Transfervinduet sommer 2017

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af Arff »

Steffen am skrev:
3. jun 2017, 15:23
Arff skrev:
2. jun 2017, 21:19

Han skulle snakke med tre svenske klubber, hvor mine informationer siger, at det er bla. Norrkøping og Malmø - den tredje klub kender jeg ikke, men tænker vi skal kigge på de større svenske klubber.
Vil du afsløre lidt om hvad dine informationer/kilder består af? :)
Nej :)
Steffen am skrev:
3. jun 2017, 15:23

Men lidt spændende situation, nu kan det også hurtig kan se ud som om Brøndby skal ud og hente 2 nye keepere, og man må formode vi henter fra den samme 'hylde'.
Og hvor ender Højberg? Tror ikke på han spiller 1. division efter sommeren.

Godt vi har Falke på plads :)
Jeg bliver sgu træt, hvis Højbjerg, eller en på hans niveau er hylden vi leder på, for han er decideret elendig. Han har haft en god halvsæson, that's it - jeg har set flere bolde blive sparket direkte igennem ham, og så er det sgu mildest talt op ad bakke, hvis han ikke engang tager den, når den rammer ham.

Jeg håber man kigger på f.eks. Jesper Hansen, Patrik Carlgren eller Lössl-klassen. Lindegaard er et kæmpe spørgsmål for mig - kan han ramme sit United-niveau bliver han ligaens bedste keeper, men hvis han motivation er tilnærmelsesvis i nærheden af Rafa's kan vi ligeså godt spille med Paul på mål.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Arff skrev:
3. jun 2017, 16:44
Jeg bliver sgu træt, hvis Højbjerg, eller en på hans niveau er hylden vi leder på, for han er decideret elendig. Han har haft en god halvsæson, that's it - jeg har set flere bolde blive sparket direkte igennem ham, og så er det sgu mildest talt op ad bakke, hvis han ikke engang tager den, når den rammer ham.

Jeg håber man kigger på f.eks. Jesper Hansen, Patrik Carlgren eller Lössl-klassen. Lindegaard er et kæmpe spørgsmål for mig - kan han ramme sit United-niveau bliver han ligaens bedste keeper, men hvis han motivation er tilnærmelsesvis i nærheden af Rafa's kan vi ligeså godt spille med Paul på mål.
Var også mest for at understrege der godt kunne være 'keeper' rotation i superligaen.
Tror og ønsker nu heller ikke Højbjerg til klubben.

Men ok, Brøndby henter nok et par tyskere ;)

THenry

Indlæg af THenry »

Jeg vil også blive skuffet, hvis man henter Højbjerg. Han kan sagtens blive god om nogle år, men pt. er han vel ikke bedre end Falkesgaard?

Den eneste målmand i Suppen, der kan være interessant er Jesper Hansen alt efter hans kontraktforhold, og om man kan lokke ham til Heden. Jeg har ikke set det helt store i Carlgren i hans FCN-tid, så jeg tror mest på, at vi henter en i udlandet (selvom Sønderjyske vist lige har hentet en keeper, så vi kan måske nappe en ny spiller der :lol:), hvis Dahlin bliver solgt.

Lössl ville være en fantastisk signing, men han har spillet fast i Mainz, så jeg kan ikke se, hvorfor han skulle komme "hjem" nu. Lindegaard er et interessant bud, hvis han er interesseret i at komme hjem til DK. Det er bare ikke mange måneder siden, at Lindegaard-lejren sagde det modsatte, så jeg ved ikke lige, hvor han står.

BIF henter helt sikkert en målmand i Tyskland ;)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

THenry skrev:
3. jun 2017, 17:14
Den eneste målmand i Suppen, der kan være interessant er Jesper Hansen alt efter hans kontraktforhold, og om man kan lokke ham til Heden.
Ifølge transfermarket har han 2 år mere.

THenry

Indlæg af THenry »

Steffen am skrev:
3. jun 2017, 17:24
THenry skrev:
Den eneste målmand i Suppen, der kan være interessant er Jesper Hansen alt efter hans kontraktforhold, og om man kan lokke ham til Heden.
Vedmindre Lyngby går konkurs inden ;) Sidst de gik konkurs var vi jo også på rov i konkursboet.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

THenry skrev:
3. jun 2017, 17:32
Steffen am skrev:
3. jun 2017, 17:24
THenry skrev:
Vedmindre Lyngby går konkurs inden ;) Sidst de gik konkurs var vi jo også på rov i konkursboet.
Det er sandt.

Tror også det er meget begrænset hvad de kan sige nej til af tilbud allerede nu, hvor de har røven i vandskorpen.

JBT

Indlæg af JBT »

Stop nu - vi skal have en top klasse målmand enten rutineret eller en med et mega potentiale. Man kunne feks nappe en af de to glimrende gutter der vogter buret i Nordsjælland. Netop FCN må siges at være exceptionelt dygtige til at udvikle spillere - så gerne lobatka hos os, han ville spille polle ud efter isvand til hver fucking træningssession. Han er nok for god til lille dk desværre. Matias Jensen kunne blive næste store talent.

Ellers mener jeg man skal se mod udlandet hvad en keeper angår, det samme gælder snakke om Albæk og fisker - glem dem, vi skal være endnu bedre. Jeg tror/håber klubben scouter udenlands her også, som man så det med vores kommende targetmand.

Brugeravatar
levis

Indlæg af levis »

JBT skrev:
3. jun 2017, 18:16
Stop nu - vi skal have en top klasse målmand enten rutineret eller en med et mega potentiale. Man kunne feks nappe en af de to glimrende gutter der vogter buret i Nordsjælland. Netop FCN må siges at være exceptionelt dygtige til at udvikle spillere - så gerne lobatka hos os, han ville spille polle ud efter isvand til hver fucking træningssession. Han er nok for god til lille dk desværre. Matias Jensen kunne blive næste store talent.

Ellers mener jeg man skal se mod udlandet hvad en keeper angår, det samme gælder snakke om Albæk og fisker - glem dem, vi skal være endnu bedre. Jeg tror/håber klubben scouter udenlands her også, som man så det med vores kommende targetmand.
Med de begrænsninger, der trods alt eksisterer for vores transfer -og lønbudget, så syntes jeg at Jesper Hansen er et realistisk bud. Han kender ligaen og har bevist sit værd - dvs. vi behøver ikke at starte helt fra scratch, med en ny udenlandsk målmand. Dahlin blev bl.a. vægtet over Andersen pga. af sine egenskaber med fødderne. Hvis det er det vi leder efter hos en målmand, så findes der ikke mange, der er bedre end Jesper Hansen.

Jeg forstår ikke kritikken af Polle. Han er blevet ældre, og det viser sig engang i mellem, men han er altså stadig en bærende spiller på holdet. Det er godt nok ikke ofte, at han smider bolden væk, selvom han ligger på et udsat sted på den centrale midt. Men vi skal have en der er klar til at tage over, og der passer Albæk perfekt ind som 8'er. Og hvis Albæk stadig holder det niveau han havde, da han forlod os, så ville han da være en perfekt signing. Han er opdraget i klubben, kender spillestilen og har FCM-DNA(hvis man skal bruge et lidt klichefyldt udtryk).

At hente udenlandske spillere er jo altid spændende - det syntes jeg også selv, men det er jo ingen garanti for, at de bliver en succes. Dahlin havde jo også et godt CV, men han har jo aldrig overbevidst 100%(her spiller skader selvfølgelig også ind). Sørløths niveau har vi jo heller ikke en chance for at bedømme.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Jeg er ikke tilhænger af flere lotto-kuponer som Lindegaard. Ingen kender vel hans nuværende niveau og han kan ikke være billig at hente eller holde fodret. Det ville være endnu en penis-transfer imo.

/Cortez

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Det bliver i hvert fald ikke Carlgren fra FCN
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/avis ... i-tyrkiet/

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Er Sørloth transferen nok i angrebet? Nu har vi to angribere. Vi så da Bruninho var skadet og ude af form, at vores muligheder var meget begrænsede.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

UlvenFraNord skrev:
4. jun 2017, 17:49
Er Sørloth transferen nok i angrebet? Nu har vi to angribere. Vi så da Bruninho var skadet og ude af form, at vores muligheder var meget begrænsede.
Sørloth lukker hullet i første omgang, men jeg er enig i, at vi skal have en angriber mere i truppen. Mon ikke det bliver en dybdeløber, der kan supplere Paul/Sørloth? Sandsynligvis i talentkategorien, så vedkommende er tilfreds med at være 3. valg.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Kent skrev:
4. jun 2017, 17:53
UlvenFraNord skrev:
Sørloth lukker hullet i første omgang, men jeg er enig i, at vi skal have en angriber mere i truppen. Mon ikke det bliver en dybdeløber, der kan supplere Paul/Sørloth? Sandsynligvis i talentkategorien, så vedkommende er tilfreds med at være 3. valg.
Det er ingen af vores egne unge der kan indtage den plads? Jakup Thomsen eller Mads Døhr?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jesper BW1100 skrev:
4. jun 2017, 18:15
Kent skrev:
4. jun 2017, 17:53
UlvenFraNord skrev:
Det er ingen af vores egne unge der kan indtage den plads? Jakup Thomsen eller Mads Døhr?
Døhr forsøger man at omskole til back. Jakup har været skadet meget af tiden i Skive, så svært at se, at han skulle have udviklet sig i en grad, så man tror på, at han kan indgå i truppen. For begge spillere gælder det vel, at de vil have godt af en udlejning med fast spilletid.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Ahh okay. Tak for info :-)

Låst