Hold kæft jeg stadig har en fest over det.
Fed kamp og hvor er det fedt at FCKs eneste våben er en høj bold op til Cornelius og Santander som Nico og Riis bare piller.
Normalt kan jeg godt finde på at se hele eller dele af kampen igen, men kan ikke når det ikke er på viaplay.
Men vil lige høre #ulvegravehjernen (er det ikke det de unge gør i dag?)
- 0-1 målet - Ser ud til at vi mangler en mand. Er der en der er skvatet eller kommer til at se fodbold og kommer ikke med tilbage?
- 0-2 målet - Godt sparket ind af Ankersen, men dem jeg stod med diskuterede om der overhovedet var frispark. Jeg havde svært ved at se den, men tror måske den var ok?
- Straffe på Paul. Den havde jeg lidt sværrere ved at ske, der skete vist også flere ting i forbindelse med et hjørne, FCK arm i luften der rammer bolden? Og nogle andre FCK ben der tager Pauls balance og så vælter ham. Der skete mange ting og er glad for jeg ikke var dommer, men har svært ved at forstå hvis der ikke er straffe?
- Straffe på Borring der slipper igennem. Kan være svært at se, men den kan jeg ikke se anderledes end det var forkert dømt.
Kan desværre ikke huske minuttallet for de episoder med 'måske' straffe, men var i hvert fald i 1. halveg.
Thorups nedtakt:
https://www.youtube.com/watch?v=yeJxFj1D-m0
ThygeM skrev: ↑18. maj 2017, 07:08
Vijen skrev: ↑17. maj 2017, 21:59
VIGTIG SEJR!!
Nu skal Lyngby bare slåes så er der bronze og Europa.
Vi skal nok nakke Lyngby i aften - fantastisk flot kamp af jer! Dejligt når nu andre ikke kunne/ville slå FCK at især Borring og Rømer lige giver den gas
Meget gerne. Nu var vi det første danske hold der slog FCK i sæsonen, så må i meget gerne være det andet.
Og meget gerne varme op og slutte af med at vinde i aften og runde 36