Transfervinduet sommer 2017
Re: Transfervinduet sommer 2017
Ny defensiv spiller præsenteres i morgen siger CS i nedtakten
Skal vi gættet på korcsmar
Skal vi gættet på korcsmar
Senest rettet af Vijen 1. jun 2017, 22:44, rettet i alt 2 gange.
Steinlein siger at de offentligører en forsvarsspiller i morgen.. mon ikke det er Zsolt Korcsmar?
Problemet for Steinlein er netop, at hans troværdig har lidt et knæk, med adskillige fejlindkøb og hvor han brugt store ord.
Ingen tager ham alvorlig mere
-
Steffen am
- UlvenFraNord
Sjovt at indkøbet af Korscmar skal gejles op i TV, som noget hemmeligt, når alle der bare ved lidt om FCM ved det er ham som præsenteres i morgen 
-
Steffen am
Det kan være det i virkeligheden er Simon KjærUlvenFraNord skrev: ↑2. jun 2017, 00:19Sjovt at indkøbet af Korscmar skal gejles op i TV, som noget hemmeligt, når alle der bare ved lidt om FCM ved det er ham som præsenteres i morgen![]()
- UlvenFraNord
Så taber jeg både næse og mund
At se Riis og Nicolajsen sammen, er næsten som at se Kianchenko igen, to spillere som bare er et godt match. Men de skal nok lige have lidt mere erfaring inden de er faste startere?
At se Riis og Nicolajsen sammen, er næsten som at se Kianchenko igen, to spillere som bare er et godt match. Men de skal nok lige have lidt mere erfaring inden de er faste startere?
-
Steffen am
Ja, og man kan sige der ikke er nogen tvivl om Kian skal starte hvis han er fit og Zsolt selvfølgelig bliver hentet som starter.UlvenFraNord skrev: ↑2. jun 2017, 00:58Så taber jeg både næse og mund![]()
![]()
![]()
![]()
Men Kian og Zsolt skal ikke være meget halvskadet eller spille under deres top niveau før der hård konkurrence.
Selvfølgelig er de unge og grønne, men synes fandme de har spillet godt og gået uimponeret til værks.
Og ligesom man så med Albæk og Izuna, kan man se med Riis og Nicolaisen at det giver noget at de har spillet så meget sammen på akademiet.
De fungerer bare skide godt sammen og har nu fuldstændig neutraliseret FCK og Randers, når de får lov til at starte sammen.
Med de kampe der kommer næste sæson, ser jeg gerne Kian og Zsolt spille sammen i Europa og Riis og Nicolaisen sammen i ligaen (eller omvendt).
Tror ikke på det sker, men kunne være fedt.
-
mousebreaker
Nicolaisen mangler for meget til at få den nøglerolle. Det skal nok komme, jeg har bare set alt for mange gigantbrølere fra hans side på et meget lille antal kampe, til at han har overbevist om at han er klar på nuværende tidspunkt.
Men fint at han leverede i de to nævnte kampe
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
-
Jesper BW1100
Fuldstændig enig. Jeg er ikke i tvivl om Nicolaisen nok skal blive Superligaspiller for os. Men han skal ud og have noget hår på brystet og kontinuerligt spilletid i næste sæson. Han er ikke klar til at præstere stabilt på det niveau vi vil se endnu. Der er han alt for svingende. Meget godt eksemplificeret ved hans rigtig fine kamp i går, som kommer få dage efter en total nedsmeltning mod Lyngby hvor knægten spiller decideret rædderligt.mousebreaker skrev: ↑2. jun 2017, 06:35Nicolaisen mangler for meget til at få den nøglerolle. Det skal nok komme, jeg har bare set alt for mange gigantbrølere fra hans side på et meget lille antal kampe, til at han har overbevist om at han er klar på nuværende tidspunkt.
-
Steffen am
Brænde til det bål, der hedder vi mister både 1., 2. Og 3. Valg i målet
http://nordicbetblog.dk/transfer-talk-f ... lille-kop/
Jf min ønskede start 11 til den nye sæson.
Så mangler vi kun Anders Lindegaard, som jeg tror er et spørgsmål om tid, og så Uffe Bech og Mads Albæk.
Uffe henter vi nok kun, hvis vi kommer i EL gruppespillet, med den risiko at han kan være skiftet til en anden klub. Jeg håber man kan finde midlerne, da vi mangler en venstrebenet venstrekant til at afløse Borring, der ikke bliver yngre.
Uffe henter vi nok kun, hvis vi kommer i EL gruppespillet, med den risiko at han kan være skiftet til en anden klub. Jeg håber man kan finde midlerne, da vi mangler en venstrebenet venstrekant til at afløse Borring, der ikke bliver yngre.
Det er to dage siden jeg skrev det, SteffenSteffen am skrev:Brænde til det bål, der hedder vi mister både 1., 2. Og 3. Valg i målet
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Du misforstår Uffe Bech, hvis du mener han skal være venstre kant. Han er en mellemrumsspiller, og trækker derfor meget ind i banen, hvor han søger afslutning eller kombinationsspil. Han er i min verden ikke sammenlignelig med Borring, som er den brede kantspiller der er god i omstillinger og har gode indlæg. Uffe Bech er klart en possessionspiller, som er afhængig af at blive sat i en masse offensive 1v1 situationer.Lupus1999 skrev:Jf min ønskede start 11 til den nye sæson. Så mangler vi kun Anders Lindegaard, som jeg tror er et spørgsmål om tid, og så Uffe Bech og Mads Albæk.
Sent from my iPad using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres