NY Tipsturnering med nyt PRÆMIE-KONCEPT
-
YahooSeeker [Bot]
NY Tipsturnering med nyt PRÆMIE-KONCEPT
WeekendLigaen
Så er der endnu en tipsturnering startet: www.weekendligaen.frac.dk.
DER ER KUN 2 PLADSER TILBAGE!!
Præmieoversigt
Du bestemmer selv hvor meget du vil smide i puljen. Du kan smide 0 kr. eller 10-50 kr. i puljen
Men samtidig bestemmer du også hvor meget du vinder!
Eksempel:
Vi antager at 1. præmien er 200 kr. Hvis du så har smidt:
50 kr. (100%) i puljen, vil du vinde alle de 200 kr. da 200 kr. er 100%
40 kr. (80%) i puljen, vil du vinde 160 kr. da 160 kr. er 80% af 200 kr.
25 kr. (50%) i puljen, vinde 100 kr. da 100 kr. er 50% af 200 kr.
Altså, du bestemmer selv hvor meget du har mulighed for at vinde!
Hvis du vælger at spille gratis med eller og ender på en af de præmie-givende pladser, får du naturligvis så heller ingen gevinst. De penge man så ellers havde vundet på den præmiegivende plads, fordeles så ligeligt mellem de andre præmiegivende pladser!
Hvis en spiller som ikke har satset 50 kr. (100%) kommer på en af de præmiegivende pladser og fx. har spillet 25 kr. (50%) vil der jo være den halve gevinst i overskud. Den gevinst fordeles ligeligt mellem alle i turneringen (undtagen de to nedrykningspladser) som har satset penge i turneringen
Præmieprocenten af den samlede pulje fordeles således:
1. pladsen: 60 %
2. pladsen: 25%
3. pladsen: 15%
Jeg håber at i lige vil kigge forbi, og evt. tilmelde jer. Hold venligst useriøse tilmeldinger tilbage.
MVH Casper
Så er der endnu en tipsturnering startet: www.weekendligaen.frac.dk.
DER ER KUN 2 PLADSER TILBAGE!!
Præmieoversigt
Du bestemmer selv hvor meget du vil smide i puljen. Du kan smide 0 kr. eller 10-50 kr. i puljen
Men samtidig bestemmer du også hvor meget du vinder!
Eksempel:
Vi antager at 1. præmien er 200 kr. Hvis du så har smidt:
50 kr. (100%) i puljen, vil du vinde alle de 200 kr. da 200 kr. er 100%
40 kr. (80%) i puljen, vil du vinde 160 kr. da 160 kr. er 80% af 200 kr.
25 kr. (50%) i puljen, vinde 100 kr. da 100 kr. er 50% af 200 kr.
Altså, du bestemmer selv hvor meget du har mulighed for at vinde!
Hvis du vælger at spille gratis med eller og ender på en af de præmie-givende pladser, får du naturligvis så heller ingen gevinst. De penge man så ellers havde vundet på den præmiegivende plads, fordeles så ligeligt mellem de andre præmiegivende pladser!
Hvis en spiller som ikke har satset 50 kr. (100%) kommer på en af de præmiegivende pladser og fx. har spillet 25 kr. (50%) vil der jo være den halve gevinst i overskud. Den gevinst fordeles ligeligt mellem alle i turneringen (undtagen de to nedrykningspladser) som har satset penge i turneringen
Præmieprocenten af den samlede pulje fordeles således:
1. pladsen: 60 %
2. pladsen: 25%
3. pladsen: 15%
Jeg håber at i lige vil kigge forbi, og evt. tilmelde jer. Hold venligst useriøse tilmeldinger tilbage.
MVH Casper
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 21. aug 2005, 21:36, rettet i alt 1 gang.
-
Altoriso
Re: reklame
Regler:
Der er ikke ytringsfrihed på Ulvegraven. Lige som alle andre fora, er dette modereret af en debatgruppe. Almindelig netetikette og følgende regler gælder for Ulvegraven:
1. Indlæg der indeholder trusler om, eller opfordring til, vold slettes
2. Indlæg der indeholder racisme, bagvaskelse, mudderkastning eller udelukkende er af provokatorisk art slettes.
3. Indlæg med falsk afsender eller indeholdende rygter uden kildeangivelse slettes
4. Indlæg udelukkende med personlige beskeder slettes.
5. Indlæg der omhandler et emne der allerede er påbegyndt i en anden tråd kan flyttes eller slettes udelukkende ud fra en vurdering af debatgruppen
6. Det er ikke tilladt at lave reklame eller lignende på Ulvegraven, der er skadeligt for Black Wolves eller i modstrid med Black Wolves vedtægter.
Der er vel ikke noget skadeligt i den nye turnering, omend linien før har været, at man har slettet noget lignende...
Der er ikke ytringsfrihed på Ulvegraven. Lige som alle andre fora, er dette modereret af en debatgruppe. Almindelig netetikette og følgende regler gælder for Ulvegraven:
1. Indlæg der indeholder trusler om, eller opfordring til, vold slettes
2. Indlæg der indeholder racisme, bagvaskelse, mudderkastning eller udelukkende er af provokatorisk art slettes.
3. Indlæg med falsk afsender eller indeholdende rygter uden kildeangivelse slettes
4. Indlæg udelukkende med personlige beskeder slettes.
5. Indlæg der omhandler et emne der allerede er påbegyndt i en anden tråd kan flyttes eller slettes udelukkende ud fra en vurdering af debatgruppen
6. Det er ikke tilladt at lave reklame eller lignende på Ulvegraven, der er skadeligt for Black Wolves eller i modstrid med Black Wolves vedtægter.
Der er vel ikke noget skadeligt i den nye turnering, omend linien før har været, at man har slettet noget lignende...
-
YahooSeeker [Bot]
Re: NY Tipsturnering med nyt PRÆMIE-KONCEPT
Tak for opbakningen altoriso :O)
Og med det samme kan jeg lige sige at der kun er 1 plads tilbage!
MVH Casper
Og med det samme kan jeg lige sige at der kun er 1 plads tilbage!
MVH Casper
-
Altoriso
Hov hov !
Jeg vil lige markere at jeg som hovedregel ikke bryder mig om at tilfældige annoncører kommer herind bare for at reklamere, men da det står under et felt, hvor der i forvejen er alle mulige andre spil, kan folk jo selv sortere fra og til..
Og så må det jo være op til debatredaktionen, at sige fra..
Jeg vil lige markere at jeg som hovedregel ikke bryder mig om at tilfældige annoncører kommer herind bare for at reklamere, men da det står under et felt, hvor der i forvejen er alle mulige andre spil, kan folk jo selv sortere fra og til..
Og så må det jo være op til debatredaktionen, at sige fra..
-
Jean / BW# 1238
Reklamer bør slettes!
Altoriso skrev:
-------------------------------------------------------
> Der er vel ikke noget skadeligt i den nye
> turnering, omend linien før har været, at man har
> slettet noget lignende...
Jeg er nu enig med Hekler. Hvis vi tillader den slags reklame for en side, så er der ingen grænser for hvilke reklamer folk kan smide under "Alt det andet".
Derfor bør alle reklamer slettes! Ellers vil vi, med tiden, se et forum fyldt med reklamer for alt mellem himmel og jord.
> Der er vel ikke noget skadeligt i den nye
> turnering, omend linien før har været, at man har
> slettet noget lignende...
Jeg er nu enig med Hekler. Hvis vi tillader den slags reklame for en side, så er der ingen grænser for hvilke reklamer folk kan smide under "Alt det andet".
Derfor bør alle reklamer slettes! Ellers vil vi, med tiden, se et forum fyldt med reklamer for alt mellem himmel og jord.
-
Altoriso
Re: Reklamer bør slettes!
Kan nu ikke se den store forskel på det og det andet "Nonsens" der har været før !
Da det første indlæg om PFYC og hattrick mv. blev lagt var det jo også en form for reklame...
Men det mener jeg nu også er noget bæ, men når der nu ER et forum til det kan jeg ikke se noget problem...
Da det første indlæg om PFYC og hattrick mv. blev lagt var det jo også en form for reklame...
Men det mener jeg nu også er noget bæ, men når der nu ER et forum til det kan jeg ikke se noget problem...
-
Jean / BW# 1238
Altoriso skrev:
> Kan nu ikke se den store forskel på det og det
> andet "Nonsens" der har været før !
Så skal jeg forklare dig det.
> Da det første indlæg om PFYC og hattrick mv. blev
> lagt var det jo også en form for reklame...
Nej, det var det ikke. Det var brugerne af hattrich og PFYC, der fortalte om deres oplevelser med siderne, og ikke diverse webmasters, der mangler hits og/eller brugere.
> Kan nu ikke se den store forskel på det og det
> andet "Nonsens" der har været før !
Så skal jeg forklare dig det.
> Da det første indlæg om PFYC og hattrick mv. blev
> lagt var det jo også en form for reklame...
Nej, det var det ikke. Det var brugerne af hattrich og PFYC, der fortalte om deres oplevelser med siderne, og ikke diverse webmasters, der mangler hits og/eller brugere.
-
Hr: Larsen
Ja inde ved os (AaB) er indlægget blevet fjernet, der er sq lidt dårlig stil at køre en reklame igennem, hvor firmaet har noget med penge at gøre, og så gå uden om Fanklubben.
Hvis man vil ha Reklameret for sit produkt må man ta kontakt med den/de Fanklub(er), og aftale et eller andet, ellers er det vel at pisse på fanklubberne.
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg vil lige nævne at jeg agter at anmelde siden til politiet, da jer er overbevist om at den er ulovlig.
Jeg opfordre Casper W til med det samme at nedlægge siden.
Jeg opfordre Casper W til med det samme at nedlægge siden.