Transfervinduet sommer 2017
Re: Transfervinduet sommer 2017
Mener mere man skulle snakke om en jesper Hansen målmand end Lindegaard.
Men forsvaret er for tyndt, man burde udleje Riis og >RN til 1 divisionshold, det ved udvikle dem bedre.
Men forsvaret er for tyndt, man burde udleje Riis og >RN til 1 divisionshold, det ved udvikle dem bedre.
-
Steffen am
Hvorfor skulle Jesper Hansen vælge FCM?
Ved Lyngby har han hevet medaljer, fast plads i målet, EL bold, benævnt som en af vigtigeste i målet.
Ved FCM vil han skulle starte forfra og være bagerst i hierakiet. Dahlin viger kun ved skader, der er skrevet kontrakt med Falkesgaard. Der er ikke sikkerhed for EL. Der vil dog være jobsikkerhed, men han vil sikkert hellere have minutter.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Steffen am
EL ved vi på torsdag. Hvis vi vinder den, er kvalificeret på ligefod med Lyngby til EL Q1.PH1978 skrev: ↑28. maj 2017, 23:17Hvorfor skulle Jesper Hansen vælge FCM?
Ved Lyngby har han hevet medaljer, fast plads i målet, EL bold, benævnt som en af vigtigeste i målet.
Ved FCM vil han skulle starte forfra og være bagerst i hierakiet. Dahlin viger kun ved skader, der er skrevet kontrakt med Falkesgaard. Der er ikke sikkerhed for EL. Der vil dog være jobsikkerhed, men han vil sikkert hellere have minutter.
Forskellen er bare Lyngby vil være seedet i ELQ1 og Q2 og useedet i Q3 og Q4,
Mens vi vil være seedet hele vejen.
Der vil være højere løn (og sikkerhed for at få løn),
Og uanset hvor elendigt et trænerteam kan være ville han hurtig erobrer pladsen hvis Dahlin ikke opper hans game. Hvis han ikke ville det allerede fra starten.
Lyngby kan blive tvunget til at sælge ud. Så meget skæpper en bronzemedalje heller ikke i kassen, og de ryger formentlig hurtigt ud af Europa.
Jeg synes også, Jesper Hansen er værd at undersøge, og så kan det måske være, Dahlin er klar på Sverige, så hele kabalen går op. Dertil kan Steinlein jo gentage sit kunststykke fra i vinter og hente Jens Odgaard i samme ombæring.
Jeg synes også, Jesper Hansen er værd at undersøge, og så kan det måske være, Dahlin er klar på Sverige, så hele kabalen går op. Dertil kan Steinlein jo gentage sit kunststykke fra i vinter og hente Jens Odgaard i samme ombæring.
-
mousebreaker
Hvorfor satse på en 32-årig målmand når vi allerede har skrevet kontrakt med en 6 år yngre målmand der fuldt ud kan tage kampen op mod Dahlin. Lyder helt tosset. Der må være en grund til at Jesper Hansen er havnet i Lyngby til en formodentlig noget lavere løn end han kunne få andre steder. Jeg er med på at han har haft en god sæson, meeen skulle vi ikke lige klappe hesten. MF har iøvrigt også haft en god sæson i OBSteffen am skrev: ↑28. maj 2017, 23:24EL ved vi på torsdag. Hvis vi vinder den, er kvalificeret på ligefod med Lyngby til EL Q1.PH1978 skrev: ↑28. maj 2017, 23:17Hvorfor skulle Jesper Hansen vælge FCM?Steffen am skrev:
Det ville være vildt, og pynte rigtig godt.
Han har satme været god i denne sæson.
Om Lyngby kan beholde ham, kan godt definere deres næste sæson.
Og uanset hvor elendigt et trænerteam kan være ville han hurtig erobrer pladsen hvis Dahlin ikke opper hans game. Hvis han ikke ville det allerede fra starten.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Jesper Hansen havde problemer i udlandet, han sad på bænken i lang tid, han kom hjem, men nu har han spillet sig i form igen.mousebreaker skrev: ↑29. maj 2017, 07:10Hvorfor satse på en 32-årig målmand når vi allerede har skrevet kontrakt med en 6 år yngre målmand der fuldt ud kan tage kampen op mod Dahlin. Lyder helt tosset. Der må være en grund til at Jesper Hansen er havnet i Lyngby til en formodentlig noget lavere løn end han kunne få andre steder. Jeg er med på at han har haft en god sæson, meeen skulle vi ikke lige klappe hesten. MF har iøvrigt også haft en god sæson i OBSteffen am skrev: ↑28. maj 2017, 23:24EL ved vi på torsdag. Hvis vi vinder den, er kvalificeret på ligefod med Lyngby til EL Q1.PH1978 skrev: ↑28. maj 2017, 23:17
Hvorfor skulle Jesper Hansen vælge FCM?
Men tabellen lyver ikke, FCMs defensiv er bare ikke god nok, målene er pivende ind, alene i slutspillet er der efter hvad jeg kan regne mig frem til gået 24 mål ind i 10 kampe !!! 2,4 i snit pr. kamp.
Hvis man i FCM lejren mener, at en enkelt Ungarsk spiller alene kan rette op på det forhold, så er man ufattelig naiv, på mig virker ledelsen i FCM desværre naiv. Man kan håbe, at Sparv bliver fit, han har været ude i et helt år, efter et skandaløs genoptræningsforløb.
NK fremstår som en helt blandt mange fans, men i mine øjne har han mange defensive mangler, til dels det samme med Novak.
Defensiven er ikke til top 3 eller europa.
@FCM2000: Kan man ikke forsvare, hvis man er fra Ungarn? Lad os nu lige se giraffen, før vi dømmer det ude.
Nå, jeg er ked af at sige det - særligt fordi vi har fået en ny, svensk (finsk?) fan på forummet i form af Flodisar.
Men Halsti har ikke været den rutinerede forstærkning, jeg havde forventet af en finsk landsholdsspiller. For mig at se må han videre. Jeg foretrækker, at børnefejlene rent faktisk kommer fra unge spillere. Hvis han stadig har et navn i Sverige, så prøv at få ham solgt dertil. Jeg ville ønske, det var endt lykkeligere, men Halsti og FCM ligner bare et dårligt match.
Så er spørgsmålet, om vi oven i tilgangen af Korcsmar skulle leje f.eks. Nicolaisen ud til Hobro og hente Pierre Kanstrup? Han er kontraktfri. Nej, det er ikke en skide sexet signing, og jeg forstår godt, hvis man efterhånden er træt af SønderjyskE-spillere, men jeg tror, han ville kunne råbe holdet op fra midterforsvaret, og er det ikke det, vi har manglet, siden Sviatchenko smuttede? Det burde da være en realistisk løsning rent økonomisk.
tl;dr Jeg så gerne Halsti erstattet af en transferfri Kanstrup.
Nå, jeg er ked af at sige det - særligt fordi vi har fået en ny, svensk (finsk?) fan på forummet i form af Flodisar.
Så er spørgsmålet, om vi oven i tilgangen af Korcsmar skulle leje f.eks. Nicolaisen ud til Hobro og hente Pierre Kanstrup? Han er kontraktfri. Nej, det er ikke en skide sexet signing, og jeg forstår godt, hvis man efterhånden er træt af SønderjyskE-spillere, men jeg tror, han ville kunne råbe holdet op fra midterforsvaret, og er det ikke det, vi har manglet, siden Sviatchenko smuttede? Det burde da være en realistisk løsning rent økonomisk.
Det var ikke ment på land, men een enkelt mand kan ikke hanke op i defensiven alene, derudover er der altid en risiko, manden kan få en skade som Sparv, og ja de tager sig god tid i FCM's sundhedssektorAcebone skrev: ↑29. maj 2017, 11:24@FCM2000: Kan man ikke forsvare, hvis man er fra Ungarn? Lad os nu lige se giraffen, før vi dømmer det ude.
Nå, jeg er ked af at sige det - særligt fordi vi har fået en ny, svensk (finsk?) fan på forummet i form af Flodisar.Men Halsti har ikke været den rutinerede forstærkning, jeg havde forventet af en finsk landsholdsspiller. For mig at se må han videre. Jeg foretrækker, at børnefejlene rent faktisk kommer fra unge spillere. Hvis han stadig har et navn i Sverige, så prøv at få ham solgt dertil. Jeg ville ønske, det var endt lykkeligere, men Halsti og FCM ligner bare et dårligt match.
Dog vil jeg påpege, ham her fra Ungarn er ikke på det Ungarnske landshold ? og ja Ungarn hvor står de internationalt, vel på niveau med Finland / Norge ?
Stod det til mig, så vil jeg investere i 2 stk. midtforsvar, som begge kan tage udfordringen op med Kian Hansen. Bliver Kian Hansen den nye Sparv, så er man ikke kommet ret meget længere, med ham her fra Ungarn, med "den nye Sparv" mener jeg skadet i 1 år.
Halsti var taget til USA på feriefodbold, her var han skadet, han kom uskarp til FCM, korrekt han har ikke været nogen gevinst, ham har man heller ikke fået i form.
Men jeg synes undskyldningerne er mange herinde, for holdet / defensiven har ikke fungeret i den her sæson og ja Halsti var stort set ikke med i efteråret, vdv har ikke været meget med heller, så man kan jo ikke beskylde dem for at det ikke har fungeret defensivt
Tipsbladet langede i går ud efter NK, som værende impliceret i 2 mål i går, Novak så heller ikke godt ud. Jeg synes netop at NK i mod bedre hold oftest er på røven i det defensive arbejde.
-
Steffen am
Det er også forsimplet at sige at man kun kan handle sig til forstærknig af forsvaret.FCM2000 skrev: ↑29. maj 2017, 12:28Det var ikke ment på land, men een enkelt mand kan ikke hanke op i defensiven alene, derudover er der altid en risiko, manden kan få en skade som Sparv, og ja de tager sig god tid i FCM's sundhedssektorAcebone skrev: ↑29. maj 2017, 11:24@FCM2000: Kan man ikke forsvare, hvis man er fra Ungarn? Lad os nu lige se giraffen, før vi dømmer det ude.
Nå, jeg er ked af at sige det - særligt fordi vi har fået en ny, svensk (finsk?) fan på forummet i form af Flodisar.Men Halsti har ikke været den rutinerede forstærkning, jeg havde forventet af en finsk landsholdsspiller. For mig at se må han videre. Jeg foretrækker, at børnefejlene rent faktisk kommer fra unge spillere. Hvis han stadig har et navn i Sverige, så prøv at få ham solgt dertil. Jeg ville ønske, det var endt lykkeligere, men Halsti og FCM ligner bare et dårligt match.
tl;dr Jeg så gerne Halsti erstattet af en transferfri Kanstrup., eller at han bare ikke fungere med de andre i den bagerste kæde
Dog vil jeg påpege, ham her fra Ungarn er ikke på det Ungarnske landshold ? og ja Ungarn hvor står de internationalt, vel på niveau med Finland / Norge ?
Stod det til mig, så vil jeg investere i 2 stk. midtforsvar, som begge kan tage udfordringen op med Kian Hansen. Bliver Kian Hansen den nye Sparv, så er man ikke kommet ret meget længere, med ham her fra Ungarn, med "den nye Sparv" mener jeg skadet i 1 år.
Halsti var taget til USA på feriefodbold, her var han skadet, han kom uskarp til FCM, korrekt han har ikke været nogen gevinst, ham har man heller ikke fået i form.
Men jeg synes undskyldningerne er mange herinde, for holdet / defensiven har ikke fungeret i den her sæson og ja Halsti var stort set ikke med i efteråret, vdv har ikke været meget med heller, så man kan jo ikke beskylde dem for at det ikke har fungeret defensivtnogle andre har ikke slået til.
Tipsbladet langede i går ud efter NK, som værende impliceret i 2 mål i går, Novak så heller ikke godt ud. Jeg synes netop at NK i mod bedre hold oftest er på røven i det defensive arbejde.
- Man kan lave en taktisk ændring, (selvom jeg nu synes det er ret underholdende med høje backs)
måske kamp-strategien nogenlunde kan bibeholdes med lidt mindre risiko.
- NK, Riis og Nicolaisen bliver alle et år ældre, mere modne og det der med 50 kampe til akademispillere inden de endelig kan vurderes.
Synes de har set meget spændende ud
- Kontinuitet og relationer, forhåbentlig er der færre skader og vi kan få en forsvarskombination der kan få flere kampe sammen
- Sparv forhåbentlig tilbage
- Træning
- Målmand der (forhåbentlig) genfinder noget højt niveau, der kan støtte forsvaret
Mange "forhåbentlig'er" der, Steffen.Steffen am skrev: ↑29. maj 2017, 12:38Det er også forsimplet at sige at man kun kan handle sig til forstærknig af forsvaret.
- Man kan lave en taktisk ændring, (selvom jeg nu synes det er ret underholdende med høje backs)
- NK, Riis og Nicolaisen bliver alle et år ældre, mere modne og det der med 50 kampe til akademispillere inden de endelig kan vurderes.
Synes de har set meget spændende ud![]()
- Kontinuitet og relationer, forhåbentlig er der færre skader og vi kan få en forsvarskombination der kan få flere kampe sammen
- Træning
- Målmand der (forhåbentlig) genfinder noget højt niveau, der kan støtte forsvaret
Hvis alt bare flasker sig, skal det nok gå. Sådan er det vist altid.
Der er nogle spørgsmål i truppen, der ikke kan løses på træningsbanen alene. Vi forventer vel alle, at de unge forsvarsspillere bliver bedre og bedre med tiden, men spørgsmålet er, om det alligevel ikke var for friskt at satse på, at to helt unge (Riis og Nicolaisen) skulle spille så store roller i foråret? Endda når vi i forvejen har en ret grøn NK på backen? Steinlein erkendte selv, at det var et sats. Fint nok, men den fejl synes jeg ikke, vi skal gentage. Vi kan jo nøjes med at leje den ene af de unge ud.
totalt enig med dig Acebone,Acebone skrev: ↑29. maj 2017, 12:52Mange "forhåbentlig'er" der, Steffen.Steffen am skrev: ↑29. maj 2017, 12:38Det er også forsimplet at sige at man kun kan handle sig til forstærknig af forsvaret.
- Træning
Der er nogle spørgsmål i truppen, der ikke kan løses på træningsbanen alene. Vi forventer vel alle, at de unge forsvarsspillere bliver bedre og bedre med tiden, men spørgsmålet er, om det alligevel ikke var for friskt at satse på, at to helt unge (Riis og Nicolaisen) skulle spille så store roller i foråret? Endda når vi i forvejen har en ret grøn NK på backen? Steinlein erkendte selv, at det var et sats. Fint nok, men den fejl synes jeg ikke, vi skal gentage. Vi kan jo nøjes med at leje den ene af de unge ud.
vedr. (Riis og Nicolaisen) og en ret gron NK
Hvis man går efter 2 europa gruppespil inden 2020, og med så grønne spillere sammen på een gang, jeg vil ikke kalde det et sats, mere totalt naiv.
Nogle vil måske sige, at nu rabler det for CS.
-
Steffen am
Godt ord igenAcebone skrev: ↑29. maj 2017, 12:52Mange "forhåbentlig'er" der, Steffen.Steffen am skrev: ↑29. maj 2017, 12:38Det er også forsimplet at sige at man kun kan handle sig til forstærknig af forsvaret.
- Træning
Men Sparv er tilbage på træningsbanen og har stadig 1-2 måneder til at blive helt klar og Drachmann er hentet ind
Målmandens situationen er selvfølgelig kendt. Fint hvis Falkensgaard har spillet nogle gode kampe. (Behøver han dog ikke i denne uge)
Forsvaret er Zsolt selvfølgelige hentet ind. 2 Etablerede 2 og talenter er ikke så skeløjet, det bringer Halsti lidt i overskud (undskyld Flodisar), men han kan få en god sæson som træningsspiller
Hvis vi også skal være lidt konsistente, så var den sidste kamp da godt nok til at lukke op og skide i, men over sæsonen har det jo været stolpe ud jævnfør justice of league og analysen fra mr. dangerzone.
Der har været mange ok præstationer, specielt offensivt og det var jo vanvittigt vi kun fik uafgjort mod Viborg og tabte 1-2 til Nordsjælland i en kamp vi fuldstændig sidder på, men sådan er fodbold selvfølgelig også, men for helvede hvor er det bittert når følelsen af at det har været så meget stolpe ud og mærkelige dommerkendelser osv. (set over sæsonen)
Min pointe er lidt at der skal laves justeringer, men vi behøver måske ikke at trykke ctrl+alt+delete, rydde bordet og starte fra scratch.
Det kunne være rigtig modigt at gå over til en 3-5-2, men det kræver at de 3 skal være lynhurtige på fødderne.Steffen am skrev: ↑29. maj 2017, 13:09Godt ord igenAcebone skrev: ↑29. maj 2017, 12:52Mange "forhåbentlig'er" der, Steffen.Steffen am skrev: ↑29. maj 2017, 12:38Det er også forsimplet at sige at man kun kan handle sig til forstærknig af forsvaret.
- Træning
Der er nogle spørgsmål i truppen, der ikke kan løses på træningsbanen alene. Vi forventer vel alle, at de unge forsvarsspillere bliver bedre og bedre med tiden, men spørgsmålet er, om det alligevel ikke var for friskt at satse på, at to helt unge (Riis og Nicolaisen) skulle spille så store roller i foråret? Endda når vi i forvejen har en ret grøn NK på backen? Steinlein erkendte selv, at det var et sats. Fint nok, men den fejl synes jeg ikke, vi skal gentage. Vi kan jo nøjes med at leje den ene af de unge ud.![]()
Men Sparv er tilbage på træningsbanen og har stadig 1-2 måneder til at blive helt klar og Drachmann er hentet ind
Målmandens situationen er selvfølgelig kendt. Fint hvis Falkensgaard har spillet nogle gode kampe. (Behøver han dog ikke i denne uge)
Forsvaret er Zsolt selvfølgelige hentet ind. 2 Etablerede 2 og talenter er ikke så skeløjet, det bringer Halsti lidt i overskud (undskyld Flodisar), men han kan få en god sæson som træningsspiller![]()
Hvis vi også skal være lidt konsistente, så var den sidste kamp da godt nok til at lukke op og skide i, men over sæsonen har det jo været stolpe ud jævnfør justice of league og analysen fra mr. dangerzone.
Der har været mange ok præstationer, specielt offensivt og det var jo vanvittigt vi kun fik uafgjort mod Viborg og tabte 1-2 til Nordsjælland i en kamp vi fuldstændig sidder på, men sådan er fodbold selvfølgelig også, men for helvede hvor er det bittert når følelsen af at det har været så meget stolpe ud og mærkelige dommerkendelser osv. (set over sæsonen)
Min pointe er lidt at der skal laves justeringer, men vi behøver måske ikke at trykke ctrl+alt+delete, rydde bordet og starte fra scratch.
-
Steffen am