SL (S): Midtjylland vs. FCN

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Runde 31

Det Praktiske:
Tid: Lørdag d. 29/04 kl. 16:00.
Sted: MCH Arena
Vejret: 8° grader, 1,0 mm (mellem 14-20) og en laber bris ifølge en norsk vejrtjeneste.
Dommer: Dennis Mogensen
Medie: TV3 Sport1, Viaplay og Radioens P3
Billet: https://billetsalg.fcm.dk/

Karantæner:
Midtjylland: Ingen
FCN: Andreas Maxsø

Skader:
Midtjylland: Kristian Riis og Tim Sparv skadet
FCN: Lasse Petry og Pascal Gregor skadet - Emil Damgaard, Indy Groothuizen og Patrick Da Silva tvivlsom

Bud på start XI'er
4-2-3-1
Billede

Bænk: Andersen, Nicolaisen, Dal Hende, Rømer, Anderson, Kroon, Borring, VdV, Thycosen, Bruninho
(kun lidt mere end en 7 mands bænk)

Sidste kamp mod FCN
1 - 2 i Herning
http://www.bold.dk/fodbold/kamp/fc-midt ... /12786334/

God Kamp

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Re: SL (S): Midtjylland vs. FCN

Indlæg af hviid »

FCN er gode i øjeblikket, men deres defensiv er virkelig ramt til denne kamp. Maxsø er ude med karantæne og Gregor er stadet, så det bliver nok Mtiliga sammen med Tranberg og Skovgaard i forsvaret. Det bør vi kunne udnytte med Paul i god form.

Christian

Indlæg af Christian »

Enig i at FCN er et godt hold, og godt nok tabte vi til dem sidste gang, men jeg så en kamp hvor vi dominerede stort set hele kampen og vi er kun blevet bedre siden.
Jeg forudser en sejr og så er vi stadig med i kampen om Europa.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Spændende kamp i dag. Jeg nærer håb om at vores formkurve har været så opadgående, at en sejr må være mulig. Vi er meget afhængige af Store Paul i øjeblikket, så lad os håbe han har en af de helt gode dage, og scorer nogle kasser :-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Spændingen stiger.

Start-11: Johan Dahlin, Rasmus Nissen Kristensen, Kian Hansen, Markus Halsti, Filip Novak, Janus Drachmann, Jakob Poulsen, Mikkel Duelund, Rilwan Hassan, Jonas Borring, Paul Onuachu

Bænk: Mikkel Andersen, Rasmus Nicolaisen, Andafre Rømer, Rael van der Vaart, Simon Kroon, Gustav Wikheim, Bruninho

Rygterne går på flere tyske og belgiske scouts placeret på stadion.

henker

Indlæg af henker »

Trlr at det bliver uafgjort eller sejr til os. Da fc Nordsjælland er svækket idag..

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Længe siden bænken har været så stærk.
Dal Hende, Anderson og Thycosen ikke engang på bænken

THenry

Indlæg af THenry »

Steffen am skrev:
29. apr 2017, 15:37
Spændingen stiger.

Start-11: Johan Dahlin, Rasmus Nissen Kristensen, Kian Hansen, Markus Halsti, Filip Novak, Janus Drachmann, Jakob Poulsen, Mikkel Duelund, Rilwan Hassan, Jonas Borring, Paul Onuachu

Bænk: Mikkel Andersen, Rasmus Nicolaisen, Andafre Rømer, Rael van der Vaart, Simon Kroon, Gustav Wikheim, Bruninho

Går der rygter om hvem belgierne og tysker ser på? Jeg tænker også at FCN har nogle aktuelle spillere, som de kan scoute.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

THenry skrev:
29. apr 2017, 15:50
Steffen am skrev:
29. apr 2017, 15:37
Spændingen stiger.

Går der rygter om hvem belgierne og tysker ser på? Jeg tænker også at FCN har nogle aktuelle spillere, som de kan scoute.
Bestemt. Næstefter FCM må FCN være den superligaklub der er mest interessant talentmæssigt ;)

Men i forhold til navne bliver det lidt mere tyndt. Riis og Maxsø sidder ude, så dem er det nok ikke.

En blanding af bud fra Francis Dickoh, Martin Dons og undertegnet:
Paul, Due, Ingvartsen, Novak, NK, Rilwan og Marcondes.

aoa-fcm

Indlæg af aoa-fcm »

Hvad er grunden til tavsheden fra ASA?

Brugeravatar
JEP

Indlæg af JEP »

aoa-fcm skrev:Hvad er grunden til tavsheden fra ASA?
Uretfærdige karantæner og at sikkerhedschefen tilsyneladende taler med to tunger.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" :evil:

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

Jeg ved godt at det sikkert ikke er en populær holdning, men Poulsen er virkelig vores akilleshæl. Jeg synes at spillet er mere flydende de få gange han ikke har været med på grund af karantæner.

Brugeravatar
JEP

Indlæg af JEP »

bifr05t skrev:Jeg ved godt at det sikkert ikke er en populær holdning, men Poulsen er virkelig vores akilleshæl. Jeg synes at spillet er mere flydende de få gange han ikke har været med på grund af karantæner.
Ligesom Kvist fra FCK eller Xabi Alonso fra Bayern trækker de tempoet ud af spillet, især på omstillinger. Det er dog heller ikke deres stærke sider eller årsagen til at de er med. Det er til gengæld deres erfaring og overblik i det etablerede angrebsspil foran modstanderens felt.
Poulsen er i den grad berettiget til en plads på vores hold. Desuden er han anfører og anføreren bør spille alle kampe.

Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" :evil:

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

JEP skrev:
29. apr 2017, 16:22
bifr05t skrev:Jeg ved godt at det sikkert ikke er en populær holdning, men Poulsen er virkelig vores akilleshæl. Jeg synes at spillet er mere flydende de få gange han ikke har været med på grund af karantæner.
Ligesom Kvist fra FCK eller Xabi Alonso fra Bayern trækker de tempoet ud af spillet, især på omstillinger. Det er dog heller ikke deres stærke sider eller årsagen til at de er med. Det er til gengæld deres erfaring og overblik i det etablerede angrebsspil foran modstanderens felt.
Poulsen er i den grad berettiget til en plads på vores hold. Desuden er han anfører og anføreren bør spille alle kampe.

Jeg vil nu mene at han trækker tempoet ud af vores spil. Kvist er bestemt heller ikke min kop te. Jeg så hellere vi havde en hurtigere midtbanespiller til at udfylde rollen som playmaker.

Besvar