han blev rundbarberet flere gange defensivt, satte i min verden ganske få fødder rigtigt, og var medskyld i et mål. Helt fair kritik i min bog, som sædvanlig, er et for brugt ord om ham efterhånden.
Rasmus Nissen skal arbejde hårdt for hans tidligt spottet talent hvis et seriøst gennembrud skal komme. Som nogle også skriver/selv ser, ånder Rømer ham i nakken, hvilket udelukkende er selvforskyldt. Og Rømer er altså meget lidt god.
Jeg melder mig nu på det hold som synes Nissen spillede en udemærket kamp, og han er oceaner foran Rømer på HB, det har jeg svært ved at forstå der er nogle som åbenbart ikke synes (men det skal de/i selvfølgelig have lov til).
Re: RE: Re: EL KVAL: 1/2 Ferencvaros-FCM
Os der stod på stadion snakkede om hvordan nr. 40 flyttede fra Nissens side fordi han blev lukket fuldstændigt ned. Den eneste gang der kom noget fra hans side var målet hvor det blev skåret ind tidligt. Det var bestemt ikke hans skyld.JBT skrev:Hvor det er skræmmende hvis du virkelig mener det du skriver her. Han blev rundbarberet flere gange defensivt, satte i min verden ganske få fødder rigtigt, og var medskyld i et mål. Helt fair kritik i min bog, som sædvanlig, er et for brugt ord om ham efterhånden.
Rasmus Nissen skal arbejde hårdt for hans tidligt spottet talent hvis et seriøst gennembrud skal komme. Som nogle også skriver/selv ser, ånder Rømer ham i nakken, hvilket udelukkende er selvforskyldt. Og Rømer er altså meget lidt god.
Men keg ved linket til kampen er smidt et sted så mon ikke der er mulighed for en mere kpmpetent analyse.
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
-
Densestar7430
Helt forfejlet kritik af NK! Men det er selvfølgelig også svært at tage seriøst, når der bliver skrevet at Rømer puster ham hårdt i nakken 
-
mousebreaker
Uden dette skal være en NK tråd, så mener jeg det er på sin plads at kritisere NKs defensive evner. Han er til gengæld god i det offensive og jeg ser ham heller ikke være presset af Rømer på positionen, selvom jeg faktisk synes at Rømer er en fuldgod og alsidig sub.Densestar7430 skrev: ↑15. jul 2017, 00:04Helt forfejlet kritik af NK! Men det er selvfølgelig også svært at tage seriøst, når der bliver skrevet at Rømer puster ham hårdt i nakken![]()
NKs defensive kvaliteter er lige nu en hæmsko og tror at modstandernes trænere som hidtil vil forsøge at udnytte dette. I kampen mod Ferencvaros mener jeg at Nissen og Korcsmar må dele skurkerollen med en lille overvægt til Korcsmar. Kians rolle i det første mål kan man diskutere, men jeg er ikke i stand til at vurdere om det er korrekt han løber så dybt ned, men jeg tror det er en fejl
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
-
Poulsgaard
Jeg må indrømme at jeg også så NK spille en udemærket kamp. Hans indstilling er forsat en fryd at se på. Ærgeligt at han taber et skridt ved 1-0 målet.JBT skrev: ↑14. jul 2017, 21:52
Hvor det er skræmmende hvis du virkelig mener det du skriver her. Han blev rundbarberet flere gange defensivt, satte i min verden ganske få fødder rigtigt, og var medskyld i et mål. Helt fair kritik i min bog, som sædvanlig, er et for brugt ord om ham efterhånden.
Jeg kan ikke se at vi har nogle der presser ham hårdt på backpladsen!!
Mvh.
Peder Poulsgaard
--------------------------------------------
Festbyen - Alt til din børnefødselsdag
Peder Poulsgaard
--------------------------------------------
Festbyen - Alt til din børnefødselsdag
Jeg står ved mine ord, og så må det være skræmmende. Polle var MOM, men NK lå i laget efter ham sammen med bl.a Paul og Sparv. Det var tydeligt at se, at NK lykkedes med at gå hårdt til deres nr. 40, som tydeligvis ikke kunne lide den fysiske stil NK kom med. NK havde klart overtaget mod sin direkte mand. Jeg synes ikke han var prangende offensivt, men spillede en stærk kamp defensivt.JBT skrev: ↑14. jul 2017, 21:52Hvor det er skræmmende hvis du virkelig mener det du skriver her. Han blev rundbarberet flere gange defensivt, satte i min verden ganske få fødder rigtigt, og var medskyld i et mål. Helt fair kritik i min bog, som sædvanlig, er et for brugt ord om ham efterhånden.
-
ferencvaros1967
That was not football from Midtjyalland, and that match was fraud. With equal conditions Ferencváros is better than you. But you'll qualifies couse western team you are... Unfair
Not sure u you saw the match, but your second goal came after a wrong freeckick because you already played the advantage.ferencvaros1967 skrev: ↑16. jul 2017, 17:30That was not football from Midtjyalland, and that match was fraud. With equal conditions Ferencváros is better than you. But you'll qualifies couse western team you are... Unfair
Your first was perhaps offside, not sure.
Yes the ref made one mistake aginanst your team, but he made more against us. Anyway we crushed you, and on thursday we will crush you again, and then you cant hide behind one wrong call from the ref. Sorry but you just aint that good.
Fraud <3ferencvaros1967 skrev: ↑16. jul 2017, 17:30That was not football from Midtjyalland, and that match was fraud. With equal conditions Ferencváros is better than you. But you'll qualifies couse western team you are... Unfair
-
ferencvaros1967
I saw that your team make more irregularity... And statistics doesn't lie: Midtjylland 25, Ferencváros 12. And you have fluke too, as if the ball have magnet for you.xD Now we have lot of absent, so in the defender post is a midfielder, couse ofc we don't have fluke...I hope Arka Gdynia, our polish friends will defeat Midthylland.SimonH skrev: ↑16. jul 2017, 17:45Not sure u you saw the match, but your second goal came after a wrong freeckick because you already played the advantage.ferencvaros1967 skrev: ↑16. jul 2017, 17:30That was not football from Midtjyalland, and that match was fraud. With equal conditions Ferencváros is better than you. But you'll qualifies couse western team you are... Unfair
Yes the ref made one mistake aginanst your team, but he made more against us. Anyway we crushed you, and on thursday we will crush you again, and then you cant hide behind one wrong call from the ref. Sorry but you just aint that good.
Ur excution is soo badferencvaros1967 skrev: ↑20. jul 2017, 19:55I saw that your team make more irregularity... And statistics doesn't lie: Midtjylland 25, Ferencváros 12. And you have fluke too, as if the ball have magnet for you.xD Now we have lot of absent, so in the defender post is a midfielder, couse ofc we don't have fluke...I hope Arka Gdynia, our polish friends will defeat Midthylland.SimonH skrev: ↑16. jul 2017, 17:45Not sure u you saw the match, but your second goal came after a wrong freeckick because you already played the advantage.ferencvaros1967 skrev: ↑16. jul 2017, 17:30That was not football from Midtjyalland, and that match was fraud. With equal conditions Ferencváros is better than you. But you'll qualifies couse western team you are... Unfair
We are playing some of the worst football in yrs, and u cant beat us, pathetic
Dont u worry we will destroy arka
7-3 and two FCM wins, goodbye Ferencvaros! 
Fedt med dagens avancement.... men dem SKAL vi godtnok også slå.... de havde ikke meget at komme med...
Men én ting er rystende.....at se hvordan en super stærk forstærkning udvikler sig i fcmS curlingmiljø.... personificeret i Jesper Hansen.... han har indtil nu spillet flere dårlige kampe i FCM-trøjen end han gjorde for Lyngby i et år....
Men én ting er rystende.....at se hvordan en super stærk forstærkning udvikler sig i fcmS curlingmiljø.... personificeret i Jesper Hansen.... han har indtil nu spillet flere dårlige kampe i FCM-trøjen end han gjorde for Lyngby i et år....