SL (S): Midtjylland vs. FCK
Re: SL (S): Midtjylland vs. FCK
Har gået og tænkt på, om ikke det snart er på sin plads, at spillerne kommer HELT ud til fansene på Cc og takker for støtten?
De gjorde det altid efter en sejr i Thygesens tid og det betyder virkelig noget....især for de yngste fans!
Mine sønner kunne ikke altid huske resultatet, men de fortalte STOLTE hvem de havde klappet hånd med og kunne man så være HELDIG at få taget et billede....ja så var dagen jo redet.
De gjorde det altid efter en sejr i Thygesens tid og det betyder virkelig noget....især for de yngste fans!
Mine sønner kunne ikke altid huske resultatet, men de fortalte STOLTE hvem de havde klappet hånd med og kunne man så være HELDIG at få taget et billede....ja så var dagen jo redet.
FCM- always
-
Steffen am
Riis, Kian og Bruninho med i 19 mands trup.
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/tru ... ebenhavn-1
Nøøj jeg håber vi får at se Nicolaisen og Riis sammen (igen)
Og at man ikke tager chance med Kian.
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/tru ... ebenhavn-1
Nøøj jeg håber vi får at se Nicolaisen og Riis sammen (igen)
Og at man ikke tager chance med Kian.
Utrolig vigtigt at Kian bliver helt klar! Ellers er vi jo fucked.. Alt andet end et nederlag må være succeskriteriet!
Kian og Riis sammen. 110 % fight og lidt held
Så skal den stime af ubesejrede kampe til FCK brydes.
-
Steffen am
Kian har også været forustaget til de sidste 2 kampe, og blev siet fra til kampen.
Og sidste gang han spillede, var han ikke klar, selvom han blev spillede og blev skiftet ud.
Ked af at jeg ikke deler jeres optisme.
Meget hellere en 100 % klar Kian mod FCN end en 60 % klar mod FCK.
Riis og Nicolaisen har i øvrigt spillet masser af kampe sammen i ungdomsfodbold, så kunne være sjovt at se, hvis Riis er klar til det.
Og sidste gang han spillede, var han ikke klar, selvom han blev spillede og blev skiftet ud.
Ked af at jeg ikke deler jeres optisme.
Meget hellere en 100 % klar Kian mod FCN end en 60 % klar mod FCK.
Riis og Nicolaisen har i øvrigt spillet masser af kampe sammen i ungdomsfodbold, så kunne være sjovt at se, hvis Riis er klar til det.
-
Steffen am
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/okor ... arantaene/
Fck trup.
Okore og Kvist ude,
2 talenter i form af Julian Kristoffersen og Mads Roerslev med
Fck trup.
Okore og Kvist ude,
2 talenter i form af Julian Kristoffersen og Mads Roerslev med
- UlvenFraNord
Det har jeg også tit tænkt på, hvorfor mon de er stoppet med det? Erik Sviatchenko var den sidste som gjorde en ære ud af at være helt tæt på fansene. Det er så lidt spillerne skal gøre. Er det blevet en komfort-zone at blive på græsset?5915 skrev: ↑16. maj 2017, 13:37Har gået og tænkt på, om ikke det snart er på sin plads, at spillerne kommer HELT ud til fansene på Cc og takker for støtten?
Mon ikke det hænger mere sammen med de "tiltag" der er mellem fans og spillere med fællesfejring (for det meste)UlvenFraNord skrev: ↑17. maj 2017, 01:16Det har jeg også tit tænkt på, hvorfor mon de er stoppet med det? Erik Sviatchenko var den sidste som gjorde en ære ud af at være helt tæt på fansene. Det er så lidt spillerne skal gøre. Er det blevet en komfort-zone at blive på græsset?5915 skrev: ↑16. maj 2017, 13:37Har gået og tænkt på, om ikke det snart er på sin plads, at spillerne kommer HELT ud til fansene på Cc og takker for støtten?
og dertil også uploads af FCM-videoer der jo tit sendes live
Nu snakkes der comfort-zoner..
Jeg har da tit oplevet at mange spillere kommer helt hen til tribune-banden, når der spilles på udebanerne (specielt efter et godt resultat..)
Så jeg tror altså ikke at det er noget der er fravalgt specielt, men nok mere en slags nyere "trend"
Kongeodds på FCK sejr. 2,25.
Ægeligt at vi ikke bare nogenlunde kan stille med et fornuftigt hold, så ville vi nok have haft en lille chance. Stålbakken tænker nok i højere grad 8 dage frem når han skal vælge sine spillere. Vores problem er bare, at vores bredde er ikke eksisterende, mens FCK har rigelig bredde.
Jeg kan frygte vi bliver kørt ud af MCH på røv og albuer. Ikke mindst når vi tænker på den pauvre indsats i Haderslev. FCN havde jo ikke de store problemer med at kværne sønderjyderne - det havde vi.
Vi må håbe, at vi selv kan afgøre 3. eller 4. plads i de sidste to. Farum ude og Lyngby hjemme.
Gad vide om Thorup holder til en 5. plads?
Ægeligt at vi ikke bare nogenlunde kan stille med et fornuftigt hold, så ville vi nok have haft en lille chance. Stålbakken tænker nok i højere grad 8 dage frem når han skal vælge sine spillere. Vores problem er bare, at vores bredde er ikke eksisterende, mens FCK har rigelig bredde.
Jeg kan frygte vi bliver kørt ud af MCH på røv og albuer. Ikke mindst når vi tænker på den pauvre indsats i Haderslev. FCN havde jo ikke de store problemer med at kværne sønderjyderne - det havde vi.
Vi må håbe, at vi selv kan afgøre 3. eller 4. plads i de sidste to. Farum ude og Lyngby hjemme.
Gad vide om Thorup holder til en 5. plads?
- UlvenFraNord
Jeg vil mene at en 4. plads er alvorligt nok i det henseende.
Men jeg tror nu også at vi napper 3. pladsen, vi har en stor fordel i Lyngby hjemme i den sidste runde. Med 3. pladsen tror jeg at Thorup får en sæson mere.
Det bliver svært i aften. Forhåbentlig kan kampens intensitet og et fyldt MCH Arena give spillerne et boost. Vi slog Brøndby hjemme i sidst, trods det lidet flatterende resultat ude mod Sønderjyske så giver det alligevel lidt "Fort" stemning hjemme.
Men jeg tror nu også at vi napper 3. pladsen, vi har en stor fordel i Lyngby hjemme i den sidste runde. Med 3. pladsen tror jeg at Thorup får en sæson mere.
Det bliver svært i aften. Forhåbentlig kan kampens intensitet og et fyldt MCH Arena give spillerne et boost. Vi slog Brøndby hjemme i sidst, trods det lidet flatterende resultat ude mod Sønderjyske så giver det alligevel lidt "Fort" stemning hjemme.
-
Steffen am
Riis og Nicolaisen sammen i forsvaret, fedt med Riis tilbage, og spændende at se deres gamle dyder og relation tilbage sammen
STARTOPSTILLINGEN MOD FCK:
Johan Dahlin, André Rømer, Kristian Riis, Rasmus Nicolaisen, Filip Novák, Janus Drachmann, Jakob Poulsen, Mikkel Duelund, Gustav Wikheim, Jonas Borring, Paul Onuachu.
På bænken sidder:
Mikkel Andersen, Marc Dal Hende, Kaan Kairinen, Victor Torp, Rafael van der Vaart, Bruninho, Mads Døhr Thychosen.
Streg i regningen Rilwan stadig er ude
(sammen med Kian, Sparv, Kroon)
Bruninho? Tja.. Han er vel stadig et spørgsmålstegn. Men med den bænk 'burde' det være oplagt at komme til at se ham i kamp.
Fedt de 2 oplagte indskiftere formentlig maks kan spille 20 min...
Fuld gas på akamamisterne

STARTOPSTILLINGEN MOD FCK:
Johan Dahlin, André Rømer, Kristian Riis, Rasmus Nicolaisen, Filip Novák, Janus Drachmann, Jakob Poulsen, Mikkel Duelund, Gustav Wikheim, Jonas Borring, Paul Onuachu.
På bænken sidder:
Mikkel Andersen, Marc Dal Hende, Kaan Kairinen, Victor Torp, Rafael van der Vaart, Bruninho, Mads Døhr Thychosen.
Streg i regningen Rilwan stadig er ude
(sammen med Kian, Sparv, Kroon)
Bruninho? Tja.. Han er vel stadig et spørgsmålstegn. Men med den bænk 'burde' det være oplagt at komme til at se ham i kamp.
Fedt de 2 oplagte indskiftere formentlig maks kan spille 20 min...
Fuld gas på akamamisterne
Hvad mener du med at Rilwan stadig er ude ?? Han er da ikke meldt skadet.
Sådan!!! Nak det badelandskonsortium.

Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer 
SÅDAN!!!!!!!! Hold nu kæft hvor gutterne kæmper idag.
VIGTIG SEJR!!
Nu skal Lyngby bare slåes så er der bronze og Europa.
Nu skal Lyngby bare slåes så er der bronze og Europa.