EL KVAL: 1/2 Ferencvaros-FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Willigenburg

Re: EL KVAL: 1/2 Ferencvaros-FCM

Indlæg af Willigenburg »

mousebreaker skrev:
13. jul 2017, 21:48
Stærkt Polle.
Mener også det var ham med afleveringen til Onuachu. Vil også gerne rose Paul for tæmningen. Den var ikke nem
Kan også godt lide Polles attitude ved fejringen - en opsang til alle

Sahl

Indlæg af Sahl »

Benzo skrev:
13. jul 2017, 21:49
Det lignede lidt en foræring? Men vi må tage det med, så skal sejren jagtes.
Det må man sige. Jeg synes dommeren har lavet utrolig mange fejl. Jeg håber man skifter den defensive indstilling væk i pausen og faktisk synes jeg 4-4-2 sagtens kan komme på tale selvom vi er 11 mod 10.

Vi skal være glade for det røde kort, det kan i sidste ende betyde vi kommer videre til næste runde. Synes Wikheim har været ret god, tror det var en god investering.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Positivt Wikheim har været rigtig god - dejligt at se ham drible og have så stor succes med det.

Negativt - forsvaret sejler. Har Jesper Hansen overhovedet haft en redning for os? Nu lukket 4 mål ind i 2.5 kampe.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

dommerhjælp til både os og FCK i denne runde med røde kort(så iøvrigt ikke om det røde kort i deres kamp var korrekt eller ej). Nu skal vi bare udnytte det som de gjorde
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Fodboldfan skrev:
13. jul 2017, 21:49
Kian Hansen har været væk i lang tid. Jeg tror kun han er med fordi Riis har været så skidt på det sidste. Synes stadig vi mangler en CB mere, men hva.

2-1 Et udebanemål er sgu fedt. Dette resultat vil jeg gerne sælge den for lige nu. Men lad os nu se 11 mod 10. Kunne være dejligt med 1 mål mere. Det bør vi vel kunne forvente?
Jeg frygter at dommeren presses til at smide en fcm'er, tag Drachman ud nu, han har gult.

Men rigtigt, det er kedeligt at Kian Hansen kan være med i sådan en kamp, mens andre skrider på at vdv ikke har formen.

FCM mangler helt klart et alternativ til Kian Hansen og ham fra ungarn, Riis er ikke et alternativ lige nu.

Sahl

Indlæg af Sahl »

JBT skrev:
13. jul 2017, 21:51
Jeg skulle netop til at skrive Europa var røget igen i år.
Men er du gal et kunstigt åndedræt FCM fik, hvor det så mest sort ud. Og måske det røde kort appelleres.

Jess er nok desværre en heldig mand lidt endnu.

Utroligt man ikke kan spille til 0 i nogle kampe. Lyngby gør det effektivt må man sige. De ser endda ud til vinde.
Det tror jeg de fleste var ved. Lyngby holder ikke blot ved 0 i deres kamp, de er foran. Det er tydeligt, at vi har behov for en ændring før, at det bliver helt godt, men det skal nok komme. Håber vi kan få gang i Paul og at man smider Sørloth ind

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

Jeg elsker at de lige analyserer alle vores fejl i det defensive. Jeg kan ikke sproget men jeg kan sagtens forstå hvad de siger: "Masser af muligheder for at score for Ferenscvaros".

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Kian hansen er indblandet i begge mål, ved 2-0 står han på sine flade sko.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Så fik vi lige en livline - heldigt nok.

Vi har problemer med Sparv og Drachmann. De laver et hav af frispark og Drachmann er i stor fare for at ryge ud. Hvis vi skal være grove kan man sige at vi måske skulle se nogle videoer med Lyngby. De kan fandme forsvare. De er på vej til det 4 clean sheet i rap. De spiller resultatfodbold med en massiv 4-4-1-1 og dækker forsvaret af med 2 defensive. Det fungerer åbenbart

Vi behøver jo ikke spille det system hele tiden, men i de internationale kampe var det måske en ide.

Jeg mener at det er et KRAV at vi henter endnu en midtstopper. Hvis vi altså vil lege med hvor det er sjovt. Riis magter det ikke og Kian er faldet kraftigt i niveau de sidste mange kampe han har spillet.

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

Jeg elsker når vores pres er lidt lad i det og Paul ikke laver noget, så tager Jakob Poulsen bare lige nogle løb op og viser Paul hvad han skulle have gjort. Han går sgu foran. God kaptajn.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

tatoo skrev:
13. jul 2017, 22:03
Så fik vi lige en livline - heldigt nok.

Vi har problemer med Sparv og Drachmann. De laver et hav af frispark og Drachmann er i stor fare for at ryge ud. Hvis vi skal være grove kan man sige at vi måske skulle se nogle videoer med Lyngby. De kan fandme forsvare. De er på vej til det 4 clean sheet i rap. De spiller resultatfodbold med en massiv 4-4-1-1 og dækker forsvaret af med 2 defensive. Det fungerer åbenbart

Vi behøver jo ikke spille det system hele tiden, men i de internationale kampe var det måske en ide.

Jeg mener at det er et KRAV at vi henter endnu en midtstopper. Hvis vi altså vil lege med hvor det er sjovt. Riis magter det ikke og Kian er faldet kraftigt i niveau de sidste mange kampe han har spillet.
Til kian forsvar kan man sige, at han er langt fra formen, men ?
Sparv er heller ikke på toppen

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

FCM2000 skrev:
13. jul 2017, 22:02
Kian hansen er indblandet i begge mål, ved 2-0 står han på sine flade sko.
1-0 målet vil jeg nu tildele Nissen og primært Korcsmar. Korcsmar må aldrig lade ham løbe indenom der. Kian kommer måske en anelse for dybt ned i sit tilbageløb.
Ved 2-0 målet er der ikke een i muren der hopper. Ergo vil det have været en fejl at Kian at hoppe. De er helt klar instrueret i at de ikke må hoppe. Ved ikke om det er fordi man er bange for spark under muren eller fordi folk tit åbner huller i muren når de hopper. Nok det sidste. Helt klart instuderet og der ligger nok analyse til grund for det
Senest rettet af mousebreaker 13. jul 2017, 22:14, rettet i alt 1 gang.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

Hvorfor har Hassan fået lov til at skyde ... nogensinde? Han er så utroligt ringe til det. Specielt med 3 mand der spurter i boksen. Samme i første halvleg.

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

Kæft en lortedommer. Gult kort til Dal Hende for at blive skubbet?

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

SÅDAAAAAAAAAAN!!!!!!!!

Besvar