EL Q1/1: FC Midtjylland vs. Derry City FC

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Xort
Geografisk sted: Herning

Re: EL Q1/1: FC Midtjylland vs. Derry City FC

Indlæg af Xort »

En fed melodi st bygge en Chant op på kunne vel også være we will rock you, uden at man skal bruge noget fra originalen..

Omkvædet passer med "Vi vil vi vil smadre, Viborg"?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Ifm hjemmekampen mod Helsingør tænker jeg, at det kunne være god lir, med et 'Hvor er Viborg?'-chant

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Xort skrev:
4. jul 2017, 16:31
En fed melodi st bygge en Chant op på kunne vel også være we will rock you, uden at man skal bruge noget fra originalen..

Du kunne nøjes med omkvædet og beatet, og så fx synge "vi-borg, vi-nder, al-drig" i stedet for "we will, we will, rock you".

Due

Indlæg af Due »

Jeg bliver nødt til lige at kommentere på det der "bøsse" halløj.

Jeg er også en af dem der krummer tæer når den sang bliver sunget. Ved vi som fanklub bliver lavet meget grin med når vi opføres os på dette meget lave niveau. Ja det er en sjov historie med Viborg, men det er der bare ikke mange som kender. ( ikke en gang mange af Viborg fans) Men når vi så begynder at synge det samme med Randers som vi gjorde i den sidste kamp, ja så har det jo intet med en gammel avis artikel at gøre.

Jeg oplever at rigtig mange begynder at klappe med når sangen starter ( fordi melodien er en rigtig god og nem at få gang i tribunerne med) men folk stopper ligeså snart de høre hvad der bliver sunget.

Så jeg synes det kunne være fedt hvis man kunne finde en tekst som passer på FCM og som vi kan bruge til alle kampe. Nemt at få gang i tribunerne især hvis der er lidt stilstand.

Xort
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Xort »

Kent skrev:
4. jul 2017, 16:48
Xort skrev:
4. jul 2017, 16:31

Du kunne nøjes med omkvædet og beatet, og så fx synge "vi-borg, vi-nder, al-drig" i stedet for "we will, we will, rock you".
Det er faktisk godt det der.. Og effekten fra trommen er god til den.. Plus at det vil være til at høre hvad der bliver råbt..

Besvar