De ting, jeg har noteret mig vedrørende Thorup er:
- Manglende spilkoncept
- Gør gode spillere dårlige (Kristoffer Olsson)
- dårlig mandskabspleje (senest med Rafa)
- Manglende gejst
Har jeg glemt noget?
Jeg synes det er unuancerede kommentarer... Jeg har selv efterspurgt et spilkoncept, men det synes jeg er blevet tydeligere her i foråret med opadgående formkurve. Så køber ikke den. Gode spillere, der pludselig spiller dårligt? Kristoffer Olsson havde det ofte svært i sine kampe, men han var også ung så udfald kan forventes. Så den køber jeg faktisk heller ikke (men anerkender at jeg ikke har kendskab til alt, hvad der måtte være...) Dårlig mandskabspleje? Det har jeg virkelig svært ved at se. At Rafa er sur har sku ikke noget med Thorup at gøre. Jeg ville gøre præcis det samme som Thorup. Rafa passer ikke super godt ind hos os og vi har endnu ikke fundet ud af at passe ham ind. Men hvor meget skal Thorup ændre systemet for at passe ham ind? Manglende gejst? Oh well er alle jyder ikke sådan (undskylder på forhånd til alle der måtte føle sig ramt
Jeg må sige i vinterpausen sad jeg og tænkte at det måske var nu man skulle skifte træner men jeg er knap så sikker mere. Føler vi spiller på et godt niveau for tiden og at skuden er vendt. Tror vi kommer noget bedre ind i næste sæson. Er dog lidt i tvivl om vi har holdet der kan komme i Euro league...
Nå men kom frisk med jeres input... but remember you are talking to Mr Wolf!