Transfervinduet sommer 2017
Re: Transfervinduet sommer 2017
De første 2 sæsoner er før Benham. Altså en tid, hvor der ikke var penge til at tage sikre kort.
Mange af de negative spillere er udlejede spillere dervendte hjem. Så de er ikke Steinlein indkøb.
Men ja, Royer, singh og Kadlec slog ikke til i klubben. Men vi kan da ikke give steinlein skylden for fx. Kadlec, der jublede vi alle da vi fik ham. Det samme kan vel siges om Urena og Pusic, her havde jeg ihvertfald store forventninger.
Derudover skal forventningen til spilleren også spille ind. Flere navne blev jo hentet ind for at der var nok spillere med kvalitet til træning. Altså ikke spillere købt til første holdet.
Mange af de negative spillere er udlejede spillere dervendte hjem. Så de er ikke Steinlein indkøb.
Men ja, Royer, singh og Kadlec slog ikke til i klubben. Men vi kan da ikke give steinlein skylden for fx. Kadlec, der jublede vi alle da vi fik ham. Det samme kan vel siges om Urena og Pusic, her havde jeg ihvertfald store forventninger.
Derudover skal forventningen til spilleren også spille ind. Flere navne blev jo hentet ind for at der var nok spillere med kvalitet til træning. Altså ikke spillere købt til første holdet.
Ja det kan også være en forskel da benham træder ind for to år siden. Men jeg synes bare at det er træls at vi får forkert manager, da hvor nu fcm bruger souce maskinen, Steinlein og træner skal jo tilpasset til disse udvalg af spillere.. Og sidste ende vælge manager jo spillere til hans vision.. Men jeg håber virkelig at kommende tid efter thorup finder rette træner og personale som har den samme filosofi til fcms dna. Det er nu også på tid at stoppe med at lave flere fejltagelser..Vijen skrev: ↑29. apr 2017, 13:32De første 2 sæsoner er før Benham. Altså en tid, hvor der ikke var penge til at tage sikre kort.
Men til sidst håber jeg galeme at FCM ikke lave forlængelse med thorup!
- Administrator
Jeg vil godt lige henstille til at det er transfersnak for sommeren 2017 der skal foregå i denne tråd. Vi er nu 3 sider inde i tråden, og det er sparsomt med relevant indhold.
Vil i diskutere transfer for tidligere vinduer, så opret/find en tråd der passer.
Vil i diskutere transfer for tidligere vinduer, så opret/find en tråd der passer.
- Administrator
- Administrator
Hvorfor?henker skrev: ↑27. apr 2017, 22:36Synes faktisk at den kommentar er meget mærkeligt..Administrator skrev: ↑26. apr 2017, 21:42og er kilden hemmelig kan den sendes som privat besked til mig.
Jeg skriver udtrykkeligt kan og ikke skal.
Vi har før haft en der forudsagde en uventet unavngiven transfer, og debatten kom mere til at dreje sig om ægtheden af rygtet end selve spilleren. Vedkommendeskrev til mig, og efterfølgende kunne jeg så bekræfte (uden at nævne kilden og spilleren).
Det er folk frit for om de vil benytte sig af at skrive til mig med info.
-
Steffen am
Formentlig betydende for vores transfers på kanten.
Rilwan tager ikke afsted før at han har dansk statsborgerskab
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm- ... -udlandet/
Da der kun bliver lavet love omkring statsborgerskab 2 gange om året, og han hverken havde hans navn med i puljen november 16 eller april 17, skal han formentlig vente til november 17. Så ham kan vi sandsynligvis holde et vindue endnu.
Men godt nok vildt det tager så lang tid.
Da der kun bliver lavet love omkring statsborgerskab 2 gange om året, og han hverken havde hans navn med i puljen november 16 eller april 17, skal han formentlig vente til november 17. Så ham kan vi sandsynligvis holde et vindue endnu.
Har selv en kone, der er udlænding, og kan da oplyse om at den slags i den grad tager sin tid i dagens Danmark. Der er da eksempler på sager, der tager op mod 2 år (!!), især hvis reglerne, som det ofte sker, bliver modereret i mellemtiden. Det kunne godt ligne at han er i FCM i efteråret også.Steffen am skrev: ↑29. apr 2017, 21:39Formentlig betydende for vores transfers på kanten.
Kan godt forstå, at han gerne vil have et dansk pas, men jeg ved nu ikke lige om jeg mener han har landsholdspotentiale, i øvrigt
Mht. kantspillerne bliver det vel en af de mere interessante positioner af følge i transfervinduet. Der er mange spørgsmålstegn: Bliver Rilwan? Laver vi kontrakt med Wikheim? Hvad med talenterne Andersson og Thychosen? Hvad er planen med Mabil?
Jeg håber ikke vi henter Wikheim, da jeg ikke synes han har vist nok. Ikke så god defensivt og mangel på offensivt slutprodukt i form af mål og assists. Ellers en god teknik, måske lidt Olsson over det til tider .. Måske han kunne blive god (igen) over tid, men synes der er for stor risiko, også i form af skader.
Håber personligt på en udlejning af Thychosen og at man forsøger at give mere spilletid til Andersson på superligaholdet. Desuden ser jeg meget gerne Mabil tilbage, han kunne bringe noget mere målfarlighed, kreativitet og x-faktor til holdet - men der kan selvfølgelig godt være for megen "negativ energi" mellem ham og Thorup (hvem sagde Pusic?) ...
Både Bruninho og Wikheim skal bare retur, de er ikke gode nok. Der må kunne findes bedre spillere til de penge.
Novak ryger med sikkerhed videre. Jeg synes egentlig "kun" vi mangler en angriber mere og en forsvarsgeneral.
Og så håber jeg Simon Kroon snart får chancen, det er ikke meget spilletid han får..
Novak ryger med sikkerhed videre. Jeg synes egentlig "kun" vi mangler en angriber mere og en forsvarsgeneral.
Og så håber jeg Simon Kroon snart får chancen, det er ikke meget spilletid han får..
Vi har tidligere talt om Jeppe Andersen fra Esbjerg, hvordan er jeres indstilling til at hente ham? Og hvad med Dreyer, han har set meget spændende ud de første kampe.
Kan ikke se vi kan bruge nogen a dem, Jeppe er en udmærket midt bane spiller men vist vi skal have en mere ind så skal han have højere klasse, Dreyer har vi jo en kant spiller til at gå i Efb som kommer hjem og skal bevise sig selv.
-
Steffen am
Synes klart også at kant-positionen bliver den mest interessante position. De andre er jo også ret simple, men kan vi tage i en anden diskussion.Analitico skrev: ↑29. apr 2017, 21:58Mht. kantspillerne bliver det vel en af de mere interessante positioner af følge i transfervinduet. Der er mange spørgsmålstegn: Bliver Rilwan? Laver vi kontrakt med Wikheim? Hvad med talenterne Andersson og Thychosen? Hvad er planen med Mabil?Steffen am skrev: ↑29. apr 2017, 21:39Formentlig betydende for vores transfers på kanten.
Jeg håber ikke vi henter Wikheim, da jeg ikke synes han har vist nok. Ikke så god defensivt og mangel på offensivt slutprodukt i form af mål og assists. Ellers en god teknik, måske lidt Olsson over det til tider .. Måske han kunne blive god (igen) over tid, men synes der er for stor risiko, også i form af skader.
Håber personligt på en udlejning af Thychosen og at man forsøger at give mere spilletid til Andersson på superligaholdet. Desuden ser jeg meget gerne Mabil tilbage, han kunne bringe noget mere målfarlighed, kreativitet og x-faktor til holdet - men der kan selvfølgelig godt være for megen "negativ energi" mellem ham og Thorup (hvem sagde Pusic?) ...
Umiddelbart er Wikheim, Bruninho og Mabil selvfølgelig meget interessante, for uanset om det er ud eller ind, er det jo en form for action.
Synes man kan tale lidt for og imod dem alle 3.
Mabil, så stærk ud for Esbjerg specielt under Todd og kan udvikle sig til at blive rigtig interessant.
Men ser ud til at være lidt en humør spiller, der også er bedst på et kontrahold, hvorfor jeg nok gerne ser man sælger ham, hvis der kommer et ok bud.
Bruninho, man talte ham ned i sommers da han kom, med hvor dårlig form han var i. Efter vinteren talte man ham op, at han var i god form og gav den god gas. Men har som bekendt aldrig spillet meget. Retfærdigvis har han været sat lidt tilbage af skader, men forventer ikke han er pengene værd og man til gengæld lader ham gå.
Det gør også der er plads i truppen til en ny angriber.
Wikheim, har også været sat lidt tilbage af skader og har ikke vist sig så markant, som jeg nok havde forventet, men har i glimt leveret noget interessant.
Tror ikke at vi har set det bedste fra ham endnu og man forlænger.
Ligesom med Kadlec gik der også lidt tid inden man så det bedste fra ham.
Der er selvfølgelig et spørgsmål med hvor lang vej man skal have i truppen for de unge.
Med Rilwan, Kroon, Wikheim og Borring foran sig, for Thycosen og Anderson, er der nogen at sætte på plads. Men hvis der så bliver 36 kampe i efteråret og Rilwan ryger til vinter, kan det måske gå at have 6 kanter i truppen, evt. er udleje selvfølgelig en mulighed.
Hvis det bliver uden europæiske kampe, er det selvfølgelig for mange.
Før eller siden ryger Rilwan formentlig, og så er det selvfølgelig kun en fordel at have en der er spillet ind.
Måden du skrev det på, kunne sagtens lede til at tro, at det var et krav at kilder blev oplyst til dig/jer eller i tråden før man måtte skrive det. Så længe det er frivilligt, så ingen alarm her fraAdministrator skrev: ↑29. apr 2017, 21:27
Hvorfor?
Jeg skriver udtrykkeligt kan og ikke skal.
Vi har før haft en der forudsagde en uventet unavngiven transfer, og debatten kom mere til at dreje sig om ægtheden af rygtet end selve spilleren. Vedkommendeskrev til mig, og efterfølgende kunne jeg så bekræfte (uden at nævne kilden og spilleren).
Det er folk frit for om de vil benytte sig af at skrive til mig med info.
I dagens HF melder Wikheim, at han forventer, at vende tilbage til Belgien efter sæsonen. Steinlein siger, at købsoptionen på ham er ret dyr og at han derfor skal gøre en stor forskel, hvis han skal købes fri. Steinlein udelukker dog ikke, at der kan findes en anden løsning (går ud fra, at det betyder, at man måske kan slippe billigere). Steinlein siger også, at Rilwan tidligst sælges til januar grundet passet.
- DenStolteJyde
"en anden løsning" kan vel også være at forlænge lejeaftalen?
Dette glæder mig meget. Jeg ønsker hellere Borring i klubben end både Wikheim og Bruninho som for min skyld begge gerne må få returbilletter til Kina og Belgien. De har ikke levet op til hverken pris eller omdømme. Vi skal ikke have dyre og løntunge spillere til at sidde på bænken og spærre vejen for vores unge talenter.Kent skrev:I dagens HF melder Wikheim, at han forventer, at vende tilbage til Belgien efter sæsonen. Steinlein siger, at købsoptionen på ham er ret dyr og at han derfor skal gøre en stor forskel, hvis han skal købes fri. Steinlein udelukker dog ikke, at der kan findes en anden løsning (går ud fra, at det betyder, at man måske kan slippe billigere). Steinlein siger også, at Rilwan tidligst sælges til januar grundet passet.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!"