Stoffers svar med manipuleret citat til dig, er helt normalt på de fora jeg færdes på. Så længe han netop gør opmærksom på at han har ændret noget.
Træningskamp FCM vs Horsens
- Administrator
Re: Træningskamp FCM vs Horsens
Sidste chance, jeg minder om denne her: viewtopic.php?f=1&t=97234&p=142279#p142279FCM2000 skrev: ↑7. jul 2017, 19:19Fint den gælder begge veje og her synes nogle måske at du skulle rette ind selv i givet fald, du lever jo herinde dag og nat.Steffen am skrev: ↑7. jul 2017, 17:40Hold nu op, der var jo ingen tvivl om at det var en joke, og gør jo selv opmærksom på at det er rettet.
Det er galge humor, men det er sgu sjov
På træningssiden står bane 8.Benzo skrev: ↑7. jul 2017, 17:35På hjemmesiden står der det er bane 7 der bliver spillet på imorgen:
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/tr ... ac-horsens
Kampen spilles klokken 13.00 på anlægget i Ikast på bane 7.
OT: Håber VdV får nogle minutter imorgen, selvom han ikke har været overbevisende (på nogen måde) ville jeg stadig blive glad hvis han kunne lykkedes i FCM.. Dog er jeg 100% sikker på at 17/18 sæsonen bliver hans sidste i FCM, og formentlig den sidste i det hele taget.
https://www.fcm.dk/program/traeningstider
Heldigvis ligger de da i hvert fald ved siden af hinanden. Kan ikke helt huske numrene, men mon ikke det er en den nye opvisningsbane.
OT: Meget enig med din VdV analyse.![]()
![]()
Jeg håber dog ikke at det skal til at være en godkendt norm på Ulvegraven, for så bliver det altså ikke særligt fedt at læse indlæg herinde fremoverAdministrator skrev: ↑8. jul 2017, 10:30Stoffers svar med manipuleret citat til dig, er helt normalt på de fora jeg færdes på. Så længe han netop gør opmærksom på at han har ændret noget.
Jeg er ikke nødvendigvis uenig, Esben. Min pointe er bare, at han ikke skal have spilletid på bekostning af nogle vi ser en fremtid i. I min verden giver det ikke mening, at bruge ham som 10'er fremfor Due eller Kraev, som begge har fremtiden foran sig i FCM.Jesper BW1100 skrev:Enig. Lad ham endelig spille i kampe uden betydning, så vi kan forsøge at få bare lidt form banket i manden
Men hvis alt går som sædvanligt, så scorer han et mål i dag, og pludselig er Jess idioten igen for ikke at bruge ham.
Om ikke andet kan han da hente bolde og fylde dunke
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Uanset hvor enig eller uenig man er med FCM2000, synes jeg ikke Stoffer skal rette i et indlæg. Det er en klar provokation. Jeg forstår godt FCM2000 som selv bliver rigtig meget provokeret til tider. Så stop med at rette i andre folks indlæg. Jeg synes det er for lavt niveau uanset hvad man mener om FCM2000. Det er bare ikke i orden.974 skrev: ↑8. jul 2017, 10:41Jeg håber dog ikke at det skal til at være en godkendt norm på Ulvegraven, for så bliver det altså ikke særligt fedt at læse indlæg herinde fremoverAdministrator skrev: ↑8. jul 2017, 10:30Stoffers svar med manipuleret citat til dig, er helt normalt på de fora jeg færdes på. Så længe han netop gør opmærksom på at han har ændret noget.![]()
Der er trods alt også meget af det FCM2000 skriver der er rigtigt.
Nu er der jo kun udtaget 13 spillere til kampen idag, så mon ikke vi får Rafa at se 
Uanset hvordan indstillingen er eller har været, så tilslutter jeg mig også koret af dem, der håber at vi kan få lidt mere gang i Rafa!
og synes faktisk også at klubben skal gøre meget for at få dette til at ske...
Om ikke andet, så for at få ham i et humør, så han kan byde ind på træningsanlægget med den erfaring og kvalitet han også har!
Uanset hvordan indstillingen er eller har været, så tilslutter jeg mig også koret af dem, der håber at vi kan få lidt mere gang i Rafa!
og synes faktisk også at klubben skal gøre meget for at få dette til at ske...
Om ikke andet, så for at få ham i et humør, så han kan byde ind på træningsanlægget med den erfaring og kvalitet han også har!
-
Steffen am
Ligegyldigt om han har ret eller ej, men det måde at føre en debat på, vi snakker om.tatoo skrev: ↑8. jul 2017, 11:14Uanset hvor enig eller uenig man er med FCM2000, synes jeg ikke Stoffer skal rette i et indlæg. Det er en klar provokation. Jeg forstår godt FCM2000 som selv bliver rigtig meget provokeret til tider. Så stop med at rette i andre folks indlæg. Jeg synes det er for lavt niveau uanset hvad man mener om FCM2000. Det er bare ikke i orden.974 skrev: ↑8. jul 2017, 10:41Jeg håber dog ikke at det skal til at være en godkendt norm på Ulvegraven, for så bliver det altså ikke særligt fedt at læse indlæg herinde fremoverAdministrator skrev: ↑8. jul 2017, 10:30
Stoffers svar med manipuleret citat til dig, er helt normalt på de fora jeg færdes på. Så længe han netop gør opmærksom på at han har ændret noget.![]()
Der er trods alt også meget af det FCM2000 skriver der er rigtigt.
Ligesom Admin må jeg altså sige at jeg tit ser det på andre forums, hvsd Stoffer gjorde.
-
Staropramen
@ Admin
At noget er "helt normalt på de fora du færdes på" er mildest ikke nogen særlig god argumentation.
Jeg tror da de fleste vil synes det er irriterende at se sig citeret for et eller andet idiotisk synspunkt, uanset hvor meget afsenderen så gør opmærksom på, at han har ændret i det, der oprindeligt stod.
Synes du det er noget, der er fremmende for en konstruktiv debat?
At noget er "helt normalt på de fora du færdes på" er mildest ikke nogen særlig god argumentation.
Jeg tror da de fleste vil synes det er irriterende at se sig citeret for et eller andet idiotisk synspunkt, uanset hvor meget afsenderen så gør opmærksom på, at han har ændret i det, der oprindeligt stod.
Synes du det er noget, der er fremmende for en konstruktiv debat?
Det er da bare en humoristisk måde at fortælle man er uenig på.
Harmløst set herfra.
Harmløst set herfra.
Tilslutter mig de der mener Stoffer gik over stregen. Lad være med at minipulere med citater. Stoffer kunne have fået samme morsomhed frem på utallige andre måder.
/Cortez
/Cortez
Hvem er nr. 27 fra FCM? Synes ikke han er i truppen..
/Cortez
/Cortez
Han er prøvespiller fra Atletico Madrid, så vidt jeg er orienteret.
Nogle der vil give et lille kampreferat af dagens træningskamp.
-
Steffen am
FCM har skrevet lidt her.
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/re ... -overtiden
Min opevelse var rigtig god intensitet, specielt i 1. halveg.
Lidt klassisk FCM med godt spil, men mangler lidt slutprodukt. De gode skud på mål der kom, blev skudt mere eller mindre lige på målmanden.
Som kampen udviklede sig blev det lidt mere spil på midten og på Horsens' præmisser. Dog uden de kom til at dominere.
FCM havde vel 5 ok chancer.
Horsens havde 2 for store chancer i åbent spil, som heldigvis gik ind og så scorede på hjørne.
Jeg så godt nok der skulle have været indkast til FCM lidt før, men det er så det.
Lidt en mellemkamp. Ikke rigtig godt, men heller ikke rigtig skidt.
Men synes det var fedt at se '2. holdet' gerne ville det og spillede op med Horsens, som også spillede en god kamp.
Og selvfølgelig godt at se mange spille 90 min.
Arff og andre med skarpere fodbold øjne, kan sikkert supplere.
Ham med nr. 27.
Højre kant i 2. halveg, lidt lav fyr, mørk skæg, der er ikke nogen der ved noget om ham vel?
Evt. om der kan be- eller afkræfte om han skulle være en prøve spiller fra Atletico Madrid?
vdv var han ikke med i truppen, eller skulle han blot ydmyges mere af Thorup ?Steffen am skrev: ↑8. jul 2017, 18:10FCM har skrevet lidt her.
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/re ... -overtiden
Min opevelse var rigtig god intensitet, specielt i 1. halveg.
Lidt klassisk FCM med godt spil, men mangler lidt slutprodukt. De gode skud på mål der kom, blev skudt mere eller mindre lige på målmanden.
Som kampen udviklede sig blev det lidt mere spil på midten og på Horsens' præmisser. Dog uden de kom til at dominere.
FCM havde vel 5 ok chancer.
Horsens havde 2 for store chancer i åbent spil, som heldigvis gik ind og så scorede på hjørne.
Jeg så godt nok der skulle have været indkast til FCM lidt før, men det er så det.
Lidt en mellemkamp. Ikke rigtig godt, men heller ikke rigtig skidt.
Men synes det var fedt at se '2. holdet' gerne ville det og spillede op med Horsens, som også spillede en god kamp.
Og selvfølgelig godt at se mange spille 90 min.
Arff og andre med skarpere fodbold øjne, kan sikkert supplere.
Ham med nr. 27.
Højre kant i 2. halveg, lidt lav fyr, mørk skæg, der er ikke nogen der ved noget om ham vel?
Evt. om der kan be- eller afkræfte om han skulle være en prøve spiller fra Atletico Madrid?