Stod det til mig blev manden sendt på kursus i mediehåndtering.
Transfervinduet sommer 2017
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Transfervinduet sommer 2017
Noget jeg er blevet klar over i min tid på ulvegraven er, at der er godt nok mange brokrøve herinde. Hvorfor og hvad er meningen med det ? Hvorfor helliger vi os ikke at hylde vores helte og klub. Kan vi ikke lave en tråd til alle de sure opstød, så vi er fri for at få ødelagt alle de andre tråde. Det er fint med meningsforskelle, men irriterende at der altid er en masse brokhoveder herinde. Hvis jeg fornærmer nogen, er du nok iblandt dem som irriterer mig herinde.
Han var bestemt også tilfreds da jeg mødte ham tidligere i dag
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Han har også god grund til at smile og være tilfreds. Virkelig et spændende vindue vi har gang i. Mange af de nye ansigter har landskampe på c.v´et. Og et par stykker har et fint videresalgs potentiale. Vi er pludselig blevet ret godt besat på målmandsposten og forsvaret er blevet styrket. Vi har fået en backup for Paul som vi har savnet og så er der oven i købt blevet krydret med lidt talent og teknik til offensiven. Lang tid siden jeg har været SÅ tilfreds med det der er hentet i et vindue og så ovenikøbet så tidligt i vinduet, som man må håbe giver Thorup en virkelig god mulighed for at køre holdet i stilling til en super sæsonstart. Synes man har taget skeen i den anden hånd.
Enig i alt du skriver, men har et par tilføjelser. Jeg er helt i samme båd, det er længe siden man har haft den følelse af, at holdet allerede nu er på plads - og endda med nogle rigtig stærke spillere på papiret.Sniper skrev:Han har også god grund til at smile og være tilfreds. Virkelig et spændende vindue vi har gang i. Mange af de nye ansigter har landskampe på c.v´et. Og et par stykker har et fint videresalgs potentiale. Vi er pludselig blevet ret godt besat på målmandsposten og forsvaret er blevet styrket. Vi har fået en backup for Paul som vi har savnet og så er der oven i købt blevet krydret med lidt talent og teknik til offensiven. Lang tid siden jeg har været SÅ tilfreds med det der er hentet i et vindue og så ovenikøbet så tidligt i vinduet, som man må håbe giver Thorup en virkelig god mulighed for at køre holdet i stilling til en super sæsonstart. Synes man har taget skeen i den anden hånd.
Jeg synes dog, at det er for tidligt at gøre status, da vi stadig ikke ved hvad vi kommer af med. Kan vi nøjes med at sælge Pusic og Novak, og så få sendt nogle af de unge på græs, så har vinduet været fantastisk.
Vi er naturligvis også afhængig af at de nye præstere, og mange af dem skal gerne være dag et af
Enig mht. Jess også. Det hele står og falder med ham nu, for truppen kan ikke længere bruges som en (helt legitim) undskyldning. Hvis han skal gøre sig nogle forhåbninger om at få sin aftale forlænget skal han få holdet til at præstere, og ikke kun på papiret.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Arff, hvor længe har Jess kontrakt?Arff skrev:Enig i alt du skriver, men har et par tilføjelser. Jeg er helt i samme båd, det er længe siden man har haft den følelse af, at holdet allerede nu er på plads - og endda med nogle rigtig stærke spillere på papiret.Sniper skrev:Han har også god grund til at smile og være tilfreds. Virkelig et spændende vindue vi har gang i. Mange af de nye ansigter har landskampe på c.v´et. Og et par stykker har et fint videresalgs potentiale. Vi er pludselig blevet ret godt besat på målmandsposten og forsvaret er blevet styrket. Vi har fået en backup for Paul som vi har savnet og så er der oven i købt blevet krydret med lidt talent og teknik til offensiven. Lang tid siden jeg har været SÅ tilfreds med det der er hentet i et vindue og så ovenikøbet så tidligt i vinduet, som man må håbe giver Thorup en virkelig god mulighed for at køre holdet i stilling til en super sæsonstart. Synes man har taget skeen i den anden hånd.
Jeg synes dog, at det er for tidligt at gøre status, da vi stadig ikke ved hvad vi kommer af med. Kan vi nøjes med at sælge Pusic og Novak, og så få sendt nogle af de unge på græs, så har vinduet været fantastisk.
Vi er naturligvis også afhængig af at de nye præstere, og mange af dem skal gerne være dag et af
Enig mht. Jess også. Det hele står og falder med ham nu, for truppen kan ikke længere bruges som en (helt legitim) undskyldning. Hvis han skal gøre sig nogle forhåbninger om at få sin aftale forlænget skal han få holdet til at præstere, og ikke kun på papiret.
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" 
- Administrator
Tipsbladet:
FC Midtjylland har netop bekræftet på et pressemøde i Ikast, at man har valgt Jess Thorup som den nye FCM-træner.
Dette sker efter Glen Riddersholm valgte at gå af - dette til trods for at have vundet ligaen på overbevisende vis.
Jess Thorup er dermed blevet løst fra jobbet som U/21-træner, hvorfor det bliver spændende at følge, hvem der skal have den post.
I FC Midtjylland får Jess Thorup en tre-årig kontrakt.
FC Midtjylland har netop bekræftet på et pressemøde i Ikast, at man har valgt Jess Thorup som den nye FCM-træner.
Dette sker efter Glen Riddersholm valgte at gå af - dette til trods for at have vundet ligaen på overbevisende vis.
Jess Thorup er dermed blevet løst fra jobbet som U/21-træner, hvorfor det bliver spændende at følge, hvem der skal have den post.
Tak for svaret. Efter min mening skal der mindst medaljer hjem til heden, før kontrakten kan forlænges.Administrator skrev:Tipsbladet:
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" 
I dag er det præcist to år siden at Glen pludseligt stoppede, ikke sandt? 
-
Jesper BW1100
Som sagt er det stadig for tidligt at bedømme vinduet, men hvis vi kan beholde truppen og kun sælge de planlagte er det absolut mindste målet. Vi skal meget gerne i EL og/eller give FCK kamp til deres hår.JEP skrev: Efter min mening skal der mindst medaljer hjem til heden, før kontrakten kan forlænges.
hvad hjælper det med nye spillere, når vi stadig har en træner med begrænsede evner til at videreudvikle spillere.
vi har sagt farvel til flere hvor han ikke formåede dette.
Begrænsede evner til mandskabsbehandling. Jeg nævner bare vdv, pusic, kadlec; olsson og u21. han kan ikke sætte sig i respekt via sin personlighed. derfor opstår der situationer hvor han må straffe sine spillere.
pusic bænken og udlejning, Olsson bænken og salg, vdv bænken og løbetræning langs sidelinjen under kamp. han magter slet ikke klassespillere.
skift ham nu før vi misser Europa og top resultat i SL.
Begrænsede evner til mandskabsbehandling. Jeg nævner bare vdv, pusic, kadlec; olsson og u21. han kan ikke sætte sig i respekt via sin personlighed. derfor opstår der situationer hvor han må straffe sine spillere.
pusic bænken og udlejning, Olsson bænken og salg, vdv bænken og løbetræning langs sidelinjen under kamp. han magter slet ikke klassespillere.
skift ham nu før vi misser Europa og top resultat i SL.
-
Steffen am
Flot Sander,Sander skrev: ↑25. jun 2017, 21:14hvad hjælper det med nye spillere, når vi stadig har en træner med begrænsede evner til at videreudvikle spillere.
skift ham nu før vi misser Europa og top resultat i SL.![]()
48 indlæg, 47 af dem handler om du har set dig sur på Thorup.
Prøv bare med en lille smule nuancer, eller hold mund.
Kadlec tjente vi 1 mio. på pr. måned han var i klubben, så det kan man da snakke om en udvilking.
Desuden har NK, Duelund, Riis, Novak, Paul, Rilwan og Borring oppet sit game under Thorup.
Novak er blevet en del af det Tjekkiske landshold og Borring og Paul er virkelig nogle fede historie.
Hvis du bare er ude på at trolle, må du trolle et andet sted.
Jag har bara följt FCM i ett år men är inbiten fotbollssupporter sedan snart 40 år. Jag måste säga att jag inte förstår meningen med ett sånt här inlägg.Sander skrev: ↑25. jun 2017, 21:14hvad hjælper det med nye spillere, når vi stadig har en træner med begrænsede evner til at videreudvikle spillere.
skift ham nu før vi misser Europa og top resultat i SL.![]()
Nej, FCM nådde inte målen fullt ut förra säsongen. Men ett viktigt mål nåddes: Europaspel som det är dags för om bara några få dagar. Då är det, i mina ögon, tid att fokusera framåt och som supporter att stötta klubben fullt ut. Att gång på gång hävda att klubben kommer att gå åt helvete med nuvarande tränare och kräva hans avgång (vilket ju är tydligt att det inte kommer att ske just nu) är knappast något som hjälper klubben. Å andra sidan vill jag minnas att jag läst att du inte kommer att komma på match så länge Thorup är tränare så då är det kanske inte så intressant att det är EL-kval i veckan...
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.
Transfervinduet sommer 2017
Du siger det selv, Steffen - tag i mod et godt råd, og ignorere tomme ligegyldige indlæg som dem Sander er ekspert i. Hvis vi vil have et ordentligt forum op at køre igen, med bare nogenlunde saglighed og fornuftig debatniveau, så se borte fra sådanne indlæg.Steffen am skrev:Flot Sander,
48 indlæg, 47 af dem handler om du har set dig sur på Thorup.
Prøv bare med en lille smule nuancer, eller hold mund.
Og jo, selvfølgelig må man være negativ stemt, og man er også i sin gode ret til at stille spørgsmålstegn ved tingene, men når det er konstant uden nogen form for saglighed, så tænk gerne en ekstra gang inden man trykker send!