Transfervinduet sommer 2017
-
Steffen am
Re: Transfervinduet sommer 2017
Kom lige til at notere hvad det egentlig har sat i gang at Dahlin gerne ville hjem.
Det er ikke helt sådan tidsmæssigt det er gået op, det er dog sådan at puslespillet falder ud.
Johan Wiland (Malmø FF) --> Hammarby (maybe approx 0,1 mil euro)
Johan Dahlin (Midtjylland) --> Malmø FF (approx 0,4 mil euro)
Jesper Hansen (Lyngby) -- Midtjylland (approx 0,4 mil euro)
Mikkel Andersen (Midtjylland) --> Lyngby (Free transfer)
Michael Falkesgaard (OB Odense) --> Midtjylland (Free transfer)
Thomas Mikkelsen (FC Fredericia) --> OB Odense (Free transfer)
Alexander Nybo (Hobro) --> FC Fredericia (Free transfer)
Det er ikke helt sådan tidsmæssigt det er gået op, det er dog sådan at puslespillet falder ud.
Johan Wiland (Malmø FF) --> Hammarby (maybe approx 0,1 mil euro)
Johan Dahlin (Midtjylland) --> Malmø FF (approx 0,4 mil euro)
Jesper Hansen (Lyngby) -- Midtjylland (approx 0,4 mil euro)
Mikkel Andersen (Midtjylland) --> Lyngby (Free transfer)
Michael Falkesgaard (OB Odense) --> Midtjylland (Free transfer)
Thomas Mikkelsen (FC Fredericia) --> OB Odense (Free transfer)
Alexander Nybo (Hobro) --> FC Fredericia (Free transfer)
Klart med Dahlin till Malmö FF!!
https://twitter.com/fcmidtjylland/statu ... 5857506304
Han är väldigt välkommen hem!
https://twitter.com/fcmidtjylland/statu ... 5857506304
Han är väldigt välkommen hem!
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.
http://www.achorsens.dk/ac-horsens-tester-fem-spillere
Mads Døhr er til prøvetræning i AC Horsens. Er der nogen der har hørt yderligere om dette? Og som evt ved om der er snak om salg eller leje?
Mads Døhr er til prøvetræning i AC Horsens. Er der nogen der har hørt yderligere om dette? Og som evt ved om der er snak om salg eller leje?
hov hov Arff og steffen AmArff skrev: ↑25. jun 2017, 22:03Du siger det selv, Steffen - tag i mod et godt råd, og ignorere tomme ligegyldige indlæg som dem Sander er ekspert i. Hvis vi vil have et ordentligt forum op at køre igen, med bare nogenlunde saglighed og fornuftig debatniveau, så se borte fra sådanne indlæg.Steffen am skrev:Flot Sander,
48 indlæg, 47 af dem handler om du har set dig sur på Thorup.
Prøv bare med en lille smule nuancer, eller hold mund.
Og jo, selvfølgelig må man være negativ stemt, og man er også i sin gode ret til at stille spørgsmålstegn ved tingene, men når det er konstant uden nogen form for saglighed, så tænk gerne en ekstra gang inden man trykker send!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sander har lov til at mene hvad han vil om Jess T., debatforum er for debat, Arff, Steffen AM og Kent har frit deres meninger, men det er ikke facit på verdens situationen.
En del betting firmaer har ikke troen på Jess T. evner, en del kendte sports journalister stiller spørgsmål med Jess T., og en hel del FCM fans stiller
også spørgsmål ved Jess T., så er der Arff, Steffen Am og Kent som har deres meninger det skal de have lov til at have
Personligt har jeg den mening, at Jess T. har opbrugt den kredit man kan forvente, en gang mere slinger i resultaterne, så kan jeg ikke se, at ledelsen i FCM kan forsvarer en forsættelse.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... et/6580417
Sander har lov til at mene hvad han vil om Jess T., debatforum er for debat, Arff, Steffen AM og Kent har frit deres meninger, men det er ikke facit på verdens situationen.
Absolut! Men det er også tilladt at se en smule nuanceret på tingene. JT har næppe ønsket VdV. Han er vel ikke ansvarlig for Pusic´s primadonnanøkker. Ej heller at Dahlin er skadesplaget. Han ønskede en ny angriber og fik nej. Osv...
Hvem er egentlig tilbage fra mesterholdet?
Thorup har haft elendige arbejdsforhold. Det er min mening!
Absolut! Men det er også tilladt at se en smule nuanceret på tingene. JT har næppe ønsket VdV. Han er vel ikke ansvarlig for Pusic´s primadonnanøkker. Ej heller at Dahlin er skadesplaget. Han ønskede en ny angriber og fik nej. Osv...
Hvem er egentlig tilbage fra mesterholdet?
Thorup har haft elendige arbejdsforhold. Det er min mening!
-
Steffen am
Jag tolkar inte det Steffen och Arff skriver som att man inte får tycka annorlunda eller att man inte får säga att man hatar Thorup (vilket framgår väldigt tydligt att många gör). Bara att man inte behöver upprepa samma sak om och om igen i alla trådar oavsett vad dom egentligen handlar om...FCM2000 skrev: ↑26. jun 2017, 17:27hov hov Arff og steffen AmArff skrev: ↑25. jun 2017, 22:03Du siger det selv, Steffen - tag i mod et godt råd, og ignorere tomme ligegyldige indlæg som dem Sander er ekspert i. Hvis vi vil have et ordentligt forum op at køre igen, med bare nogenlunde saglighed og fornuftig debatniveau, så se borte fra sådanne indlæg.Steffen am skrev:
Flot Sander,
Og jo, selvfølgelig må man være negativ stemt, og man er også i sin gode ret til at stille spørgsmålstegn ved tingene, men når det er konstant uden nogen form for saglighed, så tænk gerne en ekstra gang inden man trykker send!
En del betting firmaer har ikke troen på Jess T. evner, en del kendte sports journalister stiller spørgsmål med Jess T., og en hel del FCM fans stiller
også spørgsmål ved Jess T., så er der Arff, Steffen Am og Kent som har deres meninger det skal de have lov til at have
Personligt har jeg den mening, at Jess T. har opbrugt den kredit man kan forvente, en gang mere slinger i resultaterne, så kan jeg ikke se, at ledelsen i FCM kan forsvarer en forsættelse.
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.
- Administrator
Hvordan lægger du op til debat med dette indlæg?Sander skrev: ↑25. jun 2017, 21:14hvad hjælper det med nye spillere, når vi stadig har en træner med begrænsede evner til at videreudvikle spillere.
vi har sagt farvel til flere hvor han ikke formåede dette.
Begrænsede evner til mandskabsbehandling. Jeg nævner bare vdv, pusic, kadlec; olsson og u21. han kan ikke sætte sig i respekt via sin personlighed. derfor opstår der situationer hvor han må straffe sine spillere.
pusic bænken og udlejning, Olsson bænken og salg, vdv bænken og løbetræning langs sidelinjen under kamp. han magter slet ikke klassespillere.
skift ham nu før vi misser Europa og top resultat i SL.![]()
Hvilke begrænsede evner besidder Thorup når vi snakker videreudvikling?
Nævn de spillere du omtaler, og som vi har sagt farvel til. Sammenlign så lige med alle de øvrige superligaklubber og se hvor mange spillere der går i stå i deres udviking.
Hvordan mener du at han har begrænsede evner til mandskabsbehandling?
Pusic - notorisk problembarn.
Olsson - imo en primadonna der ikke evnede at gribe de mange chancer.
Vdv - en klassespiller der bare ikke er i god nok form, og der er ikke fribilletter hos Fcm.
Du derimod, magter overhovedet ikke at debattere på ulvegraven. Jeg vil minde dig om at dette ikke er Facebook eller Eb's nationen. Vi kræver et sagligt indhold i dine indlæg, og nu SKAL du komme på banen. Du må hjertens gerne være fætter negativ, men så kræver vi til gengæld at du underbygger dine trollagtige indlæg med begrundelser.
Hvis du ikke evner at hæve din debatstandard, så vil du få en periode på bænken.
Der vil være tale om en lejeaftale, forhåbentlig uden købsklausul:
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/hors ... m-reserve/
Det synes jeg egentlig er en god ide, jeg er ikke så bange for at vi forstærker et hold som Horsens, men den spilletid han ville kunne få i Horsens på superliga niveau, kan komme os (og ham selv selvfølgelig) til gode på sigt. Jeg tror/håber stadig at Thycosen er en man satser på, på sigt.
Men stadig utroligt den skal køres i denne tråd. Nok derfor folk bliver pisset af, virker også som om Sander gør det for at provokere'FCM2000 skrev: ↑26. jun 2017, 17:27hov hov Arff og steffen AmArff skrev: ↑25. jun 2017, 22:03Du siger det selv, Steffen - tag i mod et godt råd, og ignorere tomme ligegyldige indlæg som dem Sander er ekspert i. Hvis vi vil have et ordentligt forum op at køre igen, med bare nogenlunde saglighed og fornuftig debatniveau, så se borte fra sådanne indlæg.Steffen am skrev:
Flot Sander,
Tror vi går en spændende sæson i møde og det virker til at Jess har fået lov og rydde op og hente nyt til. Så bak nu op om det, det hjælper intet og blive ved med og klynke konstant over ham, for alle ved han ikke ryger af alligevel jo.
Det mere troværdigheden i at en ny debatør (tilmeldt for ca. 6 mdr. Siden) har skrevet 48 indlæg og de er alle sammen FCM negative (ikke billedeligt talt men faktisk helt bogstaveligt) Det vælger jeg at være skeptisk omkring og indtil andet er bevist er den kære Sander i min opfattelse kun en provokatør herinde, som lige så godt kunne holde med alle andre end FCM.nico5405 skrev: ↑26. jun 2017, 23:42Men stadig utroligt den skal køres i denne tråd. Nok derfor folk bliver pisset af, virker også som om Sander gør det for at provokere'FCM2000 skrev: ↑26. jun 2017, 17:27hov hov Arff og steffen AmArff skrev: ↑25. jun 2017, 22:03
Du siger det selv, Steffen - tag i mod et godt råd, og ignorere tomme ligegyldige indlæg som dem Sander er ekspert i. Hvis vi vil have et ordentligt forum op at køre igen, med bare nogenlunde saglighed og fornuftig debatniveau, så se borte fra sådanne indlæg.
Tror vi går en spændende sæson i møde og det virker til at Jess har fået lov og rydde op og hente nyt til. Så bak nu op om det, det hjælper intet og blive ved med og klynke konstant over ham, for alle ved han ikke ryger af alligevel jo.![]()
Det naturligvis en personlig vurdering, men jeg opfordrer da folk til st være en smule kritiske inden de lader sig provokere af en ny og tilfældig 100% FCM kritisk anonym debatør.
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Transfervinduet sommer 2017
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/fr ... c-horsens/
Ville det være interessant med en retur for Frederik Møller? Personligt har jeg været imponeret over hans udvikling i den seneste sæson, og forstår ikke at Horsens lader ham gå.
Hvis han kan acceptere at være første-reserve på venstreback samt anden-reserve på de centrale forsvarspladser siger jeg med glæde ja tak til ham. Han er jo samtidig opvokset i Ikast og har vel om nogen FCM-dna?
Ville det være interessant med en retur for Frederik Møller? Personligt har jeg været imponeret over hans udvikling i den seneste sæson, og forstår ikke at Horsens lader ham gå.
Hvis han kan acceptere at være første-reserve på venstreback samt anden-reserve på de centrale forsvarspladser siger jeg med glæde ja tak til ham. Han er jo samtidig opvokset i Ikast og har vel om nogen FCM-dna?
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" 
Jeg synes ikke, at det bør være en overvejelse, hvorvidt FCM forstærker Horsens - det skal man imo. simpelthen være for selvsikker til at tænke. Jeg vil kun sætte pris på, hvis vi konsekvent kan leje ud til bunden af SL fremfor 1. division. Allerhelst udlandet dog.Benzo skrev: ↑26. jun 2017, 22:58Der vil være tale om en lejeaftale, forhåbentlig uden købsklausul:
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/hors ... m-reserve/
Det synes jeg egentlig er en god ide, jeg er ikke så bange for at vi forstærker et hold som Horsens, men den spilletid han ville kunne få i Horsens på superliga niveau, kan komme os (og ham selv selvfølgelig) til gode på sigt. Jeg tror/håber stadig at Thycosen er en man satser på, på sigt.
Jeg tror umiddelbart ikke Frederik Møller er interesseret i at være reserve i FCM igen, han bliver snart 24 og har brug for spilletid hvis han vil udvikle sig til en profil i superligaen. Derudover har vi vel også lige PT 3 venstre backs i form af Novak, Dal Hende og Andreas Poulsen (mener han er VB?), samt en halv reserve til VB i form af Nissen (vi har jo så samtidig 3 spillere til HB også, uden at salg er i horisonten), så én mere ville være overkill, selv hvis/når Novak bliver solgt.JEP skrev: ↑27. jun 2017, 08:39Ville det være interessant med en retur for Frederik Møller? Personligt har jeg været imponeret over hans udvikling i den seneste sæson, og forstår ikke at Horsens lader ham gå.
Enig, Hobro, Horsens og Helsingør kunne være udemærkede steder at sende vores unge spillere på græs. Hvis det skal være udlandet, må vi nok vænne os til at det nok mest ville være Norge eller Sverige, de større ligaer tror jeg ikke er interesseret i akademi spillere fra FCM.. Brentford undtaget.Stoffer skrev: ↑27. jun 2017, 09:22Jeg synes ikke, at det bør være en overvejelse, hvorvidt FCM forstærker Horsens - det skal man imo. simpelthen være for selvsikker til at tænke. Jeg vil kun sætte pris på, hvis vi konsekvent kan leje ud til bunden af SL fremfor 1. division. Allerhelst udlandet dog.
Heerenveen skulle være meget lun på Rasmus N. K.
Meennnn mon de er villig til at lægge 10-15 mill kr. på bordet ? som FCM sikkert går efter, til den pris kunne jeg nok selv finde bedre emner
Meennnn mon de er villig til at lægge 10-15 mill kr. på bordet ? som FCM sikkert går efter, til den pris kunne jeg nok selv finde bedre emner