Stoffer skrev: ↑3. jun 2017, 18:13
FCM2000 skrev: ↑3. jun 2017, 18:05
Kent skrev: ↑3. jun 2017, 17:43
Nu er vi jo i den situation, at vi rent faktisk kan huske, hvordan man fejrer et mesterskab på heden - og det der skete torsdag, var altså ikke i nærheden af en mesterskabsfejring. Så skal vi ikke lige tage det med ro, inden det bliver en internetsandhed. Jeg vil faktisk sige, at fejringen var mindre, end da vi fx slog FCK 3-2 for nogle uger siden. Naturligvis var man glad for, at det lykkedes at indfri sæsonens allervigtigste mål, som har ekstrem stor betydning for klubbens strategi. Men mesterskabsfejring? Det er ganske simpelt ikke sandt.
Jeg forstår også godt vdv, dansk klubfodbold er i en tilskuere krise, prøv nu at se Esbjerg (5 største by i dk) med stort flot stadion, det skiftes ud med Hobro stadion, Helsingør stadion for Viborg stadion og Vendsyssel (Hjørring stadion) for Horsens stadion. Det er en katastrofe for dansk fodbold.
Prøv at se de stadions, der er evt. kommer i 1. division, Esbjerg, Vejle, Horsens ? og Viborg ?
vdv historien vidner om manglende kommunikation og ufattelig dårlig genoptræning, og ikke kun vdv, men sparv, bruhninho, wilkheim mfl..
Historien om FCMs 40 pct mål, den holder måske netop at storbyer som Aarhus, Aalborg, Odense, Esbjerg, Horsens og Vejle hænger i økonomi bremsen og har hængt der i et stykke tid.
Jeg forstår ikke, at du har sådan et behov for at agere apologet for VdV. Han har ret til sin holdning, men det gavner intet og klæder ham ikke, at han offentligt går ud og kritiserer på denne måde. Det vidner imo. om en forsmået spiller, der sparker nedad. - Det kan man så mene, at han er berettiget til at være og gøre, men hvis nogen behandler dig dårligt, så er det ikke vejen frem at give igen af samme mønt.
Jante loven ?
Jamen jeg mener ikke FCM nogensinde skulle have signet vdv, set i bakspejlet, for FCM har ikke klassen til at have en spiller af den kaliber.
Nej det er der ser værst ud, er en Jess Thorup, som heller ikke har klassen til sådan en spiller, sætter vdv på bænken, Jess Thorup taler via bænken og via medierne med vdv og Olsson(i den svenske EM trup lige nu), det er så klassisk tegn på en dårlig leder.
Hele start / genoptræning forlsbet af vdv har været en farce, man har beskyttet ham ved at tage ham ud, omvendt bringer det ikke en spiller i form.
Er du i god form er chancen for skader mindst.
Som camilla martin korrekt spørger JT, jamen kræver det ikke minutter at få vdv i form ? jo siger JT, men gang på gang tager han ham ud i efteråret.
VDV virkede irriteret f.eks. i Odense hvor vdv nemt kunne have taget 15 minutter mere og havde virkelig spillet sig op i starten af 2. halvleg, Thorup går ikke engang hen og klapper ham på skuldrene, det virker som om at de er kommet skævt ind på hinanden og en forventningsafstemning ikke har været aftalt.