Men det holdt altså også hårdt, helt frem til 2-0 målet er vi på gyngende grund og ser ikke stærke ud. Derefter er kampen afgjort og vi spiller mere frigjort og kan pludselig en masse, det var dejligt at se
SL (EL PO): Midtjylland vs. Randers
- UlvenFraNord
Re: SL (EL PO): Midtjylland vs. Randers
Dejlig sejr, så er EL på plads 
Men det holdt altså også hårdt, helt frem til 2-0 målet er vi på gyngende grund og ser ikke stærke ud. Derefter er kampen afgjort og vi spiller mere frigjort og kan pludselig en masse, det var dejligt at se
Ja. Det var satme vigtigt med Europa i næste sæson.UlvenFraNord skrev: ↑1. jun 2017, 22:36Dejlig sejr, så er EL på plads
Men det holdt altså også hårdt, helt frem til 2-0 målet er vi på gyngende grund og ser ikke stærke ud. Derefter er kampen afgjort og vi spiller mere frigjort og kan pludselig en masse, det var dejligt at se![]()
Fuld fortjent sejr mod et meget tamt Randers mandskab, der skaber en stor chance ved Pourie i første halvleg, og får et mål annulleret i anden. Ellers skaber de intet. De forsøgte at parkere bussen og spille på kontra, men den taktik blev ødelagt ved 1-0 målet, og derfra havde Randers får lidt offensiv kvalitet til at udgøre en trussel.
Vi spiller en fin kamp i dag, hvor vi dominerer kampen og får lukket godt af bagtil.
Enig - det er sgu at pisse på Vdv . Så er jeg total kold overfor de medløber fans der måtte mene noget andet om kulturen, osv. det vi ser i dag er en skandale.. og det tager total fokus fra kampen og ryger direkte på forsiden.
Jess Thorup pak nu bare din ting og gå. Jeg brækker mig godt nok over hvor sleske både ham og CS er i deres interviews. Deres måde at tale sæsonen og spillet op på er den værste røver historie nogensinde
Komisk nok på en dag hvor alt ellers gik ganske fint, men man husker jo sjældent længere end sidste kamp. Åbenbart. Det gør vi andre gudskelov ikke
Jess Thorup pak nu bare din ting og gå. Jeg brækker mig godt nok over hvor sleske både ham og CS er i deres interviews. Deres måde at tale sæsonen og spillet op på er den værste røver historie nogensinde
Komisk nok på en dag hvor alt ellers gik ganske fint, men man husker jo sjældent længere end sidste kamp. Åbenbart. Det gør vi andre gudskelov ikke
Jeg er fuldstændig med, men det jeg anklager Thorup for er at man snakker meget om at VdV skal have minutter i benene. Det var der rigeligt med mulighed for idag.Christian skrev: ↑1. jun 2017, 22:16Vdv skal ikke behandles anderledes end vores andre spillere.
Der skal ikke tages særlige hensyn eller andet. Ingen spillere står over holdet og hvis træneren mener en anden skal have spilletid er det sådan det må være.
Jeg aner intet om Thorups mandskabsbehandling og det gør du formegentlig heller ikke.
Jeg synes jeg ser et hold der vil kæmpe for hinanden og udviser glæde på banen. Det er for mig to meget gode indikatorer på at stemningen på holdet er god.
Der vil altid være spillere der er utilfredse pga manglende spilletid. Der findes ikke en mandskabsbehandling der kan ændre på det.
Det er altså vigtigere, at Sparv får minutter i benene. Han er en langt vigtigere spiller for os i næste sæson.tatoo skrev: ↑1. jun 2017, 23:01Jeg er fuldstændig med, men det jeg anklager Thorup for er at man snakker meget om at VdV skal have minutter i benene. Det var der rigeligt med mulighed for idag.Christian skrev: ↑1. jun 2017, 22:16Vdv skal ikke behandles anderledes end vores andre spillere.
Der skal ikke tages særlige hensyn eller andet. Ingen spillere står over holdet og hvis træneren mener en anden skal have spilletid er det sådan det må være.
Jeg aner intet om Thorups mandskabsbehandling og det gør du formegentlig heller ikke.
Jeg synes jeg ser et hold der vil kæmpe for hinanden og udviser glæde på banen. Det er for mig to meget gode indikatorer på at stemningen på holdet er god.
Der vil altid være spillere der er utilfredse pga manglende spilletid. Der findes ikke en mandskabsbehandling der kan ændre på det.
Det er der vist delte meninger om Kent - og godt nok er han vigtig men Vdv kunne blive ligeså vigtig i sit rette element. Sgu da total ligegyldig kamp for sparv at få 10-12 minutter i i dag. Rafa var klar så skift ham da med Polle i det mindste. Godt nok opgivende herinde nogle gange men fair nok, sådan skal det jo være.
Det er da fuldstændig ligegyldigt med Sparv og hvor vigtig han er. Han får 10 minutter og hvad hjælper det. Hvem siger at Sparv skal spille istedet for Drachmann. Jeg mener bare at problemet VdV/Thorup skal løses hurtigst muligt. Medierne stopper jo ikke, og så kommer det bare til at fylde rigtig meget når vi starter op igen, og det vil være rigtig træls at det skal tage fokus fra spillet og præstationerne.Kent skrev: ↑1. jun 2017, 23:04Det er altså vigtigere, at Sparv får minutter i benene. Han er en langt vigtigere spiller for os i næste sæson.tatoo skrev: ↑1. jun 2017, 23:01Jeg er fuldstændig med, men det jeg anklager Thorup for er at man snakker meget om at VdV skal have minutter i benene. Det var der rigeligt med mulighed for idag.Christian skrev: ↑1. jun 2017, 22:16Vdv skal ikke behandles anderledes end vores andre spillere.
-
mousebreaker
Helt uenig og helt enig
Jeg kan ikke se hvorfor det er vigtigt at Sparv får minutter i den her kamp. Jeg håber heller ikke de begår samme fejl som sidste år og giver ham masser af spilletid i ELQ runde 1 og 2. Minutter som indskifter kan være ok. Han skal være helt fuldstændig over den skade. For mig at se så er han ubetinget vores vigtigste spiller, så der skal ikke løbes nogen risici før kampene bliver vigtige. Måske en enkelt kamp fra start eller to før en evt ELQ4
Der var nogle der skrev i tråden at Rafa skulle behandles som alle andre. Det er en meget naiv tankegang. Sådan fungerer det ikke. Prøv at få Messi eller Ronaldo eller Bendtner
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Jeg er enig i rent sportsligt, at Sparv er meget vigtig at få i gang, da han bliver en central nøglespiller, hvis vi skal i europæisk gruppespil, hvilket jeg efterhånden tvivler på, at VDV desværre bliver...Jeg frygter, at hans krop desværre er færdig og smadret, og at han ikke kommer i markant bedre form (opstarten til næste sæson er absolut sidste chance), og spørgsmålet er vel efterhånden om han nogensinde bliver i stand til at spille 90 minutter i en kamp for os?
Medierne vil dog til enhver tid have fokus på, hvor mange minutter han spiller, og i det billede er de fuldstændig ligeglade med om Sparv får comeback eller Due spiller 10 minutter. Dette er en ligegyldig mediehistorie sammenlignet med VDVs spilletid (eller mangel på samme), hvilket desværre også kommer til at forfølge os i næste sæson. Jeg kan ikke rigtig se løsningen på denne problematik.
Medierne vil dog til enhver tid have fokus på, hvor mange minutter han spiller, og i det billede er de fuldstændig ligeglade med om Sparv får comeback eller Due spiller 10 minutter. Dette er en ligegyldig mediehistorie sammenlignet med VDVs spilletid (eller mangel på samme), hvilket desværre også kommer til at forfølge os i næste sæson. Jeg kan ikke rigtig se løsningen på denne problematik.
-
Steffen am
Wup wup det er fedt.
Nicolaisen og Riis har stadig en 100 % win rate, når de starter sammen
Og hold kæft hvor performer Borring bare langt over hvad jeg havde forventet da vi signede ham.
Godt nok ikke den bedste kamp i sæsonen, men 3-0 og Europa. Det tager vi med.
Var jeg den eneste der tænkte på om de havde snakket om underlaget var dårligt, så det var bedst at holde bolden i luften, så bolden ikke gjorde noget uventet.
(Synes nu banen så pæn ud derfra hvor jeg stod).
Men fedt fedt fedt med sejr i dag, vigtigt!
Tillykke til klubben og til os fans
Nicolaisen og Riis har stadig en 100 % win rate, når de starter sammen
Og hold kæft hvor performer Borring bare langt over hvad jeg havde forventet da vi signede ham.
Godt nok ikke den bedste kamp i sæsonen, men 3-0 og Europa. Det tager vi med.
Var jeg den eneste der tænkte på om de havde snakket om underlaget var dårligt, så det var bedst at holde bolden i luften, så bolden ikke gjorde noget uventet.
(Synes nu banen så pæn ud derfra hvor jeg stod).
Men fedt fedt fedt med sejr i dag, vigtigt!
Tillykke til klubben og til os fans
- UlvenFraNord
Man kunne have gjort meget for freden og harmonien ved at indskifte Rafa til sidst, i stedet for Duelund. Det nærmer sig næsten karaktermord sådan man behandler den største stjerne i ligaens historie, sølle 10 minutter kunne man vel godt ofre ham når vi er foran 3-0. Så er jeg sikker på at han havde været med nede hos fansene bagefter. Nu har man i stedet optrappet konflikten..
SL (EL PO): Midtjylland vs. Randers
Der kommer sgu lige et surt og bittert opstød herfra!
De bedste 11 skal spille, og de tre der kan hjælpe holdet mest muligt skal spille. Det er sgu ikke en hyggeklub eller vi snakker her, det er et "hardcore" konkurrencemiljø.
Hvis Rafa får spilletid efter sin pinagtige opførsel taber Jess omklædningsrummet, og folk mister respekt. Det betyder også, at Duelund (og andre unge) tror, det er måden man kommer på holdet på.
Jeg er virkelig ved at være af Rafa, og hans konstante selviscenesættelse, hvor han altid sætter sig selv over holdet. Hvis han ikke kan indordne sig under de regler og normer der er i FCM og internt i truppen, så må han sgu smutte hjem til Holland og æde frikadeller. Han skulle forestille at være en rollemodel for de unge, men pt. virker han mere som en dårlig indflydelse på alle.
Jeg forstår helt ærligt heller ikke, at folk bliver ved med at skrige efter spilletid til ham. Er det måden man ønsker alle utilfredse spillere skal agere på?
De bedste 11 skal spille, og de tre der kan hjælpe holdet mest muligt skal spille. Det er sgu ikke en hyggeklub eller vi snakker her, det er et "hardcore" konkurrencemiljø.
Hvis Rafa får spilletid efter sin pinagtige opførsel taber Jess omklædningsrummet, og folk mister respekt. Det betyder også, at Duelund (og andre unge) tror, det er måden man kommer på holdet på.
Jeg er virkelig ved at være af Rafa, og hans konstante selviscenesættelse, hvor han altid sætter sig selv over holdet. Hvis han ikke kan indordne sig under de regler og normer der er i FCM og internt i truppen, så må han sgu smutte hjem til Holland og æde frikadeller. Han skulle forestille at være en rollemodel for de unge, men pt. virker han mere som en dårlig indflydelse på alle.
Jeg forstår helt ærligt heller ikke, at folk bliver ved med at skrige efter spilletid til ham. Er det måden man ønsker alle utilfredse spillere skal agere på?
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Din tese om at "de tre der kan hjælpe holdet mest muligt, skal spille", holder bare ikke, når træneren udtager manden kamp efter kamp... for ikke at bruge ham.... det er en tydelig provokation og noget alfa-han shit fra Jess Thorups side.... men ok, kan vel ikke være meget anderledes når thorups chef går ud på de største medier og siger at vdv skal på plejehjem....Arff skrev: ↑2. jun 2017, 01:08Der kommer sgu lige et surt og bittert opstød herfra!
Synes helt ærligt at klubben er blevet en grim, beskidt rodebutik med tre ledere der alle ser sig som de helt store guder.... uden grund vel at mærke....
Hvorfor er det noget "alfa-han-shit" at udtage VDV som mulig indskiftningsspiller? Måske man som udgangspunkt skulle gå efter den mere simple og mere logiske forklaring at VDV udtages til bænken fordi han vurderes til at være blandt de 7 bedste spillere udover startelveren .... Det er altså urimeligt på den måde at indtolke alt muligt om Thorups karakter uden at have noget (reelt) at bygge det påHKP skrev: ↑2. jun 2017, 01:34
..... når træneren udtager manden kamp efter kamp... for ikke at bruge ham.... det er en tydelig provokation og noget alfa-han shit fra Jess Thorups side.... men ok, kan vel ikke være meget anderledes når thorups chef går ud på de største medier og siger at vdv skal på plejehjem....
Synes helt ærligt at klubben er blevet en grim, beskidt rodebutik med tre ledere der alle ser sig som de helt store guder.... uden grund vel at mærke....
I øvrigt mener jeg at VDV er så meget over-the-hill (ligesom Halsti) at det efterhånden kan være ligegyldigt eller ligefrem spildt at poste spilletid i hans genopbygning, selv om han da bestemt stadig kan have en værdi i nogle kampe som indskiftningsspiller. Synes bare spilletiden er langt bedre brugt på andre spillere, f.eks. mhp. mere spilletid til talentudvikling.
Jeg ved godt at mange er skuffede over ikke at få set en verdensstjerne skinne for FCM, som alle vel håbede på da han kom til klubben, men vi bør altså fokusere på spillere der har en fremtid foran sig rent fodboldmæssigt - Såvel personligt som her i klubben.
Vi kan ikke bruge en indskiftning hver eller hver anden kamp obligatorisk på at én spiller absolut skal på banen, for at blive trukket et par ekstra omgange rundt i manegen som en anden skulle-have-været-pensioneret-for-længst cirkushest (undskyld udtrykket ...
Rigtigt lækkert med en god sejr i dag i øvrigt, det redder akkurat sæsonen op på et 02. Ikke imponerende på nogen måde
En anden ting er at Claus går ud og blåstempler sæsonen for åben skærm og underløber de mål klubben inkl. ham selv, har sat. Det da fint nok alle internt er glade, men prøv nu lige endnu engang at stoppe det der røvslikkeri på hinanden (de samme folk i FCM og trænerstab) og erkende at samlet set har det IKKE været godt nok og enhver kan jo se vi har underpræsteret på det groveste.
Det er sådan noget der virkelig må ryste de fans der ikke går og digger FCM uanset hvad de gør. Hvis man kan være i ekstase over en hjemmesejr mod Randers har man for lidt og flytte med, i forhold til hvad forventingerne og ambitionen var. Så kan man snakke strategi nok så meget, men det er et for følsomt emne herinde.
Bortset fra det - igen en glimrende kamp af kollektivet. Nikolaj score, hvilket er godt for ham - men han er rystende usikker bag til. Riis bliver kanon i fremtiden, som var det en ny Erik S. og igen så taler historien om Vdv vist for sig selv som enhver kan se.
Det er sådan noget der virkelig må ryste de fans der ikke går og digger FCM uanset hvad de gør. Hvis man kan være i ekstase over en hjemmesejr mod Randers har man for lidt og flytte med, i forhold til hvad forventingerne og ambitionen var. Så kan man snakke strategi nok så meget, men det er et for følsomt emne herinde.
Bortset fra det - igen en glimrende kamp af kollektivet. Nikolaj score, hvilket er godt for ham - men han er rystende usikker bag til. Riis bliver kanon i fremtiden, som var det en ny Erik S. og igen så taler historien om Vdv vist for sig selv som enhver kan se.