AGF på den
-
YahooSeeker [Bot]
AGF på den
Lindrup er tvivlsom til søndag.
Mads Fros er ude og sheriffen som skulle spille back, har fået en fiber i baglåret og er tvivlsom. Han stod og trillede for sig selv til dagens træning.
Så det kunne godt ligne et hul i forsvaet. Mon ikke man skal spille lidt på en FCM sejr med et par mål??
Det er hvad min kilde ved GF træningen idag sagde.
Mads Fros er ude og sheriffen som skulle spille back, har fået en fiber i baglåret og er tvivlsom. Han stod og trillede for sig selv til dagens træning.
Så det kunne godt ligne et hul i forsvaet. Mon ikke man skal spille lidt på en FCM sejr med et par mål??
Det er hvad min kilde ved GF træningen idag sagde.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 21. aug 2005, 11:01, rettet i alt 1 gang.
-
Kent
Re: AGF på den
.... og det plejer jo at være opskriften på succes mod os. Det er ligemeget hvor skadet de er, hvor mange spiller de mangler osv - vi har det altid svært mod dem.
Var det ikke deres første sejr i foråret de fik, da de slog os på SAS-arena? - vi plejer at være gode til at sætte folk igang fx FCN i sidste uge.
Vi spiller selv elendigt i øjeblikket, så før sejren er i hus tror jeg ikke på det.
Kent
Var det ikke deres første sejr i foråret de fik, da de slog os på SAS-arena? - vi plejer at være gode til at sætte folk igang fx FCN i sidste uge.
Vi spiller selv elendigt i øjeblikket, så før sejren er i hus tror jeg ikke på det.
Kent
-
El Corsa
You said it!
Vi spiller som en sæk lopper. Selv FC Zulu kunne lammetæve os. Det kræver efterhånden en god portion nervemedicin at se sit hold spille. Jeg elsker dem over alt på jorden, men som al anden kærlighed er det nogengange svært at se lyspunkterne.
Men vinder vi skal jeg være den første til at smide en halvspist grillpølse indsmurt i sennep efter Tobias Grahn.
Vi spiller som en sæk lopper. Selv FC Zulu kunne lammetæve os. Det kræver efterhånden en god portion nervemedicin at se sit hold spille. Jeg elsker dem over alt på jorden, men som al anden kærlighed er det nogengange svært at se lyspunkterne.
Men vinder vi skal jeg være den første til at smide en halvspist grillpølse indsmurt i sennep efter Tobias Grahn.
-
Vinding
Vi skal have den sejr. Alt andet vil være en skandale for holdet.
Med det budget som klubben har, så skal holdet vinde for at være med i toppen.
Med det budget som klubben har, så skal holdet vinde for at være med i toppen.
-
FCMadZ
Jeg synes at vores hold mangler moral! Næsten hver gang vi er foran og modstander holdet scorer så mister vi fuldstændig grebet om kampen og modstanderen er med igen! Uanset hvor langt vi har haft dem nede i sækken!
Det er også svært at se hvordan FCM skal vinde når vi kommer bagud! sådan har jeg det i hvert fald når jeg sidder på stadion..
Det er også svært at se hvordan FCM skal vinde når vi kommer bagud! sådan har jeg det i hvert fald når jeg sidder på stadion..
-
Chap - FCM4EVER
Ah, sys jeg sq ikke. Jeg har da oplevet et par kampe hvor vi har været foran, hvor modstanderne så har udlignet. Og hvor vi er kommet foran igen og har vundet kampen. Mod Horsens f.eks. 
-
YahooSeeker [Bot]
@ Vinding, Kan man komme i toppen på anden måde end at vinde, jeg har lige smide en hund på at vi vinder 4-1 til oddset 141.
-
Vinding
FCMadZ Skrev
>Det er også svært at se hvordan FCM skal vinde når vi kommer bagud! sådan har jeg det i hvert fald når jeg sidder på stadion..
Hvordan gik den første kamp, som AGF spillede på SAS arena. Blev den kamp ikke vedt igen?
>Det er også svært at se hvordan FCM skal vinde når vi kommer bagud! sådan har jeg det i hvert fald når jeg sidder på stadion..
Hvordan gik den første kamp, som AGF spillede på SAS arena. Blev den kamp ikke vedt igen?
-
Vinding
Det var det nemlig og selvfølgelig kan de vende en kamp igen når de er bagefter.
Vi skal bare til at være lidt bedre til at støtte dem ude fra siden.
Se fks. Brøndby's tilhængere de går ikke i stå fordi at de er kommet bagud. Dem kan vi lære rigtig meget af.
Vi skal bare til at være lidt bedre til at støtte dem ude fra siden.
Se fks. Brøndby's tilhængere de går ikke i stå fordi at de er kommet bagud. Dem kan vi lære rigtig meget af.
-
Rovsing
Så vidt jeg husker det, så fik vi fem point mere mod Brøndby end Agf sidste sæson. Agf fik otte gange så meget ud af vore opgør i sidste sæson som vi gjorde.
Vi må ikke undervurdere dem.
Vi skal vinde idag!
Vi får nogle spillere tilbage på holdet idag regner jeg med som hæver niveauet til det der skal til. Det ville være fedt med en positiv målscore i tabellen efter dagens kamp, men en sejr skal vi have.
Vi må ikke undervurdere dem.
Vi skal vinde idag!
Vi får nogle spillere tilbage på holdet idag regner jeg med som hæver niveauet til det der skal til. Det ville være fedt med en positiv målscore i tabellen efter dagens kamp, men en sejr skal vi have.