Som jeg forstår det, er Kraev netop hentet ind for at han i nogen kampe kan gå ind og være mere eller mindre forrest mand. Der får vi så netop en dybdeløbende angriber, der kan supplerer Paul og Sørloth.
Transfervinduet sommer 2017
Re: Transfervinduet sommer 2017
Det er også sådan, jeg forstår det. Med Kraev i truppen burde det ikke være nødvendigt med flere angribere.
Målmandsposten er det store spørgsmål, dernæst om der skal laves flere byt i forsvaret (Halsti?).
Målmandsposten er det store spørgsmål, dernæst om der skal laves flere byt i forsvaret (Halsti?).
Kian Hansen og RN ude hvor lang tid, her kan man blive pisket til at lave et stort indkøb
Det tror jeg ikke. Tror den oprindelige plan var at sende Nicolaisen ud på et lejeophold (dette er dog nok forhindret af skaden), og så have et midterforsvar bestående af Kian, Korcsmar, Riis og Halsti. I mine øjne er det også okay. Jovist, Halsti har set skidt ud til tider, men som fjerdevalg synes jeg man kan accepterer det.
Målmandsposten er i mine øjne det eneste Steinlein har på sin to-do liste. Ihvertfald på ind siden. Dahlin er så godt som solgt, han skal vidst bare beslutte sig om hvor han vil til. Så der skal hives en ny ind. Gerne en der kan løfte os op omkring FCK og Brøndby på målmandsposten.
Herudover står resten af transfervinduet vidst bare på forventede salg af Novak og Pusic. Samt at finde gode lejeophold til en række af de unge spillere. Og så selvfølgelig at være klar, hvis der pludselig kommer et ekstraordinært tilbud på en spiller.
Bestemt en dejlig nyhed og fin pris. Belgierne gav 2 mio euro for ham, mens vi ifølge HF køber ham for 500.000 euro.
Jeg er også spændt på at se, hvad der sker på målmandsposten. Ellers ser truppen efterhånden rigtig fin ud.
Transfervinduet sommer 2017
Det er, som du siger en balancegang at ville have resultater og samtidig spille med egne spillere. Sidste sæson var et tydelig bevis på, at det ikke rigtigt kan lade sig gøre at spille med helt unge urutinerede spillere, og samtidig skabe de store resultater.THenry skrev:Det er naturligvis altid en hårfin grænse mellem at skabe resultater og talentudvikling. Dog ser jeg reelt set kun Zsolt (af de 7 spillere, der er hentet i de sidste 2 vinduer) som en spiller, der er indkøbt til start 11 på bekostning af en ung akademispiller (Riis og tildels Nico). Dal Hende blev hentet som direkte erstatning for Novak, og selvom Andreas Poulsen er et meget spændende talent på venstre back, så tror jeg ikke, at han ville være klar til at overtage startpladsen for Novak.Steffen am skrev: ↑20. jun 2017, 13:00TakkerWBW skrev: ↑20. jun 2017, 11:57
http://m.aoh.dk/artikel/pione-sisto-tilbage-i-fcm
Celta holder stadig ferie, så han er vidst bare forbi for at hilse på [emoji4]
Må indrømme jeg er lidt ambivileint med Zsolt, Sørloth og nu Kraev.mortenS skrev: ↑20. jun 2017, 12:05https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/bu ... idtjylland
Det var Kraev![]()
Hver især er de nok gode og positive forstærkninger, specielt Zsolt forventer jeg mig meget af, hvor Sørloth og Kraev måske er lidt mere en lottokupon der kan falde ud begge veje. Men bliver interessant at følge om ikke andet og forøger helt sikkert konkurrencen på alle positioner, som der har været efterspurgt.
Men en talentklub der henter 3 markante skikkelser i vintervinduet og nu indtil videre 4 (med Falke) i sommervinduet.
Det er i sandhed at blæse og have mel i munden.
Den tynde linje hvorpå man skal holde balancen mellem at vise talenterne tro og tillid og hente stærke spillere udefra, ser ud til at blive stadig tyndere.
Falkesgaard er i min optik hentet som en kvalitetsreservemålmand, og dermed direkte erstatning for Mikkel Andersen. Ligesom Ottesen overtage pladsen, som 3. valg for Raahauge.
Drachmann blev vel også mest hentet som gardering for Sparv, da hverken Rømer eller Halsti kunne løfte opgaven som sekser. Jeg forventer, at Sparv sidder tungt på pladsen, når han er skadesfri. Jeg har stor tiltro til Kaan fra akademiet, men ved ikke, om han er klar til at spille fast eller være førstereserve (i tilfælde af Janus f.eks. ikke blev hentet) i den kommende sæson. Sparv har derudover kontraktudløb næste sommer, og hvis han ikke forlænger, så har vi et år til at finde ud af om Kaan udvikler sig til at kunne kæmpe med Drachmann om pladsen om et år, eller om der skal købes en ny sekser.
Kroon blev vel købt som erstatning for den perlerække af etablerede kanter som Pisto, Sly, Royer og Hassan, der enten er blevet solgt elle nok bliver solgt indenfor de kommende transfervinduer. Mikael Andersson er et meget spændende akademitalent, som jeg har store forhåbninger til, men han har desværre været meget skadet, så et lejeophold med masser af spilletid virker oplagt for ham, og så kan han komme tilbage og konkurrere om en plads på kanten om 1 år, når Hassan sikkert er solgt og hvor Borrings kontrakt udløber (den kan selvfølgelig blive forlænget).
Sørloth er købt som gardering for Paul, der som CS tidligere har sagt formentlig bliver skudt af i sommeren 2018, og der kan nordmanden forhåbentlig overtage pladsen, hvis præsterer godt i den kommende sæson. Det er lidt den samme historie med Kraev, der kan overtage pladsen fra Duelund (eller måske i angrebet, hvis Paul sælges), der også forventes solgt i sommeren 2018. Jeg ser ikke nogle af vores unge akademiangribere (Døhr Tychosen, Aziz eller Jakub Thomsen), der er klar til at agere 2 eller 3. valg.
Jeg synes det er nogle stærke og interessante handler af flere unge spillere, der forhåbentlig kan gøre en forskel i den første sæson, men måske bliver endnu bedre i år 2, hvor en del af de nuværende profiler formentlig er på salgsrampen. Det virker som rettidig omhu, og bortset fra Zsolt (fra Riis) så er der vel ikke nogle af disse indkøb, der klart optager en plads for en akademispiller, som vi med begrundet håb kunne forventet et gennembrud fra i den kommende sæson?
Jeg kan generelt god lide filosofien med at tegne kontrakter (lønmæssigt antager jeg at det er en relativ billig løsning) med en stor del af vores egne talenter, og så sende dem til Skive og omegn på lån, og derefter må vi tage en beslutning, om vi tror de kan slå igennem i FCM.
Mediano havde i øvrigt også en fin podcast om talentudviklingen i FCM, hvor mit klare indtryk er, at akademitrænerne i stor stil bliver involveret i forhold til vurdering af, hvilke spillere, der er klar til at slå igennem, og hvornår man forventelig kan tro på, at de kan tage springet fra ungt talent til førsteholdet, hvilket jo er et af de sværrest spring. Derfor tror jeg også, at man har en klar vurdering af om Andersson, Jakub eller Døhr m.v. er klar til at gøre en forskel på førsteholdet i næste sæson. Mit (ukvalificerede) bud er, at de sikkert ryger på lån, men vi får se, hvad der sker.
Ja, vi skal stadig satse på egne talenter, og det kommer vi også til, men både Awer og Munksgaard står nu, efter et godt år på udleje, klart bedre rustet til at slå igennem i FCM og gøre en forskel end de gjorde inden de blev udlejet. I min verden skal de aller bedste (Pione-klassen) selvfølgelig ind med det samme, men ellers giver det meget bedre mening at udleje dem og give dem hår på brystet og græs under fødderne, så de efter 1-2 sæsoner kan komme tilbage og gøre en forskel for FCM. Hvis man tror det er muligt at lave resultater med 1. års seniorer, er man jo ligeså naive og dumdristige som AaB.
Og selvfølgelig skal vi hente en ung spiller ind udefra, hvis man vurdere han er, eller bliver bedre end nogle af dem vi selv har på vej. Kraev er jo anset som et kæmpetalent, så derfor skal man da også slå til, hvis man får muligheden. Hvis det vurderes at han kan forstærke holdet på enten kort eller lang sigt skal man da bare slå til.
Og helt generelt er jeg meget, meget enig i de fine ting THenry skriver!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Prøveballon. Hvad siger I til en ny quiz? Jeg tænker noget i retning af: "Hvem præsenterer FCM i morgen kl. 12:00?" Deadline hver dag kl. 11:00.

Mads Albæk ligner en ny mand i Kaiserslautern, desværre.
Så gætter jeg på Jesper Hansen.
http://nordicbetblog.dk/kort-transfer-t ... -tyskland/
Mon dog Steinlein haver hattrick med 3 transfers i træk. Men for at kommenterer på rygtet, så er jeg lidt splittet. Ingen tvivl om at JH er en fremragende målmand, i mine øjne den tredje bedste i SL.
Har dog aldrig fundet ham særligt charmende rent personligt, og derudover er alderen også lettere bekymrende synes jeg.
Kan dog ikke nævne nogen målmænd, der i mine øjne er bedre, som samtidig er realistisk for fcm at hente.
Resten af transfervinduet kommer med stor sandsynlighed til at handle om at trimme truppen, og få sendt dem vi ikke længere skal bruge videre i systemet. Nogle af de unge skal udlejes, så de kan få noget græs under støvlerne og en masse spilleminutter, så de på sigt kan gøre sig gældende i FCM.
Jeg vil her komme med mine bud på, hvad der kommer til at ske.
Truppen ser lige nu ud som følger:
TRUPPEN:
(39 spillere - cirka 12-14 for mange til førstholdstruppen - nogle af dem ryger måske ned på U19 eller i U20 truppen).
MÅLMÆND
16. Johan Dahlin - sælges
30. Oliver Ottesen
31. Michael Falkesgaard
Johan vil gerne hjem, og der arbejdes på at finde en afløser. Mest konkrete navn lige nu, skulle ifølge Søren Sorgenfri på twitter være Jesper Hansen fra Lyngby, som i min verden var minimum i top 3 over keepere i sidste sæson, og er lige hvad vi mangler. En rutineret keeper som er fantastisk med fødderne, og samtidig stærk på stregen og i feltet. Resten giver sig selv.
FORSVARER
2. Kian Hansen
4. Zsolt Korcsmar
5. Marc Dal Hende
6. Markus Halsti
13. Alexander Munksgaard
18. Kristian Riis
20. Rasmus Nicolaisen
40. Andreas Poulsen
43. Rasmus Nissen Kristensen - sælges måske
70. Filip Novák - sælges
Vi manglede en midtstopper, og han er kommet - der sker næppe mere i det centrale forsvar. Jeg havde forudsagt at Nicolaisen ville blive udlejet, men da han er ude de næste tre måneder tror jeg ikke det sker. Planen har længe været at sælge Filip Novak, og det tror jeg også sker inden vinduet lukker, men her agerede vi i vinters og hentede Marc Dal Hende. Andreas Poulsen er en fin backup på den position.
Der kan komme et bud på NK, men jeg tror ikke man sælger. Hvis man gør, kunne der godt komme en back mere ind, da Rømer ikke ser sig selv om back.
MIDTBANE
3. Tim Sparv
7. Jakob Poulsen
8. Rafael van der Vaart
9. Janus Drachmann
15. Bozhidar Kraev
17. Michael Baidoo
21. Kaan Kairinen
22. Mikkel Duelund - sælges måske
28. Andre Rømer
29. Frederik Brandhof - udlejet til Skive
34. Mikael Anderson - udlejes
35. Gloire Rutikanga - udlejes/sælges
xx. Nikolaj Kirk - udlejes
xx. Mads Vang - udlejes
xx. Frank Onyeka
Vi er overbefolket på den centrale midtbane (6'ere, 8'ere og 10'ere). Vi har hentet Baidoo og Brandhof ind, sidstnævnte er udlejet og træner med i FCM (minus kamprealterede træninger i Skive). Jeg tror Anderson bliver udlejet, han har været skadet det meste af foråret og trænger til at få kampe i benene. Gloire tror jeg bliver udlejet, eller måske "solgt". Der tales i rigtig pæne vendinger om Frank, så derfor tror jeg han bliver i klubben, og skifter mellem akademiet (U19+U20) og førsteholdets træningstrup - det samme kan måske gøre sig gældende for Kirk og Vang.
Det er heller ikke utænkeligt at Duelund bliver solgt, der skulle i følge Søren Sorgenfri være belgisk interesse for ham. Ryger han kunne der godt komme en erstatning ind.
KANTER
11. Jonas Borring
14. Simon Kroon
36. Rilwan Hassan
42. Babajide David - udlejes/sælges
45. Awer Mabil
xx. Gustav Wikheim
Vi er godt besat på kanten, og kun Babajide er tror jeg forsvinder denne sommer. Udfra det jeg har set til ham, så er han ikke god nok til at gøre sig gældende i FCM, og derfor tror jeg man forsøger at sende ham permanent videre. Awer har som tidligere nævnt trænet godt, og kunne godt få en reel chance for at vise sit værd, hvis han har tålmodigheden til det. Borring er efterhånden en aldrende herre, og kan næppe spille samtlige kampe. Rilwan går og afventer sit statsborgerskab, hvorefter han nok bliver solgt (vinter eller næste sommer).
Jeg er med på, at Anderson, Duelund og Kraev alle kan bruges som kant også.
ANGRIBERE
10. Martin Pusic - sælges
19. Alexander Sørloth
24. Mads Døhr Thycosen - udlejes
33. Paul Onuachu - sælges måske
xx. Jákup Thomsen - udlejes/sælges
Kraev kan også benyttes som 9'er, ligesom Wikheim kan, hvis det brænder helt på.
Pusic skal væk, det ved alle - både ham, klubben og alle fans. Spørgsmålet er bare, hvornår der kommer afklaring. Sparta Rotterdam vil gerne beholde ham, og det er ikke utænkeligt han bliver dernede. Jeg tror dog man pt. afventer lidt, for at forsøge at presse prisen en smule op på ham. Døhr er ikke længere angriber, men jeg tror også han bliver udlejet. Han har trænet fint, men har stadig et pænt stykke vej før han kan gøre sig gældende for FCM i Superligaen. Jakub Thomsen skal der også findes en løsning for, jeg ved bare ikke om det bliver et salg eller en udlejning.
Der kan, som med NK og Due, komme et sindssygt bud på Paul som gør, at vi er tvunget til at sælge. Sker det, kommer der med statsgaranti en ny angriber ind.
OPSUMMERING
Forsvinder alle de spillere som jeg gætter på vil vi være nede på 30 mand, hvilket stadig vil være en stor trup. Nogle af dem kommer som tidligere nævnt nok til at slå sine folder mest i U20-truppen, og derved har vi altid en træningstrup på 24 markspillere og 2-3 keepere.
Truppen ser spændende ud, og vi burde i den kommende sæson kunne udfordre FCK, og som minimum være på niveau med Brøndby - gerne bedre også! Der er stor bredde på holdet, og minimum to kvalitetsspillere til alle pladser, hvilket giver hård konkurrence og gerne skulle skærpe samtlige spillere i den daglige træning også. Denne trup skulle også være i stand til at konkurrere i tre turneringer.
Jeg vil her komme med mine bud på, hvad der kommer til at ske.
Truppen ser lige nu ud som følger:
TRUPPEN:
(39 spillere - cirka 12-14 for mange til førstholdstruppen - nogle af dem ryger måske ned på U19 eller i U20 truppen).
MÅLMÆND
16. Johan Dahlin - sælges
30. Oliver Ottesen
31. Michael Falkesgaard
Johan vil gerne hjem, og der arbejdes på at finde en afløser. Mest konkrete navn lige nu, skulle ifølge Søren Sorgenfri på twitter være Jesper Hansen fra Lyngby, som i min verden var minimum i top 3 over keepere i sidste sæson, og er lige hvad vi mangler. En rutineret keeper som er fantastisk med fødderne, og samtidig stærk på stregen og i feltet. Resten giver sig selv.
FORSVARER
2. Kian Hansen
4. Zsolt Korcsmar
5. Marc Dal Hende
6. Markus Halsti
13. Alexander Munksgaard
18. Kristian Riis
20. Rasmus Nicolaisen
40. Andreas Poulsen
43. Rasmus Nissen Kristensen - sælges måske
70. Filip Novák - sælges
Vi manglede en midtstopper, og han er kommet - der sker næppe mere i det centrale forsvar. Jeg havde forudsagt at Nicolaisen ville blive udlejet, men da han er ude de næste tre måneder tror jeg ikke det sker. Planen har længe været at sælge Filip Novak, og det tror jeg også sker inden vinduet lukker, men her agerede vi i vinters og hentede Marc Dal Hende. Andreas Poulsen er en fin backup på den position.
Der kan komme et bud på NK, men jeg tror ikke man sælger. Hvis man gør, kunne der godt komme en back mere ind, da Rømer ikke ser sig selv om back.
MIDTBANE
3. Tim Sparv
7. Jakob Poulsen
8. Rafael van der Vaart
9. Janus Drachmann
15. Bozhidar Kraev
17. Michael Baidoo
21. Kaan Kairinen
22. Mikkel Duelund - sælges måske
28. Andre Rømer
29. Frederik Brandhof - udlejet til Skive
34. Mikael Anderson - udlejes
35. Gloire Rutikanga - udlejes/sælges
xx. Nikolaj Kirk - udlejes
xx. Mads Vang - udlejes
xx. Frank Onyeka
Vi er overbefolket på den centrale midtbane (6'ere, 8'ere og 10'ere). Vi har hentet Baidoo og Brandhof ind, sidstnævnte er udlejet og træner med i FCM (minus kamprealterede træninger i Skive). Jeg tror Anderson bliver udlejet, han har været skadet det meste af foråret og trænger til at få kampe i benene. Gloire tror jeg bliver udlejet, eller måske "solgt". Der tales i rigtig pæne vendinger om Frank, så derfor tror jeg han bliver i klubben, og skifter mellem akademiet (U19+U20) og førsteholdets træningstrup - det samme kan måske gøre sig gældende for Kirk og Vang.
Det er heller ikke utænkeligt at Duelund bliver solgt, der skulle i følge Søren Sorgenfri være belgisk interesse for ham. Ryger han kunne der godt komme en erstatning ind.
KANTER
11. Jonas Borring
14. Simon Kroon
36. Rilwan Hassan
42. Babajide David - udlejes/sælges
45. Awer Mabil
xx. Gustav Wikheim
Vi er godt besat på kanten, og kun Babajide er tror jeg forsvinder denne sommer. Udfra det jeg har set til ham, så er han ikke god nok til at gøre sig gældende i FCM, og derfor tror jeg man forsøger at sende ham permanent videre. Awer har som tidligere nævnt trænet godt, og kunne godt få en reel chance for at vise sit værd, hvis han har tålmodigheden til det. Borring er efterhånden en aldrende herre, og kan næppe spille samtlige kampe. Rilwan går og afventer sit statsborgerskab, hvorefter han nok bliver solgt (vinter eller næste sommer).
Jeg er med på, at Anderson, Duelund og Kraev alle kan bruges som kant også.
ANGRIBERE
10. Martin Pusic - sælges
19. Alexander Sørloth
24. Mads Døhr Thycosen - udlejes
33. Paul Onuachu - sælges måske
xx. Jákup Thomsen - udlejes/sælges
Kraev kan også benyttes som 9'er, ligesom Wikheim kan, hvis det brænder helt på.
Pusic skal væk, det ved alle - både ham, klubben og alle fans. Spørgsmålet er bare, hvornår der kommer afklaring. Sparta Rotterdam vil gerne beholde ham, og det er ikke utænkeligt han bliver dernede. Jeg tror dog man pt. afventer lidt, for at forsøge at presse prisen en smule op på ham. Døhr er ikke længere angriber, men jeg tror også han bliver udlejet. Han har trænet fint, men har stadig et pænt stykke vej før han kan gøre sig gældende for FCM i Superligaen. Jakub Thomsen skal der også findes en løsning for, jeg ved bare ikke om det bliver et salg eller en udlejning.
Der kan, som med NK og Due, komme et sindssygt bud på Paul som gør, at vi er tvunget til at sælge. Sker det, kommer der med statsgaranti en ny angriber ind.
OPSUMMERING
Forsvinder alle de spillere som jeg gætter på vil vi være nede på 30 mand, hvilket stadig vil være en stor trup. Nogle af dem kommer som tidligere nævnt nok til at slå sine folder mest i U20-truppen, og derved har vi altid en træningstrup på 24 markspillere og 2-3 keepere.
Truppen ser spændende ud, og vi burde i den kommende sæson kunne udfordre FCK, og som minimum være på niveau med Brøndby - gerne bedre også! Der er stor bredde på holdet, og minimum to kvalitetsspillere til alle pladser, hvilket giver hård konkurrence og gerne skulle skærpe samtlige spillere i den daglige træning også. Denne trup skulle også være i stand til at konkurrere i tre turneringer.
God opsummering Arff 
Jeg er meget enig i dine synspunkter. Det eneste svage punkt jeg ser, er at man til dels er afhængig af, at en stor del af de nye transfers slår til, for at sikre den bredde, vi gerne skal have. Historikken tilsiger at kun halvdelen af transfere er succesfulde, men vi har ikke rigtig råd til at Zsolt eller Sørloth ikke slår til, for så er vores bredde både i forsvaret og angrebet ikke-eksisterende. Så Zsolt må ikke være en ny Halsti og Sørloth ikke en ny Urena.
Så vi er afhængige af, at et par spillere slårt til fra dag 1.
Jeg er meget enig i dine synspunkter. Det eneste svage punkt jeg ser, er at man til dels er afhængig af, at en stor del af de nye transfers slår til, for at sikre den bredde, vi gerne skal have. Historikken tilsiger at kun halvdelen af transfere er succesfulde, men vi har ikke rigtig råd til at Zsolt eller Sørloth ikke slår til, for så er vores bredde både i forsvaret og angrebet ikke-eksisterende. Så Zsolt må ikke være en ny Halsti og Sørloth ikke en ny Urena.
Det har du ret i, men nu er de kommet 6-8 uger tidligere ind end normalt, og bliver ikke bare kastet direkte ud i det. Man kan jo også argumentere for, at det kun er Korcsmar der SKAL slå til fra dag et af. Paul klarede sig ganske glimrende som enehersker i foråret, så værre er det ikke. Men jeg sidder med en god fornemmelse denne gang, det virker som om man har tænkt meget på kultur og omklædningsrum med de handler der er fortaget. Og til forskel for bla. Urena, er det spillere som allerede nu har relationer med holdkammeraterne på og udenfor banen.Kent skrev: ↑21. jun 2017, 20:02God opsummering Arff
Halsti blev jo egentligt hentet som backup og træningsspiller for Sparv, som man regnede med kunne spille stort set samtlige minutter i sidste sæson. Da man så det ikke var tilfældet hentede man jo også Janus Drachmann ind, så Tim kunne blive stille og rolig klar.
Generelt er jeg dog helt enig, vi har haft for mange indkøb som ikke har slået til, men noget tyder også på at man har taget det til sig og ændret rekrutteringsprocessen en smule. Skal jeg mobbe Steinlein lidt, så har der ikke været nogle handler dette vindue som viser hvor stor (eller ikke stor) "vores" penis er
Meget tyder på, at Dahlin er på vej til Sverige, og derfor skal der købes en ny keeper. Det interessante er, hvilken approach CS har i forhold til denne manøvre. Enten handler det vel om at handle hurtigt (som hidtil i dette vindue) og få en ny keeper på plads inden EL (han kan potentielt være spærret, hvis han har spillet for en anden klub. Ligesom Dahlin kan blive spærret, hvis han spiller for os) for alvor starter, og ellers bliver det vel noget med, at Dahlin bliver i klubben frem til slutningen af transfervinduet?WBW skrev: ↑21. jun 2017, 19:00Så gætter jeg på Jesper Hansen.![]()
http://nordicbetblog.dk/kort-transfer-t ... -tyskland/
Mon dog Steinlein haver hattrick med 3 transfers i træk. Men for at kommenterer på rygtet, så er jeg lidt splittet. Ingen tvivl om at JH er en fremragende målmand, i mine øjne den tredje bedste i SL.
Har dog aldrig fundet ham særligt charmende rent personligt, og derudover er alderen også lettere bekymrende synes jeg.
Kan dog ikke nævne nogen målmænd, der i mine øjne er bedre, som samtidig er realistisk for fcm at hente.
Jesper Hansen eller Jeppe Højbjerg er vel de mest realistiske bud, hvis vi snakker om en ny keeper fra Superligaen. Lindegaard har tidligere været nævnt. Lössl ville være en ønskesigning, men tvivler på, at det er et realistisk scenario, så mon ikke CS/Smartodds finder en i Skandinavien eller Østeuropa ved mindre det bliver Hansen eller Højbjerg?
Det bliver i hvert fald spændende at se, hvad der sker. Spørgsmålet er også om Lyngby er interesseret i at sælge (medmindre økonomien er så ringe, at de ikke har et valg) nu, hvor de står foran EL?