Håber Torp får en kontrakt på et tidspunkt. Han virker som en lovende spiller fra årgang 99, og spillede stærkt senest i Spax Cup.
Transfervinduet sommer 2017
Re: Transfervinduet sommer 2017
Ved nærmere snakke med kilde - kan noget tyde på at Victor Torp skal udlejes til Lyngby (jeg kan ikke sige mere lige pt, men min kilde plejer at være troværdig)...
Wow. Det er alligevel overraskende, hvis han udlejes til bronzevinderne. Havde nærmere gættet på 1. division, men det er interessant, at han allerede er i spil til lejemål i Superligaen.
Jeg lover selvfølgelig intet. Mange ting kan ske, det er bare hvad jeg hører. Kunne ellers godt se ham i en klub som Thisted til at hjælpe dem i 1. division.
-
Steffen am
Det har jeg ikke.
Hvilken årgang er Uzo?
Er egentlig ikke i tvivl om Torp er en man tror på, til det har han spillet for godt i bl.a. Youth League,
det var mere om han allerede i den her sæson kommer til at have noget med superligatruppen at gøre, ligesom jeg forventer A. Poulsen og Baidoo gør.
Men selvfølgelig uanset hvem han træner med, skal han nok få spiletid i u19, nu bredden på A-holdet er så god, og der i hvert fald i efteråret er relativ få reserveholdskampe. (6)
Kunne vi evt. lave en tråd vedr. akademiet, med trupperne, positioner og årgang? Så fyldes tranfertråden heller ikke med ting der ikke omhandler transfersSteffen am skrev:Det har jeg ikke.
Hvilken årgang er Uzo?
Er egentlig ikke i tvivl om Torp er en man tror på, til det har han spillet for godt i bl.a. Youth League,
det var mere om han allerede i den her sæson kommer til at have noget med superligatruppen at gøre, ligesom jeg forventer A. Poulsen og Baidoo gør.
Men selvfølgelig uanset hvem han træner med, skal han nok få spiletid i u19, nu bredden på A-holdet er så god, og der i hvert fald i efteråret er relativ få reserveholdskampe. (6)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres
-
Densestar7430
Aab forhandler igen om Okore.
Mit drømmescenarie er, at vi kvalificere os til EL inden han har fremtiden på plads. Vi henter Jores Okore ind og sender Halsti afsted.
Et midterforsvar bestående af Kian/Okore/Kocsmar/Riis, så er vi satme godt stillet på den position til at spille i 2 turneringer.
Ønske tænkning? Tjaaeh..
Mit drømmescenarie er, at vi kvalificere os til EL inden han har fremtiden på plads. Vi henter Jores Okore ind og sender Halsti afsted.
Et midterforsvar bestående af Kian/Okore/Kocsmar/Riis, så er vi satme godt stillet på den position til at spille i 2 turneringer.
Ønske tænkning? Tjaaeh..
Hvad skal vi med Okore? Det vil da være penge direkte ud af vinduet. Vi skal have to klasse stoppere, som vi har i Zsolt og Kian, og så skal vi have konkurrence om at være førstereserve, hvilket vi har med Nico, Riis og Halsti. Ingen grund til at poste penge på en plads hvor vi er godt dækket ind.Densestar7430 skrev:Aab forhandler igen om Okore.
Ønske tænkning? Tjaaeh..
-
Densestar7430
Hvis vi skal spille med i toppen af superligaen og i EL-gruppespiller, så kan jeg sagtens se det fornuftige i 3 klasse stoppere.
Med Korcsmars skadeshistorik og Kians begyndende, er der efter min mening udsigt til for mange kampe til Kristian Riis.
Dette er fint hvis målet blot er top 4 i ligaen, men vil man gerne spille med om guldet, så er det lige tyndt nok.
Med Korcsmars skadeshistorik og Kians begyndende, er der efter min mening udsigt til for mange kampe til Kristian Riis.
Dette er fint hvis målet blot er top 4 i ligaen, men vil man gerne spille med om guldet, så er det lige tyndt nok.
Du er naiv Arff, hvad skal FCM i EL gruppespil, top 2 og pokal ? når man kun har 2 klasse stoppere ????Arff skrev: ↑6. jul 2017, 11:00Hvad skal vi med Okore? Det vil da være penge direkte ud af vinduet. Vi skal have to klasse stoppere, som vi har i Zsolt og Kian, og så skal vi have konkurrence om at være førstereserve, hvilket vi har med Nico, Riis og Halsti. Ingen grund til at poste penge på en plads hvor vi er godt dækket ind.Densestar7430 skrev:Aab forhandler igen om Okore.
Ønske tænkning? Tjaaeh..
Bliver den ene skadet har man kun 1 klasse stoppere, bliver begge skadet har man ingen
Går man i EL gruppespillet er man nød til at hente en mere, længere er den ikke, jf. hvordan det gik sidst man var i gruppespillet, man sled spillerne op og det gik ud over superligaen, det er det man selv siger fra FCM, at man lærte.
Jeg ser ikke en nødvendighed i at smide flere penge i midterforsvaret - det er selvfølgelig med den forudsætning at hverken Kian, Riis eller Korcsmar render ind i en alvorlig skade.Densestar7430 skrev:Hvis vi skal spille med i toppen af superligaen og i EL-gruppespiller, så kan jeg sagtens se det fornuftige i 3 klasse stoppere.
Det giver heller ingen mening at smide penge efter en stopper mere på baggrund af at vi måske (!!) skal spille EL hele efteråret. Igen, sker det, er det en ny situation, selvom jeg er ret sikker på, at der ikke bliver hentet flere stoppere ind. Kun hvis omstændighederne ændres i form af skader eller salg.
Arff for fanden hvornår er det, at transfer vinduerne er lukkede og åbne ?? hvis Kian skades 3 oktober vil du så åbne vinduetArff skrev: ↑6. jul 2017, 11:52Jeg ser ikke en nødvendighed i at smide flere penge i midterforsvaret - det er selvfølgelig med den forudsætning at hverken Kian, Riis eller Korcsmar render ind i en alvorlig skade.Densestar7430 skrev:Hvis vi skal spille med i toppen af superligaen og i EL-gruppespiller, så kan jeg sagtens se det fornuftige i 3 klasse stoppere.
Det giver heller ingen mening at smide penge efter en stopper mere på baggrund af at vi måske (!!) skal spille EL hele efteråret. Igen, sker det, er det en ny situation, selvom jeg er ret sikker på, at der ikke bliver hentet flere stoppere ind. Kun hvis omstændighederne ændres i form af skader eller salg.
Kristian Riis er bare ikke god nok til EL gruppespil og top 2.
-
Steffen am
Du er trættende FCM2000.FCM2000 skrev: ↑6. jul 2017, 12:12Arff for fanden hvornår er det, at transfer vinduerne er lukkede og åbne ?? hvis Kian skades 3 oktober vil du så åbne vinduetArff skrev: ↑6. jul 2017, 11:52Jeg ser ikke en nødvendighed i at smide flere penge i midterforsvaret - det er selvfølgelig med den forudsætning at hverken Kian, Riis eller Korcsmar render ind i en alvorlig skade.Densestar7430 skrev:Hvis vi skal spille med i toppen af superligaen og i EL-gruppespiller, så kan jeg sagtens se det fornuftige i 3 klasse stoppere.
Det giver heller ingen mening at smide penge efter en stopper mere på baggrund af at vi måske (!!) skal spille EL hele efteråret. Igen, sker det, er det en ny situation, selvom jeg er ret sikker på, at der ikke bliver hentet flere stoppere ind. Kun hvis omstændighederne ændres i form af skader eller salg.![]()
I første omgang ved vi om vi skal i gruppespil senest 26. august.
Vinduet lukker 31. august.
Nogle af de problemer FCM har er med 1. Økonomi 2. Folk der har siddet mere på bænken end de har spillet pga. skader.
Begge punkter her er skrigende argumenter for ikke at hente Okore med hans historik og lønpose.
Desuden er han heller ikke ledertypen, som har været efterspurgt.
Zsolt og Kian er profiler og klart førstevalg
Riis er virkelig spændende talent, og formentlig i spil til u21 landsholdsfodbold
Halsti ser godt nok desværre ud til at blive indhentet lidt af sin alder, men er god erfaren stopper (og i hvert fald god nok som 4. valg)
Nicolaisen er lidt et spørgsmålstegn med hans skade, men kommer formentlig også stærkt tilbage.
Så igen.
1. Det vil være imod FCM's strategi
2. Vi har ikke pengene
3. Hvis det skal være, skal det i hvert fald ikke være Okore, pga. argumenterne længere oppe.
Som Arff skriver, hvis det hedder gruppespil, er det en ny situation, men ser det simpelthen ikke ske.
Hvis det brænder helt på, kan bl.a. Sparv også spille CB, nu der er god dækning på midtbanen.
Transfervinduet sommer 2017
Vinduet lukker, som Steffen korrekt skriver d. 31/8, og vi ved inden da om vi er i gruppespillet eller ej. Og nej, selvfølgelig kan vi ikke åbne vinduet efter behag, men derfor giver det ingen mening at hente profiler fordi andre profiler måske bliver skadet.FCM2000 skrev:Arff for fanden hvornår er det, at transfer vinduerne er lukkede og åbne ?? hvis Kian skades 3 oktober vil du så åbne vinduetArff skrev: ↑6. jul 2017, 11:52Jeg ser ikke en nødvendighed i at smide flere penge i midterforsvaret - det er selvfølgelig med den forudsætning at hverken Kian, Riis eller Korcsmar render ind i en alvorlig skade.Densestar7430 skrev:Hvis vi skal spille med i toppen af superligaen og i EL-gruppespiller, så kan jeg sagtens se det fornuftige i 3 klasse stoppere.
Sent from my iPhone using Tapatalk![]()
Havde vi haft FCK's budget kunne vi have 4 klasse midtstoppere, men det har vi ikke, og derfor skal vi naturligvis ikke springe budgettet fordi vi måske render ind i en skade. Som sagt, så tror jeg ikke vi henter en stopper ind - heller ikke hvis vi kvalificerer os til gruppespillet.
Jeg synes Riis har været ganske fin, og taget hans alder i betragtning synes jeg han er opgaven voksen. Nej, han er måske ikke klar til de helt store opgaver endnu, men han skal omvendt også have spilletid for at blive det. Han har (så vidt jeg husker) kostet to mål 20 tællende kampe, hvoraf den ene var sidst mod Derry. Jeg er ganske tryg ved at spille med Riis, også i de større kampe.
Er egentligt enig med Arff og Stefan. Syntes derudover også at det ville være utroligt demotiverende og dårligt signal at sende til den unge talenter at hente endnu en reserve.
Desuden skal økonomien også hænge sammen hvilket er tvivlsomt med en større trup end den nuværende. Tror derfor at der er usandsynligt at flere stopper bliver hentet selv hvis en lang tids skade opstår da det så ville være de unges chance.
Desuden skal økonomien også hænge sammen hvilket er tvivlsomt med en større trup end den nuværende. Tror derfor at der er usandsynligt at flere stopper bliver hentet selv hvis en lang tids skade opstår da det så ville være de unges chance.