Alexander Sørloth

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Alexander Sørloth

Indlæg af TrueWolfMidt »

Glæder mig til at se mere til ham. Han ser ud til at være hurtig, dog ikke på de første meter. Synes også at han ser ud til at være villig til at tage de sure løb. Nu skal ham og Kraev lige få lidt relationer og lære / få spillestilen ind unyder huden. Håber at der virkelig arbejdes hårdt på, at de nye hurtigst muligt bliver integreret og får nogle gode relationer / venner som de har det godt med.

Steffen am

Re: Alexander Sørloth

Indlæg af Steffen am »

Kan overskriften laves om, så der ikke bliver råbt i overskriften?

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Done

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Synes at Sørloth har fået en god start. Hovedstøds stærk og løbevillig. Tror at han nok skal blive en god angriber for os. Det jeg har set er yderst positivt.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Enig, han skal dog blive bedre til ikke at stå offside hele tiden.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Benzo skrev:
24. jul 2017, 16:23
Enig, han skal dog blive bedre til ikke at stå offside hele tiden.
Som frontangriber kan man nemt komme til at stå offside når bolden hele tiden bliver spillet op på ham. Intet er nemmere end at trække grænsen lidt for hvornår man bliver offside. Det øver forsvarene sig jo trods alt på. Men var det ikke Paul Onuachu der var tit offside i går ?

Benzo

Indlæg af Benzo »

Jo Paul er også slem til det, men lagde mærke til at Sørloth stod en del offside i torsdags i den halvleg han fik.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Jeg synes hverken Sørloth har fået en god eller dårlig start i FCM. Han har ikke været outstanding og heller ikke dårlig.

Virker til at blive en udemærket back up for Paul, men jeg er bange for at vi er på skideren hvis Paul bliver skadet.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Densestar7430 skrev:Jeg synes hverken Sørloth har fået en god eller dårlig start i FCM. Han har ikke været outstanding og heller ikke dårlig.

Virker til at blive en udemærket back up for Paul, men jeg er bange for at vi er på skideren hvis Paul bliver skadet.
Særligt når Pusic åbenbart ikke må bruges.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Densestar7430 skrev:
25. jul 2017, 10:59
Jeg synes hverken Sørloth har fået en god eller dårlig start i FCM. Han har ikke været outstanding og heller ikke dårlig.

Nu ved jeg ikke, hvad du forbinder med god hhv. dårlig, men jeg synes, at han er startet godt. Jeg synes, at han ser bevægelig og stærk ud ligesom han virker som en god spiller i hold-up spillet. På den måde virker han til at være en rigtig godt castet sub, så udskiftning ikke medfører et nødvendigt skift af stil fra Paul, men omvendt tilbyder han lidt noget andet - han tager flere dybe løb, virker det til. Han skal selvfølgelig måles på mål, men det er tidligt.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Stoffer skrev:
Densestar7430 skrev:
25. jul 2017, 10:59

Nu ved jeg ikke, hvad du forbinder med god hhv. dårlig, men jeg synes, at han er startet godt. Jeg synes, at han ser bevægelig og stærk ud ligesom han virker som en god spiller i hold-up spillet. På den måde virker han til at være en rigtig godt castet sub, så udskiftning ikke medfører et nødvendigt skift af stil fra Paul, men omvendt tilbyder han lidt noget andet - han tager flere dybe løb, virker det til. Han skal selvfølgelig måles på mål, men det er tidligt.
Enig. Ingen grund til at male fanden på væggen. Paul bliver mindst en sæson mere, og Sørloth er stadig ung, og mangler kampe før vi overhovedet kan vurdere ham. De ting jeg har set gør mig dog fortrøstningsfuld, og i takt med spilletid, og målet (mod ungarerne) er han også blevet bedre og bedre på træningsbanen.

Jeg synes faktisk han allerede nu har bevist at han i flere af spillets facetter er bedre end Paul - her tænker jeg bla. på relationer, placeringer i feltet, øje for medspillerne og i de dybe løb. I presspillet er han som minimum på samme niveau som Paul, mens han samtidig har større speed og hurtigere fødder end Paul.

Good Paul bliver selvsagt svær at erstatte, men indtil videre har vi set mere til "Bad Paul" denne sæson - han har været for uskarp i tanke og handling, hvor han flere gange har smidt bolde ved simpelthen at stå på flade fødder, og så har han brændt en pæn del megachancer også.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres

SimonH

Indlæg af SimonH »

Sørloth er i følge Superliga.dk den spiller med næsthøjeste topfart på 37.3 km/t kun overgået af zinckernagel fra Sønderjyske i de første tre runder. Interessant med en fysisk stærk og hurtig spiller. Paul er selvfølgelig et fysisk monster.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Imponerende og rigtig god spiller som dog ser ud til at mangle en Rilwan omkring sig, der er god og villig til at tage mange løb omkring Sørloth. Håber vi er fit for fight efter landsholds pausen og især Rilwan som gør vores spil mere uforudsigeligt med sine mange svære løb.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Det ville jo så være på bekostning af Duelund, som har scoret 2 mål og lavet 2 assists i de sidste 3 kampe, det er noget mere slutprodukt end Rilwan normalt bidrager med.. Er dog enig i at det ville være fedt hvis Rilwan var tilbage snart, man kan aldrig have for mange strenge at spille på.

Edit: Duelund ser i øvrigt ud til at have et rigtigt fint sammenspil med især Sørloth, der har været en del assists den ene og anden vej de sidste par kampe.

Imamovic

Indlæg af Imamovic »

Er det kun mig som tænker at førstepladsen sælges med Sørloth, såfremt han bliver solgt?

Jeg tænker: når Paul har haft måltørke, så er Sørloth kommet ind, og givet det skub der var behov for, og vice-versa!
Sørlothsyntes jeg ser super god ud, og ville være ked af at undvære ham allerede, men kan godt se at de 112m er for gode til at sige nej til!

Låst